Tudtommal alkatrésznek nehéz eladni, mert ahhoz ki kell vonatni a forgalomból, amihez egy bontótól kell igazolás, hogy leadtad. A bontó viszont jelképes összeget ad csak érte. :( Az enyémben is tönkrement a motor (260.000km körül), bár ott tudom, hogy rajtam múlt. Én kicseréltettem egy bontott motorra, de nagyon drága volt. Motorcsere után 1.000.000-ért tudtam eladni. Először nézessétek meg, hogy tényleg kuka-e a motor. Ha nem, akkor érdemes lenne megjavíttatni, vagy ha annyira nincs rá pénzetek, akkor eladni és az eladási árból elengedni a javíttatás költségét (meg mondjuk még egy kicsit pl. szállításra meg ilyesmik).
A mi Fordunk Focusunk 2001-es, mostanában sok fejfájást okozott nekünk. Külföldön voltunk, mikor elromlott és a hazahozatása sem volt olcsó mulatság, pláne a mi hazautunk. Az ottani német autószerelő szerint motorhibás, előtte semmi jelét nem mutatta, hogy vmi nem stimmelne. Mikor legutoljára benne ültem nagyon furán viselkedett. Kettesbe rakva elkezdett rángatni és köhögve lefulladt. Mikor újraindítottam ugyanezt csinálta. Kicsit alacsony volt az olajszintje, de rögtön után is töltöttünk. Másnap a kocsi már be sem indult, csak úgy tudtuk elvinni az autószerelőhöz, hogy behúzattuk, és akkor elindult. Vajon mi lehet vele a baj? Még nem ért haza és azon gondolkodunk, hogy mennyibe fog kerülni a javíttatása. Eladjuk-e így alkatrésznek? Jelenleg nem engedhetjük meg magunknak, hogy megjavíttassuk. Ha valakinek volt már hasonló problémája, kérem írjon.
Lehet, hogy elqrták a centírozást, nekem egyszer csináltak olyat, hogy a felrakott súlyt a következő sarkon el is hagytam... Mondjuk elvileg akkor ráznia is kellene.
Sziasztok! Nincs valakinek tapasztalat, ötlet az ügyben hogy, mitől lehet az, hogy átcserélték a téli gumit nyárira, vadi új gumik lettek rátéve ráadásul pirelli, és a problámaám hogy enyhén húz jobbra az autó ha elengedem a kormányt, viszont a csere előtt a téli gumikkal nem csinálta ezt szóval tuti nem futómű!
Remélem nem gumi hiba, de ha vászonszakadásos lenne akkor ütne nagyon. Szóval nem értem. Mitől lehet ez szerintetek? Köszi a válaszokat.
Az karosszériából a hátsó ajtóba történő átvezetésnél tört el a cső. Elég kemény az a műanyag cső,eddig bírta a nyitogatást.A törésnél el kell vágni,és egy gumi csővel összetoldható.
Nincs valamelyikőtöknek tapasztalata arról, hogy tudnék hozzáférni a hátsó ablak mosó víz vezetékéhez? Valami eltörött benne, vagy szétjött a csatlakozás, mert amikor spriccelnék hátra, a víz fele bejön az utastérbe. Próbáltam megbontani, de nem boldogultam vele. Kombi 1 fókám van.
Én is végigjártam a korábban boltokat első és hátsó ablaktörlő lapátok ügyében. Aztán rájöttem. Vegyetek eredeti Ford ablaktörlő lapátot! Simán állja a versenyt árban a Valeo meg egyéb nagy gyártók áraival, a Boschnál meg a Michelinnél sokkal olcsóbb. Ráadásul azt kapod, amit szeretnél!....
A kérdésem az lenne hogy, hol vennétek üléshuzatot kagylóüléshez??? Egy 2-es Focus 1,8 FFV be kellene, gyári valami specko kagylóülésekkel kérte az előző tulaja ami nekem csak jó, mert nagyon kényelmes de üléshuzatot nem találok rá. Köszi a válaszokat!
Lenne egy kérdésem: - Focusnál, első tengelyen, a lengőkar szilent (a hátsóról van szó) mekkora löttyenést engedhet a keréknek? egyáltalán engedhet e neki? (az esetemben egy 5-8mm-es mozgása van hosszanti irányban)
"Van valakinek tippje arra, hogy konkrétan milyen ablaktörlő kell egy 5 ajtós FocusII hátsó ablakára?" Erre én is roppant kíváncsi lennék. Eddig próbálkoztam egy Bosh lapáttal, de nem kompatibilis a csatlakozója, aztán vettem gumiprofilt, de az sem kompatibilis.
Mondjuk nekem van rendes riasztó benne, szóval valószínűleg amikor kinyitották az ajtót és visítani kezdett a sziréna, akkor becsukták és továbbálltak. Ezt csak gondolom, mert nem tűnt el semmi se belőle. A legnagyobb érték, amit a kocsiban tartok az egy 1500 Ft-os FM transzmitter, ami az MP3-akat a rádióba átlövi, de az se tűnt el.
A zárcsere (nem márkaszervízben) 20 eFt volt kompletten.
Nade nem ezért írok, hanem azért, mert cserélni kellett a hátsó ablaktörlőt. Megmértem a hosszát és vettem egy ugyanolyan hosszút, mint a gyári volt. Viszont a csere ablaktörlő nagyon-nagyon vacakul töröl :-(
Van valakinek tippje arra, hogy konkrétan milyen ablaktörlő kell egy 5 ajtós FocusII hátsó ablakára?
Persze, óvatosnak kell lenni, de nem kell pesszimistának lenni egyből! Én kb. 6, max.8 ezer km-t megyek évente például. Édesapám 23 éves Trabantjában pedig 86 ezer km ment bele. Nem mindenki megy éjjel-nappal. Sőt, egy átlag autósnak kb. ennyire futja a havi megtakarításból.
Sziasztok! nemsokára eljön a műszakiztatás ideje és szeretném olyan helyre vinni a gépet, ami megbízható és a műszaki vizsga mellett rá lehet bízni egy 2002-es Focus teljes átnézését, a hibák korrekt (ár és munka) kijavítását. Légyszi, ha van jó szerviz-tippetek, írjátok meg! elég sürgős! köszi! Tub
Az alábbi jelenséget vettem ma észre: 3.-ban mikor huzatom kicsit, néha, mintha egy picit megugrana, és gyorsul tovább (csak nagyon kicsit, alig érezhetően egy pillanatra, de fura). Van hogy egyszer, van hogy kicsit utána is, van hogy egyszer sem. Ennek mi lehet az oka, más is találkozott már ilyennel? Feleségem nyáron Ford Focussal kombival dolgozott, azt mondta, hogy annál is tapasztalt ilyet.