Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Holmer Creative Commons License 2024.02.05 0 1 15286

az esetek nagy többségében nem a főtengely kopott,ha nincs olajnyomás. Uaznál  a jeladő besárosodik,a szivattyu alatti szitaszövet is  el tud mocskolódni évek alatt.

 

Szivattyu azért ritka,hjogy kopottan se tudjon 2bárt előállitani,szóval szépen végig kell menni mindenen,mielőtt motorgenerál miatt szétszed valaki egy még jo motort emiatt.

Előzmény: heabcd (15285)
heabcd Creative Commons License 2024.01.26 0 0 15285

Az 1 bar UAZban azért nem tragédia. Általában meleg motornál inkább csökkenni szokott a nyomás, mint emelkedni.

A motor kenési rendszere nem zárt hidraulikus rendszer, ahol az olaj nyomása mindenütt állandó, hanem az olaj különböző helyeken, szabályozott méretű hézagokon keresztül távozik a kent alkatrészek közül. 

Az hogy az olaj melegedésével a nyomás is megnő az elég érdekes. Akár lehet az oka olajsár is a szivattyú szívó oldalán. 

Hideg motornál nézd meg az olajbeöntő nyíláson keresztül, hogy megjelenik-e a himbatengelynél az olaj.

Előzmény: BenceM (15282)
greczn Creative Commons License 2024.01.22 0 0 15284

Szénrúd és érintkező között több kiló Ohm!

Üdv

greczn Creative Commons License 2024.01.22 0 0 15283

Helló szakik!

Ma kaptam egy használt de ránézésre ép elosztó fedelet

Multiméterrel a szénrúdon 

Nagyon nagy több kiló ohmos mérést tudtam csak mérni

Szakadás vizsgáló nem sipolt..

Szénrúdon mérve kb 6 Ohm őt tudtam mérni

 

Lehet nemjó?? 

Mi a bevett szokás a kiszűrésre 

Üdv

BenceM Creative Commons License 2024.01.18 0 0 15282

Sziasztok! Alacsony olajnyomás (hidegen1 bar) lehet az olajpumpa szívó szűrőjének eltömődésétől is?Aztán ahogy bemelegszik az olajnyomás is beáll 2bárra,fordulaton 2,5bárra.  

Gyanakszom még a mérőgomba hibájára is pluszban,így a kettő együtt összeadódhat.

 

 

greczn Creative Commons License 2024.01.15 0 0 15281

Helló szakik !

 

Rámértem műszerrel

 

A gyujtásra

 

 

Megszakító rendben 

 

A gyanú az elosztófedélre esett

Közepén a szénrúd össze vissza érintkezett

De inkább nem kontaktolt..

Rúd ki is jött belőle 

Szerintem nem jó 

 

Másik dolog ..

 

Úgy nézem kicsit lóg az önindító

De azt a kis kotyogást leszámítva forgat rendesen ..🤪

Üdv

papuaz Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15280

Kurbli köröm

Ha a ventillator lapattal nem megy

Előzmény: greczn (15279)
greczn Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15279

greczn Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15278

.

greczn Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15277

A vas..

És a kutyám 🕴️

greczn Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15276

Köszönöm !

Megszakítós 

..

Átnézem 

 

Elsőre megcsiszolom a kalapácsot és az üllőt

Hátha ott a gond ..

Ránézésre rendben volt mert mielőtt nekiálltam a bütykölgetésnek

Kifujattam a porokat kb mindenhonnan így a gyujtást is átnéztem futólag

Műszerrel rámérek majd

 

Motort villáskulcsal hol tudom a legkönnyebben fordítani ?

 

Ha az jó utána a trafóbol nézném a kimenő esetleges szikraképet

Kb így gondolom előre

Üdv

 

papuaz Creative Commons License 2024.01.10 0 0 15275

Pedig a szikrat mas is írta

Megszakïtó hèzag ?

Ha nincs vagy összeèget akkor nem lesz .(feltève h megszakitós a gyujtásod)

Esetleg trafó

Előzmény: greczn (15274)
greczn Creative Commons License 2024.01.09 0 0 15274

Ma kipucoltam az ominózus szelep járatot .!

Középen gázadásra spriccel ..

 

De a technika ördöge még makacskodik a vason.

 

..nincsen szikra.

 

Erre nem gondoltam .biztos voltam benne hogy az jó 

 

Új rotor új elosztó fedél új kábelek 

De szikra nincsen 

Mi okozhatja a problémát ? Hol szűkitsem  a kört ?

Válaszokat előre is köszönöm

Üdv

 

 

 

 

greczn Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15273

Köszönöm a segítséget!

🙏Üdv

Kiszedtem kipucolom és próba ...

papuaz Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15272

Sikba szoktam tenni az úszóházzal ahova a tömitès kerül

Előzmény: greczn (15270)
greczn Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15271

*Retesz 

greczn Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15270

Köszönöm!

Amit ott láttam .

