Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csabais Creative Commons License 2023.06.26 0 0 1708

Úgy a legegyszerűbb. Kerestem, de nem volt időm találni videót.

 

Előzmény: 6.3 (1707)
6.3 Creative Commons License 2023.06.26 0 1 1707

Köszi, megoldódott a probléma.

Német fórumon találtam egy leírást a tolótető végálláspont részletes beállításához.

6.3 Creative Commons License 2023.06.25 0 0 1706

Köszi szépen. Igen olvastam máshol is már.

De valaki elmondaná stepbystep, hogyan kell beállítani, hogy megálljon a motor, amikor becsukódótt, vagy felnyílt ?

Most pl addig tolja a motor, amíg meg nem feszül a híd, amire a tolóbowden rögzítve van és szinte már görbül.

Ha kihúzom a gombot hátul, akkor tekerhető kézzel és hallom néha a mikrokapcsolót.

De nem értem az elvet, mikor kell kihúzni-mozgatni-visszatolni stb.

Előzmény: csabais (1705)
csabais Creative Commons License 2023.06.18 0 0 1705

A végálláskapcsolót állítja be.

Előzmény: 6.3 (1704)
6.3 Creative Commons License 2023.06.18 0 0 1704

Sziasztok,

Kérdésem :

Felnyíló-tolótető csúszómechanikát cseréltem a 300SE-men.

Minden happy, szépen működik.

A motoron hátul van egy fehér recés forgógomb, aminek ki - be mozdítva három poziciója van. A középsőben lehet körbetekerni lazán csak egy helyen mintha reteszelne.

Mi a funkciója ennek a keréknek ?

Mi változik a kihúzott, vagy benyomott helyzetében ?

Köszönöm előre is a választ.

Üdv

Smafu.w126 Creative Commons License 2021.04.05 0 0 1703

Keresek W126 első, vagy második szériás 2.82, 2.88, 3.07, 3.27 áttételű difit, másodszériás esetén a 2.82 és a 2.88-as fordulhat elő csak, a többi nem volt másod szériásban. Ami fontos, hogy ABS-es legyen, és ha lehet nagy házas, ez abban nyilvánul meg, hogy a kihajtás csapágyak egy 8 csavaros befogó tárcsával vannak berakva, lásd a képen. A képek illusztráció, első és másod szériás difik láthatóak!! 1-es kép: Másod széria, 2-es kép: Első széria!

Robi_W126_500SE Creative Commons License 2020.07.05 0 0 1702

Üdv!

Kérdésem, hogy tudtok szakembert ajánlani az országban ABS-ASR hiba javításához? 

Köszönöm!

380 sec Creative Commons License 2020.06.30 0 1 1701

Szia! Dinnyés Mercedes szerviz. Azt hiszem.

Előzmény: w126_420sel (1699)
Robi_W126_500SE Creative Commons License 2020.06.03 0 0 1700

Én csak szegedi céget tudok mondani, akiknél én újíttattam fel az automata váltót. Ha nem találsz helyben.

Előzmény: w126_420sel (1699)
w126_420sel Creative Commons License 2020.05.19 0 0 1699

Sziasztok! Korábban javíttattam automata váltót egy idősebb úrnál valahol a nagykőrösi út-M5 kivezető mellett, ha jól emlékszem. Sajnos nincs már meg a telefonszáma/címe és most aktuális lenne. Tudtok segíteni, ki lehet az úr? Anno a pártgarázsban szerelte a merciket, nekem tapasztalt és jó szakembernek tűnt.

Köszönöm!

Robi_W126_500SE Creative Commons License 2019.12.17 0 0 1698

esetleg egy jobb oldali elektromos tükör felesleges nincs valakinek?

Robi_W126_500SE Creative Commons License 2019.11.08 0 0 1697

Üdv! Valakinek bal első ABS jeladója nincs felesleg?

(és egy bal első ajtója?)

