Keresés

Részletes keresés

trizs77 Creative Commons License 2024.05.06 0 0 19760

Kép róla?

Előzmény: busz+ (19758)
Dante001 Creative Commons License 2024.05.05 0 1 19759

Ja, elvileg 2024 első felére ígérték, úgyhogy legkésőbb júniusban illdomos lenne útjára indítani.

Előzmény: 7-es troli (19756)
busz+ Creative Commons License 2024.05.05 0 1 19758

Megtaláltam a GWE-993 Krawolát.

Árulják...

 

Ha valakit érdekel a facebook dobta fel

7-es troli Creative Commons License 2024.05.02 0 0 19757

Ha pedig lenne rúd ãramszedője (azaz trolibusz áramszedője), es menet közben is tölthető lenne az akksi, már kész is az ELECTROLI :)

Persze ez csak megkésett áprilisi trêfa részemről.

Előzmény: 7-es troli (19756)
7-es troli Creative Commons License 2024.05.02 -1 0 19756

Azért így májusban, 4 hónappal a próba körök megkezdése után már kíváncsian várom az ELECTRONELL 12 hivatalos bemutatójãt, es tartós tesztjét. Mind a Volánbusz egyes elővárosi vonalain, mind pedig több város helyijãratán is. mégiscsak így lehetne valós forgalmi körülmények között megtapasztalni a busz hatótávjãt, megfelelő működését. Persze érdekel, a gyári tesztek hozták-e a tervezett 300km-t egy feltöltéssel.

Tomanyek Creative Commons License 2024.05.01 0 0 19755

Köszönöm a válaszokat. Igen, csak időszakos a probléma. Biztos, hogy fals értéket mutat. 

Előzmény: dhp (19754)
dhp Creative Commons License 2024.05.01 0 1 19754

feltételezem, időszakos a probléma. lehet, hogy fals értéket mér, és egy ideig kint hagyja a hibajelet. az számít, amit megfelelő körülmények között te magad nézel meg. 

 

erről az jut eszembe, bár nem tudom, mennyire általános a jelenség, amit néhány EC12 biztosan produkál, hogy a furcsa kialakítás miatt még 60-70 liter gázolajjal a tartályban (talán jobbra) kanyarodásnál, vagy körforgalomban kifekszik a szintjelző -ha egyáltalán működik-, és szerencsésebb esetben levegőt szippant az üzemanyagszivattyú, így a motor letilt, és lehet várni a szerelőkre, hogy légtelenítsék a rendszert. 

Előzmény: Tomanyek (19752)
félinfós Creative Commons License 2024.05.01 -2 2 19753

Ez egy Credo tehát, ez annyira nem meglepő.

 

Egyébként érdemes figyelni, mert ha Econellről van szó, könnyen lehet, hogy kirepedt a tartály. Ugyanis a szakképzett mérbökök úgy találták jónak, ha mindenféle rezgéscsillapítás nélkül kerül rögzítésre a kiegyenlítőtartály. Ebből adódóan nem az a kérdés, hogy elreped-e, hanem hogy mennyit bír.a negatív rekord eddig ~6500km volt 

Előzmény: Tomanyek (19752)
Tomanyek Creative Commons License 2024.05.01 0 0 19752

A hűtőfolyadék ellenőrző csőben a folyadék szintje fél fölött van. Elképzelhető, hogy valami szenzor romlott el? 

dhp Creative Commons License 2024.05.01 0 0 19751

hűtőfolyadék szintje alacsony.

Előzmény: Tomanyek (19750)
Tomanyek Creative Commons License 2024.05.01 0 0 19750

Sziasztok! Mennyire ismeritek a Credo hibajelzéseit? Tudjátok esetleg, hogy ez a jelzés mit jelent? Köszi előre is. 

Racilaci Creative Commons License 2024.04.25 0 1 19749

Egy lelkes Miskolci busz rajongó a videójában azt is említi, alacsonyabban vannak ebben az ülések pozocionalva mint más gyártók esetén. 

 

 

Ez a legérthetetlenebb az egészben. Ahol lábtérproblémák vannak, ott nagyon könnyen kínálkozna az ülésmagasság minimális emelésével a megoldás.

Előzmény: 7-es troli (19746)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.04.19 0 1 19748

Én az átlagnál jóval magasabb vagyok, úgy számoltam, hogy már ha csak 2cm-el nő meg a lábtér (térd tér) elmérnék terpesztés nélkül.

