Aki ennek a teljesítményét kimotorozza, az előtt meghajolok. Teljes gázt nem mertem én sem húzni, de ahogy írtam ha nem húzod neki, jól kezelhető, szelíden is lehet menni vele. He Te meg csőgázon mégy mindeig, akkor veled van a baj:)
Mentem én pont olyannal pályán, tudom hogy megy.az a baj én húzom neki, akkor meg nagyon megy. De rajta maradtam, csak utána visszagondolva rájöttem, hogy igen őrült lehetett a tempó és senki nem fizeti ki ha elesek.
Jól kezelhető, ha nem húzod nem megy úgy. Elején tartottam tőle, de jól adagolható az ereje. És igen, ritka a rendszámos akármilyen crossgép. Viszont nagy előny, ha nem kell paráznod a rendőrtől folyton..
Megértem a szitut. Kicsit sajnálom, hogy nem tudom megvenni. Ilyen erős motor nem kellene meg amúgy is kétüteműs vagyok. Csak az tetszik benne, hogy nyugodtan végig lehet menni vele a főúton.
Nem, szeretem a motort. De a ház ahol van, őrizetlen/lakatlan, egyebek mellett azt is árulom(tavaly meghalt édesapám belőle). Egyszerűen nem tudok állandóan utazgatni, eladok mindent amit tudok. Plusz a Gilera is ott van, azt is el akarom adni majd. Szóval, megváltozott életkörülmények miatt. A motort szeretem, jól kezelhető gép, bár a teljesítménye 1/3át, ha én ki tudom motorozni.
Gyári alkatrész sajnos 15 éves kor fölött már könnyen előfordulhat hogy nincs. De ha van is, simán telhet hónapokba is mire ideér (legutóbb aug. 30-án rendeltem egy alkatrészt és valamikor október végén már meg is érkezett - bár ahogy hallom, KTM-éknél ez az utóbbi néhány évben teljesen megszokott, nem függ a motor korától).
A szokásos kopó-fogyó alkatrészek (szűrő, fékbetét, lánckerék, idom stb.) persze kaphatók mindenféle más forrásból is, szóval azokkal nincsen gond.
Ha felmész az https://oem-parts.hu/hu/ oldalra, minden csavarjára rá tudsz keresni a kiszemelt " áldozatnak" hogy kapható vagy már nem. Tapasztalatom csak 35+ éves motorokkal van, nekem már sok minden "X nem rendelhető".
most hogy itt a tavasz elgondolkoztam egy 250 4t krosszmotor vásárlásán. néztem egy YT videót krosszfiuk ahol azt javasolták, hogy injektoros legyen. ami azért is lenne jó, mert nem értek a karbihoz. semennyire. vmiért a ktm mint márka tetszik, van ebből olyan évjárat amit kerülnöm kellene? mondjuk egy 10+ éves géphez lehet még alkatrészeket kapni?
megvettem életem első -használt- krosszgépét- 5 éves a tulaj elmondása szerint 120óra van benne. és a blokk még nem volt bontva. honnan kellene tudnom ha eljött a dugócsere ideje? csökken a teljesítmény? mérjek kompressziót és ha csökken cseréljek dugattyút? elvileg olaj volt sűrűn cserélve kaptam is ajándékba 1l-t+3 légszűrőt... hittem a tulajnak. nagyrészt ahogy látom egybe van a gép.... lassan a fék cserés, de futomu himba jónak néz ki.
egyedul a yamahanak lattam ilyen power tuner szerkezetet. ott lehet asszem uzemoran olvasni, meg map-et cserélni. létezik vmi univerzális ami az osszes motorhoz jo? nagyrészt injektoros 4thez keresnék diagot
injektoros krosszmotorokban van obd2 csatlakozó?ahogy nezem az mostani injektoros motorokban van 6 pines obd2 csatlakozó. nem tudom krosszmotorokban milyen van?
pl az uj ktm-eknél láttam már gyári olvasót de én vmi olcsobbat keresnek házi használatra.
Azért van a villán a kayaba felirat fordítva, mert mikor ki volt véve, akkor ragasztotta fel valaki, és mikor berakta a helyére; homlokára csapott és azt mondta:
2002-es Yamaha YZ426(60LE, még kézi dekompresszoros igazi hardcore crossgép), magyar forgalmival, lejárt műszakival, de fizetett érvényes biztosítással, a nevemen van(UNN-031). Endurósítva van, szakszerűen kivitelezve, Yamaha fejidommal, világítás/irányjelzés rendszám megvilágítással, kürttel, tükrökkel, akkumulátorral stb. ahogy kell. Utólagos akku beépítés a légszűróházba. Esztétikailag szép állapotban van, nyilván vannak hasznáalti nyomok. A farok crossidomra szerelt lámpa/rendszám súlya, menet közbeni rezonancia miatt repedt, ezen kívűl igen szép állapotú, egységes motor. Ülését újrahúzattam. Van hozzá egy tartalék idomszett, rajtszámtartó stb..
2020-ban az előző tulaj által Gyöngyösön az Omegamotornál teljes motorgenerál, teleszkópszervíz, fék csere. Szelep szakadás miatt teljesen generálozni kellett, kapott egy másik felújított hengerfejet(amit egy évig keresett hozzá!!), új dugattyú, vezlánc, csapágyak szimmeringek, tömítések stb.. A henger hüvelyezve lett, de minden szakszerűen lett javítva. Váltója jól működik, nem dobálja a sebességeket, nincs vele probléma. Van egy KOSO gyártmányú kombinált műszer, ami km óra, üóra számláló, meg azt se tudom pontosan mit tud még, de mivel a motor csak áll, az akku lemerült benne. Nálam csak erdőjárásra volt használva, azt is pár alkalommal. Aki felújítatta korábbi tulaj, bejáratta, úgy adta el nekem, szóval elég kevés óra van benne! Nálam nagy becsben van tartva, minden erdőjárás után légszűrő tisztítás, lánckenés, lemosva/kiszárítva lekonzerválva került a helyére pokróccal letakargatva. A félújításról számla van, ezt berakom a képek közé!
Irányára 1,1M Ft, komoly, a vételárral rendelkező személynek eladó, szeretném ha olyanhoz kerülne, aki legalább úgy megvigyázza, mint én.
Egertől 30km-re, Szentdomonkoson van a motor, szállítani nem tudom.
Ha nem most lapátoltam volna a cr-re olyan 300at, akkor gondolkodás nélkül megvenném a 426ost. Nem kéne sunnyogni a kertek alatt.
Amúgy mi lenne a tájékoztató jellegű ára a vadgépnek? Egyszer mentem egy olyannal a lakitelki pályán. Hátul volt visszafelé az első kicsi ugrató, mély fosóhomokkal. Nem volt egy méter magas az egész, de alig bírtam felkapirgálni a tetejére, hogy végre legurulhassak róla. A 426ossal a seggem alatt meg nem csak szimplán túlugrottam hanem oldalra kiugrottam a pályáról, mert fogalmam nem volt merre kéne ott repülni. Adtam is vissza a tulajnak azzal a mondattal, hogy ezzel csak nyakat törni lehet :-)