Na persze, Ákoska a nagy műVÉSZ, a hatalmas zenész, a polihisztor, a stúdió szakember. Zeneileg mások tehetségéből él, utána meg eldobja őket mint egy rongyot. Hauber, Szakos ... A szöveget meg maga írja, az meg már olyan is, tipikus sztereó. A tehetségtelen lánya vinnyogása meg szörnyű, de hát ő a nagy művész lánya.
Mivel vadiúj a produkció (csak néhány alkalommal játszották), biztos, hogy nem az előadók vagy a közönség fáradt. Arról lehet szó, hogy egy ekkora népet (kórus, volt és jelenlegi zenekartagok, technikai személyzet) nem lehet olcsóbb jegyárakkal felléptetni veszteség nélkül. Kérdés, hogy a Szerencsejáték mennyi pénzt vág Ákoshoz az ilyen turnékra?
Ha csak öten zúznának a színpadon, több előadás lett volna vidéken, és kevesebbért.
Bennem azért ez felvet kérdéseket, mármint, hogy nem volt teltház. A produkció, a közönség fáradt meg vagy egyszerűen az embereknek Ákos vagy úgy általában a szórakozás drága. Nekem a harmadikkal van problémám, amikor megláttam a jegyárakat, dobtam egy hátast. Én nem akarok belemenni, hogy infláció /a produkciót eltartani drága vagy egyszerűen csak a profitmaximalizálás a cél, de nekem ez sok. Vidéken a pesti koncertekhez képest jóval kedvezőbb árakon lehetett látni eddig ugyanazt a produkciót, de mostmár általánosságban nagyon megemelkedtek a koncertjegy árak és ez nekem pl nem fér bele, maximum évente egyszer. Az meg, hogy több koncertre utazással is elmenjek, már teljesen vállalhatatlan.