Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

benge_ Creative Commons License 2020.09.26 0 0 40

Szia! Ez a fórum nemigazán megy. A Facebookon van egy h1 csoport, oda tudsz csatlakozni és ott biztos választ kapsz a kérdésekre.

Előzmény: mulch Laci (39)
mulch Laci Creative Commons License 2020.09.18 0 0 39

Szia, mindenki!

Hyundai H1 8 személyes gépjárművásárlás előtt álok, illetve ennek kapcsán, fenntartásaim miatt fordulok a fórumozókhoz! Nem igazán ismerem ezt a típust, találtam egy pár dolgot róla Jó dolgokat kevésbé jót, és rosszakat is!  Nem tudom, bele ugorjak a vételbe vagy inkább nézek más típust?

Tanácsaitokat, tapasztalataitokat előre is köszönöm!

Üdv,Mulch Laci

Moonraker1978 Creative Commons License 2018.11.23 0 0 38

Üdvözlet!

 

Információt szeretné km kérni abban ha valaki tud esetleg segíteni vagy van már hasonló tapasztalata hogy tegnap vettem egy 2005 évj Hyundai 2.5 crdi 3 szem kistehert ami az én autós tudásom szerint jó de annyi vele a gondom hogy eléggé füstöl mintha nem égne el rendesen a gázolaj hanem nyomná kifelé.

Járt már így valaki esetleg az autójával?

Amúgy a motor erősnek tűnik mert a kuplungról ha leveszem a lábam fuldoklás nélkül elindul a járgány.

Várom a segítő válaszokat.

Köszi előre is.

Reason77 Creative Commons License 2018.11.14 0 0 37

Sziasztok, megvételre keresek Hyundai H1 szerelési könyved. Lehet digitális vagy papírkönyv mindegy.

nagyi405 Creative Commons License 2018.09.04 0 1 36

Szevasztok!

 

Leírom hogy jártam. Van egy H1 SR Truckom . Három éve amikor vettem rögtön kicseréltettem a vezérlést komplett. Azota mentem vele kb húszezer kilómétert. És egyszer csak a vezérmű szíj feszítő görgője egyszerűen letörött. Tehát nem elkopott, hanem minden előjel nélkül letört a tengej rögzítésénél. Persze a hengerfejben az összes himba eltört, és nem tudom még mi lesz ha mélyebre ások.

Az unix -nál vásárolta a szerelő az alkatrészeket. Meister teile dobozban gates márkájú szíj és ntn görgő. Tehát elvileg nem egy rossz minőség. Persze elmentem az unix hoz, azt mondták hogy letelt a kettő év garancia és meghúzták a vállukat.( Mosonmagyaróvári kirendeltség) Gondolom ez jellemző az egész unixos bagázsra. A becsületesség nem az erényük.

Javaslom kerüljétek az unixot.

Előzmény: nagyi405 (35)
nagyi405 Creative Commons License 2018.09.04 0 0 35

Az én szerelőm benézett a motortérbe és azt mondta hogy ott van a diagnosztikai csati.

Előzmény: Mamonka (34)
Mamonka Creative Commons License 2018.05.11 0 0 34

Sziasztok!

 

Tudja valaki, hogy Hyundai H1 R-Truck 2002-es évjáratban hol található a diagnosztikai csatlakozó?

Harmincöten nézték át és nem leljük!

Köszi!

M.M.

 

iLoad Creative Commons License 2017.07.18 0 0 33

Sziasztok!

