Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5362

""indításkor a motor enyhén füstöl.""

 

...ez tipikus ,,motorcsere,, :-DDD

 

azért irnál 1 kicsit bővebben erről a füstről???

Előzmény: Peti86 (5361)
Peti86 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5361

Sziasztok!!

 

Lenne egy 2006-os Ford Focus, azonban indításkor a motor enyhén füstöl.  

 

Gondolom ez nagyon nem jó jel! Ez azt jelenti, hogy motorcsere szükséges hamarosan??? Vagy mi lehet a probléma?

 

Ha motorcserére kerül sor, ez milyen összeg lehet? 

 

Mi kell hozzá, honnan lehet motort szerezni, és mennyibe kerül ez?

 

Amúgy egy 1.6-os benzines gépről beszélek!

 

 

Várom megtisztelő és segítő válaszaitokat!

 

üdv és BUÉK!!

 

 

bpityu Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5360

133 oldal. reggel óta olvasgatom,köszi.

de csomó dologra nem találok információt.

Előzmény: Tomathos (5359)
Tomathos Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5359
Előzmény: bpityu (5358)
bpityu Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5358

Sziasztok!

 

Nem tudom,h ez a topic a keményvonalas focusoké-e,de nem találtam egyebet.

 

A lényeg: 8-10 éves focust akarunk venni, vagy a tddi 1.8assal, vagy a sima 1.6 16Vvel. a tddi-t honnan ismerni meg a későbbi, drágább nagynyomású adagolóshoz képest?ezekben kettőstömegű lendkerék van?

 

ezek az autók elég gyakran voltak cégautók, nyilván a dieselekben van vagy 200-400e km. ilyen idősen mely alkatrészek a drágák,problémások?

 

vagy felejtsem el,és inkább 150-250e km futásteljesitményű magántulajdonú benzineset válasszam? ezeknél mire érdemes különöseb figyelni?

 

nekem az is tökéletes lenne, ha tovább küldtök, ahol már foglalkoztak ezzel.

 

köszönöm a segitséget!

sulep Creative Commons License 2010.12.28 0 0 5357

Ennyiből bárki aki nem hybrid vagy elektromos autót használ az maradhatna otthol. Amúgy meg amíg a helyi-járat buszaink ontják magukból a füstöt, addig nem is tudom mire számítunk. 

_lala_ Creative Commons License 2010.12.27 0 0 5356

Mivel főleg városba lenne használva az autó

...

ezért esik ki a részecskeszűrős változat, mert azzal csak a gond lenne és a csere sokba is kerülne 

 

Nem tudom, hogy figyelted-e mostanában a tv-t. Ha igen, akkor így dec. 23-a felé mondogatták, hogy az ország több részében is rossz a levegő (főleg Bp és Miskolc volt megemlítve), sok a szálló mikroméretű por a levegőben, aki teheti, ne autózzon. Na az egyik oka ennek a töméntelen sok részecskeszűrő nélküli diesel motor...

 

Előzmény: sulep (5355)
sulep Creative Commons License 2010.12.26 0 0 5355

Sziasztok! 

Boldog Karácsonyt mindenkinek. 

Lenne egy kérdésem hozzátok: 2005-2006-os Focusnál 1.8TDCI (115LE )vagy a 90LE-s 1.6 TDCI-t ajánlanátok inkább? Mivel főleg városba lenne használva az autó (persze azért nyaranta egy-egy hosszabb külföldi nyaralás is van) ezért esik ki a részecskeszűrős változat, mert azzal csak a gond lenne és a csere sokba is kerülne. A kettő közül melyik az amelyikkel kevesebb probléma van és amelyikhez olcsóbbak az alkatrészek ha mégis valami baj lenne? Ezek szíjas vagy láncos változatok? Én valahogy az 1.8-assal szimpatizálok mert abban mégis több erő van papíron és szerintem vegyes használatba 5.5-6 literből azzal is kijövök. Vagy milyen hibái vannak ennek a motornak?

