nem. ehhez ki kell emelned a bolygóházat tányérkerekestől, ahhoz mindkét oldali féltengelyt ki kell húzni. aztán leveszed a tányérkereket hogy ki tudd húzni a bolygótengelyt amin a "kiskerék" (bolygókerék) forog...
Értem. Azt nem tudom, hogy olyan-e mint a Moszkvich, Lada, hogy egybe van, vagy meg van szakítva az általam bekarikázott helyen. A lógásból kiundulva meg van szakítva, no, de vajon miért? Illetve ha kiszedem a kékkel bekarikázott csavarokat, mennyire tud szétesni úgy, hogy össze se tudjam rakni.
Valamikor volt leszedve, de még gyerek voltam, így nem emléxem :( A lógás nagy, illetve ha terhelve van a gép, mintha innen lehetne kattogó "ijesztő" hangot hallani. Talán foghegyre kapást.
kúpkerék hajtja a tányérkereket ami rajta van a bolygóházon. ebbe bújik be a féltengely vége a rózsakerékbe, ezeket kötik egymáshoz a bolygókerekek....
Sziasztok. Nem túlságosan aktív a csoport, de tennék egy próbát.
Adott egy Warchalowski WT20.as kistraktor. Nagy a lógása a keréknek és valami kattog is. Mi fogad ha a kékkel jelzett csavarokat kiszedem? Nyilván az olajat leengedem. Arra vagyok lényegébe kíváncsi, hogy szét tud-e valami hullani? Köszönöm.
A dél-amerikai verziókat, meg oda tervezett modelleket? Ritkán kerültek át ide. Bármiből is, Fordból, FIAT-ból, egyebekből. A pár direkt importált típust leszámítva, pl. Santana, Duna.
Még a hetvenes évekbéli Így gondozd a FIAT-odat könyvben is méretezett ábrákkal volt feltüntetve, hogy hová kellene fúrni ideális esetben az utólagos antennát. Azért sokáig nem volt alapkövetelmény a gyári rádió, és antenna, mégha lehetett azzal is rendelni. Csak utólag rakatott be valamit általában a tulaj.