A Bz-s topikban valaki azt mondta, hogy már csak az Usgyik topikja hiányzik. Ezért most ezt a hiányt pótolom. De mivel ez egy viszonylag új járműtípus, ezért összevontam a 2-esen közlekedő, kedvelt Siemens Deisirokkal. Tehát: 6341-s és 6342-es barátok ide!
4 különböző sztrádán lehet eljutni Budapestről Kolozsvárra. Délután kettőkor a nagykereki határátkelőnél szabályosan meglepődtek az érkezésemen az M4-esen. M25, M76, M80 se az a Stauzone. M60-t se indokolta Kozármisleny lakossága, Pécsre meg nyilván a hatoson a gyorsabb. Az M85-ön tök jó vezetni, csak azt se indokolta semmilyen forgalom, pláne nem azt, amilyen műszaki színvonalon megépült.
Persze tök jó, hogy itthon több autópálya és gyorsforgalmi út van, mint a kétszeres GDP-jű Ausztriában, csak közben a vasutunkra meg nem jutott pénz.
Az általad is gyenge forgalmúnak tartott M6-ost már építik tovább a horvát határig (Ivándárda), egy szakasza már el is készült. El lehet képzelni, hogy mekkora forgalom lehet azon a szakaszon (miután már a pécsiek, mohácsiak lekanyarodtak róla). Az M30-as is elég gyengén muzsikál Miskolctól északra. Az épülő M49-es se lesz túlságosan leterhelt (az még csak épül).
Persze az üres sztrádákat csak az a nagyon kevés ember látja, aki éppen használja.
A probléma ott van, ahol erről az összegről rendelkeznek. Üres autópálya 2X2 sávon való megépítésére van pénz.....mindig.
pici OFF: A ténylegesen üres M6-oson kívül(ami 2006-ban lett kész fletó(!!!) alatt) sorold már azokat az üres sztrádákat légyszi,mert ahol Én voltam mostanság közlekedni sem lehet normálisan KB AZ EGÉSZ ORSZÁGBAN!!!
Amúgy ha most lenne koncepció a Desirók, orosz motorvonatok rendberakására és megfelelő forrás, akkor Bz-kel a felújításon, forgalomban tartáson kívül meddig nem kéne foglalkozni?
Azzal együtt, hogy a sorozatnak vannak még viszonylag fiatal, ide már lassan 50 évhez közeledő darabjai is, illetve az elmúlt években volt jónéhány javíthatatlanná tört és égett darab? Vagy az évek óta forgalomból kivont darabokból van annyi menthető, amivel még hosszabb ideig lehetne pótolni a véglegesen kieső darabokat?
Már ezerszer el lett mondva, hogy ha biztosított lenne a forrás rá, a meglévő gépek sem állnának. De ennek az összefüggésnek a felismerése még mindig nem megy pár embernek..
Persze, ez világos. Csak állítólag vannak keletről jövő alkatrészek. Viszont állítólag lebombázták az üzemeket. Ebben a tekintetben kívántam feltenni a kérdést.