Feró43 Creative Commons License 2010.12.26 0 0 5354

Csak eljátszottam a gondolattal!!Köszönöm a választ. A sima 1700-kb darabja.....

Előzmény: vwopel (5353)
vwopel Creative Commons License 2010.12.25 0 0 5353

Nem tudok rá mit mondani , ki kell próbálni.

Cirka 26E ft-tal kerül többe ? Bolondnak is megéri;)

Előzmény: Feró43 (5352)
Feró43 Creative Commons License 2010.12.25 0 0 5352

Köszönöm. A Denso iridium gyujtogyertya,ITV16-tunning gyujtogyertyárol megkérdezhetem,hogy mi a véleményed??Köszi

Előzmény: vwopel (5351)
vwopel Creative Commons License 2010.12.25 0 0 5351

Gyári gyertya , 60E de inkább 55

Előzmény: Feró43 (5350)
Feró43 Creative Commons License 2010.12.25 0 0 5350

Sziaztok.Érdeklödni szeretnék,szerintetek 1,6os bezines 115-lovas focus sedánban kb milyen idösen,vagy hány km-ter megtétele után ajánlott gyertyát cserélni??  gyárit,vagy valami mást ajánlanátok? Most mult 3-éves,44500-km van benne. Elöre is köszönöm a válaszokat.

Kleroo Creative Commons License 2010.12.24 0 0 5349

Regisztrál a fordfocus klubba. Az maga a mekka :)
Rengeteg topik,sok szakértő,és mindenki segítőkész.
És te is azzá válsz :)

Előzmény: Manos70 (5348)
Manos70 Creative Commons License 2010.12.17 0 0 5348

Sajna nem pörög ez a fórum, ilyen témában meg pláne nem mozognak itt Focus tulajok.

Néha (kb havonta) beír valaki, hogy focust venne, mennyit fogyaszt, aztán ebben ki is merül a társalgás. Pedig 2-3 oldalt kellene csak visszaolvasni és meg is találná az előző pár hozzászólást, ami ugyanerről szól.

De ez minden topikban így van, felteszi a kérdés, nem olvas vissza, vagy kap választ vagy nem, aztán eltűnik.

 

Pedig részemről örülnék, ha menne ez a topik, hisz nekem is Focus-om van.   :)

Előzmény: gymkhana (5347)
gymkhana Creative Commons License 2010.12.17 0 0 5347

Ne törjétek magatokat vele, már megszereztem, viszlát...

Előzmény: gymkhana (5346)
gymkhana Creative Commons License 2010.12.15 0 0 5346

Konkrétan erre gondoltam:

kissbady Creative Commons License 2010.12.15 0 0 5345

Eladó 1 db Ford Focus 1.4,1.6 16V-re való generátor.

Abszolút 0 km-es. Ára 25.000 Ft. Ha érdekel írj.

gymkhana Creative Commons License 2010.12.15 0 0 5344

Üdv,

 

Nem tudom, tudtok-e egy furcsa kérdésemen segíteni: szükségem lenne a 2008-10 környéki Focus RS lime zöld színének a kódjára. Köszönöm, ha van segítség, és elnézést a kissé off-ért.

byo Creative Commons License 2010.11.28 0 0 5343

Magyarországon picit gyenge az üzemanyag minősége, ebből adódhatnak problémák, nyílván egy németországban legyalogolt 100e km az nem hasonlítható őssze egy itthon lefutottal.

 

A népitéletben olvastam olyat focusról hogy pár évesen lambdaszondákat kellett cserélni, a céges focusunkba már kellett kuplungot cserélni pedig nem volt benne sok km.

Egyik kollega C-maxba pár évesen rádobott párszázezret szintén kuplung miatt.

 

Szóval nem azt mondom hogy törvényszerű, de elő elő fordulhat sajnos a kisebb nagyobb probléma.

