a hidraulikus kuplung rendszerét kell beszerelni (általában pedálsor csere)
a rudazatos váltó kulissza szerkezetet kell a bovdenesre cserélni,
Ezeket neked kell tudni, hogy "mennyire nehéz".
Bovdenes adagoló nincs egy az egyben jól passzoló. A gyári 1Z és a közvetlen befecskendezésés fiat motorok adagolójából szoktak összeépíteni megfelelőt.
Vagy késöbbi terv esetên 1z motorcseréhez milyen plusz alkatrészek kellenek ha meha adagolóval akarom használni,továbbá ebből a kérdésből milyen meha adagolót ajánlatok 1z hez?
DQ381 (0GC), 222e Km, P173600 (Gearbox in emergency mode) hibakod.
(nem gyakori, de nem az elso eset volt, ilyenkor csak 1,3,5,7 sebesseget valt - leallitas utan ujra jo. Szoval jelenleg nincs drama).
Ugy tunik a masodik kuplungnal a nyomas erzekelo szenzor nem jol mer.
Amikor nullat illene mutatnia, akkor -0,85 bar amit mutat - OBD eleven alatt a live data az kb mindig 0,85 es 1,1 bar kozotti ertekkel mutat kevesebbet mint a kivant ertek.
(azt olvastam a neten, hogy vagy a szenzor romlott el (vannak cserelos videok) , vagy az elotte levo O gyuru atereszt, netan valamelyik szolenoid lehet hibas)
(tudtommal a szenzoz altal mert erteket nem lehet szerviz szoftverrel modositani (offset-et megadni).
Most kapott egy olaj es szuro cseret (Mahle szuro, Mannol olaj) - kapott egy Basic Settings-et is, aztan kiderul ez szamitott-e barmit is.
Kicsit elore gondolkodok, mi legyen ha nem. Nem baj ha tudom hova forduljak gond eseten.
Ha jok az infoim, akkor Bosch SMP132-532 szenzorra enne szukseg (lehetoleg parban cserelve).
Erre vannak mindenfele nemet es lengyel cegek akiknek kikuldve a TCU-t szepen megjavitjak es ujra kalibralva vissza is kuldik (300-400 Euro koruli aron dolgoznak).
(ez teljesen jonak tunik - nem drama ha egy-ket hetig felbakolva all az auto.) VW szervizt kihagynam - ott csak cserelnek es maga a TCU 1500 Euro korul indul)
De szivesebben biznam ezt szervizre, marmint DSG-hez erto emberre a VW szervize helyett.
Ha netan valaki mar csinalt hasonlot (szenzor csere), akkor a szenzorra beszerzesi forras erdekelne.
Mert ha magam is ki tudom cserelni - forrasztasban jo vagyok - az sok idot megsporolna.
(tudtommal a Bosch Europaban nem forgalmazza, ezert foleg kinabol lehet beszerezni. A legujabb verziot erdemes keresni, azon QR kod is van. Eddig ennyi infot szedtem ossze.)
De persze DSG-hez erto es nem arany aron dolgozo szerviz (vagy szerelo) is erdekelne.
A magam részéről azt csinálnám, hogy az összes fényszórót relézném, közvetlenül az akkuról táplálva. A kormánykapcsoló a reléket működtetné. Ennek legalább 3 előny lenne. 1, nem égne el a kormánykapcsoló. 2, nem égne szét a biztosítéktábla. 3, normálisan világítanának a lámpák.*
* mérd meg, mekkora a feszültségesés az akku és a fényszóró között bekapcsolt fényszórónál.
Szükséges 4db 4lábú relé, 4db biztosítéktartó, saruk, vezetékek, krimpelő szerszámok, némi hozzáértés....
Korábbi hozzászólásomra reagálva, kicseréltem a hőfokjeladót a hengerfejnél, és tökéletesen működik. :) Azóta ma egy olajgomba cserén is túl vagyok. :D
A másik kérdésem, amiért írok, hogy sikerült szereznem egy 4 lámpás rácsot, és szeretném a belső lámpákat majd reflektornak bekötni. Ehhez mikre lesz szükségem? Olvastam relékről, meg a gyári Y átalakítóról is, próbáltam keresni az interneten, viszont valahogy mégsem találtam konkrét leírást, példákat ehhez (lehet rosszul kerestem). Esetleg ha valaki tud ilyen forrásokat (akár külföldi példát is) ne tartsa magában. :) Belső lámpám még egyelőre nincsen, ennek is próbáltam utána keresni, a neten találtam több félét, használtat viszont már kevésbé sajnos. Valakinek van tapasztalata esetleg ezzel? (https://www.racing-autoalkatresz.hu/VW-Golf-2-Elso-Belso-Lampa-by-Tuning-Tec-d204338.htm) Vagy maradjak inkább a gyárinál? A rácson a csavarok benne vannak, viszont ha jól látom a képek alapján, akkor ehhez még szükség lesz patentokra is? Tulajdonképpen még nagyon előkészülős fázisban van a dolog, úgyhogy bármely jó tanácsot, tapasztalatot szívesen elfogadok. :)
Ugyanúgy lehet légteleníteni mint egy hagyományos féket. Utána a VCDS-sel (vag-com)végig csinálod az ABS-ben a kimenet (Output test) tesztet ahogy írja.
