Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 4 napja 0 0 112732

A féltengely belső csuklókat kell átszerelni,

A kuplungot lendekerekestől felszerelni,

a hidraulikus kuplung rendszerét kell beszerelni (általában pedálsor csere)

a rudazatos váltó kulissza szerkezetet kell a bovdenesre cserélni,

 

Ezeket neked kell tudni, hogy "mennyire nehéz".

 

Bovdenes adagoló nincs egy az egyben jól passzoló. A gyári 1Z és a közvetlen befecskendezésés fiat motorok adagolójából szoktak összeépíteni megfelelőt.

 

 

Előzmény: Tokafighter (112731)
Tokafighter Creative Commons License 4 napja 0 0 112731

Sziasztok valaki tudna segíteni.

Mennyire nehêz asd-t rakni 1.6 td 2-es golfba?

Vagy késöbbi terv esetên 1z motorcseréhez milyen plusz alkatrészek kellenek ha meha adagolóval akarom használni,továbbá ebből a kérdésből milyen meha adagolót ajánlatok 1z hez?

Pdudu Creative Commons License 2024.05.27 0 0 112730

Latom elhagyatott ez a topik is.

Megrendeltem 2 eredeti Bosch nyomas erzekelot, csutortokon postazzak, par nap alatt megkapom, jovo heten csere.

 

Inkabb kicserelem en (a sajat forrasztasomban bizok, nem kell postazgatni a TCU-t) - ha valakinek hozza kell nyulnia a valtohoz, akkor az legyek en.

 

Ha sikerul a muvelet, akkor majd megosztom a beszerzesi forrast (hatha masnak is szuksege lesz ra)

(Europabol,erdeti, QR kodos Bosch SMP132-532 erzekelok, 2 db ~300 Euro postaval egyutt).

Előzmény: Pdudu (112729)
Pdudu Creative Commons License 2024.05.26 0 0 112729

DSG hozzaerto akad koztetek?

 

DQ381 (0GC), 222e Km, P173600 (Gearbox in emergency mode) hibakod.

(nem gyakori, de nem az elso eset volt, ilyenkor csak 1,3,5,7 sebesseget valt - leallitas utan ujra jo. Szoval jelenleg nincs drama).

 

Ugy tunik a masodik kuplungnal a nyomas erzekelo szenzor nem jol mer. 

Amikor nullat illene mutatnia, akkor -0,85 bar amit mutat - OBD eleven alatt a live data az kb mindig 0,85 es 1,1 bar kozotti ertekkel mutat kevesebbet mint a kivant ertek.

(azt olvastam a neten, hogy vagy a szenzor romlott el (vannak cserelos videok) , vagy az elotte levo O gyuru atereszt, netan valamelyik szolenoid lehet hibas)

(tudtommal a szenzoz altal mert erteket nem lehet szerviz szoftverrel modositani (offset-et megadni).

 

Most kapott egy olaj es szuro cseret (Mahle szuro, Mannol olaj) - kapott egy Basic Settings-et is, aztan kiderul ez szamitott-e barmit is.

Kicsit elore gondolkodok, mi legyen ha nem. Nem baj ha tudom hova forduljak gond eseten.

 

Ha jok az infoim, akkor Bosch SMP132-532 szenzorra enne szukseg (lehetoleg parban cserelve).

 

 

Erre vannak mindenfele nemet es lengyel cegek akiknek kikuldve a TCU-t szepen megjavitjak es ujra kalibralva vissza is kuldik (300-400 Euro koruli aron dolgoznak).

 

(ez teljesen jonak tunik - nem drama ha egy-ket hetig felbakolva all az auto.) VW szervizt kihagynam - ott csak cserelnek es maga a TCU 1500 Euro korul indul)

 

 

De szivesebben biznam ezt szervizre, marmint DSG-hez erto emberre a VW szervize helyett.

 

Ha netan valaki mar csinalt hasonlot (szenzor csere), akkor a szenzorra beszerzesi forras erdekelne.

Mert ha magam is ki tudom cserelni - forrasztasban jo vagyok - az sok idot megsporolna.

(tudtommal a Bosch Europaban nem forgalmazza, ezert foleg kinabol lehet beszerezni. A legujabb verziot erdemes keresni, azon QR kod is van. Eddig ennyi infot szedtem ossze.)

 

De persze DSG-hez erto es nem arany aron dolgozo szerviz (vagy szerelo) is erdekelne.

 

Elore is koszi!

 

 

 

 

409 Creative Commons License 2024.04.16 0 1 112728

 

 

 Jav:  2db relé és 6db biztosíték.

Előzmény: 409 (112727)
409 Creative Commons License 2024.04.12 0 1 112727

 

 A magam részéről azt csinálnám, hogy az összes fényszórót relézném, közvetlenül az akkuról táplálva. A kormánykapcsoló a reléket működtetné. Ennek legalább 3 előny lenne. 1, nem égne el a kormánykapcsoló. 2, nem égne szét a biztosítéktábla. 3, normálisan világítanának a lámpák.*

 

* mérd meg, mekkora a feszültségesés az akku és a fényszóró között bekapcsolt fényszórónál.