Előzmény: fotózoom (5342)
fotózoom Creative Commons License 2010.11.28 0 0 5342

Én 3 évesen 100 ezerrel vettem külföldi lizing Diesel Focust. Makulátlan az eddigi 15 ezer álltalam futott km alatt és mégsem 4 és fél milla volt, hanem alig 2 :). Én hónapokig olvasgattam a típusról, de sehol sem látom mostanáig sem, hogy 120ezer felett gondja lenne vele bárkinek is. A Totálkáron is csak 1 ember panaszkodott rá egy kábelköteg probléma végett. Minden teszt és vélemény szerint igénytelen. Az diesel olaj minőségére kell vigyázni és akkor szerintem a nagynyomású részek is túlélnek évtizedeket :). A részecskeszűrős 110 lovas kicsit zűrösebb, de a 90 LE-s olcsó fenntartású.

byo Creative Commons License 2010.11.26 0 0 5341

Lehetnek köztük jók is.

Nálunk volt 3 lizinges citroen picasso, 3 évesen volt bennük 300e km körül.

azért lizingelték, mert arra számitottak hogy ugyis sokat lessz rosz és az ugye nem a céget hanem a lizingcéget terheli.

 

Nos az egyik picasso 300e km körül kapott 1 kuplungot más baja nem volt neki :D. (1.8 benzines)

Előzmény: kacagógerle (5340)
kacagógerle Creative Commons License 2010.11.26 0 0 5340

Adják is el,én meg megveszem jó olcsón.:-)
Én kifejezetten ilyen volt céges autókat szoktam venni.

Előzmény: byo (5337)
byo Creative Commons License 2010.11.26 0 0 5339

Én viszont év elején vettem egy 4 éves autót(Fusion 1.4 B) :D.

Mentségemre legyen mondva újszerű, és csak évi 12e kmt megyünk vele, így még van neki 4-5 éve.

Előzmény: keekee (5338)
keekee Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5338

Nem véletlenül cseréli a rutinosabbja 3 év (illetve az általad is megjelölt szervizintervallum elérése) után a vasakat...

Előzmény: byo (5337)
byo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5337

A mai autókat gazdaságosabb az első vezérműszíjcsere elött eladni :D.

Előzmény: keekee (5335)
byo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5336

Nálunk a céges focusban (ujabb) a kuplung adta meg magát.

Előzmény: keekee (5334)
keekee Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5335

Ja, anno az elsőnél, annak is első 30e-zes szervizekor elhangzott a szerelők részéről (és nem cáfolt rá a szervizvezető sem), hogy a mai Fordokat úgy 4 év gondmentes használatra tervezik, után jöhet az alkatrészbiznisz :(

keekee Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5334

Nekem ez a 3. Focus a seggem alatt 2006 óta. Az első 120 ezret futott, zéró hibásodással (illetve kb. 10e-nél elpattant a kipufogórendszer valamelyik rögzítőbilincse, csilingelt, cserélték, ennyi). A következő 173e-től 200e-ig futott alattam, na ezen minden szar előjött. Még a toronycsapágycsere is, ami abnormális egy 4 éves autónál. 2x turbócsere(!!!), a második 15e nem nyélgázas használat után, ami aztán igazán borzalmas :(. A jelenlegiben egy év alatt 60e-ről 120e-re pörgött egy év alatt a számláló, fékek lettek javítva (ez rendben is lenne), illetve hűtőventillátor, 83e(!!!)-ért. Még márciusig marad a verda, meglátjuk 120e és 140e között mi megy majd tönkre.... Sok Focusunk van a cégnél, elég költséges a 3. évtől a fenntartásuk, a pesti autókon a futómű, váltó a nyűgös, a vidékieknél turbo, turbocső, hűtők(!), csapágyak, stb, stb.

Fent leírtak miatt szép sorban meg is válunk Henry bácsi leszármazottaitól, nem is ajánljuk senkinek a 4 év feletti, több, mint 120e-t futott Fordokat....

Előzmény: byo (5333)
byo Creative Commons License 2010.11.25 0 0 5333

Mennyivel jobb egy 130e res elfáradás? :D

Mindnyájan tudjuk miről beszélünk: kettős tömegü, turbó, nagynyomásu a kulcsszavak.

Előzmény: TOM (5332)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!