Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

krina Creative Commons License 2010.02.10 0 0 5043
üdv, előre elnézést ha ismétlés jellege van kérdésemnek.
segítséget szeretnék kérni. lehetőség van egy 2006-os Focus 1.6 tdci 90 LE megvásárlására igen kedvező áron (céges kocsi volt, pároméknál), ismerjük ki vezette, hogyan, folyamatosan szervízelve volt, no törés. egyetlen dolog ami aggaszt, vagy egyelőre visszatart, hogy ténylegesen 234ezer km van benne. jelent ez valamit abból a szempontból, hogy várható ezek után valami költségesebb cucc tönkremenetele(tapasztalat alapján), vagy mennyi ideig mennek még el ezek a járgányok. alapvetően családi autónak kell, kb. évi 15-20ezer km autózáshoz, főleg pályán.
köszönöm a véleményeket,
krina
vwopel Creative Commons License 2010.02.10 0 0 5042
passz:-(      1 kiolvasás 2-5 stb E.  de ha hiba van benne az attól függ mindenn esetre +kellene nézetni
Előzmény: szabi09 (5041)
szabi09 Creative Commons License 2010.02.10 0 0 5041
Legrosszabb esetben mennyi ennek a szervize?
Előzmény: szabi09 (5040)
szabi09 Creative Commons License 2010.02.10 0 0 5040
Én az utóbbira gyanakszom :s
Előzmény: vwopel (5039)
vwopel Creative Commons License 2010.02.10 0 0 5039

Szia! nem csak a leírásban van? :-) vagy rossz és kivették az égőjét (ha ) és műszer kimutatja

Előzmény: szabi09 (5038)
szabi09 Creative Commons License 2010.02.10 0 0 5038
Helló!

Egy elsőre furcsa kérdésem lenne egy 2004es Focussal kapcsolatban (jó áron hozzájuthatnék).
Egyedüli gondom, hogy elvileg van benne ABS, de se inditáskor nem gyullad ki az ABS jelző lámpája, sem fékezéskor nem működik...
A kérdésem az lenne, hogy szerviz nélkül megállapitható e, hogy mi a gond, vagy leegyszerűbb lenne egy szakszervizbe elvinni, és ők nézzenek bele?
M3gics Creative Commons License 2010.02.09 0 0 5037
most meg siettem, és szóismételtem...:-)
Előzmény: M3gics (5036)
M3gics Creative Commons License 2010.02.09 0 0 5036
Na igen...:-) szóval lehetőleg Budapesten ha lehet. Jól van na nem figyeltem...
Előzmény: Khelben (5034)
kacagógerle Creative Commons License 2010.02.09 0 0 5035
Lehet Szeged vagy Pécs.:-)
Előzmény: Khelben (5034)
Khelben Creative Commons License 2010.02.09 0 0 5034
Sopronban vagy Nyíregyházán? :o)
Előzmény: M3gics (5033)
M3gics Creative Commons License 2010.02.09 0 0 5033
Sziasztok!

A közeljövőben tervezek használt Ford Focust venni (2005-2006 -os modell, benzines, max 1.5MFt.) abban kérnék segítséget, hogy tudna -e valaki ajánlani egy megbízható szervízest aki ismeri a tipust, és átnézné a kiszemelt példányokat.
Előre is köszi!!

Megics
Celtis Creative Commons License 2010.02.08 0 0 5032

Sajnos tipikus eset. Használtautó hihető km állással. Pár héttel a vásárlás után kiderül, hogy költséges hibája van. Azután kialakul a kép, hogy milyen megbízhatatlan a márka.

Pedig nagy valószínűséggel az autóban sokkal-sokkal több km volt. Ha még nem telt el fél év, az eladót is elő lehet venni.

A lendkerékkel együtt a kulungot és a kinyomót, sőt a főtengely szimeringet is célszerű lett volna cserélni, feltéve ha sokáig meg akarod tartani az autót.

Előzmény: Tatre (5023)
zsocrash Creative Commons License 2010.02.08 0 0 5031

Köszi a segítséget!

Akkor ha jól értem nyugodtan vehetem bele az újjabbat is csak kell egy jó autóvillamosságis aki beköti az indexet,hogy a lámpában lévő is villogjon ne csak a lökösben lévő.

siz Creative Commons License 2010.02.08 0 0 5030
Méretbeli eltérés nincs, viszont más a csatlakozója, mert az újnál az irányjelző is a fényszóróban van.
Előzmény: zsocrash (5029)
zsocrash Creative Commons License 2010.02.08 0 0 5029

Sziasztok!

Kis segítség kéne, 98as kiadású 18.16v focus.

