v8-as motor(a ford Y motort koppintották le 5025 ccm 14 cp 32 daNm 1973-as kiadás az apám kapta új korába a helyi Tsz-nél.Gyárilag alacsony és vas oldalai voltak utólag lett rá téve fa és ilyen magas.
Szia, igen sokat áll, egy évben csak 2-3-szor megyünk vele nagyobb távra. Amúgy még elég jól bírja magát. :) Szeretem az ilyen öreg járgánokat, és nekem is az a véleményem hogy ennek van a legjobb hangja IMÁDOM:).
Nyilvános nosztalgia különjárat a VEKE szervezésében
A Vértes Volán által felújított Ikarus 30-as nosztalgia autóbusz járja majd Budapest utcáit, amivel a 90 éves budapesti autóbuszközlekedésről emkékezik meg a VEKE.
Na sziasztok ! Tomi vagyok Győrből meg a TATRA topicból. Van egy 603-2 TATRA-m, most restaurálom, ez nagyképűnek hangzik de tényleg szeretném rendbe tenni. De itt megtaláltam a másik kedvenceimet a régi buszokat, teherautókat. Nagyon örülök ennek a topicnak. Van egy-két érdekes képem ha valakit érdekel, csak még nem megy a linkelés. Addig is az adataimból rá lehet menni a honlapomra , ott az " itt vannak a képek"-re kattintás után a kedvencekre kattintva megnézhetitek őket. Mindegyik képnél az lesz írva ,hogy feld.alatt, de nézhetőek, A képek címe csak az összesített listán látható Pl: IFA G5 stb. Jó nézelődést, addig gyakorlom a linkelést.
OFF
yenoee:
Csak halkan és félve jegyzem meg, hogy pont erről szól a nagyvasak topic is, ráadásul ott bolond veteránteherautó tulajdonosok is törzsvendégek...
Én is ilyen aberrált vagyok. Unokatesómnak van egy 344-es Csepelje. Állati jól néz ki.
Egy másik nagy kedvencem a 130-as ZIL. Kívülről nagyon jól néz ki (belülről még sose láttam), és roppant módon tetszik, hogy minden alkatrésze kellő távolságben van az útfelülettől.