 

Szükséges 4db 4lábú relé, 4db biztosítéktartó, saruk, vezetékek, krimpelő szerszámok, némi hozzáértés....

 

A többi passz.

Előzmény: bazsi545 (112726)
bazsi545 Creative Commons License 2024.04.11 0 0 112726

Sziasztok!

Korábbi hozzászólásomra reagálva, kicseréltem a hőfokjeladót a hengerfejnél, és tökéletesen működik. :) Azóta ma egy olajgomba cserén is túl vagyok. :D

A másik kérdésem, amiért írok, hogy sikerült szereznem egy 4 lámpás rácsot, és szeretném a belső lámpákat majd reflektornak bekötni. Ehhez mikre lesz szükségem?
Olvastam relékről, meg a gyári Y átalakítóról is, próbáltam keresni az interneten, viszont valahogy mégsem találtam konkrét leírást, példákat ehhez (lehet rosszul kerestem). Esetleg ha valaki tud ilyen forrásokat (akár külföldi példát is) ne tartsa magában. :)
Belső lámpám még egyelőre nincsen, ennek is próbáltam utána keresni, a neten találtam több félét, használtat viszont már kevésbé sajnos. Valakinek van tapasztalata esetleg ezzel? (https://www.racing-autoalkatresz.hu/VW-Golf-2-Elso-Belso-Lampa-by-Tuning-Tec-d204338.htm) Vagy maradjak inkább a gyárinál? 
A rácson a csavarok benne vannak, viszont ha jól látom a képek alapján, akkor ehhez még szükség lesz patentokra is?
Tulajdonképpen még nagyon előkészülős fázisban van a dolog, úgyhogy bármely jó tanácsot, tapasztalatot szívesen elfogadok. :)

Köszönöm nektek!

409 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 112725

Ezt még pontosítani kellene. Melyik zárat, melyik és mikori Golf4??

 

(Kulcsos zár, vagy amelyik zárva tartja az ajtót?? Sima ötajtós, vagy kombi?? Mechanikus zár, vagy villanymotoros nyitású??)

Előzmény: markerpoint1 (112723)
markerpoint1 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 112724

*kell

markerpoint1 Creative Commons License 2024.04.07 0 0 112723

Üdv! Valaki tudja hogyan kel kiszerelni a GOLF 4 hátsó ajtó (csomagtér ajtó) zárat?

409 Creative Commons License 2024.04.04 0 0 112722

 Na, mostmár mindegy.  :)

De amúgy sem tudom mit lehetne tanácsolni ehhez. ?

Előzmény: dave500 (112721)
dave500 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 112721

Értem, köszönöm, mire érdemes figyelni?

Pár jo tanácsnak hasznát vehetném. 

Neki állnék így a hosszú hétvége alatt. 

 

Előzmény: 409 (112720)
409 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 112720

 

 Ugyanúgy lehet légteleníteni mint egy hagyományos féket. Utána a VCDS-sel (vag-com)végig csinálod az ABS-ben a  kimenet (Output test) tesztet ahogy írja.

Előzmény: dave500 (112719)
dave500 Creative Commons License 2024.03.29 0 0 112719

Sziasztok!
Van egy 4es Golfom, 2001, AXP.

Sokat szerelgettem már, futómű, motor stb-stb.. de a fékhez sosem nyúltam még. 
Viszont történt egy olyan eset, hogy az ABS kockám tönkre ment, elment a fékhatás szinte teljesen, kivettem a biztosítékot, és így működik. Sikerült szereznem egy bontott, cikkszám azonos kockát, van VAG-com-om is, és ki szeretném cserélni a kockát, viszont nem tudom, hogy például a légtelenítést hogy kezdjem el.

Valaki esetleg ebben tudna segíteni, hogy hogyan érdemes neki kezdeni?

 

Előre is köszönöm!

Kellemes ünnepeket!

SzucsiMpower Creative Commons License 2024.03.15 0 0 112718

Sziasztok!Van egy Golf 4 1.4 16v benzines auto.Hidegen elindulva kb 1 km megtétele után rántást érezni mintha kihagyna a motor egy pillanatra.Mikor ez megtörténik elkezd villogni az olajnyomás,sipol,és nem megy fordulatszámmérő.Az első hibánál pár mp után le is állt a motor,és nagyon nehezen indult ujra.lett cserélve főtengely jelado,olajnyomást megmérték tökéletes értékeket mutat alapjáraton és fordulaton is.A csere után már nem áll le,és nem indul nehezen,viszont a rántás megmaradt és az olanyomás villogás és fordulatszam probléma is. Kapott uj trafot,gyertyákat kábeleket.Átnézték a köteget ott sincs hiba,Valakinek valami ötlet?

kb fél éve volt gyűrűzve hengerfej stb.szoval teljesen rendben van minden elvileg. Ha járatom egy ideig hogy melegedjen,akkor nem jelentkezik a probléma,csak hidegen 

bazsi545 Creative Commons License 2024.02.26 0 0 112717

Köszönöm, igen visszamegy teljesen nullára, autósboltban megjött az új jeladó, ha lesz időm be is szerelem, kíváncsi leszek.
Az olajnyomás visszajelző egy érdekes történet, hol villog, hol nem, múltkor egy ideig jó volt, előtte nem. Csatit ellenőriztem, az rajta van rendesen, de majd jobban szemügyre veszem, hátha a csati és a kábel között van megtörve a vezeték.