A gyári lámpái vannak még bent és az idő nagyon megviselte őket,mattak sárgák és sajna ragasztottak is:(.

Az lenne a dillemma hogy vennék neki 2szép újat de ahány helyen nézem mindenhol évjárat szerint,van 1998-tól  2001től  és 2005től.

Ránézésre a 98tól és a 2001től gyártott első fényszórók csak annyiban térnek el hogy az újabbik fajtába már építettek indexeket.

A kérdés az ha az újabbat veszem meg az méretpontos is és passzolni fog-e,vagy van méretbeli eltérés is a két évjárat között.?

Ha esetleg valaki tudna segítteni az nagyon jó lenne.

 

mcfly84 Creative Commons License 2010.01.28 0 0 5028
Sziasztok!
Egy nagy kérdésem lenne!
Van köztetek esetleg valaki akinek van tapasztalata 1,8 FFV-ben???
Tulajdonképpen a valós fogyasztás érdekelne benzinből, és bioetanolból?
Egyáltalán az hogy jó választás lenne-e???
És kb mennyi most a bioetanol? valami 210 ft/litert találtam.
il1321 Creative Commons License 2010.01.26 0 0 5027

Ízzítás csak 0 fok alatt van, de nálam - 10 alatt is csak néhány másodperc, gyakorlatilag, míg a többi is elalszik. Ez így jó is. Az indítást meg mindíg kinyomott kuplunggal kell végezni. A lámpa időzítése nem a kuplung benyomásától függ, hanem a hőmérséklettől, és motor hőmérséklettől. Ha a motor már működött, az ízzítás be sem fog kapcsolni. Ha nincs nagy háttérzaj és csendben maradsz lehet hallani az ízzító relé hangját. Kulcs elfordít, visszajelző elalszik kicsivel utána a többi visszajelző is (aminek kell). De nem kell megvárni a kattanást, mert akkorra már csak maradványhő lesz, nem a közvetlen ízzítási hő. Tehát mire az összes lámpa kialszik, lehet tekerni.

 

Amúgy izzítás nélkül is pöcc ilyen hidegben is,...

 

Ennek csak örülni lehet:) Jó állapotú közös nyomócsöves dízelnek indulni kell,  pöccre ilyenkor is.

Előzmény: fotózoom (5026)
fotózoom Creative Commons License 2010.01.26 0 0 5026
Focus II. dieselnél pontosan hogy működik az izzítás? A manual szerint kuplung benyom, és így kell gyújtásra tenni és várni, míg kialszik az izzítás visszajelző. Nekem így is éppoly hamar elalszik, mintha nem nyomnám be a kuplungot, tehát gyakorlatilag együtt az összes többi ilyen kor kialvóval. Mennyi ideig szokott égni? Amúgy izzítás nélkül is pöcc ilyen hidegben is, de azért jó lenne tudni...
fotózoom Creative Commons License 2010.01.26 0 0 5025
Értékes link, köszönet!
Előzmény: Bagoly600 (5024)
Bagoly600 Creative Commons License 2010.01.26 0 0 5024
helló, szerintem meg tudom oldani a pillanatnyi fogyasztás kijelzési igényedet. www.essmotor.hu
Előzmény: fotózoom (5016)
Tatre Creative Commons License 2010.01.25 0 0 5023
Kicsit régi a téma, majd egy éves, de leírom.

Focus I, 2002-es 1,8 TDCi-m van, kéttömegő lendkerékkel.
Nem gyilkolom az autót sosem.
Használtan vettem. Gyönyörűen muzsikált. Az 520i BMW után élmény volt vele autózni és persze fizetni a kúton.
Egyszer feltűnt, hogy mindig egy bizonyos helyen, Érden az M6 felhajtójánál ránt egyet az autó. Emiatt kérdeztem meg itt a fórumon, hogy mi lehet az oka, ha néha-néha kihagy egy henger.
Aztán használtam-használtam a kocsit, mindig rántott egy picit ugyanott. Tudta, hogy arra járok... :-) (napi munkába járás)
Pár héttel később egy piros lámpánál egyszer éktelen fémes köszörülés hangja lett a kuplung környékén valaminek. Lassan hazadöcögtünk, másnap Cromax.
Az ő diagnózisuk szerint teljes kuplung csere, lendkerék csere, felső holtpont jeladó csere.
Elvittem, az Auto Fortba, ott azt mondták megnézik gondosan, mielőtt bármit mondanak, de nagy a baj. Volt még anno kontakt ott, tudtam, nem fognak átverni.