 

Robi_W126_500SE Creative Commons License 2019.10.25 0 1 1696

Összetéveszthetetlen! :)

Előzmény: Smafu.w126 (1695)
Smafu.w126 Creative Commons License 2019.10.24 0 0 1695

A kék én vagyok :)

Előzmény: Robi_W126_500SE (1694)
Robi_W126_500SE Creative Commons License 2019.10.22 0 1 1694

Az idei parkoló parádés fotókon sokáig kerestem a w126-ost, már azt hittem nem is lesz,
de volt aki képviselte :)

https://totalcar.hu/galeria/totalcar/blogok/2019/05/20/pp25_-_lilla/48

https://totalcar.hu/galeria/totalcar/blogok/2019/03/17/parkolo_parade_24_-_rezmonyo/90

Robi_W126_500SE Creative Commons License 2019.10.14 0 0 1693

Üdv,

 

 

ABS-ASR ügyben kérdeznék, mi lehet a hiba mögött? Amikor vettem a w126-osom érezhetően nem működött ez a funkció, de nem is égtek a hibajelző lámpák. Szóval nem tudom. Pár száz kilométer használat és egy fékjavítás (fékcsövek cseréje) után kigyulladtak és úgy is maradtak a visszajelzők az elindulások után röviddel. Diagnosztikával kiderült, a jobb első ABS jeladó hibás. Kaptam egy bontottat, hátha. Azt beszerelve működött. Bár nekem furcsa volt az érzékenysége az ABSnek, de örültem, hogy működik. Nem örülhettem sokáig, mert kb. 200 km után újra kigyulladtak a lámpák és érzékelhetően nem működött újra. Újabb kb 100 km után pár percre újra el kezdett működni, aztán megint eltűnt, újabb 100 km után ismét el kezdett működni. Mi lehet ez? Valami kontakthiba? Lehet az előző jeladó sem volt hibás, hanem máshol van a hiba a rendszerben? Vagy a bontott jeladó is hibás, kontakthibás csak még nem adta meg magát. Van valakinek tapasztalata, ötlete, mielőtt újra eljutok vele olyan helyre, ahol képesek 126oson diagnosztikát csinálni (Szegeden sajnos nem), vagy veszek egy vadi új jeladót 70 ezerért?

Köszönöm!

d.pityu Creative Commons License 2019.10.14 0 0 1692

Szia!

 

Nem találok szavakat. Nagyon szépen köszönöm. Kereslek telefonon. 

Üdv :István 

Előzmény: Smafu.w126 (1691)
Smafu.w126 Creative Commons License 2019.10.11 0 1 1691

Keress meg, adok egyet ajcsiba, 350TD W140 váltó, ugyan az mint ami Neked kell, 126 kompatibilis, az enyém alatt volt az elektromos váltó projekt előtt. Csak fölcsavarozod, és használod. :)

Előzmény: d.pityu (1690)
d.pityu Creative Commons License 2019.09.29 0 0 1690

Sziasztok

 

Valakinek nincs egy jó állapotú automata váltója eladó om 603 td-hez?

Alien Angel Creative Commons License 2019.09.28 0 0 1689
Mr. Cool Creative Commons License 2019.09.24 0 0 1688
Előzmény: Epü_ (1686)
Epü_ Creative Commons License 2019.09.18 0 0 1686

Üdv! Meg lett a nyomás, némi szeleptisztogatás után. Alapjárat volt, de gázadásnál nem nyílt a torlólevegős membrán szabályzó. Kiguberáltam, hogy a vékonyabb túlfolyó és a henger feletti szelep összeköttetésben van. Összekötve egy csővel, vette a fordulatot. A körben egy vákum-vezérlésű szelep és egy motorhőfok által vezérelt szelep is van. A vákumos nem csinál semmit, a hővezérlő meg nem enged át. A két pont összekötésének szabályzása biztosítja, hogy a dugattyú tetejére mekkora nyomás jusson, ezáltal mennyi üzemanyagot fecskendezzen be. Ha lezárva a kőr, nulla mennyiség, ha nyitva sok üzemanyagot kap.

