Sziasztok! Az mitől lehet, hogy ha valamilyen elektromos beavatkozás történik az autómon, másnap reggelre lemerül az akksi. Példa: lecseréltem az autórádiót egy multifunkciós média központra. Minden működött. Autó beállt a garázsba, reggel csak csattant a behúzó tekercs. Akku feltölt, további reggeleken nincs probléma. Olyan is volt, szerelő kicserélte az indító motort, reggelre nem tekert, mert akku lenullázódott. 307-es, 1.6-os, benzinesről beszélek.
Nem tudom kinyitott a csomagtartó ajtot mi lehet a hiba egy 307 sw röl beszélek ,az ablakemelökse müködnek egyik napról a másikra megaták magukat mi lehet a hiba ha valaki tud valami kiindulási pontot azt megköszöném köszi.
Egy 307 cc autó tulajdonosa vagyok (2006 évjárat, PSANFU10FX6P2683084motorkód). Múlt héten azt kezdte el csinálni, hogy indításnál a gyújtás kapcsoló motortérben található F8-as jelzésű, 20A-es biztosítéka kimegy. Teljesen véletlenszerűen csinálja, logikát nem találtunk benne. Esetlegesen van-e valakinek tippje, hol keressük a hibát? Előre is köszönöm a válaszokat!
Két helyen találod meg: - a motortérben, a szélvédőhöz közel, az anyósöülés oldalában, a karosszériába beütve; - a vezető oldalán, a műszerfal hátoldalára ragasztva, amit a szélvédő alján, egy kis "ablakon" keresztül láthatsz.
Bocsáss meg én azt hittem azért írod, hogy telefonon gyorsabb, hogy valami telefonos alkalmazással kell magyarítani. ;) Ahhoz válaszoltam, hogy nem tudhat mindenki mindent.
Aztán rájöttem, hogy a Zolysys elérhetőségére gondoltál. Őt természetesen meg tudom keresni, csak azt hittem még mindíg mindennapos látogató itt.
Én ilyenre gondoltam. A felső részt kéna magyarítani. Az újabbakon már ki lehet választani a magyar nyelvet, de ez még a 2017 előtti. Ott nem volt rá lehetőség.
Ezt ugyan nem nekem szántad, csak majdnem. Bővebben:
amit írtál, hogy már találkoztatok, az alapján feltételezhető volt, hogy a száma megvan. Azért írtam ezt, mert amint látod, itt mostanában nem volt. A mindenhez értéshez: nickre keresés ha nem megy, akkor visszanyitsz 1-2 oldalt itt és láthatod a hozzászólását. Ha látod, akkor a nickre kattanva látod a honlapját, ha görgetsz, akkor a telefonszámát. Azt hiszem, ehhez nem kell akadémistának lenni... 65. évesen én sem vagyok az, amihez meg nem értek, ott konkrétan kérdezek. Pld.: nem tudja valaki Zoli elérhetőségét? És akkor megkapod. Ezen a topikon pont a segítőkészség volt jellemző... Csak leb@szás után a normális ember esetleg úgy is gondolkozhat, hogy: ja, akkor keresgélj és megtanulod egyúttal a triviális dolgokat.
szia.. elöször én az olajhütöt nézném meg. nekem az szakadt át és jártam igy.. 3 szerelö mondta h hengerfejes és fel kell ujitani aztán a forumon találtam ezt az ötletet.. kicseréltem és megszünt az olaj fogyás.. de lehet h ténylegesen a motor adta meg magát!
Sziasztok, segítségre, tanácsra lenne szükségem. Páromnak van egy 307es 1.4-es 16 szelepes 88 lovas Peugeotja. Ami elsőnek feltűnt, hogy hirtelen nagyon sok motorolaj fogyott el, utána töltöttük majd észrevettük, hogy a hűtővízbe megjelent az olaj. 3 éve voltam egy Peugeot szakinál aki mondta, hogy ezek az 1,4-esek egy igazi betegágyak, és 160e nél teljes motorgenerál kell. Na mit ad Isten most járunk 156e km-nél.Tudom, hogy így látatlanba nehéz megmondani, de mire számítsunk? Egy hengerfej tömítés csere plusz síkolás nem oldhatja meg a problémát? Mi szokott ezekkel az 1.4esekkel lenni?