A gyengélkedő: 2006-os Focus Ghia 1.6 benzin. 55ezer km.
Idén augusztusban múlt 3 éves. A gari addig tartott, de még mielött lejárt volna bevittük a márkaszervízbe, mert végállásnál a szervó fura hangokat adott. Mondták hogy szervo szívattyú döglődik, természetesen gariban cserélik. Úgy tűnt minden rendben, de tegnap reggel iszonyat hangja lett a szervónak és szétverte az olajat a motortérben, illteve az autó alá.
Gondoltam semmi gáz, valamit elbaxtak és visszavittük. Közölték hogy ez már nem garis, mert a szervo az most oké, de mellette van egy tömlő ami rendszeresen el szokott durranni ezekben. Azt mondják hogy ez úgy kopik mint az autógumi ( lol) olyan anyagból van és ha elfárad akkor ezt teszi. A mukadíj+ anyag+ olaj 34ezer forint.
Három kérdésem lenne.
1, Létezik hogy nem tűnt fel nekik múltkor hogy ez a tömlő is kopik ezerrel, amikor szivattyút cseréltek?
2, Ha tudják hogy ez ilyen mértékben kopoik akkor miért nem javítanak a konstrukción? Már 2003-as forumbejegyzésekben is olvastam ezekről a gondokról.
3, Nem tudja véletlenül hogy ennek a tömlőnek mennyi az ára?
Félek hogy meg vagyunk vezetve és eléggé felhúztam magam rajta.
Régebben itt olvastam, hogy van Szegeden( vagy a környékén) egy márkaszervízből kivált Ford szerelőprofesszor. Tud valaki valami közelebbit róla? Előre is kösz!
Hello! Komolyan 8 éves volt a gyertya? A trafókat jó hogy haza nem vágta... vagy már azok is voltak cserélve?(nem olvastam vissza) Én 20ezrenkét cserélem a normál elektródás verziókat. Tegnap megcsináltam az olajcserét is :)
Köszike a gyors választ! Közben a párom elvitte a szervízbe és leolvasták a kódot.Gyertyával van gond állítólag,el volt teljesen rozsdásodva,még a gyári 8 évvel ezelötti volt benne.Most rendeltünk hozzá gyertyát.Most,hogy megpiszkálták,így nem világít és nem rángat.Vizes,saras volt a gyertya.Reméljük most már jó!
Villógó motorlámpa sok jót nem jelent: a kézikönyv szerint ilyenkor azonnal félre kell állni, nem lehet vele továbbmenni. Egy szervizbe be kellene menni, ahol lekérdezi a hibakódot. Ha csak világítana a motor-lámpa, akkor azt mondanám, hogy a katalizátor közepe törött ki, nekem az zörgött így. Ha éppen úgy mozdul, akkor el is tömheti a kipufogót, tehát rángathat is tőle. A hibakódot te is le tudod kérdezni (bár nem mindet lehet így): nyomva tartod a km-számláló nullázógombját, és így adod rá a gyújtást. Addig kell nyomva tartani, amíg a műszerfal be nem lép diagnosztikai módba (kb. 5 másodperc). Ezt onnan látod, hogy vagy kigyullad az összes lámpa a műszerfalon és a km-számláló helyén a "bulb" felirat jelenik meg, vagy kileng az összes mutató a max-ig és a "gauge" felirat jelenik meg. Már nem emlékszem, hogy melyik az első teszt. Utána a nullázó gombot nyomogatva lehet lapozgatni a tesztek között és a "dtc" nevűt (diagnostic trouble code) kell megkeresni. jó esetben a "dtc none" villog itt, egyébként meg kiírja a hibakódokat, amikre rá tudsz keresni az interneten és megmondja, hogy mi a gond.
Sziasztok! Most vettünk egy Focus 1.4-es kombit.2001-es.Sajnos problémánk van vele.Villog a motor lámpa, váltásnál rángat,amikor gázt adunk neki,és rikán,de olyan hangot hallunk mintha húznánk magunk után valamit.Nagyon kétségbe vagyok esve,hogy mi lehet,mert most cseréltük le. Nem sokára megszületik a kislányunk és nem számíthatunk az autóra.Létezik,hogy a gyújtótrafó vagy gyertya? Mi lehet?Kérlek ha valaki biztos abban,mi ez akkor segítsen.Köszönöm
I-es kombi hátsóajtónyitóval volt már valakinek problémája?Ma kimértem,a delej eljut odáig záráskor de meg se mukkan. Egyszerű szétpattintós maga a zár,de nem tudom ha kettéveszem széthullik-e az egész. Egyébbként valami villanymoci van ott bent,vagy elektromágnes?
Szisztok! C-Max 1,6 az éjjel ledobta az ékszíjat. Tavasszal volt szervizen. Hogy a piklibe történhet ilyen? Tudtok mondani Szeged környékén olyan szervizt, aki nem Hovány?
Helloka.Szeretném a segítségeteke t kérni.Van nekem egy Ford fókám 1,6 16V.2000-ben volt gyártva.Az utóbbi idoben kicsit rángat a kicsikém.Ha például másodikból harmadikba váltok, és a kuplung felengedése után 2000-es a fordulat és amint rálépek a gázpedálra kicsit intenzíven, de tényleg csak kicsit intenzíven, kicsit rángatózik olyan 1-2 másodpercig.Az elso gondolatom h. kuplung hiba.Csak nem tudom h. igy van e.Szeretnélek megkérni titeket, hogy ha van nektek tapasztalatok esetleg tanácsaitok legyetek szivesek osszátok meg velem. Kicsit kétségbe vagyok esve mert fogalmam sincs h. mi lehet a baja.Elore is koszonom nektek.....
Vennénk jó állapotú Focus-t 100.000 km alatt, max 1,5 millióig. Csak a klíma és a 2x légzsák a fontos, a többi max hab a tortán :) Csak olyan járgány érdekel, amit el lehet vinni szakszervízben bevizsgáltatni. Köszi! 06-20-460-3952
Ezért írtam, hogy sok extrával: az enyémben az elektromos vezetőülés állításon kívül minden benne volt a ráncfelvarrott Ghia extráiból, meg még pár dolog pluszban.
srácok, 2002 körüli egyes fóka facelift utáni változat katalógusa nincs valakinek pdf-ben? :) nem árlista érdekel, hanem a tizenhuszon oldalas kereskedésben osztogatott brossúra. illetve az ebbe épített 1.8tdci tapasztalatok érdekelnek, bele vagyok szerelmesedve egybe mióta a céges egy szintén tdci kettes. ez lassan közelit a negyvenhez, és eddig öszesen két izzót kellett cserélni, nyilván duplaennyinél jönnek majd elő a hibák.