8 éves autónál elég fontos szempont az alkatrész ár, a Ford abban kifejezetten olcsónak mondható, még a gyári alaktrészek is. Persze használt autónál legfontosabb a megbízható forrás, tehát pl. ha egy jó ismerős árul egy japán autót, akkor nem szabad megvenni helyette egy ismeretlen előéletű Fordot. Fcousból kifejezetten sok van a piacon, érdemes keresgélni, van miből válogatni.
Autócsere előtt állunk, eddíg kizárólag Ford Focus kombikat kerestünk, de valahogy nem találtunk olyat, amiben bízni tudtunk volna, hogy nem egy leharcolt cégautó volt szépen kiglancolt külsővel, míg aztán nemrég, csak úgy ötletszerűen beültünk egy hasonló árfekvésű és ugyanolyan évjáratú (2002-es) Mitsubishi Carismá-ba, és egyből megtetszett. Eddíg csak jókat hallottunk az autóról, de érdekelne az elkötelezett Ford-osok ellenzéki véleménye is a témában. A kérdésem tehát az lenne: Ford Focus kombi vagy Mitsubishi Carisma? Szerintetek? Minden szempont érdekel!
2003.-évi 1,8 Fokus Ghiám van, melynek megbolondúlt a riasztója. Minden tovább nélkül, hőmérsékletre, szélre, esőre tekintetnélkűl, minden napszakban kb. óránkét beriaszt, aztán kb. három perc múltán elhalgat s kis idő múltán a pislogást is abbahagyja. A környékén a madár sem jár, kuty-macs nagy ívben kerüli a bömbölőt.
Szóval házi megoldás létezik-e, vagy gatyásodjak le a szerelőnél?
MIndenesetre annak tükrében, hogy úgy tűnik, csak néhány autógyártó használ ilyen öveket, lehet hogy túllihegem a dolgot? Más autóm még nem volt, ezért nekem teljesen természetes, hogy az öv irtó fixen "beszorítja" a gyerekülést (persze, csak a 4 év alatti gyerekeknek szóló ülésekről van szó).
Gyerekesek - ti elégedettek vagytok a Fordokban levő öv-rögzítéssel, vagy "ez van, ezt kell szeretni"? Vagy én vagyok túl parás? Kösz!
a jelenlegi offtopic autómban a hátsó biztonsági övek olyanok, hogy ha teljesen kihúzom, akkor utána hiába engedem vissza, már nem lehet lazítani - ami ilyenkor felcsavarodik, az már vissza nem jön, csak teljes visszaengedés után.
Ez roppant jó dolog gyerekülés bekötésénél, mivel nagyon stabilan tartja azt.
a Focus II illetve a C-max övei is ilyenek? Mert teljes megdöbbenésemre az Octavia, Astra öve ezt nem tudja, nekem pedig fontos lenne ez a "feature" - lévén autóvásárlás előtt állok...
A nyugati topikokban,más a hozzáállás,a hangulat.Máshogy,témakörönként vannak az írások,tehát átláthatóak.Külön vannak a hirdetések,szinte minden témakör átlátható,vagy indítható új kérdés,téma.El kell látogatni,egy nyugati topikba,és nem fogják lehülézni, az oda látogatót.Ki fog itt, 5000-180 000 hozzászólást elolvasni?Kicsit hosszú az uborkaszezon,már január óta tart,persze kivételek vannak.Itt lassan azt sem szabad leírni,hogy jobbkormányos autó.Sok topikot otthagyok,összeveszések miatt.Szakmailag, nulla hangadók,hozzáértők vannak,akik kisajátitanak topikokat.Amikor segítséget kér valaki,kiderűl,hogy a szakmai tudásuk hiányos,és ezen még ők vannak felháborodva,ha valaki bebizonyítja,az igazát.Még itt az Indexen nem találkoztam olyan fórumtársal,aki beismerte volna,hogy tévedett,nincs igaza.Pedig,senki nem törekszik átvenni a helyüket.Sok topikban, a kereskedők a hangadók,persze az ő termékük a legjobb,és a legdrágább.Sokszor a minimális türelem hiányzik,a fórumtársakból.Az anyagi,meg egyéb fizetési hajlandóságról,ne is beszéljünk.
Persze, hogy nem bántásnak szántam, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy az utóbbi pár hozzászólás tényleg csak ilyesmi volt. De persze ez nem baj, én is mindjárt körülnézek, hátha szükségem van valamire a cuccaitok közül. :) Amúgy nyilván uborkaszezon van, mindenki nyaral, ezért nem pörög a dolog. De miért mások a nyugati topicok?
Akkor én is OFF ...elvégre érdekelhet valaki idetévedőt! Ford gyári alufelni 5x108/15, új Michelin gumikkal
http://auto-motor.vatera.hu/alkatresz_felszereles_szemelyauto/gumi/nyari_gumi_13_15/ford_gyari_alufelni_5x108_15_uj_michelin_gumikkal_174635372.html ON
Nem sértődtem meg.Ha valakit zavar,legfeljebb törölteti.Csak azért linkeltem be,mert még sajnáltam kidobni.Szinte,minden topik áll,vagy döcög.A hangulatról nem beszélve.Már szinte, csak nyugati topikokon vagyok.Ott, más a hozzáállás.
Szerintem nem bántásnak szánta a kolléga. Csak mostanában nem volt más hozzászólás. És ha már itt tartunk: nekem és van egy doboznyi motoralkatrészem 1.6-hoz (FYDB motorkód). Pontosan nem emlékszem, hogy mik, talán hengerfej, injektorsor biztosan, meg nemtom mi. :) Akinek kell, vigye, nálam csak a helyet foglalja.
Nem kenyérre kell a pénz.Ha apró,legyen apró.Senkinek sem kell 20 000-ért,akkor széjjelszedem,leadom.Vagy hol kellene felkinálnom?Üzletit, lehet ingyen,bárhol feladni.Ez baráti hirdetés.Baj?
No, látom egy előttem szóló már bedobta az 1,4-es kontra 1,6-os kérdést, pedig azt hittem, ez csak engem foglalkoztat. :)
Találtam ma egy szép 1,6-os, 2002-es évjáratú Focust, DE automatával. Mit lehet tudni erről a váltóról? Mennyire tartós, egyáltalán milyen típus, és mennyivel növeli meg a fogyasztást? Amúgy teljesen jó, nem ránt, kick downra ügyesen visszavált, teljesen kulturáltan működik. Kell tőle félni 135000 kilométerrel a kocsiban?
Adott egy 2000-es évjáratú 1,8 TDDI Ford Focus (adagolós 90 lovas) ~ 150000 km-rel. Amikor megyek vele kivillan az izzitást jelző lámpa és elmegy a motor ereje.
Hiába adok gázt semmit nem reagál. Ha megállok, alapjáraton ketyeg, de a gázadásra semmit nem reagál. Leállítom, újraindítom, akkor a kocsi egy darabig OK, utána újra kezdődik a történet.
Hi! Mik azok a cél szerszámok? Racsnis készlet, villás készlet, fogok, meg ha jól tudom a feszítőhöz inbusz kell ezek vannak. Kell még vmi? Az olaj leeresztő csavar milyen négyszögletes vagy vmi speckó csavar? THX!