Hi!
Ha minden jol megy (okmányhivatal nem ül rajta még napokig) akkor át tudjuk venni a gépet csütörtökön!
Kicsit meglepődtem mikor mondta az értékesítő srác mert 2 hete rendeltük meg a 206-ost.
De ebben a szürke iceland színben SZVSZ kurva szép a gép, belülről is klassz kék mintázatú ülések, világos műszerfal, króm váltó stb.
Ez nem kérdés. Az új Clio OCSMÁNY (persze SZVSZ)! Nincs jobb szó rá!
A 206 minden szempontból gyönyörű és városi használatra elég, különösen egy nőnek! Hányni sem fog, amikor ránéz az autójára!
De mindez egy baromi elfogult 206 tulaj véleménye volt... :-)
(Rönósoktól elnézést)
Gratula a P206-oshoz! Egyik ismerősömnek van egy 5 ajtós, ezüst metál, presence felszereltséggel. Nagyon oda van érte.
Én a Clio-t ajánlottam volna, az 1.4-es 16V-s motorral, korszerűbb mint a P206-os motorja. Azonban szerintem Asszonyod főleg városban fogja használni, szóval neki jobb szerintem az 1.4-es P motor. Az már egy kiforrott, üzembiztos, ha nem is a legkorszerübb motor.
Off: nekem PuntoII-m van, 1.2 16V, 80 lovas motyival. Óriási előnye, hogy hátul nem kell behúzni a fejet, mert olyan magas a kocsi.
Viszont a TechRun-osoktól nagyon irigylem az 1.4 16V-s motort...
Megszületett az eredmény:
PUG 206 Color Line 1.4 5a. delfinkékmetál
Ha minden igaz akkor 3 héten belül birtokba is vehetjük, mert volt olyan az országban, amilyet szerettünk volna.
Utólag is köszönök minden véleményt, hozzászólást, igaz a döntésemet picit sikerüt megnehezíteni, de végül úgy gondoltam, hogy nem fogom elszúrni az autóvásárlást, mint 2 éve, mert már akkor is "kisautót", szeretett volna a párom, de én "hülye fejjel" középkategóriásat vettem :))
Inkább hadd legyen meg az öröme, úgyse én használom majd a kicsi PUG-ot.
mit gondoltok, ha egy authentique felszereltsegu cliot akarok venni, amihez nem jar sportules, de en megis azt szeretnek bele, elhajtanak a busba, vagy valami ertelmes szamert ajanlanak ilyet? eddig ket kereskedonel probalkoztam azzal, hogy authtentique-et kerek, de automata klimaval, de ezzel mar ketszer elhajtottak.
A Ka-hoz 'új' motort tett a Ford, a régi Endura motort kicsit átdolgozták, Duratec 8V-nek hívják, ímmár 67Le-vel. Amúgy térkínálatot leszámítva nem hiszem hogy sokkal jobb... Vagy bele kell tenni egy ZetecS-t :-)!
En egymas utan is vezettem a ket 8V 1.4-es motort: P206 1.4 75LE, Clio 1.4 75 LE. A Peugeot oreguras, gyengecske, a Clio meglehetosen virgonc. Pedig a teljesitmenyuk ugyanaz.
Mar megvalaszoltak tobben is helyettem, hogy miert felejtosek a kisebb benzines motorral szerelt Pugok. Egyebkent amellett, hogy erosebbek a Renault motorok, meg a fogyasztasuk is jobb. (Ha mar az nem szamit, hogy hogy mennek.)
Ahhoz kepest, hogy a nagy tobbseg a Clio-t ajanlja, erdekes, hogy egyre inkabb ugy nez ki, Pug lesz belole... :-)) Na mindegy, az asszony tudja, en csak elmondtam a velemenyemet, mert kerdezted.
Ismeros amugy a problema, nalunk meg pl. a Ford Ka tetszik a baratnomnek, pedig ahhoz kepest a P206 meg a regi motorokkal is messze jobb. :-)
Személyes tapasztalatból annyit én is hozzátennék még, hogy a PUG 1.1 és 1.4 8V motorjai jól, megbízhatóan ketyegnek, alacsony karbantartási igényűek és költségűek. De valóban nem korszerűek már, én sem vennék ilyet, mert az én igényeim mások. De szvsz ettől még kiválóan el lehet velük járogatni, ha valakinek nem az kell, hogy 10 mp alatt legyen 100-on és akkor is jól alszik, ha éppen nem a legújabb csúcstechnika van a motorháztető alatt.
"R5TL: Miért kellene lemondani a PUG kisebb benzineseiről? Rossz tapasztalat? Vélemény?"
pro abs. R5TL :)
Az 1.4 75LE, az 1.1 60LE.
Ezek 8 szelepesek, míg a Renault már kihozta a 16 szelepes motorjait, az 1.4 98 LE, az 1.2 75LE.
Ezért a Pugot elavultnak szokás tartani motorizáltságilag. A Pug-rajongók pedig a nyolcszelepes motorok megbízhatóságát (régi, bevált konstrukció), a kisebb pörgetésigényt szeretik kidomborítani.
Az 1.6 motor mindkét márkánál 108LE +-2LE.