Előzmény: 409 (112715)
balabmw Creative Commons License 2024.02.26 0 1 112716

Olajnyomás villogni szokott valamelyik fajta G2 órákban.

Lehet pont úgy kapta el.

Előzmény: 409 (112715)
409 Creative Commons License 2024.02.26 0 1 112715

Húzd le a jeladóról a csatlakozót. Ha visszamegy, akkor jeladó, ha marad, akkor vezeték/műszercsoport.

Miért nem világít az olajnyomás visszajelzője?

Előzmény: bazsi545 (112712)
bazsi545 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 112714

A kép:


bazsi545 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 112713

A kép:

Előzmény: bazsi545 (112712)
bazsi545 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 112712

Sziasztok!
Golf 2, 1.6D

Olyan problémával küzdök, hogy teljesen hideg motornál ráadom a gyújtást az autóra, és a vízhőmérséklet jelző az elkezd felkúszni, mintha üzemmeleg lenne a a járgány, holott a víz teljesen hideg. Lejjebb mutatom a képet is.
Mi lehet a probléma, merre érdemes elindulni?
A segítséget előre is köszönöm szépen!

409 Creative Commons License 2024.02.19 0 0 112711

Az immot fel tudod tanítani?

 

 

Az is megeshet, hogy nincs is külön vezeték, hanem can-buson kommunikál az motorvezérlővel.  ??

Előzmény: Szórád Alex (112710)
Szórád Alex Creative Commons License 2024.02.19 0 0 112710

Sziasztok van egy golf4 1,9pd autóm .gyárilag nem boardos óra csoport van benne .èn most szereztem egy 3d LCD kijelzóset ami tud turbó nyomást kimutatni ,csak az van hogy nekem nincs bevezetve a szál az óra csoport kötegèbe amiröl ugye kapja a jelet. Tudom hogy van gyárilag olyan golf4 ami turbós èn tudja mutatni az óracsoport a turbó nyomást .ès hogy nem e tudja valaki hogy hogy kell bevezetni a szálakat a csatlakozóban nincs e vèletlen valakinek hozzá bekötèsi rajz vagy útmutató ? Nagyon szépen köszönöm a válaszoka

409 Creative Commons License 2024.01.12 0 0 112709

Nem volt, de a közös pontra gyanakodnék, ha ez egyszerre lett ilyen. Az meg az irányjelző/fényváltó kapcsoló...  (a magam részéről akkor cserélek valamit, ha az tényleg rossz!!)

Előzmény: István Király (112708)
István Király Creative Commons License 2024.01.11 0 0 112708

Sziasztok! Olyan problémám lenne, hátha járt már így valaki.2001 Golf4 1.9Tdi az alany.
Az első fényszórók és az irány jelző nem működik.Elakadásjelző működik,biztosítékok átnézve/cserélve, fényszóró kapcsoló cserélve. Esetleg valakinek volt hasonló ?

409 Creative Commons License 2024.01.08 0 1 112707

Gyújtáskapcsoló??

Előzmény: Norby99 (112706)
Norby99 Creative Commons License 2024.01.05 0 0 112706

Üdv!

 

Golf VI 1,4 Benzin, nem világit az óracsoporton semmi gyújtás ráadásnál. Indítózik, de nem indul be. ECU motorelektronika és fék elektronikával nem tudok kapcsolatot létesíteni, minden mást elérek, de nincs hibakód!

Arra gondoltam, hogy test hibával álok szemben, méghozzá karosszéria test hiba, gyanítom. Találkozott már valaki hasonló hibával? Esetleg nincs egy kapcsolási rajza valakinek? :) hogy legalább a testpontokat meg tudjam keresni... motortérben hibátlan. 

Pdudu Creative Commons License 2023.12.18 0 0 112705

Volt neki keszleten, Brembo betet ment bele.

A hatso elegge kopott volt, valoban kb 1-1,5 mm lehetett rajta.

 

Előzmény: Pdudu (112704)
Pdudu Creative Commons License 2023.12.13 0 0 112704

Koszi!

Valoszinuleg a szerelo majd tudja.

 

Ez nagyon alap alkatresz egy autohoz. Meg akkor is ha nincs neki keznel, van itt autos aruhazbol 10KM-en belul kb 3. 

 

Előzmény: 409 (112703)
409 Creative Commons License 2023.12.13 0 0 112703

 

 Papírforma szerint az 1KE-hez a 5Q0 698 451 C tartozik.

Előzmény: Pdudu (112702)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!