2016. novemberében vásároltam egy 2012 évjáratú Hyundai H1 2.500 ccm-es, 5 sebességes automata váltós 8 személyes kisbuszt. "Boldogságom nem tartott sokáig, mivel a vásárlást követő néhány héten belül világítani kezdett az ABS/ESP visszajelző. "kontakthiba lehet" mondták, majd egyszer nézessem meg ha lesz pénzem és időm. Idén februárban közel 30 km megtétele után - természetesen világító ABS/ESP visszajelzővel - az autó hirtelen megtorpant, mintha egy pillanatra berántanák kéziféket, iszonyatos koppanó hangokat hallatva hátul, megült és ezt folytatta mindaddig, amíg leállítottam, majd 5-10 km megtételét követően ismét jelentkezett ezen probléma. A márciusban elvégezett diagnosztika kimutatta, hogy a bal hátsó abs jel tartományon kívül. A vezetékek jók, a hiba valószínűleg az ABS gyűrűnél van, amely - megtekintve - nem fémtiszta, hanem szürkés-feketés színű, korrodálódott. Cseréje önálló alkatrészként nem lehetséges, csak féltengellyel, amely ára 165.000 Ft. + munkadíj. Vagy cserélem, vagy járok ABS/ESP nélkül, ami önmagában a műszaki vizsgáig nem jelent különösebb gondot. Az autón azonban továbbra is mutatkoznak a fent leírt "fizikai tünetek", ami miatt irány egy maszek autószerelő. A szerelő szétszedte, azt tapasztalta, hogy valaki valamiért, már kontárkodott a differenciál műnél, csiszolás nyomai láthatók, a szimering szétszakadva. A szerelő valószínűsíti, hogy a megrongálódott szimering mellett az olaj ráfolyhatott a féltengelyre, és a fémalkatrészek illesztésénél a víz beszivárogva, lassan kikezdte az abs gyűrűt. A szerelő megtisztított a gyűrűt, új szimeringet helyezett be, szigetelte a fél alkatrészek illesztését. Néhány km megtételét követően azonban ismét világított az ABS/ESP visszajelző, azonban tünetek nem voltak tapasztalhatók. Irány egy másik márkakereskedés, ahol ismét diagnosztika, amely során megállapítják, hogy jelenleg az ABS kifogástalanul működik, azonban az automata váltó "bementi/turbina fordulatszám-érzékelő "A" áramköre elégtelenül teljesít", ami miatt javasolták, keressek olyan szervizt, amelyik automata váltók javítására szakosodott, mivel ők nem foglalkoznak vele. Ismeretségi körömben elvégzett adatgyűjtés során találtam egy olyan személyt, aki automata váltókkal foglalkozik, így elvittem hozzá az autót. Ő is diagnosztikára tette, ami azonnal megjelenítette az "A" áramkör problémáját. Megtisztította a váltón kívül található vezetékeket, illesztéseket és láss csodát, a diagnosztika nem hozta az "A" áramkör problémáját. Örömöm azonban ismét nem tartott sokáig mivel hazafelé már a rángatózás ismételten elkezdődött. Visszamentem a rángatózó autóval, amely már alig tudott haladni. Rátéve a hibaolvasót, az már irreális értékeket jelenített meg, "P" fokozatban ment közbeni értékeket mutatott, illetve egyszerre jelezte valamennyi érzékelő hibáját, majd megszüntette a kapcsolatot a hibaolvasóval. Álló helyzetben rángatott a motor, a sebesség mutató - mint már a legelső rángatózás alkalmával is - össze vissza ugrált alapjáraton. Most azonban már eddig még nem tapasztalt sípoló hangokat is hallatott az autó és elindulni sem tudtam vele. 1 óra elteltével az autót beindítva sikerült beállnom az udvarba. Másnap elmentem az autóért, mely tökéletesen működve beindult és hazahoztam mintegy 30 km-t megtéve, minden gond nélkül. A fent leírt jelenség nem törvényszerűen, de általában 30-50 km megtételét követően jelentkezik, azonban előfordul, hogy több 100 km-t is megteszek vele gond nélkül, míg máskor elég neki 20-30 km és jelentkezik a probléma. Végig gondolva az eseménysorozatit a fent leírt jelenség általában a teljes üzemi hőmérséklet elérése esetén következik be, hidegen az ABS/ESP visszajelző világítását leszámítva sosem következett be.
Esetlegesen van valakinek valami ötlete, hogy merre keressük a hibát?     

