Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2010.12.25 0 0 5353

Nem tudok rá mit mondani , ki kell próbálni.

Cirka 26E ft-tal kerül többe ? Bolondnak is megéri;)

Előzmény: Feró43 (5352)
Feró43 Creative Commons License 2010.12.25 0 0 5352

Köszönöm. A Denso iridium gyujtogyertya,ITV16-tunning gyujtogyertyárol megkérdezhetem,hogy mi a véleményed??Köszi

Előzmény: vwopel (5351)
vwopel Creative Commons License 2010.12.25 0 0 5351

Gyári gyertya , 60E de inkább 55

Előzmény: Feró43 (5350)
Feró43 Creative Commons License 2010.12.25 0 0 5350

Sziaztok.Érdeklödni szeretnék,szerintetek 1,6os bezines 115-lovas focus sedánban kb milyen idösen,vagy hány km-ter megtétele után ajánlott gyertyát cserélni??  gyárit,vagy valami mást ajánlanátok? Most mult 3-éves,44500-km van benne. Elöre is köszönöm a válaszokat.

Kleroo Creative Commons License 2010.12.24 0 0 5349

Regisztrál a fordfocus klubba. Az maga a mekka :)
Rengeteg topik,sok szakértő,és mindenki segítőkész.
És te is azzá válsz :)

Előzmény: Manos70 (5348)
Manos70 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 5348

Sajna nem pörög ez a fórum, ilyen témában meg pláne nem mozognak itt Focus tulajok.

Néha (kb havonta) beír valaki, hogy focust venne, mennyit fogyaszt, aztán ebben ki is merül a társalgás. Pedig 2-3 oldalt kellene csak visszaolvasni és meg is találná az előző pár hozzászólást, ami ugyanerről szól.

De ez minden topikban így van, felteszi a kérdés, nem olvas vissza, vagy kap választ vagy nem, aztán eltűnik.

 

Pedig részemről örülnék, ha menne ez a topik, hisz nekem is Focus-om van.   :)

Előzmény: gymkhana (5347)
gymkhana Creative Commons License 2010.12.17 0 0 5347

Ne törjétek magatokat vele, már megszereztem, viszlát...

Előzmény: gymkhana (5346)
gymkhana Creative Commons License 2010.12.15 0 0 5346

Konkrétan erre gondoltam:

kissbady Creative Commons License 2010.12.15 0 0 5345

Eladó 1 db Ford Focus 1.4,1.6 16V-re való generátor.

Abszolút 0 km-es. Ára 25.000 Ft. Ha érdekel írj.

gymkhana Creative Commons License 2010.12.15 0 0 5344

Üdv,

 

Nem tudom, tudtok-e egy furcsa kérdésemen segíteni: szükségem lenne a 2008-10 környéki Focus RS lime zöld színének a kódjára. Köszönöm, ha van segítség, és elnézést a kissé off-ért.

byo Creative Commons License 2010.11.28 0 0 5343

Magyarországon picit gyenge az üzemanyag minősége, ebből adódhatnak problémák, nyílván egy németországban legyalogolt 100e km az nem hasonlítható őssze egy itthon lefutottal.

 

A népitéletben olvastam olyat focusról hogy pár évesen lambdaszondákat kellett cserélni, a céges focusunkba már kellett kuplungot cserélni pedig nem volt benne sok km.

Egyik kollega C-maxba pár évesen rádobott párszázezret szintén kuplung miatt.

 

Szóval nem azt mondom hogy törvényszerű, de elő elő fordulhat sajnos a kisebb nagyobb probléma.

Előzmény: fotózoom (5342)
fotózoom Creative Commons License 2010.11.28 0 0 5342

Én 3 évesen 100 ezerrel vettem külföldi lizing Diesel Focust. Makulátlan az eddigi 15 ezer álltalam futott km alatt és mégsem 4 és fél milla volt, hanem alig 2 :). Én hónapokig olvasgattam a típusról, de sehol sem látom mostanáig sem, hogy 120ezer felett gondja lenne vele bárkinek is. A Totálkáron is csak 1 ember panaszkodott rá egy kábelköteg probléma végett. Minden teszt és vélemény szerint igénytelen. Az diesel olaj minőségére kell vigyázni és akkor szerintem a nagynyomású részek is túlélnek évtizedeket :). A részecskeszűrős 110 lovas kicsit zűrösebb, de a 90 LE-s olcsó fenntartású.

byo Creative Commons License 2010.11.26 0 0 5341

Lehetnek köztük jók is.

Nálunk volt 3 lizinges citroen picasso, 3 évesen volt bennük 300e km körül.

azért lizingelték, mert arra számitottak hogy ugyis sokat lessz rosz és az ugye nem a céget hanem a lizingcéget terheli.

 

Nos az egyik picasso 300e km körül kapott 1 kuplungot más baja nem volt neki :D. (1.8 benzines)

Előzmény: kacagógerle (5340)
kacagógerle Creative Commons License 2010.11.26 0 0 5340

Adják is el,én meg megveszem jó olcsón.:-)
Én kifejezetten ilyen volt céges autókat szoktam venni.

Előzmény: byo (5337)
byo Creative Commons License 2010.11.26 0 0 5339

Én viszont év elején vettem egy 4 éves autót(Fusion 1.4 B) :D.

Mentségemre legyen mondva újszerű, és csak évi 12e kmt megyünk vele, így még van neki 4-5 éve.

Előzmény: keekee (5338)
keekee Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5338

Nem véletlenül cseréli a rutinosabbja 3 év (illetve az általad is megjelölt szervizintervallum elérése) után a vasakat...

