A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Szóval itt: https://www.facebook.com/groups/bmwr1300gs/ A kommentek között van Phil Seven hozzászólásában, hogy R 1300 GSA lesz a név, és még nyáron bemutatják, talán a garmischi Bmw napokon.
Én egy KTM-re raktam VICMA márkájú műanyag gyorscsatit (ugyanaz a rendszer mint a BMW), ránézésre minőséginek tűnt, beszerelve viszont ömlött belőle a benzin.
Amit linkeltél az 8mm-es és egyenes, abból nekem CPC van a motoron.
Amiről én feltettem a képet az teljesen más, az 90fokos és 6mm-es, ez az átmenő tömlőhöz van Adv motorokon. Én ilyet nem nagyon találtam másnál, ezt USA- ból rendeltem és érzésre nagyon jó minőségű, szerintem nem kínai gyártás. A fenti hozzászólásomban ott a linkje, azon azt irják hogy Made in the USA
Ja bocs, most nézem, hogy a Polo is Steint árul már. Na azt pont az, amit lentebb említettem. Ennek a belső átmérője 0,9 mm-rel szűkebb, mint a CPC-é, azaz 5,5 6,4 helyett. És már a CPC fém csatija is határeset, ha nem GS-en van, egy RT-re pl. kevés.
Bár a derekam nem javul, úgy döntöttem, hogy ha hordágyon hoznak haza, akkor is motorozok :-)))))) 12 nap múlva megyünk túrázni. Barátom friss csípőprotézissel. Járni még nem tud mankó nélkül rendesen, de motorozni igen, lenyomott egy jóadag tesztkilómétert a múlt hetekben. Szóval a túra mottója, "rokkantaknak is szabad élni" :-)
Na de a lényeg... most eszméltem rá, hogy a vario koffereket biztos nem fogom tudni cipelni ezzel a derékkal. Kellene gyorsban beszerezzek két belső táskát. Tudtok ajánlani konkrétat, ami bevált, vagy vegyem meg a gyárit és kész? Kösz a segítséget.
Ja, igen! Egy picit hosszabb lett az út, amin mozog, de alig észrevehetően. Viszont így az üres fokozatot sem kell keresgélni. A felszereléséhez kell egy kis szókincs, mert amúgy sincs sok hely. Tegnap nyüstöltem kicsit. Úgy döntöttem, hogy marad, mert nagyon tetszik. Csizmában szinte észre sem veszed a fel-le váltást, utcai cipőben meg sokkal kellemesebb, mint előtte. Nem egy csodaszer, a kapcsolás hangjait nem tünteti el, viszont kényelmesebb lett. Itt áll a sógorom Varaderoja a garázsban. Össze is hasonlítottam a kettőt. Így már nincs is különbség a váltók között. Az este még kapott egy kis faceliftet.
Úgy bizony! A gyorsváltó kapcsolójára szereltem. 5 milis alumínium lemez, 3 db 4-es csavar, 6 db 4-es alátét /hézagolás/, egy 8-as csavar /hatlap is jó, elfér/ és egy 8-as anya. A gyári gömbfejet átraktam a lemezre úgy, hogy menetet faragtam bele, majd a végére egy kontraanyát tekertem.
"Hondás lett. Nagyjából jobb, mint a sógor Varadero váltója. Kb.15 miliméterrel hosszabb a kar."
A fébykép alapján nem teljesen világos, de jól gondolom, hogy az alkatrészkatalógusban 1-essel jelzett karra szereltél egy alulemezt, amin nagyobb sugáron van a gömbcsukló?
A 13-as jelű gömbcsukló helyett van a süllyesztett fejű imbuszcsavar, a 3 keresztfejes meg kívülről támaszkodik a karra, elfordulás ellen?
Tehát kisebb erővel, de hosszabb úton jár a váltókar?
Követek pár magyar motoros youtubert, de nekem a hiteles tesztelő kb Simon Hargreaves, aki leginkább a Bennett's Bike Social csatornáján, ritkábban a saját Front End Chatter csatornáján tesztel. Van podcastja egy cimborájával ugyanezen a néven. Itt egy példa: https://www.youtube.com/watch?v=qD-OkIQR0kU