Keresés

Részletes keresés

benbe Creative Commons License 1,5 órája 0 0 57816

TT Banán: https://mtb-model.com/pages/product.php?id=343&lang=&meritko=TT

Hamarosan talán Gorilla is lesz.

Wolf27 Creative Commons License 2 napja 0 2 57815

A kékje nagyon jó!

Előzmény: Richardo79 (57814)
Richardo79 Creative Commons License 2 napja 0 14 57814

Üde színfolt a VMC-ben. RAL kódolás szerinti Elita modellfestékek. A MÁV szabvány színek is ott figyelnek. :-)

 

Dash 9 Creative Commons License 5 napja 0 0 57813
börzén
Előzmény: Dash 9 (57812)
Dash 9 Creative Commons License 5 napja 0 7 57812
Majd pár hónap múlva megjelennek a börzèn...23e-ért.
Előzmény: rm40 (57811)
rm40 Creative Commons License 5 napja -1 2 57811

Ezt valaki az elmúlet cca. két órában vitte el, előtte olyan 3-8 db volt kiviteltől függően.

Előzmény: Schienendög (57810)
Schienendög Creative Commons License 5 napja 0 2 57810

Ja, nem drága csak nincs.

Előzmény: csíkos-háTTú (57809)
csíkos-háTTú Creative Commons License 5 napja 0 3 57809

Akiket esetleg érintene, akciózik az elriwa.

Tillig MÁV Y kocsi 44,90Euro.

https://www.elriwa.de/Aktionen/?order=neueste&p=2

 

hodika1977 Creative Commons License 5 napja 0 2 57808

Gyakorlatilag semmi... az elöttem hozzászolo részletesen kifejtette. Számomra a legzavarobb a tetövég ive.és az oldalfalon alul végigfuto behuzás,de a homlokfal sem jo.

Előzmény: Lt.Peter (57803)
rm40 Creative Commons License 5 napja -2 5 57807

Olvass vissza, viszonylag sokszor volt róla szó. Lényeg, hogy ez konkrétan egy másik gyártó másik típusú kocsija.

Annyi köze van a Rábákhoz, hogy mindkettő az UIC-Y szabványa szerinti, tehát a fő méretek, meg az utastér beosztása azonos, nyílászárók helye, befoglaló méret kb. megfeleltethetők. De a részletek tekintetében (oldal- és homlokfal találkozás, forgóvázak, alvázberendezések, lépcsők környéke, zárlámpák helye, ablakok magassági mérete, lekerekítés, tetőn lévő részletek, stb.) egészen más.

Sajnos a vasúti személykocsiknál alakhűség tekintetében még mai is sokszor az a szint, hogy elegendő, ha messziről, hunyorítva nagyjából hasonlít.

Előzmény: Lt.Peter (57803)
zut2020 Creative Commons License 5 napja 0 10 57806

Aggódtam, hogy a különbségek miatt nem adják vissza a győri kocsik hangulatát, de kellemeset csalódtam:

SÜNÖCSKe Creative Commons License 5 napja 0 0 57805

(az itthoni xx-80 bautzeni kocsik teteje lapos)

 

Helyesen laposabb, azaz nincs olyan magas púp a tető ívében.

Előzmény: SÜNÖCSKe (57804)
SÜNÖCSKe Creative Commons License 5 napja 0 0 57804

Például az, hogy a kocsi alapja a bautzeni Y kocsi, magas tetővel, amilyen a MÁV-nak sosem volt (az itthoni xx-80 bautzeni kocsik teteje lapos), a megmintázott győri kocsik sok kis apróságban eltérnek (például a kocsi négy sarkának lekerekítése, forgóváz stb. - én annyira nem értek a személykocsikhoz, szóval engem annyira nem is zavarna, de mivel én TT-ben modellezem, így számomra emiatt marad ki ez a készlet).

Előzmény: Lt.Peter (57803)
Lt.Peter Creative Commons License 5 napja 0 0 57803

Mi nem stimmel rajta? Én a sárga kapaszkodót látom a legfurábbnak rajta, mivel az nincs az eredetiken...

Előzmény: hodika1977 (57801)
tom sawyer Creative Commons License 5 napja 0 2 57802

Hát igen. A MÁV-os festéstől még nem lett győri Rába kocsi...

Előzmény: hodika1977 (57801)
hodika1977 Creative Commons License 6 napja 0 3 57801

Legalább most sikerült eltalálni az átjároajtok külső szinét,és még az üléshuzat két szinét is.Más kérdés,hogy ezer sebböl vérzik a modell.

Előzmény: Geronimoo (57800)
Geronimoo Creative Commons License 6 napja 0 0 57800

Nem ertem a Roco miert hirdette hogy jo a szett negydik korszaknak is ha H-START jeloles es kerekparszallito logo van a kocsikon. Ez csak mai korszaknak felel meg.