Előzmény: byo (5337)
byo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5337

A mai autókat gazdaságosabb az első vezérműszíjcsere elött eladni :D.

Előzmény: keekee (5335)
byo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5336

Nálunk a céges focusban (ujabb) a kuplung adta meg magát.

Előzmény: keekee (5334)
keekee Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5335

Ja, anno az elsőnél, annak is első 30e-zes szervizekor elhangzott a szerelők részéről (és nem cáfolt rá a szervizvezető sem), hogy a mai Fordokat úgy 4 év gondmentes használatra tervezik, után jöhet az alkatrészbiznisz :(

keekee Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5334

Nekem ez a 3. Focus a seggem alatt 2006 óta. Az első 120 ezret futott, zéró hibásodással (illetve kb. 10e-nél elpattant a kipufogórendszer valamelyik rögzítőbilincse, csilingelt, cserélték, ennyi). A következő 173e-től 200e-ig futott alattam, na ezen minden szar előjött. Még a toronycsapágycsere is, ami abnormális egy 4 éves autónál. 2x turbócsere(!!!), a második 15e nem nyélgázas használat után, ami aztán igazán borzalmas :(. A jelenlegiben egy év alatt 60e-ről 120e-re pörgött egy év alatt a számláló, fékek lettek javítva (ez rendben is lenne), illetve hűtőventillátor, 83e(!!!)-ért. Még márciusig marad a verda, meglátjuk 120e és 140e között mi megy majd tönkre.... Sok Focusunk van a cégnél, elég költséges a 3. évtől a fenntartásuk, a pesti autókon a futómű, váltó a nyűgös, a vidékieknél turbo, turbocső, hűtők(!), csapágyak, stb, stb.

Fent leírtak miatt szép sorban meg is válunk Henry bácsi leszármazottaitól, nem is ajánljuk senkinek a 4 év feletti, több, mint 120e-t futott Fordokat....

Előzmény: byo (5333)
byo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5333

Mennyivel jobb egy 130e res elfáradás? :D

Mindnyájan tudjuk miről beszélünk: kettős tömegü, turbó, nagynyomásu a kulcsszavak.

Előzmény: TOM (5332)
TOM Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5332

Kösz,

olvasom persze, találtam 1-2 120.000-es elfáradást, de nem tűnt természetszerűnek.

 

 

Előzmény: Spyros (5330)
TOM Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5331

2008-2009-es használt 1.6 diesel Focus - Duratec 90 és 110 Le-s változatokról lévő tapasztalatok érdekelnének.

Kösz,

T

Előzmény: vwopel (5329)
Spyros Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5330

Helló!

Olvasd el a totalcar.hu oldalon a népitélet rovatot,megtudod milyen a ford diesel:)

100-120 ezer km fölött jönnek a hibák dögivel (ezért cserélik a flottákat ilyen futásteljesítménynél)

Gondolom azért van kivétel is,de Ford szervizes és Norautós barátaim 100 ezer fölött nemigen javasolják a diesel Fordokat.....

Előzmény: TOM (5328)
vwopel Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5329

Milyen dízel ?

100-120 nem km

4-500E már érdekesebb :-)

150E-nél kell először szíjat cserélni

csúcsot olaja válogatja :-)

Előzmény: TOM (5328)
TOM Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5328

Szervusztok,

 

mik a tapasztalatok a nagy futásteljesítményű dízelekről? Milyen komolyabb szervízköltségre/alkatrészre kell számítani 100-120.000 km felett?

Előre is köszi,

 

TOM

Peti00077 Creative Commons License 2010.11.20 0 0 5327

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni. Ford focus műszerfal, helyzetjelző, rendszámtábal világítás elment. Volt valakinek hasonló észrevétele?

 

 

Ha a világítás kapcsolót parkolóba teszem akkor van helyzetjelző világítás Parkoló állásban a rendszámtábla világításnak kell működnie? Vagy parkoló állásban csak a 4db helyzetjelző világít?

Ilyen esetben a világítás kapcsoló lehet a hibás?

 

Segítségeketek előre is köszönöm.

 

Üdv Péter

 

byo Creative Commons License 2010.11.15 0 0 5326

"már 4 éve ezt"

Ugye a beszállító változhat, és a terméket is fejleszthetik (formula E Formula F), egyáltalán nem biztos hogy ugyanazt használod 4 éve, és hogy legközelebb ugyanaz lessz, mikor bejött az E-t leváltó F akkor ki volt adva a cromaxba hogy a kettő nem keverhető.

Előzmény: Peti00077 (5323)
byo Creative Commons License 2010.11.15 0 0 5325

Nincs választék, általában nem felelnek meg előírásoknak, és drágábbak, nehezen beszrezhetőek.

 

Mindazonáltal a mai olajok elég korszerűek, 100e kmt mentem le a gázos opellal (már volt benne 120e km mikor bekerült a gáz, mikor 213e kmnél hftömitést cseréltünk semmi kopás nem volt, szerelők meglepődtek, nem volt váll, a himbák sem voltak megkopva etc.), mindig más 10w40es olajat kapott, gázost soha (pedig egyszer hoszasan leveleztem az Agip egyik mérnökével gázos olaj ügyileg). Ladáink dettó, igaz azok 15w40et kaptak.

 

Nem tudom 5w30as olajbol vane gázos de bzitos van mert ugye az angolok tudnak gyári gázos focust venni, na a kérdés aaz ők mit öntenek bele a szervízben.

Előzmény: vwopel (5324)
vwopel Creative Commons License 2010.11.14 0 0 5324

Mesélj:-)

Előzmény: byo (5321)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!