Hali van egy skoda felicia combim az a problémam vele h menetközben rángat aztán egy idö utan megáll majd egy 10 15 perc mulva beindul mi lehet a baja,
Sziasztok!Egy kis segítséget szeretnék kérni,ha tudtok.Van egy vw ventom 1.6GL 101 le autóm.És az a bajom vele,hogy vettem egy új nem gyári folytószelep házat és,ha lenyomom a kuplungot elkezd játszani 400-1000 közötti fordulaton és rángat!A gyári ami benne volt ugyan ezt csinálta már a végén.Ha valaki tudja mi lehet a baj kérem segítsen.Előre is köszi a válaszokat.Yoysty
Sziasztok!Tegnap délután ellopták az ezüst metál színű OPEL ZAFIRA 2000TD típusú LAP-081es rendszámú autónkat,az autóban fontos iratok is voltak.Kérjük aki bármilyen érdemleges információt tud az autóval kapcsolatosan jutalom ellenében értesítsen minket!
https://www.facebook.com/Solya19/media_set?set=a.770186066344482.1073741827.100000592886083&type=1 Kérlek titeket segítsetek,ha egy megosztásban azt is köszönöm!!!!.... Köszönöm a segítségeteket!
Akkor tartanám magam az igéretemhez, és beszámolnék két aprócska problémáról.
A történet azzal kezdődött, hogy az autó 1-2 óra állás után nem indult be elsőre. Azaz pöccre beindult a motor, de ha nem turáztattam meg azonnal, akkor ugyanazzal a lendülettel le is állt. Ekkor restart, és innen jó volt a következő pihenőig. Először üzemanyagszűrőre gyanakodtam, csere után egy napig jó volt, majd hiba ismét. Nah mondom mind1, egy gázfröccs belefér a jobb lábomba, egye meg a franc. Igen ám, de egyszer csak elkezdett durvulni a helyzet, már csak 4-5-6 indítást követően volt hajlandó alapjáratot adni, és amig ez fennált, addig alacsony fordulaton gázfröccsre hörgés és fullákolás volt a válasz... Na mondom ennek fele se tréfa, ugyan nézzük má meg a gyújtást(ezen még megszakítós). És lám-lám, akkora megszakítóhézagot találtam, hogy át lehetett köpni rajta, + a hozzávaló méteres utógyújtást persze... Ráadásul valami szar kisipari megszakító van benne, olyan csálé az egész hogy öröm nézni... Na felcsiszoltam, kiegyengettem a megszakítót, belőttem a hézagot, beállítottam stroboszkóppal az előgyújtást és láss csodát, tökéletesen indul a gép-és végre megy is rendesen:o)))
Maradt az automata szívató...:o) Mert most az szívat egy kissé tovább mint kellene... De azt majd csak akkor ha lesz doksi...
Hát igen, most csak olvasó vagyok ott...sajna lecsúsztam sorra egymás után elobb egy CX-rol(2.5 szívódízel, I-es) majd egy 91-es 2.1-es turbódízel metálbordó XM-et vittek el fél órával elottem, pedig alkalmi vétel lett volna... Ezért most csak az úton nézem oket:o))
Na, ma raszorultam az Autoklubra. Illetve az OAMTC-re. Nem indult az autom.... Es igy fog jarni minden francia auto tulajdonosa, aki egve felejti a vilagitast, es az nem automata!
Nos, nekem egy '85-ös évjáratú, sima karbis 1.6-os Jetta II-m van ápilis óta. Én akkor egybol nyomtam egy olajcserét, vezérszíjcserét illetve a másik szijat is cserélni kellet, + önszorgalomból a gyújtókábeleket, gyertyákat, elosztófedelet, pipát, megszakítót.Ez összevissza volt kb 15 rongy. Nna azóta volt 1 jobb elso futómuben szilent csere, meg megrepedt egy cso a hutorendszerben(szerencsére pont otthon).Ja meg a váltórudazatnál hiányzott egy muanyag pöcök, és nem vette az 5öst. Azt megdrótoztam, azóta jó:o) Azóta semmi, pedig hajtom sokat-és néha nem lassan. Tehát egyelore jó. Majd írom ha lesz még valami.
Nekünk Toyota Tercel volt, tavaly adtuk el 16 évesen 240 000 km-el. Az addig előforduló összes hibái:
-megszakító csere
-2 hátsó lengéscsillapító
-kipufogó rendszer csere
-generátor szénkefe csere
-indítómotor szénkefe csere,
és persze a kopó-fogyó alkatrészek cseréje.
Szerintem ez elenyészően kevés, és nem nagy meghibásodások. A motoba az olajcserék között nem kellett utántölteni, és még a tömítések is eredeti gyáriak voltak.
Röviden ennyi. És most is Toyotánk van...
De McLek nek is igaza van.
Ha minden igaz akkor évek óta az ADAC által is a legszervíz-igénytelenenebb autó a Toyota.
Ettől függetlenül én szerintem a legmegbízhatóbb autó a jól karbantartott. És ez lehet Lada, trabant vagy bármi más. Nekem -mint maximalista- minden eddigi autóm megbízható volt. Akár öreg franci akár régi trabantom volt. Most a Golf II.-esem is megbízható, de igyekszem is megadni neki mindent!
a legmegbizhatobb auto Magyarorszagon. Olvasam a Terminalon. Most nem egy nemet auto gyalazo topicot szeretnek, hanem tapasztalatokat. Pl: nekem tobbsegeben francia autoim vannak/voltak, de egyik sem mondta soha, hogy acsi oreg, innen vontass haza... Nem is olyanokat szeretnek, hogy egyszer lattam egy embert aki hallotta, hogy egy baratjanak a felesegenek a tesverenek volt egy autoja, ami huszonnyolcmilliard kilometert ment motorgeneral nelkul. Ha lehet, a hivatalos statisztikakat is hagyjuk, azt megbeszeltuk mar maskor. Persze, gondolom azokat nem nagyon tudjuk majd megkerulni.