Előzmény: 7-es troli (19746)
7-es troli Creative Commons License 2024.04.19 0 0 19747

Igen, tudom, ismerem.

csak jó volt kicsit nosztalgiázni :)

Előzmény: Dante001 (19744)
7-es troli Creative Commons License 2024.04.18 0 1 19746

Elvileg igen, de a nyert helyet vagy annak egy részét meg elveszi az ülés kemény vastag műanyag hátsó része. A vékonyabb plüss kárpit esetén megmaradna fél - 1cm. Plusz eleve nem mindegy milyen típusú a be szerelt ülés. Egy lelkes Miskolci busz rajongó a videójában azt is említi, alacsonyabban vannak ebben az ülések pozocionalva mint más gyártók esetén. 

Előzmény: ka_TARZI_s (19745)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.04.18 0 0 19745

Ezeknél nagyobb lett esetleg picivel a lábtér, mint az előző generációnál?

Előzmény: Ikarus 120e (19738)
Dante001 Creative Commons License 2024.04.17 0 0 19744

Ennél azért van frissebb is, az csak 1 éves :)

 

https://www.youtube.com/watch?v=fbjwL2QgxhE

Előzmény: 7-es troli (19743)
7-es troli Creative Commons License 2024.04.17 0 0 19743

13 évvel ezelőtti videó a Credo gyárból.

 

https://youtu.be/E41NCSWe-54?si=_9MXICGn_U4f7fr0

Dante001 Creative Commons License 2024.04.16 0 1 19742

Eddig is az alvállalkozója volt a VB-nek a Panoráma.

Előzmény: Ikarus 120e (19740)
Komlósfecskés Creative Commons License 2024.04.16 0 0 19741

Rajta van, mint egy rakás RHA-n vagy SME-n, mert Volánbuszos fordát járnak.

Előzmény: Ikarus 120e (19740)
Ikarus 120e Creative Commons License 2024.04.16 0 0 19740

Szerintem nem véletlen került rá a volnán logója... előbb utóbb hozzájuk fog kerülni.

Előzmény: Dante001 (19739)
Dante001 Creative Commons License 2024.04.16 0 0 19739

Panoráma Touristos, elsózták házon belül.

Előzmény: Ikarus 120e (19738)
Ikarus 120e Creative Commons License 2024.04.16 0 0 19738

Na akkor hamarosan jön a tender is.... :D 

Forrás: https://www.instagram.com/p/C5cu3V3CYrC/?img_index=3

torqmatic Creative Commons License 2024.03.11 0 4 19737

Persze, hogy nem sírnak, hisz' folyamatosan veszi tőlük az állam a buszokat, egyre többet, sőt mellé még kapják a támogatásokat is... Be is b@szna ha ez sem lenne elég és ebben a kánaánban még sírnának is... :P

Előzmény: trizs77 (19734)
kristoof Creative Commons License 2024.03.11 0 0 19736

Talán csak az Inonyéllnek, meg az Optinyéllnek van típusbizonyítványa az összes többinek meg nincs. Ha nem lesz tip.bize. az elektromos változatoknak sem, akkor azt nehéz lesz eladni külföldön.

Előzmény: 7-es troli (19731)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.03.10 0 1 19735

Pedig volt rá példa, bár nyolc-tíz éve annak. (Várba várt midi, meg ilyenek. )

Előzmény: trizs77 (19734)
trizs77 Creative Commons License 2024.03.10 -2 0 19734

Őket még nem hallottam ez ügyben sírni.

 

akik nyavalyognak a buszbeszerzési stoppok miatt (én is) az ide író ráérők.

Előzmény: Ikarus 120e (19729)
Dante001 Creative Commons License 2024.03.10 0 1 19733

A kapott 400 milliós állami támogatás azért némileg ösztönző volt a kifejlesztése mellett :)

Előzmény: 7-es troli (19731)
Ikarus 120e Creative Commons License 2024.03.10 0 0 19732

Hát ha jön megint egy buszbeszerzési stop akkor majd pislognak :D 

Előzmény: Komlósfecskés (19730)
7-es troli Creative Commons License 2024.03.10 0 0 19731

Azért az Electronell típusból ha csak idehaza próbálna meg eladni, akkor nem igazán lenne nyereséges A cég. Annyi elővárosi E-buszt nem fog venni az állam, h csak nekik megérje kifejleszteni.

Gondolom én…

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!