Laci      

Hegyi Feren Creative Commons License 2017.06.26 0 0 32

Sziasztok ojan keresel fordulok hozzátok hogy szeretnék VENI HUNDAY H1 AUTOT HOL érdemes érdeklődni és mijen típus lenne a leg megbízható előre is köszönöm 

Krisztián Kőmüves Magyar Creative Commons License 2017.04.17 0 0 31

Sziasztok Krisztian  vagyok .H1 hundayomon mist volt hengerfej csere.es a szelephiba tengelyt eltori .mar masodszor. Valaki tudja mi lehet a baj?elore is koszonom

Pütye77 Creative Commons License 2017.04.01 0 0 30

Sziasztok! Moat vetünk egy 2001 es H1 et. Jobb elöl a kesztyütartó mögött van valami relé vagy nem is tudom mi, d amikor áll az autó akkor kattog, de nagyon. Meg tudnátok mondani, hogy mo az, vagy, hogy ki tudjam cserélni? Köszönöm!

tamas.p66 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 29

Köszi szépen...Egy bibi van csak, hogy előbb kellene regisztrálnom a Facebook-ra, hogy be tudjak oda a csoportba lépni hozzátok, de nagyon szépen köszönöm szépen a meghívásodat!

Előzmény: negatiwmeister (28)
negatiwmeister Creative Commons License 2017.03.23 0 0 28

Sziasztok!

Mindenkit várok szeretettel a csoportba.

https://www.facebook.com/groups/406136543077106/

tamas.p66 Creative Commons License 2017.03.10 0 0 27

Na sziasztok! Egy kedves emberkének köszönhetően sikerült megoldanom problémámat. Sajnos nem ezen az oldalon keresztül. Viszont ajánlom nektek, hogyha szükségetek van valamire, adjatok fel egy hirdetést "keresek" címszóval a jofogas.hu-n és egyéb apróhirdetési oldalakon. Pl. nekem kellett egy féklámpa foglalat, amit sehol sem tudtam beszerezni, hirdetésre jelentkezett egy srác, aki ingyen és bérmentve előkotorászott nekem egy olyasmi kompatibilis foglalatot. Komplett lámpatest van, volt/létezett csatlakozó-kábelkorbács-összes foglalatos megoldás is, mindkettő horror árért, így nem volt alternatívám. Talán karosszéria-elemeket is lehet szerezni ingyen vagy olcsóért így, próbáld meg. Emellett javaslok egy koreai-japán-ázsiai autókra szakosodott boltot, ahol bontanak is, hirdetik is magukat, viszont jó tapasztalataim vannak velük kapcsolatban. Ez a Gyál-Budapest 17.kerület közti üzlet. Amíg nejem Ch Lacettijéhez a komplett hátsó lámpát másoknál 42-65ezres árajánlatok alapján tudtam volna beszerezni, eredetit tőlük 28ért kaptam. Ők az egyedüli kizárólagos disztributorok e területen tudtommal, a 42-65ös kategóriák is tőle veszik. H1-gyel még nem próbálkoztam náluk egyelőre (egyelőre nem is akarom, hogy szükségem legyen rájuk, jó így most a járgányom). Viszont ha vonóhorgot szeretnétek kocsitokra, szívesen segítek nektek ebben, van egy haverom, aki gyártja is a horgokat, beszerelést adja, sőt megszervezi kérésre egyúttal a vizsgát is. És nem is mondom meg nektek, hogy mindezt mennyiért, mert úgysem hinnétek el. :--)))

szkitty Creative Commons License 2017.03.07 0 0 26

Sziasztok! Két éve vettem egy H1-est, külföldről hozta be egy nepper. Sajnos, nem néztem meg alaposan, és sz..rá volt rohadva a karosszéria. Most ráköltöttem egy vagyont, de még mindig hiányzik 2 hátsó fékalaplap és egy hátsó lökhárító merevítő vas. Tudnátok segíteni, hogy a neten agyonreklámozott bontókon kívül hol érdemes megpróbálnom, illetve új alkatrészhez legjobb áron hol juthatok hozzá?