Előzmény: Epü_ (1686)
Epü_ Creative Commons License 2019.09.17 0 0 1686

Üdv! Adott egy sok-sok évig nem használ W126 2,8b soros motorral. K Jetronik befecskendezővel. A teljes üa rendszer kimosva, új üzemanyag szivattyú szűrővel. Nem csinált semmit. Kiderült, a jetronik bemeneti csatlakozója eldugult. Jetronik takarítás után beindult, de gázadásra nem szabályozta a szívó légáram a jetronikot. Ha kézzel rásegítettem működött. Mivel két helyen szivárgott az üzemanyag, (orrán és száján, újra szétszedés, ahol kell tömítés és a nyomásszabályzó kitakarítása. Most forog a rendszerben a benzin, de kicsi az üzemanyag nyomás. Nem nyomja át a kitisztított fúvókákat. 
Kérdésem, hogy mi szabályozza a nyomást és mennyinek kellene lenni a nyomásnak.
Köszi a segítséget!

 

d.pityu Creative Commons License 2019.08.07 0 0 1685

Szívesen !!

 

Most jelenleg szépen vált a váltó kivéve 1-ből 2-be lassú gyorsításnál. Nagyobb gáznál szépen vált, kivéve, hogy 1-ből 2-be egy kicsit jobban kihúzatja, mint a többi sebességnél, de nem ránt. Szeretném kérdezni a hozzá értőktől, hogy az normális, hogy 1-esből indít a váltó, illetve a fent említett jelenségen lehet-e még állítani, vagy az már váltóhiba? Még egy kérdésem lenne, hogy eredetileg mihez építettek 722418 számú váltót, nekem om 603 szívóhoz van?

 

Üdv: István

Előzmény: Robi_W126_500SE (1684)
Robi_W126_500SE Creative Commons License 2019.08.07 0 0 1684

Nagyon köszi!

Előzmény: d.pityu (1683)
d.pityu Creative Commons License 2019.08.06 0 0 1683

Sziasztok!

 

A Mercedes topic egyik jelentős képviselője Tőkési Zoli megosztotta az egyik topicon, illetve az egyik cimborám is mondta  hogy a váltó oldalán van egy vákummodulator szelep(elnézést ha nem pontos a megfogalmazás) melyet lehet állítani ki és befelé csavarassal. Egy kis réz "t" alakú állító csap melyet ki kell húzni egy koronás műanyag házból. Én kifelé csavartam így a rántás mérséklődött, valamint a szelepdekni felett lévő összekötő száron engedtem így valamivel jobb lett. Nem huzatja ki a motort annyira, és tűrhetően vált.

 

Üdv : István 

Előzmény: Robi_W126_500SE (1682)
Robi_W126_500SE Creative Commons License 2019.07.27 0 0 1682

hogy sikerül megoldani? Megosztanád?

Előzmény: d.pityu (1681)
d.pityu Creative Commons License 2019.07.24 0 0 1681

Szia

 

Kezd megoldódni a probléma köszönöm.

 

Előzmény: Robi_W126_500SE (1680)
Robi_W126_500SE Creative Commons License 2019.07.22 0 0 1680

üdv, nekem akkor vált ilyen rántással, amikor nagy gázt adva gyorsítok 100 km/ó felett. Gondolom a nagy erők miatt. Amikor finomabban emelem a fordulatot, szinte alig észrevehetően vált. Neked?

Előzmény: d.pityu (1679)
d.pityu Creative Commons License 2019.07.17 0 0 1679

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, hogy om603-as szívódízelhez párosított 4sebességes automata váltó 3 dikba váltáskor ránt egyet, ezt leszámítva szépen vált felfele visszafele pedig hibátlan, hátramenet szintén hibátlan. A kérdésem az lenne , hogy lehet-e állítani a váltón ? Valahol olvastam erről a topicban, de most nem találom sehol.Olaj volt cserélve.

 

 

Üdv: István

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!