Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

MPPI Creative Commons License 2010.03.23 0 0 5094

Sziasztok!

 

A kocsi rádiója aku levétel után kérte a kódot, amit a feleségem persze nem tudott. Addig próbálkozott, hogy végleg letiltott. Mit lehet szerintetek csinálni. Szerviz? Új rádió? Buhera?

Köszi, ha tudtok segíteni.

blaze73 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 5093
0000 a default gyari kod. jo lesz az :)
Előzmény: radi00 (5092)
radi00 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 5092
én az 1,2,3,4-et próbálgattam de kipróbálom holnap:))
Előzmény: blaze73 (5090)
Tatre Creative Commons License 2010.03.23 0 0 5091
Mintha egy Insigniát látnék...
tucat autó lett kívülről, pedig az eddigiek markánsan előre mutató formatervvel bírtak megjelenésükkor
Előzmény: tt65 (5075)
blaze73 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 5090
kodhoz probald meg a default 0000 kodot :)
Előzmény: radi00 (5082)
Peti00077 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 5089

De megveszed a gyári újat az se jobb mint ami fent van a kocsidon.

Több focus II tulaj mesélt erről és szerelők is.

Azért a focus I sokkal jobb konstrukció volt a fordnak.

Arra még odafigyeltek.

Előzmény: tt65 (5088)
tt65 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 5088

Durranni, nem durran!

csak szép lassan elszivárog az olaj.

sajna ennek nincs visszajelzője, legfeljebb a talaj a kocsid alatt!

nekem is szóltak, hogy szivárog, (pont futóműszervízben volt) és egy óra múlva már füllel lehetett hallani, hogy surrog a szervoszivattyú! ha nem hallom meg, lehet azt is cerélni kellett volna ...

 

ha ilyen autót veszel, vedd meg a csere csövet (~20e) és egy gonddal kevesebb!

Előzmény: Peti00077 (5087)
Peti00077 Creative Commons License 2010.03.23 0 0 5087

A kormányszervó csöve miatt igazán visszahívást csinálhatna a ford.

Ezekben a focus II-ben hamar tönkremennek.

A szervízekben tudják is hogy ezek gyári hibásak.

Majd egyszer egy autópályán eldurran egy ilyen cső és szép dolgogat fog művelni az olaj.

Előzmény: tt65 (5086)
tt65 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 5086
Nekem is ilyen van, csak más színben, imádom. Elegán, szép autó!
A kormányszervó csöve effekt nekem is beköszönt, túlvagyunk rajta! :-)
Előzmény: almostsaint (5079)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.22 0 0 5085
alldata 3.24 32bit
Előzmény: szabi09 (5084)
szabi09 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 5084
Igen, ilyenre gondoltam!
(Ez milyen szoftverből van kivágva? :) )
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.22 0 0 5083
1234

Erre gondoltál?
Előzmény: szabi09 (5080)
radi00 Creative Commons License 2010.03.22 0 0 5082

Nekem is ez a kaszni van full ugyanezzel a felszereltséggel

Még a nokia kihangositó is, aminek a bloototh része nálam nem mükszik mert valami kódot kér:)

A féltengelyek hangját érdemes megnézni

+ a kormány servonak nincs e hangja tekerés közben

bár ezt a két hibát nálam is csak télen vagy hidegben produkálja.. de azért fülelj

amúgy szép a gép, takaríthatod majd a világos belsőt mint a güzü:)))

Előzmény: almostsaint (5079)
Peti00077 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 5081

Szia!

 

Tudtommal ami ezekben hiba szokott lenni az a kormányszervó csöve. Hamar tönkremegy.

Nagyon mást nem tudok rá mondani.

 

Üdv

 

Előzmény: almostsaint (5079)
szabi09 Creative Commons License 2010.03.21 0 0 5080
Sziasztok!

Tud e valaki arról valamit mondani, hogy honnan lehetne a 2004-ig gyártott Focus-hoz kapcsolási rajzot letölteni?
Vagy van e valakinek arra tippje, hogy mitől lehet az, hogy: a klimát bekapcsolom (a benti visszajelző lámpa szerint), de viszont a relé ami tengelykapcsolót inditaná nem ránt be, mértem és nem jelenik meg az akkumulátor feszültsége a 1-es lábon, és igy nem is indul el a kompresszor. (a 3-ason megvan a fesz. ami inditani a kompresszort, sőt ha átlököm kézzel a relé kontaktorát akkor indul is a kompresszor, illetve hűt is).
almostsaint Creative Commons License 2010.03.21 0 0 5079
Sziasztok!