 Köszönöm :)

petya8312 Creative Commons License 2017.02.27 0 0 25

Hali.Köszi a segítségedet de közben megtaláltam a hiba okát. sajnos sok mindent kicseréltem amit nem is kellett volna. a hiba az akkumlátor negatív kábele le volt lazulva a motorról és nem tudod annyi energiát felvenni az önindító.

tamas.p66 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 24

Egyszer volt szerencsém találni nem is olyan rég egy h1-esekkel szakmaiként ugyanúgy foglalkozó pörgős oldalt, mint laikusként szereplő közösségként igénybe vehető remek fórumot, de akkor még számomra ez nem volt aktuális sem, nem hogy mint most húsbavágó. És azóta sok víz lefolyt a dunán, és nem találom azt az oldalt. Mindenesetre ha valaki benézne ide csak úgy és tudja annak a pörgős h1 group-nak elérhetőségét, legyen kedves és ossza már meg velünk, mert én azóta se találom azt. Előre is köszönök minden infót!

negatiwmeister Creative Commons License 2017.02.12 0 0 23

Sziasztok! 

Ha találtok pörgősebb H1 topikot velem is megoszthatjátok.

tamas.p66 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 22

Petya, másik gondolatom problémáddal pedig az a tapasztalatom, hogy sógorom Opel Vectra-ján is volt ilyen jellegű probléma. Mivel az őskorban talán az Opel/GM-hez fűződnek a koreai autók, ezért elképzelhető, hogy ez a problémád hajazhat sógoroméra. Neki is melegen gyakorta nem indult öregecske Vectra-ja melegen. Amint lehűlt a motor, pöcc-röff bedurrant és ment. Sok helyre elment anno, mindenki csinált valamit, de konkrétan senki sem tudott érdemben ezzel mit kezdeni, amíg Szigetszentmiklós-Lakihegyen volt egy Opel-mágus, aki egy elektromos vicikvacakságot fedezett fel, ami ki sem volt mérhető, sem nem volt látható, viszont általa elmúlt ez a probléma, és az egész egy bosszantó kétforintos vacakság volt. Talán érdemes lenne elkirándulnod abba a szervizbe, hogy neked is megoldódjon ez a gondod...:-)

tamas.p66 Creative Commons License 2017.02.12 0 0 21

Petya, problémádat most olvastam, amikor jómagam más ügyben kértem segítséget. Előzőekben olvastam te kérdéseddel kapcsolatosan egy cikket, talán ez segít neked: http://totalcar.hu/magazin/technika/2012/01/12/na_de_hogyan_nyelt_el_650_ezer_forintot_egy_uj_dizel_c_eed/

Úgy látom, hogy ez az oldal nem egy sűrűn látogatott és pörgős fórum. Esetleg tudsz olyan oldalt, ahol H1 guruk tudnak tanácsokat adni és nem évekkel később véletlenül erre járva? 

Remélem tudtam cikkel neked segíteni! Üdv.: Tamás

Előzmény: petya8312 (19)
tamas.p66 Creative Commons License 2017.02.11 0 0 20

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni, hogy mi a fene lehet a 6 éves Hyundai H1 kisbuszommal? A nagy fagyok idején pöcc röff indult, utána pedig gyakorta eljátssza azt, ami anno a vicc volt kispolszkival sok indítózáskor: "biztos jó messzire mész ha ennyire felhúzod..."Szóval indítózok indítózok el-elkapja aztán leáll, mintha nem kapna üzemanyagot. Azt hittem, hogy belefagyott víz üzemanyagszűrőbe azért csinálja ezt, de nem, kicserélve újra üaszűrőt kétszer frankó volt reggeli indítás, ma reggel kicsit hidegebben pedig megint ugyanaz. Teker-teker, de csak el-elkapogatja, indulni nem indul. Félek leég önindítóm, ha ez így megy tovább! Amikor meg végre elkapja, csak döcög döcög a motor, nyomkodhatom én a gázpedált, mintha elmentem volna levegőzni és ott sem lennék, semmit sem reagál, nem pörög fel, csak döcög a motor. Majd pár perc után hajlandó érzékelni, hogy szeretném nyomni a gázpedált, akkor felpörög végre a motor. Amíg indítózom, amikor elkapogatja, kipufogó füstölget szürkén, amikor beindul akkor meg füstöl szürkén. Amikor 5-10 percen belül némi hő keletkezik motortérben, onnantól mintha mi sem történt volna, se füst, se szar hang. Napközben simán indul pöcc röffre gond nélkül egy-egy órás megállások után, de gyanítom, hogy holnap reggel megint jön a szarakodás. Mi a bánat lehet ez, és főleg így a nagy fagyok után a kisebb fagyokban??? Mondom, akkor a nagy fagyokban semmi gond nem volt, mostanában csinálja ezt. Talán ukk mukk fukk betojtak 6 évesen az izzítógyertyák??? Kicseréltem idő előtt a cseppet sem olcsó üzemanyagszűrőt, úgy tűnik feleslegesen, nem szeretnék izzítógyertyával is így járni, mert ahogy látom azt sem inggombokért adják. És azt követően sem szeretnék autótcserélni ha nem muszáj, úgyhogy nagyon örülnék, ha valaki meg tudná mondani tapasztalata alapján, hogy konkrétan mivel nyissak, hogy a kísérletezéseken át tudjak egyből lépni. Mert ez így nem tetszik nekem és félek hosszas indítózgatások vonzanak más károkat is, ha ez így megy tovább.

