Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dani 1987 Creative Commons License 2016.03.15 0 0 14

Hali van egy skoda felicia combim az a problémam vele h menetközben rángat aztán egy idö utan megáll majd egy 10 15 perc mulva beindul mi lehet a baja,

?

 

yoysty Creative Commons License 2016.02.28 0 0 13

Sziasztok!Egy kis segítséget szeretnék kérni,ha tudtok.Van egy vw ventom 1.6GL 101 le autóm.És az a bajom vele,hogy vettem egy új nem gyári folytószelep házat és,ha lenyomom a kuplungot elkezd játszani 400-1000 közötti fordulaton és rángat!A gyári ami benne volt ugyan ezt csinálta már a végén.Ha valaki tudja mi lehet a baj kérem segítsen.Előre is köszi a válaszokat.Yoysty  

Julish Creative Commons License 2014.02.07 0 0 12

Sziasztok!Tegnap délután ellopták az ezüst metál színű OPEL ZAFIRA 2000TD típusú LAP-081es rendszámú autónkat,az autóban fontos iratok is voltak.Kérjük aki bármilyen érdemleges információt tud az autóval kapcsolatosan jutalom ellenében értesítsen minket!

https://www.facebook.com/Solya19/media_set?set=a.770186066344482.1073741827.100000592886083&type=1
Kérlek titeket segítsetek,ha egy megosztásban azt is köszönöm!!!!....
Köszönöm a segítségeteket!

Janibacsi Creative Commons License 2000.10.17 0 0 11
Nah sziasztok!

Akkor tartanám magam az igéretemhez, és beszámolnék két aprócska problémáról.

A történet azzal kezdődött, hogy az autó 1-2 óra állás után nem indult be elsőre. Azaz pöccre beindult a motor, de ha nem turáztattam meg azonnal, akkor ugyanazzal a lendülettel le is állt. Ekkor restart, és innen jó volt a következő pihenőig. Először üzemanyagszűrőre gyanakodtam, csere után egy napig jó volt, majd hiba ismét. Nah mondom mind1, egy gázfröccs belefér a jobb lábomba, egye meg a franc. Igen ám, de egyszer csak elkezdett durvulni a helyzet, már csak 4-5-6 indítást követően volt hajlandó alapjáratot adni, és amig ez fennált, addig alacsony fordulaton gázfröccsre hörgés és fullákolás volt a válasz... Na mondom ennek fele se tréfa, ugyan nézzük má meg a gyújtást(ezen még megszakítós). És lám-lám, akkora megszakítóhézagot találtam, hogy át lehetett köpni rajta, + a hozzávaló méteres utógyújtást persze... Ráadásul valami szar kisipari megszakító van benne, olyan csálé az egész hogy öröm nézni... Na felcsiszoltam, kiegyengettem a megszakítót, belőttem a hézagot, beállítottam stroboszkóppal az előgyújtást és láss csodát, tökéletesen indul a gép-és végre megy is rendesen:o)))

Maradt az automata szívató...:o) Mert most az szívat egy kissé tovább mint kellene... De azt majd csak akkor ha lesz doksi...

Bocsi a terjedelem miatt...

Jano

Janibacsi Creative Commons License 2000.09.18 0 0 10
Hali turbo2!

Hát igen, most csak olvasó vagyok ott...sajna lecsúsztam sorra egymás után elobb egy CX-rol(2.5 szívódízel, I-es) majd egy 91-es 2.1-es turbódízel metálbordó XM-et vittek el fél órával elottem, pedig alkalmi vétel lett volna... Ezért most csak az úton nézem oket:o))

Jano

Előzmény: turbo2 (9)
turbo2 Creative Commons License 2000.09.18 0 0 9
Janibácsi!

Ezért tüntél el a PSA topicból?
Hát ez biztos nem CX.

Előzmény: Janibacsi (2)
lore Creative Commons License 2000.09.15 0 0 8
Ez tenyleg nem sok 240k alatt, gratula. Nem veletlenul van a Toyo a listak elen evek ota...

lore
ps: akkor is egy uj astrat vennek, mert jobban tetszik mint a corolla, hiaba jobb a japan. Es ez a lenyeg gyerekek!