A kis négyzet alakú értesz beljebb nyomásával vagy kijjebb húzásával lehet állítani mekkorát nyisson a szelep .

Mi az opcionális hézag ??

Üdv

papuaz Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15269

Oda csatlakozik az a ferde cső ami a fedèlben van ami a gyorsító

Előzmény: greczn (15268)
greczn Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15268

Igen teljesen szét szedtem!

Kivéve egy dolgot

Amit most vettem észre egy másik karburátor tanulmányozása közben a bejelölt szerepet nem szedtem ki 

Másik karbin kiszedtem próbából..lehet levan tapadva.!

Lehet az a probléma .?

Üdv

 

papuaz Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15267

Teljesen szètszedted?

A karburator harom fő rèszből van 

Fedèl,úszóhaz ,torok.

Ha gyujtas rendbe van ès szikra is va akkor benzin

Előzmény: greczn (15266)
greczn Creative Commons License 2024.01.08 0 0 15266

Megnéztem ! 

Sajnos nem spriccel !

De felűlről nézve úgy látom mintha

Az alsó pillangó szelep alatt

A torokban állna a benzin !

??

Üdv segítő jellegű válaszokat előre is köszönöm 

 

greczn Creative Commons License 2024.01.07 0 0 15265

köszi !

Megnèzem !

 

Üdv 

papuaz Creative Commons License 2024.01.07 0 0 15264

Levegőszűrő helyèn felülről bele nèzel 

Gazpedalt megpumpalod  oldalrol a gyorsitó fúvókán keresztül pricvolni kellene a benzint 

Ez szemmel lathatónak kell lenni

Ha az úszóhazban van benzin ès minden tiszta ès jól müködik ott jönni kell a benzinnel

Ha jön akkor más hiba van

 

Előzmény: greczn (15262)
greczn Creative Commons License 2024.01.07 0 0 15263

Karbi tömítés felül új

Alul régi 

 ??

Belsö furatokat elzárhat ?

Úgy néztem ,hogy jól raktam fel

De nem tudok másra gondolni.

AC mikor felnyomta a benzint

Jelző közepénél nem àllt meg...

greczn Creative Commons License 2024.01.07 0 0 15262

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget

Szétszedtem teljesen kipucoltam át fújtam 

 

Üzemanyg felmegy a karbiba

 

De nem indul.

 

Olyan mintha nem kapna üzemanyagot

Gyertyák szárazak kivéve a 4.kb..

t.zsolti Creative Commons License 2024.01.05 0 0 15261

Szikra van a gyertyákon? 

Beleszáradt az adalék a karbiba, minden fúvóka kipucolása de nem elég kifúvatni mert annyival nem jön ki.

Előzmény: greczn (15259)
papuaz Creative Commons License 2024.01.04 0 0 15260

Szia!

Teljesen szedd szèt apróra.

Minden fúvókát mindenhonnan

Torokró alul kettő db M10x1-es anyat leszeded gázrudazat vákum cső

Asztalra rá ès mindent minden honnan ès átmosni átfujkalni

Ne sajnald rá az időt 

Ha nem vagy biztos a dologban mindent fotózzal mert a fúvókák menetei nem egyeznek

Előzmény: greczn (15259)
greczn Creative Commons License 2024.01.02 0 0 15259

Buék üdv szakik 

 

UAZ 452t indítanék 4 - 5 év állás után

Benzint leengedtem ami volt benne

AC nem emel át 

Beöntésre nem indult

Karbit elkezdtem kitisztítani

 

De vannak sötét foltok a szétszerelés menetében

Járatok honnan hová mennek meddig kell szétszedni

Karbi alsó része hogyan jön le

... 

Vagy a blokkról szedjem le ..

Nem szét trancsírozni szeretném és nem is felújítani 

Simán csak üzemeltetni lenne a cêl

Segítséget előre is köszönöm üdv

heabcd Creative Commons License 2023.11.13 0 0 15258

Üdv!

 

Nemrég tulajdonosa lettem egy UAZ-452 platósnak. Az első kettő gumi eléggé viseletes. Keresek medvetalpas gumit, ami még a régi receptúrával készült. Hogyan lehet beazonosítani, hogy mit érdemes megvenni, mi az ami gyengébb minőségű. Visszaolvasva az maradt meg hogy az OMSKSHINA kerülendő. De nekem pl az első és a hátsó kettő sem ugyanolyan, de egyik sem "új gyártás".

Kinek mi a tapasztalata?

heabcd Creative Commons License 2023.11.13 0 1 15257

Üdv Fórumtársak!

 

Végignyálaztam a fórumot, sajnálom, hogy már nem olyan aktív mint régebben. A FB-os csoportok biztosan sokkal kedveltebbek, de egy biztos: Visszakeresni bennük nagyon nehéz, de inkább lehetetlen. Ezekkel szemben ez a fórum egy kincs! Helyén kellene kezelni!

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!