Előzmény: Fahasz (57799)
Fahasz Creative Commons License 6 napja -1 5 57799
Bobóka13 Creative Commons License 2024.05.08 -3 0 57798

Érdekes, hogy nem jönnek föl, ha a magyar vonatkozású modelleket nézi az ember, hanem az összes teherkocsik között lehet csak megtalálni őket.

https://vasutmodell.com/albert-modell-790006-tartalykocsi-gysev-ep-v-zakks-brown-envirochem

https://vasutmodell.com/albert-modell-790007-tartalykocsi-h-mmv-ep-vi-zakks-brown-mmv

 

 

Ganzfan Creative Commons License 2024.05.03 -9 11 57797
ysenyerkesz Creative Commons License 2024.05.01 0 13 57796

Én múlt héten lettem ugyanilyen boldog tulajdonosa egy MTB Bbmot-nak. Erről se tudok rosszabbat mondani mint a kolléga a Gyík-ról. Az én modellem egy digitools hangos modell. A tesztelés meg mindjárt mélyvíz volt.

Sopronban 4 napig rótta a köröket egy kiállításon, egy 50 méteres modulon. Élveztem a hangját a menettulajdonságát, meg összeségében az egészet. Egy probléma volt vele, a 4. napon a nem hajtott forgóvázban egy kicsit "hangosak lettek az érintkező lemezek. ez azóta orvosolva lett egy kis igazítással.

Előzmény: Bobóka13 (57774)
Zárlámpa Creative Commons License 2024.05.01 -2 3 57795

Innen szólt a bölcsesség! :-)

Előzmény: benbe (57790)
Zolivonat72 Creative Commons License 2024.05.01 -3 3 57794

Még a legelső Szili is van a boltokban, és már le van akciózva. Több mint másfél éve jelent meg. Nagy valószínűséggel ezeknek is ez lesz a sorsa. 

Előzmény: Zárlámpa (57785)
Zolivonat72 Creative Commons License 2024.05.01 0 3 57793

Van amelyikből könnyen kijön a fv., és van amelyiket atomjaira kell szedni, hogy a fv. füleit a másik oldalról összenyomva sikerüljön kivenni, és van amelyikben még be is van ragasztva a belseje. Ha már sikerült levenni a kasznit, akkor tegyél a résekbe fogpiszkálót, vagy valami nagyon vékony csavarhúzót, és közben óvatosan feszegetni a füleket. Ha szerencséd van akkor nincs ragasztva semmi benne. Amúgy az ACME modelljeit a legnehezebb szétszedni. 

Előzmény: John Howard (57792)
John Howard Creative Commons License 2024.05.01 0 0 57792

Help!

 

ACME 55133 "Dráva" intersziti kocsijainál hogyan lehet hozzáférni a forgóváz/kerekek érintkezőihez belülről? Hogyan lehet a belső berendezést kíméletesen levenni az alvázról, hogy hozzáférhető legyen elektromosan? Már a kocsiszekrény levétele sem volt egy egyszerű manőver, de itt most elakadtam. Nagyon feszegetni nem akarom. A cél természetesen a DCC világítás beszerelése...

dave_dömper Creative Commons License 2024.05.01 -2 1 57791

Meg természetesen a festés sem egyszerű és ráadásul még maga, a festék és az ecset  is pénzbe kerül !

benbe Creative Commons License 2024.05.01 -1 5 57790

Illik megnézni az előzményposztokat is, onnan kiderülne, hogy külön az analóg, illetve a hangos változatok között vannak igen jelentős eltérések a boltok és a napszakok szerint váltakozva.

Előzmény: EVM (57789)
EVM Creative Commons License 2024.05.01 -7 1 57789

Azért illik elolvasni a tájékoztatót a járműről.Persze az árfolyam is számít,de itt nem erről van szó szerintem.

Az egyik analóg üzemű(91990 ft),a másik gyárilag hangdekóderrel szerelve(127000 ft).

A hangdekóder azért dob egy keveset a vétel áron...

Előzmény: Zárlámpa (57787)
gysevic Creative Commons License 2024.05.01 0 3 57788

Azt azért tegyük hozzá,hogy a MK jelenleg csak az előrendelt példányokat adja át,nincs (még) szabad készlet. A cég mérete is kisebb,szerintem közvetlenül a gyártótól érkeznek hozzá,míg a többiekhez vélhetően a MH-n keresztül...

Előzmény: Zárlámpa (57787)
Zárlámpa Creative Commons License 2024.04.30 0 5 57787

Ühüm. Akár még napon belül is. Sőt! Nem is keveset! :-)

 

Előzmény: Bad Schandau (57786)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!