Előzmény: csk (1)
lore Creative Commons License 2000.09.15 0 0 7
Csak katalizatorosat ne. Kicsi az esely, hogy tonkremegy, de egy uj kat. durva draga (lehet dizelen is, nekem a 92-es dizel astramon volt)!
Előzmény: avantage (4)
tcaoe Creative Commons License 2000.09.15 0 0 6
Bocs, atfogalmazom, minden dizel.... Azt is be lehet tolni, csak nem olyan egyszeruen.....
Előzmény: avantage (4)
avantage Creative Commons License 2000.09.15 0 0 5
... szoktam tolni.
Előzmény: avantage (4)
avantage Creative Commons License 2000.09.15 0 0 4
En ilyenkor be szoktal tolni. Meg egyedul is szokott sikerulni.
Előzmény: tcaoe (3)
tcaoe Creative Commons License 2000.09.14 0 0 3
Na, ma raszorultam az Autoklubra. Illetve az OAMTC-re. Nem indult az autom.... Es igy fog jarni minden francia auto tulajdonosa, aki egve felejti a vilagitast, es az nem automata!
Janibacsi Creative Commons License 2000.09.14 0 0 2
Üdv!

Nos, nekem egy '85-ös évjáratú, sima karbis 1.6-os Jetta II-m van ápilis óta. Én akkor egybol nyomtam egy olajcserét, vezérszíjcserét illetve a másik szijat is cserélni kellet, + önszorgalomból a gyújtókábeleket, gyertyákat, elosztófedelet, pipát, megszakítót.Ez összevissza volt kb 15 rongy. Nna azóta volt 1 jobb elso futómuben szilent csere, meg megrepedt egy cso a hutorendszerben(szerencsére pont otthon).Ja meg a váltórudazatnál hiányzott egy muanyag pöcök, és nem vette az 5öst. Azt megdrótoztam, azóta jó:o) Azóta semmi, pedig hajtom sokat-és néha nem lassan. Tehát egyelore jó. Majd írom ha lesz még valami.

Jano

csk Creative Commons License 2000.09.14 0 0 1
Hali!

Nekünk Toyota Tercel volt, tavaly adtuk el 16 évesen 240 000 km-el. Az addig előforduló összes hibái:
-megszakító csere
-2 hátsó lengéscsillapító
-kipufogó rendszer csere
-generátor szénkefe csere
-indítómotor szénkefe csere,
és persze a kopó-fogyó alkatrészek cseréje.
Szerintem ez elenyészően kevés, és nem nagy meghibásodások. A motoba az olajcserék között nem kellett utántölteni, és még a tömítések is eredeti gyáriak voltak.
Röviden ennyi. És most is Toyotánk van...
De McLek nek is igaza van.

McLek Creative Commons License 2000.09.13 0 0 0
Üdv!

Ha minden igaz akkor évek óta az ADAC által is a legszervíz-igénytelenenebb autó a Toyota.

Ettől függetlenül én szerintem a legmegbízhatóbb autó a jól karbantartott. És ez lehet Lada, trabant vagy bármi más. Nekem -mint maximalista- minden eddigi autóm megbízható volt. Akár öreg franci akár régi trabantom volt. Most a Golf II.-esem is megbízható, de igyekszem is megadni neki mindent!

McLek Golfpárti, párnembecsülileatöbbitsem

Előzmény: tcaoe (-)
tcaoe Creative Commons License 2000.09.13 0 0 topiknyitó
a legmegbizhatobb auto Magyarorszagon. Olvasam a Terminalon. Most nem egy nemet auto gyalazo topicot szeretnek, hanem tapasztalatokat. Pl: nekem tobbsegeben francia autoim vannak/voltak, de egyik sem mondta soha, hogy acsi oreg, innen vontass haza... Nem is olyanokat szeretnek, hogy egyszer lattam egy embert aki hallotta, hogy egy baratjanak a felesegenek a tesverenek volt egy autoja, ami huszonnyolcmilliard kilometert ment motorgeneral nelkul. Ha lehet, a hivatalos statisztikakat is hagyjuk, azt megbeszeltuk mar maskor. Persze, gondolom azokat nem nagyon tudjuk majd megkerulni.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!