Melegen röviden, hidegen hosszabban világít műszerfalon az izzítási ikon...

Előre is köszönöm szépen szakértői válaszaitokat!

Üdv.: Tamás

petya8312 Creative Commons License 2016.12.08 0 0 19

Sziasztok érdeklődni szeretnék hogy tudtok e valami megoldást arra hogy melegen miért indul nehezen a h1.egyébként még olyan tunetet is érzékelek hogy olyan mintha lemerülne az akkumlátor nehezen tekeri. válaszokat elöre is köszönöm.

kárpittisztító mester Creative Commons License 2016.11.30 0 0 18

Nekem van, de használom. 😃

120-nál pörög 3.000-et.

Előzmény: Megy a csiga hazafelé (12)
kárpittisztító mester Creative Commons License 2016.11.30 0 0 17

Gondolom, hogy már nem aktuális a dolog, de válaszolok, hátha mást is érdekel. Az enyém 2001-es, 103 lovas, hosszított, 6 személyes. 315.000 van benne.

Ami minden második H1-nél megvan, hogy a laprugónál alulról a második lap el van törve. Kicseréltettem a laprugóssal német lapra, plusz belerakattam még egyet, azóta jó. 

Ha le kell venni a főtengely végéről az ékszíjtárcsát, akkor figyelni kell rá, hogy rendesen meg legyen húzva a csavar amikor visszarakják, csavarrögzítő is legyen. Ugyanis "szeret" fellazulni. Ha mozdul az ékszíjtárcsa jobbbra-balra, akkor elnyírja az ékpályát a főtengelyen, a tárcsán, és a vezérlés fogaskerekein. Ebből a főtengely a necces. Velem a szerelő cseréltetni akarta pár százezerért. Szerencsére volt egy ismerős egy gépműhelyben. Azt mondta, semmi gond. Az én főtengelyemre csináltak egy új ékpályát elforgatva 180 fokkal a régivel szemben, és kész. Kicsit megzavarja a szerelőket amikor vezérlést állítanak, de végül megoldják.

Ha cserélni kell a motoron szimmeringet, akkor csak gyárira, mert a többi 70%-ban nem zár rendesen, rövid idő után újra folyik az olaj.

Ha kopog a futómű elől, és minden gömbfej jó, akkor ki kell cserélni a stabilizátor rúd gumi szilentjeit, és elmúlik.

A váltó a gyenge pontja. Kisebb hibái vannak, de pont elég, hogy egyszer csak ne váltson, és macera a javítása, mert ugye kardán le, váltó le, szét/összeszerelés, majd vissza. Eddig 3-szor 10 év alatt. Volt, hogy egy 100Ft-os rugós tengely tört el, tréler, javítás meg 50.000. :( :(

Kardánon többször keresztek cseréje. Difivel nekem nem volt gondom.