Erről az autóról mi a véleményetek:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.6_trend-3619820

Mindenre kíváncsi vagyok, elvileg jövő héten fogom megvenni! Remélem, szerintetek is rendben van vele minden, ha esetleg valami nincs, szóljatok!


Köszi
oklevél Creative Commons License 2010.03.20 0 0 5078

Üdv!

Kis segitség kéne,2007 végi 1.6 tdci ambiente focusomba szeretnék távirányitású központizár vezérlőt szereltetni,ugyanis ehhez gyárilag nincs távirányitó.Mivel ebben valószinü új vezérlés van(újabb műszerfalas),egy szaki azt mondta,hogy ez nem kivitelezhető.Ez lehetséges?

Peti00077 Creative Commons License 2010.03.17 0 0 5077
Magánszemélytől eladó! Szervízkönyves! Téli - nyári gumikkal! Részlet vásárlásban tudok segíteni. Ford Focus 1, 4 Benzines kombi megkimélt gépkocsi eladó. Rendszeresen szervizelt kitűnő múszaki állapotban. Friss műszakival eladó. Ebbe csak bele kell ülni. Alacsony fogyasztású országúton 6-6,5  Csere érdekel 650 ezer Ft ig.
FELSZERELTSÉG
ABS (blokkolásgátló), állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, immobiliser, manuális (5 fokozatú) sebességváltó, manuális klíma, pótkerék, rádiós magnó, szervokormány, színezett üveg, utasoldali légzsák, ülésmagasság állítás, vezetőoldali légzsák.
Autóbeszámítás lehetséges, garázsban tartott, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv.
Ford FOCUS 1,4 16V KOMBI MAGÁNSZEMÉLYTŐL, 2004, 135000 km-s, 1400 ccm, Kombi, 75 LE (Használt)

06302306619

tt65 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 5076
és még itt is, érdemes megnézni a szavazást:
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2010/01/11/itt_lathato_az_uj_ford_focus/
tt65 Creative Commons License 2010.03.16 0 0 5075
Nézegetem a Ford honapját.
Most zárult a genfi autószalon, bemutatták az új Focust.
http://www.ford.hu/GenfiAutokiallitas2010/Genf2010UjFocus
meg itt: http://www.salon-auto.ch/en/premieres/focus-5-door-0-16926

szerintetek?
kívül?
belül?
Khelben Creative Commons License 2010.03.03 0 0 5074
5 éves dízel autó 70ezer kilométerrel? Hacsak nem családtagtól veszed, nyugodtan szorozd meg kettővel.
Előzmény: Janek13 (5073)
Janek13 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 5073
Helló!

A napokban néztem egy Volvo S40-es aminek remélhetőleg új gazdája lehetek.
2.0Dmotorral, ami 1az1ben Ford gyártmány.
Kérlek benneteket, ha ti ilyen Fókát birtokoltok,írjatok 1-2 szót erről a motorról, illetve ami kifejezetten éredekelne, a szervízintervallumok, esetleg árakkal.
Ja a Volvóban 70000km van, 5 éves, tehát gondolom megérett a nagyszervízre.

Előre is köszönettel!

Jani
_lala_ Creative Commons License 2010.02.26 0 0 5072
Hát így elsőre a legegyszerűbb barkácsolási mód, ha beteszel egy diódát a reflektorról a tompítottra. Egy 10A dióda viszonylag kicsi és már elegendő lehet.

A diódán csak egyik irányban tud folyni az áram, a refiről a tompított felé - visszairányban nem.


hát, ezt csak akkor javaslom, ha a reflektor reléje elbírja a két lámpát együtt...
én nem lennék ebben biztos. persze az is lehet, hogy már a biztosítéknél gondok lesznek, azt ugye 1 lámpára tervezték, nem kettőre.
Előzmény: znemeth (5068)
zsocrash Hf Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5071

Üdv újra :D

Elgondolkoztam ezen kicsit és csak egy felvetés: a gyári stekkerében lévő szálak vastagságát figyelembe véve, nem lenne a reflektor szálának túl nagy terhelés ha, amíg a reflektor ég addig egymaga látja el a tompítottat és a refit is árammal.?

(esetemben a tompított az xenon és a trafó a tompított száláról kapja a tápot)

Kvázi a trafót is a reflektor szál kis nyurga vezetékén át kellene ellátnia amíg a refit égetem.