Szétszedték, majd a szerelő körbe trombitálta a szervizeseket, hogy nézzék meg, hogy nézhet ki egy lendkerék. A lendkerék mozgó tárcsája a megengedett 2-3 fok helyett 100-120 fokban elfordult, szanaszét volt menve. Csodálták, hogy lehetett ezt vezetni.
Nekem nem csattogott leállításkor, csak indításkor.
100 e volt a Cromaxban a Luk lendkerék (gyári beszállító), 160 lett volna az eredeti a Fortban. Elhoztuk a Cromaxból, felújították az indítómat, a kuplunghoz nem nyúltak, tökéletes volt. 140-ben állt meg a dolog minden munkadíjjal, jattal.

Km állás 120 ezer volt.

Sajnos az Auto Fortban is leépítés volt, a kontaktot leépítették. Tud valaki JÓ, nem átvágós szervizt?

T
Előzmény: Khelben (4631)
siz Creative Commons License 2010.01.25 0 0 5022
Az előző kolléga jól mondja. Egyébként meg arról lehet felismerni, hogy ez az újabb karosszériás modell, már a "kinetikus dizájn" jegyében (pl. más alakú első lámpákkal, oldalsó és motorház domborítások, oldalsó díszcsík nélkül, stb.)
Előzmény: fotózoom (5020)
il1321 Creative Commons License 2010.01.22 0 0 5021
2007 szeptemberben a Frankfurti MotorShow-n mutatták be, 2008-tól árulják.
Előzmény: fotózoom (5020)
fotózoom Creative Commons License 2010.01.22 0 0 5020
Mikortól számít ráncfelvarrottnak? Az enyém 2007. 4. havi és mégsincs benne :(!
Előzmény: siz (5018)
siz Creative Commons License 2010.01.22 0 0 5018
Focus II ránfelvarrás előtti példányokból hiányzik a pillanatnyi fogyasztás kijelzése. A Focus I-nek mindkét generációjában benne volt, és a ráncfelvarrott Focus II-be is visszatették.
Előzmény: fotózoom (5016)
il1321 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 5017

ABS esetén  nyomd be a pedált amennyire lehet, tartsd rajta a lábad. Ezek a hangok, és a pedál vibrálás pont a helyes működést jelenti.

A pill fogy-ra nincs tippem, nekem benne van.

Előzmény: fotózoom (5016)
fotózoom Creative Commons License 2010.01.21 0 0 5016
Kicsit más téma, előbbieket nem tapasztaltam még ki, mert új gazdi vagyok :)!
Szóval... nem volt még ABS-es autóm és nem tudom mi az egészséges ilyen esetben. Fékezéskor (havon) "szabályoz" de ugrál a fékpedál és eléggé csattog az egész autó ilyen blokkolásgátlós fékezéskor. Normális?
Ezenkívül a fed. komp. menüjében nálam nincs pillanatnyi fogyasztás kijelzés, csupán átlag fogy. és közvetlenül utána átlag sebesség. A kezelésiben nem látok utalást erre. Beállítás kérdése, vagy van kompúteres amin ez pl. nincs benne?
uraaam Creative Commons License 2010.01.21 0 0 5015
Ha jól emlékszem, olyan 2 perc várakozás után éri meg kb. leállítani az autót lámpánál.
Előzmény: hotkar (5014)
hotkar Creative Commons License 2010.01.21 0 0 5014
Szia!

Tii-daammmm kilőve, hála néked, Fejedelem....

Az ablaktörlő-ötlet kiváló, csak azt nem tudom, miért nem NEKEM jutott eszembe? Másik autómmal is így csináltam, ha hirtelen törölni kellett...

Az ablakfűtéshez majd hozzászokok.

De az ostoba utastérvilágításon még gondolkodom egy kicsit.


tt65:

Ha hideg a motor, én sem állítom le a lámpánál, mert úgyis dúsabb keverékkel jár, amíg be nem melegszik. A meleg motor viszont 1-2 másodperc alatt visszaáll eredeti befecskendezésre, tehát szerintem érdemes leállítani. Éppen elegen járatják feleslegesen (akár perceken át is) a gépeket, nem használ az sem a környezetnek, sem a pénztárcának.

Előzmény: siz (5011)
il1321 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 5013

Nálam is pont úgy van, ahogyan írod.

A hőmérséklet jelző nem csipog rendszeresen, csak néha, ha fagypont alá vált a hőmérséklet. Az ablakfűtést kifejezetten szeretem. 4 fok alatt kapcsol a motorindításkor. Az esőérzékelővel sincs semmi baj, pont úgy teszek, mint te, mert a szenzor esetleg koszosodás miatt néha csalhat.

Előzmény: siz (5011)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!