Sziasztok! '97 es Escort 1,3 CL autóval kapcsolatban lenne pár kérdésem.
1: Váltóolaj csere: a betöltés gondolom a 10 es imbusz csavar helyén történik, de melyiknél eresztem le?
2. A szokásos alapjárat vacakolás után (magasan maradt alapjárat) alapjárati motor tisztítás után(eredménytelen) cseréltem egy új ra, viszont meglepő módon a hibajelenség megmaradt. Szerelő lehúzta a váltón található elektromos csatit, a hiba megszűnt, viszont gáz elvételnél a fordulatszám zavaróan fent marad 2-3 mp ig. Valaki el tudná mondani mi az a jeladó a váltó tetején?
3: 20 fok feletti hőmérsékleten az autó ha beindul egyből le is fullad hidegen. Most, hogy hidegebb lett beindul és le sem fulad. Ebből arra következtettem, hogy a víz hőfokjeladó lehet rossz és nyáron mivel hidegnek érzi túldúsít, most a hidegben kell neki a benzin. lehet jó az okfejtésem, vagy valahol hibádzik? Nem nagy összeg, de potyára nem cserélném.
Sziasztok.Nem tudnátok segíteni egy olyan dologban,hogy van egy Ford escortom és hiába kivettem a kulcsot a gyújtás kapcsólobol nem veszi le a gyújtást.A gyújtás kapcsoló betétet már próbáltam.Negatív!
Üdv tegnap vettem egy 1994-es Escort 1.6-ot egy nagy halom gyári új alkatrésszel. Ki honnan szerzi a hozzávalókat? Cromax-ban kerestem pl gumiszőnyeget, napellenzőhöz műa. tartót, apróságokat de nuku.
Van egy bosszantó hiba, amire nem tudok rájönni napok óta. Az autó egy '97 es Escort 1.3 CL Efi hengerenkénti befecskendezéssel. A hiba úgy jött elő, hogy időnkénti torpanás után leállt a motor, nem lehetett indítani. A mutató szerint 1/4 tanknál. Tankolt bele a tulaj, majd az autó elindult. A hibajelenség, hogy nem húz. (tudom, hogy 60 Hp től mi a normális)
800-2000 fordulatig rendben teszi a dolgát, de utána nem pörög ki a motor. Nem rángat, nem durrog, gyönyörű az alapjárat, semmi egyéb, csak nem megy. Ha gyilkolnám, 100 ra kb 2 perc kell. Arra gondoltam, a tankból fölszedett valami, de nem.
Amiket ellenőriztem:
légtömegmérő: elvben a mért értékek szerint működik, szabályoz. (lehúzva semmi változás)
levegő hőmérséklet jeladó: Rendben változtatja az ellenállását (lehúzva semmi változás)
fojtószelep jeladó: 0.5 és 3.8 kohm között szabályoz (Lehúzva semmi változás)
Lambda: elvben jó 4 vezetékes (lehúzva semmi változás)
Üzemanyag nyomás a befecskendező híd végén 2.5-3 bár
Üzemanyag szűrő: cserélve
Levegőszűrő: cserélve
A gyújtószikrán ökröt lehet sütni, kábelek ellenállása hossztól függően egyenletesen változik.
Lehet még mérni valamit? Megköszönök minden tippet, csak nem szeretném lapátszámra szórni bele a pénzt.
Köszönöm a "segítséget"... Gondoltam én is hasonlóra valahol a kormányoszlopon lévő bajuszkapcsolónál. Azt szétszedve, érintkezőket megcsiszolva, működőképes. Leszámítva a tipus gyerekbetegségét (érintésre felvillan a távolsági fényszóró). Az ajánlott - akkutól indulva végigméricskéli az ember a kérdéses áramkört egy multiméterrel, hogy hol "veszik el" a feszültség. - hibakeresést is megpróbáltam, de valahol az első tűzfal és a biztosítéktábla között mindíg elveszítettem a fonalat (vezetéket), a rengetegben. Úgy látom eléggé szét kell "bombázni" a hibakereséshez. Ez már sajnos nem egy (86-os) 1.3-as "kis"Escort vezetékkötegével rendelkezik.
Azért köszönöm szépen még egyszer a válszt, megpróbálom megtalálni a hibát, mert az autóvillamossági szerelő horror árban dolgozik...
kimentem és látom, hogy ég az autón az első tompított lámpa a kulcs meg a szobámban, a hátsó nem ég, nem tudom lekapcsolni sem.
Gyujtást ráadom kapcsolom a helyzetjelzőt,ég szépen és a hátsólámba is, a távilsági fényt is tudom kapcsolni rendesen, de a tompított nem kapcsol le sose, ha leveszem a gyujtást akkorsem, állában lett így, mi baj lehet?
Nem ismerem ezt a generációt, de úgy általában nem hiszem, hogy helyzetjelzőt vagy műszervilágítást relé kapcsolná, ezek viszonylag kis teljesítményű izzók. Én elsőre azt nézném meg, hogy az első helyzetjelzők égnek-e. Lehet egyszerűen a kapcsolóban van a hiba (a helyzetjelző érintkezői nem zárnak), csak elöl a tompított mellett nem feltűnő, hogy nem ég a kis pilács.
Úgy általában meg az ilyen hibát megtalálni csak úgy lehet, hogy szinte az akkutól indulva végigméricskéli az ember a kérdéses áramkört egy multiméterrel, hogy hol "veszik el" a feszültség.
1998 - as Ford Escort tulajdonos vagyok. Kérdésem lenne hozzátok ! Találkozott már valaki olyan hibával, hogy a hátsó helyzetjelző lámpák nem égnek ? Miközben az első tompított fényszórók mennek. Ezzel egyött nincs műszerfal világítás sem... Talán valamelyik relé ? A biztosítékok jók... Ha valaki tud valami segítséget, azt megköszönöm.
Sziasztok, az autó egy 97-es Escort 1.3 cL, jelenleg a motor hűtőventilátor kézi kapcsolóval működik, az autót így örököltem. Akitől kaptam, azt mondta, hogy az ECU hibája miatt nem indul el a ventilátor. Szeretném, ha nem kéne a kézi kapcsolóra figyelnem, elképzelhető, hogy ECU csere megoldja a problémát?
Lenne egy garnitúra ford acélfelni szettem R 14 es acélfelni garnitúra! 4*108-as lyukosztással. , csak a felni új szelepekkel. Egy festést elbírna, de így is használható. Szerkezetileg tökéletes állapotú, javítva, görgőzve, hegesztve nem volt egyik se. Nagyon erős, nehéz felnik. Csavarfuratok nincsenek szétbarmolva. Felni Szélessége: 6JJ*14
A felnikben lévő 4 szelep új, nem repedezettek! Réz szelepek is benne vannak mind a 4 ben. 175/60 R14 téli gumi volt rajta. Gumis szedte le róla a gumikat, gumisműhelyben! Csak egyben eladó a 4 darab.
Képeket tudok róla küldeni akit érdekel esetleg emailcímre!