Nem szorul, fog a fék. Viszont odáig eszkalálódott a dolog, hogy ma figyelmes lettem arra, hogy bal oldalon "beesett" a kerék a sárvédőbe. Megvizsgálva a jobb oldalon viszont ott normálisan fent van a segge a kocsinak. Bizakodásra adhat okot hogy "csak" a baloldali lengéscsillapító szállt el? Bal oldalon rángatva a csomagtartót nem rugózik, csak nyikorog, jobb oldalt nyomkodva viszont szépen rugózik a segge. Lengéscsillapító vagy továbbra is a hátsó híd tünete ez és esélyem sincs megúszni a híd felújítást?
Bal hátsó kerék felől nyikorgó hang hallatszik menet közben. Álló helyzetben hiába rángatom, nyomkodom a hátsó csomagtartótnem tudom reprodukálni a hangot,de ettől függetlenül gondolom hátsó futómű felújítás. Mennyibe kerül manapság egy hátsó híd felújítás? Esetleg ajánlott hely?
P0130-as és P0170-és hibakóddal volt már tapasztalata valakinek? Lambda szonda már volt cserélve, nem segített. Tünete csak annyi van hogy első indítás után 2 3 perccel kicsit dadog és le akar fulladni de egy két perc után helyre jön és onnantól tökéletesen működik. Ha leállitom és újra indítom az is megoldja a gondot. Viszem szerelőhöz majd de érdekel esetleg volt e tapasztalatok ilyennel. 2004es 1.4 benzin
Köszi a válaszod; közben találtam elvileg a Unixnál, holnap reggel hozom el, ... nem látom az eredeti cikkszámra való hivatkozást, de talán ez lesz az.
Adott egy közel 22 éves Citroen xsara 1.6 16v sx. Hamarosan műszakiztatnom kell, nincs alapvetően baj vele, de a jobb oldali, kicsi narancsműanyaggal fedett indexlámpa búra elveszett, letört.
Gondolom így nem menne át (de egyébként is); hol tudnék hozzá venni egy ilyet? (bontott bőven(!) elég lenne...).
Bilstein gátlókat sikerült garanciáztatni, így visszavették. Elküldtem felújítani a gyári lengéscsillapítókat. Jelzek ha megkaptam, ill. betettem őket.
Termosztátház kiszedésében kérném a segítségeteket 2.0 (110)Hdi verziónál . A problémám hogy a motortömb mögé megy egy vízcső, azt sehogy sem bírom meglátni, hogy hol van a bontási pont.
Torziós rúgók cseréjéhez le kell húzni a lengőkarokat ? Elvileg nincs semmi összerohadva, mivel kb 1.5 éves. Illetve ha igen, csapágy visszatehető vagy csere ?
Én Szekszárdra mentem egy szervizbe, ott szedték ki a hidat. Onnan elvitték Kakasdra felújítani. Így nem láttam semmit a folyamatból. Sajnos! Nekem a sajátomat javították, legalábbis ezt mondták. 1.5 óra alatt végeztek vele és le is volt homokszorva és festve. Utólag vettem észre, hogy a 4db gumibak nincs kicserélve pl! Futómű amúgy jó lett, de vannak kétségeim. Szívesen megmutatnám milyen tragikus mértékű a torzió gyengülése. Vagy a kocsiban több km van mint 138e és átvertek, vagy ki van cserélve a rúd. Vagy amit FeZ is mondott, hogy másik hidat kaptam.
Köszi! Nagyon jól beállították a magasságot! Erre gyanakszom én is, mert 1.5 óra alatt elkészült… Van valamilyen forrás torziós rúgóra? Esetleg valamilyen korrekt megoldás?
El lehet tenni , dehogynem. Azonban akkor vagy magasan szokott lenni a hátulja vagy alacsonyan. Sok cég felújított hidat csak cserél, nem a régit újítja fel a helyszínen, ilyenkor előfordulhat az is, hogy meggyengültebb vagy esetleg figyelmetlenségből eleve gyengébb (vékonyabb) torziós rúddal szerelt hidat tesznek vissza a régi helyére.
Torziós rudakat nem lehel elrakni, rosszul berakni pl híd felújításkor ? Nehezen emésztem, hogy az enyém ilyen silány. Tegnap is megnéztem egy Xsara -t ( munkásautó 350e km), és le sem bírtam nyomni szinte, nemhogy hintáztatni. Kérdeztem a tulajt és semmi gondja, sőt élvezi, hogy ilyen kényelmes az autó. Olyan az én autóm mintha végig fuvaroztak volna vele (138 000km van benne), miközben más autóknál egyáltalán nincs jelen ilyen betegség.
Beszéltem a kakasdi felújítóval is, nem jellemző egyáltalán, inkább a Berlingo- nál , néhány Picasso - nál tapasztalják. Sajnos gyáriban nem rendelhető már, így komoly fejtörés ha törik vagy elgyengül a torziós rúgó.
Torziós rúgók cseréjéhez le kell húzni a lengőkarokat ? Sok utánjárás után kiderült, hogy cserések, elfáradtak az évek alatt. Bontóból, szürke színűt (kombi ) ajánlották!
Köszi a választ! Ismerem az általad javasolt vizsgálatot, ezért is írtam le, hogy elégedetlen vagyok. Elbizonytalanodtam, pedig tudom, hogy azonnal meg kell állnia, meg kell fogni a gátlóknak a ringatást. Emlékszem volt olyan gátló amit alig tudtam betenni a helyére, mert olyan kemény volt. Sőt, be sem tudtam hintáztatni, lenyomni is alig lehetett, úgy fogta a lengéscsillapító. Biztos, hogy nem jó, most járok egy kört a visszavételével.
Köszi ismét! Szomorú vagyok, hogy ennyi pénzért ilyen rossz gátlók vannak forgalomban. Brand világmárka, de amit nyújt az siralmas. Utólag nagyon bánom, mert alig van különbség árban a gyári között, kb 9000e Ft/ db.
A teló akkor jó, ha jó mélyen be tudod rugóztatni (ketten hirtelen lenyomjátok ameddig csak lehet), és visszaáll eredeti állapotba, ettől más rugózás nem jó.
Magyarul berugózik és visszaáll, és pont ennyi, nem rugózhat 2-t sem, úgy is mondhatnám hogy lemegy - feljön és kész.