Egy párkányi sráctól vettük anno Nándival, ő a 110r coupéra, én a Rapidra. Ez olyan 2006 körül volt, azóta sem láttam ilyet kupéra. Van most műszaki a kupédra? Ha gondolod, megveszem, aztán néha viszlek egy kört. Egerbe is elmegyünk. Oké?
Most már müködik a világítás irányjelző átnéztük őket. A fűtőmotor kábeleit kell megkeresnem. Csak mikor bekapcsolom a fűtést probalámpával nem tudom megkeresni. Trafórá menő vezetéket is próbálom keresni lámpával. Gyújtás ráadva se találom az áramot. Tovább ébreszgetjük Sárikát ( coupe neve), jó lenne már lenne hátul szikra.
popsi. Keresek motortér képeket. Összekevertem a vezetékeket. Nincs világítás irányjelző csak a visszajelzőn világít folyamatosan. Trafót cseréltem és szét huzgáltam a környéken a vezetékeket.
Érdeklődnék 110-r coupé sorsáról. Engem komolyan érdekel.Fiatal koromban kettő is volt tulajdonomban, jelenleg keresek egy példányt, mi boldoggá tenne.
Állapottól függ. Ez alapján, amit írtál, 1 és 6 millió Ft között valahol. Minél eredetibb, minél kevesebb rozsda van, minél könnyebben (kevesebb ráfordítással) lehetne veteránvizsgára menni vele, annál több.
Új vagyok a csoportban, azért regisztráltam, mert a szüleimnek van egy Skoda 110 r dupla lámpás kivitel, 1980-ban lett a karosszéria és a motor is felújítva, kb 1000 km-t ment , majd eltették egy garázsba.
A kocsit néha beindították, hogy lehetőleg ne károsodjon, kicsit mentek vele, majd ismét eltették. Ennek köszönhetően jelenleg is teljesen üzemképes az autó, beindul, megy, a fékek nincsen beállva.
Meg van az eredeti régi többlapos forgalmi engedélye, az összes gyári kézikönyv, felszerelés, stb.
Az lenne a kérdésem, hogy jelenleg mennyi a kocsi hozzávetőleges ára, és kinek lehetne eladni?i