Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
úgy tűnik, azért a többségük a brexit ellen szavazott (lásd előző link):
The survey reveals that 95% of EU-based expatriates who voted in the 2016 referendum favoured Remain over Leave
de mivel a szavazatukat egybemossák (az utolsó lakhelyüknél regisztrálják őket), ezért nincs igazán adat, egy survey kevés, mert esetleg pont a nyugdíjasokat nem tudják megkeresni, tehát a fenti adat nem megbízható...
nézek egy szlovák filmet vojna policajtov (nem rossz), de a káromkodások magyarul vannak, pedig alig van szlovákiai magyar a szereplők között, úgy látszik a jót átvették tőlünk :)))
Meglepődnél :-) Pár hete láttam egy Bentley-t a Tesco parkolóban, de láttam már Lamborghini-t is, a fullextrás Range Roverek meg S Mercik stb meg mindennaposak :-)
Oké, lehet hogy nem a tulaj jött velük vásárolni csak a komornyik :-)
Szöveg lemaradt... Sarkon álldogál ez a gyönyörűség. Abszolút imádom, egyik kedvencem. Ez AUTÓ, nem csak négykerekű helyváltoztató eszköz mint a mostaniak többsége. Elképesztő hogy ötvenes években ilyen szépet tudtak tervezni mindneféle számítógép meg CAD és egyebek nélkül, és legyártani olyan minőségben hogy majdnem 70 évvel később még működő, használható. Ha USA-ban élnék és milliomos lennék, lenne egy ilyenem, hétvégi kirándulásokra (napi bevásárlásra persze valami "kis" (USA léptékkel LOL) autóm lenne ott is).
Ha bejön hogy ad meg az óraállást, mennyi tekert órás kocsi lesz ott is.
Megint megszoptam londont. Útlezárás itt útlezárás ott, erre nem kanyarodhatsz hoppá congesion charge... Eskü b+ ezt direkt csinálják. Elmúlt 3 alkalommal mindig másfelé megyek és mindig bemegyek...
Igen, pont erről beszélek. Megadsz egy max limitet és az előtted lévő diktálja a tempót. Persze, hogy automata váltó, nem is hiszem, hogy van manuálishoz. Automata váltóhoz meg sztem kb már alap, legalábbis az utóbbi pár, amit vezettem, már mind tudta.
Akkor, ha van benne GPS és tudja a sebesség limiteket, és vanna benne radar és igazodik az előttem haladóhoz, akkor kitűnő. Mert amúgy itt mifelénk gyakorlatilag pár mérföldenként (de van hogy pár száz méterenként) változik a sebességhatár, ráadaásul commuting time-kor a sebességhatár amúgy is egy elvi dolog mert a forgalom miatt elvétve lehet elérni rövid időre a megengedett határt... Meg ugye ehhez dukálna az automata váltó is...
Ez azert nem csak a Swift-ek gyerekbetegsege, nekunk igy volt Clionk 1 hetig, pedig nekem csak 44-es lábam van, de egyszerre nyomtam a gázt és féket, valamit a kuplungot és a féket.
Igy aztan mennie kellett, pedig kulonben jó kis auto lett volna.
De érdekes, hogy az i10-zel nem volt ilyen problemam, se a Csorikevel (WagonR+ aka Opel Agila)
Egyszer vezettem egy Swiftet. A 200 centimmel még úgyahogy kényelmesen elfértem, viszont a pedálok nagyon közel vannak egymáshoz. Hasoló méretű lábam van és többször előfordult, hogy gázt akartam nyomni, és fék lett belőle. Ezt soha semelyik másik kocsinál nem tapasztaltam, pedig vezettem már párat. Szval szerintem a Suzuki a hibás.