"Az Utolsó Európai: Megkérdeztem a 206-ba lehet ABS-t kérni ehhez is. "
Belepofázom ebbe is. Lehet rendelni, csak akkor eltűnik a megközelítőleg azonos ár.
R5TL: Miért kellene lemondani a PUG kisebb benzineseiről? Rossz tapasztalat? Vélemény?
Az Utolsó Európai: Megkérdeztem a 206-ba lehet ABS-t kérni ehhez is.
gabek: Én ugyanígy jártam a PUG szalonban, kicsit hülyének néztek, így aztán nem is foglalkoztam velük, mentem a szomszédba (mondtam nekik: Renault), meg egy másik PUG-hoz is, pénteken ültem Puntoba, Clioba, szombaton meg 206-osba.
Hát magamnak Puntot vagy Cliot vennék, de ugye nem nekem lesz, asszonynek meg egyáltalán nem tetszik a FIAT, marad a Clio meg a 206.
De szerintem 206 lesz belőle, de azért még megszondázom mégeccer az asszonyt hátha, holnap beszámolok a végeredményről.
OFF:
Jaj hát nem tudod, hogy ez a közmondás nem így van?!?! Helyesen úgy szól, hogy kinek a pap, kinek a papné. Igaz, neked ezt nem kell tudni....
:))))))))))))))))))))
Nemrég vásároltunk autót. Az új Clio volt az első számú favorit, de a kereskedő enyhén hülyére akart venni minket. A 206-ról több esetben hallottam, hogy kanyarba kicsit "röpkös" a motorja és ide-oda mocorog. Nálunk Suzuki WagonR+ lett a befutó. Már egész megszerettem, de ez OFF. A topik témájához visszatérve én a Clio-ra szavazok.
Szerintem is megfontolandó ez a dolog: CD-s rádiót bármikor vehetsz az autóba, ABS-t már nehezebben... Amúgy meg benzinesben csakis a Clio-t javsolom, legalábbis 1.4-es lökettérfogattal bezárólag.
Izlesekrol nem erdemes vitatkozni, kinek a pap, kinek a paplan. :-)
De a kulso design-nal szerintem sokkal fontosabb a muszaki tartalom. Persze az uj 1.6-os motorral mar versenykepes a Pug, meg a HDI-vel (csak az meg rohadt draga). Viszont az 1.1-es es 1.4-es motorral el kell felejteni!
aamen: jo ajanlat-----az akciós Color Line modellre 1.4 5a. ajándék metálfény (80.000), többet nem nagyon lehet kihozni alkuval mert eleve akciós modell és azt mondják az értékesítők hogy ezzel a cégük árrése csökken.
Na mind1, de ezzel így a Clio ára alatt vagyok, igaz a 206-ban nincs ABS, de PUG-ban van Cd-s rádió, szóval majdnem egal.
Most nálam az dönti eddig a mércét a PUG felé hogy az asszonynak jobban tetszik.
Először is bocsi hogy nyitottam még egy ilyen fórumot, nem vettem észre a másik ugyanilyet.
Az autó csak simán városi használatra lesz, kisebb kiruccanásokkal vegyítve, és nem nekem lesz hanem a feleségemnek szeretném második kocsinak, a családi gépet úgyis én viszem.
Csak az a problémám hogy a nejemnek a 206 jobban bejön mint a Clio, nekem szinte mindegy, én nem a külső jegyeket hanem az ár/érték arányt nézem, abban a Clio a nyerő.
Motorikusan nincs tapasztalatom, mivel a PUG-nak csak a dízeljeit ismerem, használom (1.9D, 1.9TD, HDi), de az asszonynak tökéletes szerintem az az 1.4-es 8V PUG is, biztos jól megy az is, annyi meg bőven elég neki, először 1.6 16V-t akartam, de nekem nem ér annyit az a plusz ötszázezer, meg plusz extrák, ez az akciós Color Line pont jó lenne, a Clioba pedig a középső Expression esetleg Dinamique jöhet szóba.
Most kaptam egyébként egy jó PUG 206 ajánlatot is.
Várom a további véleményeket, fogyasztás, motor, használat a 2 kocsival kapcsolatban.
Mivel mind a ket autot jol ismerem, szamamora nem ketseges, hogy a Clio sokkal jobb auto. A Peugeot 1.4-es motorja eleg gaz, a futomuve detto, de ezek elso ranezesre nem latszanak. Ellenben ha belulrol megnezed a ket kocsit, nincs is kozottuk verseny.
Szerintem neked kell eldöntened, hogy a "biztonság" vagy a "sportos" kényelem (kormányról vezérelhető CD) a fontosabb számodra. Igazándiból a kettőt kellene ötvözni, de gondolom erre nincs lé azért ezeket a típusokat választottad ki mint lehetséges áldozat.
Sok sikert a vásárláshoz, és jó autókázást
Szerintem tök felesleges ilyen topikot indítani. Úgyis jön majd egy Clios, lefikázza a Pugot, aztán jön egy pözsós, visszafikázza a Rönót, születik majd párszáz fikázós, idétlenkedő hozzászólás, Te meg már rég megvetted a Neked jobban tetsző autót :-)...
Amúgy mire használnád?