Most 300.000-nál lett hengerfejes. Ez fájó volt, mert az én hengerfejem szerte-szét volt repedezve, új kellett,abba lettek átrakva az én szelepeim, vezérlés. 250.000 Ft mindennel együtt. :(

Az enyém világ életében csillaggarázsban állt, ezért rozsdásott is több felé; hátsó ajtók ablakai körül, és az alján, első ajtók alja, kerék ivek, küszöb.

Egyébként nagyon megbízható a többi újabb, elektronikával telezsúfolt más autókhoz képest. Itt nincs elektromos gázpedál, ami miatt megáll az autópályán. Bowdenes aminél nincs jobb. Nincs egr, meg légtömegmérő, és egyéb huncutság, ami szivatná az embert. A váltó, a főtengely csavar fellazulás és a hengerfej hibán kívül soha nem hagyott cserben az út szélén. 

Úgy nagyjából ennyi. Most 15 éves, gondolkodom a cserén, bújom a netet, de sajnos nincs megbízható alternatíva.

 

Előzmény: Lanceto (15)
RopZo Creative Commons License 2016.10.03 0 0 16

Üdv!

 

2009 -es H-1 -en szeretnék üzemanyag fogyasztást mérni, és dokumentálni.

A flottakövetős cégek szeint a CAN - ja nem tudja, csak az üzemanyag - szintjelzőből tudnának adatot levenni, az meg nem igazán pontos. Van valami ötlete valakinek?

Lanceto Creative Commons License 2016.07.20 0 0 15

Sziasztok!

 

Egy kicsi segítséget szeretnék kérni!

Szeretnék vásárolni egy 2002es H1-est. Érdeklődnék milyen típushibái vannak az utónak mire kell figyelni. Gondolok itt a difire a hengerfejre nem sok sok jót olvasok róla.

Köszönöm a segítségeteket!

bimibumikam Creative Commons License 2016.03.11 0 0 14

Sziasztok! Egy 2006-os Hyundai h1-em van, 2.5 CRDI. Az angol nyelvű használati útmutatóban egyszerűen ennél a típusnál nem ír arról, hogy cserélni kellene a vezérműszíjat. Lecserélteti a ventilátor szíjat, a vízpumpa szíjat, de vezérműről nem ír. A többi motornál 90 000 kilométernél cserélteti. Lehet az, hogy nem kell cserélni? Tudtok erről valamit?

laca102 Creative Commons License 2015.10.20 0 0 13

Helo mindenki,kuplung gondom van,ha valaki tud kérem segítsen.Hidegen alíg tudok váltani,amikor bemelegszik akkor meg elkezd csuszni,szétszedtem a szerkezet is meg a tárcsa is hibátlan,áprilisban lett ujra cserélve azóta kb 5ezer km-et mentem!

Megy a csiga hazafelé Creative Commons License 2014.06.24 0 0 12

Kedves Zoltán!

 

 

Én is hasonló problémával küzdök. Arra jutottam, hogy a differenciálművet kell más áttételűre cserélni. Meg kell nézni, hogy a Tiédben milyen a diffi fogszáma, és ahhoz képest kell keresgélni.

 

Újonan megrendelve kb 100.000 Ft + szállítási költség (+ kb 6 hét várakozás). Bontva nagyon ritka a hosszú áttételes diffi.

 

Érdemes itt érdeklődni:

http://www.chevroletalkatresz.hu/

0620 480-51-31

 

 

Meg innen szemezgetni:

http://hyundai.bontodepo.hu/

 

De nem ám elhappolni előlem a megfelelő darabot! :)

 

Viszont ha találsz nekem is, akkor szólj kérlek!

 

HAHÓ MINDENKI! Ha van hosszú áttételű diffid Hyundai H1 2001-eshez, akkor hívj kérlek!!!

 

A számom: 06-30-57-25-25-1

 

Üdvözlettel:

Péter

Előzmény: Körmendi Zoltán (11)
Körmendi Zoltán Creative Commons License 2014.05.07 0 0 11

Tudna valaki tippet adni mit tegyek a  2002 es évjáratú Hyundai H1 sebesség váltóval,hogy 100km/h nál ne 3200 fordulaton pörögjön a motor? Van valami más váltó vagy megoldás ami jó is?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!