Sokat szerelgettem már, futómű, motor stb-stb.. de a fékhez sosem nyúltam még. Viszont történt egy olyan eset, hogy az ABS kockám tönkre ment, elment a fékhatás szinte teljesen, kivettem a biztosítékot, és így működik. Sikerült szereznem egy bontott, cikkszám azonos kockát, van VAG-com-om is, és ki szeretném cserélni a kockát, viszont nem tudom, hogy például a légtelenítést hogy kezdjem el.
Valaki esetleg ebben tudna segíteni, hogy hogyan érdemes neki kezdeni?
Sziasztok!Van egy Golf 4 1.4 16v benzines auto.Hidegen elindulva kb 1 km megtétele után rántást érezni mintha kihagyna a motor egy pillanatra.Mikor ez megtörténik elkezd villogni az olajnyomás,sipol,és nem megy fordulatszámmérő.Az első hibánál pár mp után le is állt a motor,és nagyon nehezen indult ujra.lett cserélve főtengely jelado,olajnyomást megmérték tökéletes értékeket mutat alapjáraton és fordulaton is.A csere után már nem áll le,és nem indul nehezen,viszont a rántás megmaradt és az olanyomás villogás és fordulatszam probléma is. Kapott uj trafot,gyertyákat kábeleket.Átnézték a köteget ott sincs hiba,Valakinek valami ötlet?
kb fél éve volt gyűrűzve hengerfej stb.szoval teljesen rendben van minden elvileg. Ha járatom egy ideig hogy melegedjen,akkor nem jelentkezik a probléma,csak hidegen
Köszönöm, igen visszamegy teljesen nullára, autósboltban megjött az új jeladó, ha lesz időm be is szerelem, kíváncsi leszek. Az olajnyomás visszajelző egy érdekes történet, hol villog, hol nem, múltkor egy ideig jó volt, előtte nem. Csatit ellenőriztem, az rajta van rendesen, de majd jobban szemügyre veszem, hátha a csati és a kábel között van megtörve a vezeték.
Olyan problémával küzdök, hogy teljesen hideg motornál ráadom a gyújtást az autóra, és a vízhőmérséklet jelző az elkezd felkúszni, mintha üzemmeleg lenne a a járgány, holott a víz teljesen hideg. Lejjebb mutatom a képet is. Mi lehet a probléma, merre érdemes elindulni? A segítséget előre is köszönöm szépen!
Sziasztok van egy golf4 1,9pd autóm .gyárilag nem boardos óra csoport van benne .èn most szereztem egy 3d LCD kijelzóset ami tud turbó nyomást kimutatni ,csak az van hogy nekem nincs bevezetve a szál az óra csoport kötegèbe amiröl ugye kapja a jelet. Tudom hogy van gyárilag olyan golf4 ami turbós èn tudja mutatni az óracsoport a turbó nyomást .ès hogy nem e tudja valaki hogy hogy kell bevezetni a szálakat a csatlakozóban nincs e vèletlen valakinek hozzá bekötèsi rajz vagy útmutató ? Nagyon szépen köszönöm a válaszoka
Nem volt, de a közös pontra gyanakodnék, ha ez egyszerre lett ilyen. Az meg az irányjelző/fényváltó kapcsoló... (a magam részéről akkor cserélek valamit, ha az tényleg rossz!!)
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hátha járt már így valaki.2001 Golf4 1.9Tdi az alany. Az első fényszórók és az irány jelző nem működik.Elakadásjelző működik,biztosítékok átnézve/cserélve, fényszóró kapcsoló cserélve. Esetleg valakinek volt hasonló ?
Golf VI 1,4 Benzin, nem világit az óracsoporton semmi gyújtás ráadásnál. Indítózik, de nem indul be. ECU motorelektronika és fék elektronikával nem tudok kapcsolatot létesíteni, minden mást elérek, de nincs hibakód!
Arra gondoltam, hogy test hibával álok szemben, méghozzá karosszéria test hiba, gyanítom. Találkozott már valaki hasonló hibával? Esetleg nincs egy kapcsolási rajza valakinek? :) hogy legalább a testpontokat meg tudjam keresni... motortérben hibátlan.