Esetleg puffernek nem-e lehetne segítségemre egy kondi?

Előre is köszi.

zsocrash Hf Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5070

Üdv!

Köszi a tippet!

 

znemeth Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5069

Visszatérve a cserélt generátor problémára, sikerült megoldani...

 

A feszítőgörgő házán van egy-egy dudor, benne egy átmenő furattal.

A generátor beszerelés előtt elő kell feszíteni a feszítőgörgőt, és mikor a végállapotban van, akkor a furaton keresztbedugva egy pálcát a feszítőgörgő a szélső állásban marad. mikor beszereled a generátort és feltetted az ékszíjat a pöcköt kihúzva összeugrik az egész.

Kis gond adódott, hogy hogyan feszítsem meg a feszítőgörgőt. A hülye tervező persze köralakot tervezet, nem tudtam satuban előfeszíteni, beszerelve meg nem volt hely feszítővas alkalmazására. Végülis magát az ékszíjjal feszítettem meg, felfelé húztam az ékszíj hurkát, így a szíj egy egyoldalú emelőként működőtt.

 

 

Másik gondom a gázolaj szűrővel volt, amit kiszedtem mert pont a generátor felett van. Persze visszafolyt a gázolaj a tartályba, és a kocsi nem indult be.

Szóval akár gázolaj szürő csere után is, légteleníteni kell a gázolaj szűrőt. Alul-felül van egy csavar, alulra egy csővet kell feltenni és onnan önteni a gázolajat -- míg a felső csavar kitekerése után meg kell várni, míg folyik a gázolaj a lyukon, majd lezárni a csavart. Utána már el kell indulnia a motornak, mert már a szivattyú fel tudja szívni a gázolajat.

znemeth Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5068

Hát így elsőre a legegyszerűbb barkácsolási mód, ha beteszel egy diódát a reflektorról a tompítottra. Egy 10A dióda viszonylag kicsi és már elegendő lehet.

A diódán csak egyik irányban tud folyni az áram, a refiről a tompított felé - visszairányban nem.

Viszont ha villogsz a fénykürttel, akkor villogni fog a tompított is.

Előzmény: zsocrash Hf (5067)
zsocrash Hf Creative Commons License 2010.02.25 0 0 5067
Üdv Fókatársak!
99-es évjáratú 18.zetec.
Fényszórócsere volt a kis drágán és a gyári h4-helyett most osztott dupla h1-es lámpákat kapott.
A probléma az lenne,hogy jó szokásához híven mikor az ember átkapcsol tompítottról refire akkor a tompítottakat kioltja,ami jelen helyzetben elég zavaró,mivel most világíthatnának együttes erővel.
Ha az ember csak villant akkor semmi baj mert nem nyúl a tompítotthoz,szépen mellé felvillantja a refit.
Ha valakinek lenne ötlete hogy mit kéne esetleg cserélni,(relé kapcsoló) akkor nagyon megköszönném,mert lövésem sincs jelenleg.
A választ előre is köszi.
blaze73 Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5066
ehhez javasolnam a fordfocus.hu oldalt - forum
Előzmény: znemeth (5065)
znemeth Creative Commons License 2010.02.24 0 0 5065

Sziasztok,

Van egy Focus CMAX autóm, 2.0 TDCI motorral, digitklimával.

 

Tönkrement a generátor és szeretném kicserélni.

Kivettem a régit, de az ékszíj feszítő görgővel meggyűlt a bajom.
Nem tudom a generátort visszahelyezni a helyére - mert a feszítő nem engedi.
Nagyon kicsi a hely a szerelés.

Mi a trükkje?

 

Egyrészt nem tudom eldönteni, hogy a feszítő görgőt egyszerűen csak feszíteni kellene felfelé, vagy oldani kellene valamit.

Van egy csavar a feszítőn, de az oldásához egy T45 vagy T50-es csavarhúzó kellene, amit nem fér el. Ha ezt kicsavarom, akkor feszítőt könnyebb lesz tekerni, vagy semmi köze hozzá?

 

Mi a pontos munkamenet?

- Felszerelem a generátort és megpróbálom az ékszíjat feltenni rá, a feszítő ellenében?

- Vagy inkább előfeszítve a generátort próbáljam addig nyomni, míg a felső csavar sikerül becsavarni?

 

Köszi, sürgős lenne....

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!