Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Kleroo Creative Commons License 2011.01.08 0 0 5384

Akkor örülj a hatlmas szerencsédnek. :)

 

Profin összerakott= sehol sem látszik,csak ha szervízben mindent bemérnek %-ra pontosan műszerrel.

 

Nem mellesleg egy törött autó 2.ára már az életedbe kerülhet..

 

És gondolom alkudhattál is volna ha tudod hogy tk volt a kocsi.

 

:)

 

Előzmény: fefe1968 (5381)
keekee Creative Commons License 2011.01.07 0 0 5383

Van egy Bosch 6M51-12A650 jelzésű elektronikai egységem a régebben TK-s Focusomból. Véleményetek szerint ez mi lehet, és érhet-e a piacon valamit?

Celtis Creative Commons License 2011.01.07 0 0 5382

Azt hiszem sejted, hogy nem ez a jellemző eset.

 

A top-gearben volt egyszer egy törésteszt. Pont két fókát csaptak egymásnak. Az egyik korábban javítva volt.

Az eredmény döbbenetes. A javított, mint egy konzervdoboz.

Előzmény: fefe1968 (5381)
fefe1968 Creative Commons License 2011.01.07 0 0 5381

Mennyiben számít, hogy profin összerakott törött? Én 12 évig hajtottam egy Escortot (10 évesen vettem). Mint átíráskor utóbb kiderült, 7. tulaja lettem és totálkáros volt. Hátulról a közepéig egy tréler összenyomta. Sehol nem látszott rajta és hibátlan volt végig. Nem rozsdásodott, nem húzott el, olyan volt mint egy új. Amikor alvázvédelemre vittem, akkor behívtak az irodába és faggatak, hogy mit tudok az autóról. Teljesen meg voltam rémülve, aztán mondták, hogy ilyen jó állapotú, hibátlan alvázat, még nem láttak. Forgatták a biztonsági öveket és egyéb azonosítókat, hogy valóban 10 éves :)?

Előzmény: Kleroo (5380)
Kleroo Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5380

Ez nem egy bickli,vagy fakocka.
Ez egy autó!

Itt nem szabad spekulálgatni,sopánkodni.

 

Tünés egy Ford szervízbe, 10esért átnézik,és megmondják mi a baja.
Én így tettem.Áldom a sorsot. 3autót is kihagytam emiatt,pedig szerintem,és szakértő által is jónak véltük...

De manaspág sok profin összerakott törött autó van...

 

Szóval itt most fórumon sopánkodni ködös információkkal félrevezető. Vigye el egy Ford márkaszervízbe,és átküldi neked mailben az eredményt.

 

Sok sikert ;)

Előzmény: Peti86 (5378)
Manos70 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5379

A mai világban nem szabad úgy autót venni, hogy előtte nem nézte át egy szakember.

Ez már nem zsiguli, hogy 5-10.000 forintból bármit megszerelsz rajta a szomszéd haverral.

Ha egy ilyen kocsinak (komoly) baja van, akkor ott gyorsan beleszaladhatsz egy pár százezres kiadásba.Ennek töredéke egy márkaszervizes felmérés, amit nyilván az eladó sem ellenez, hacsak nincs valami nagy titkolnivalója. Ott mindenre fény derül és irányt is adnak az elkövetkezendő kiadásokra.

Ha ez megvan, akkor ennek fényében számolgathatsz, hogy megéri-e vagy sem.

És itt ne legyen kifogás a távolság, meg a szervezés, mert 1-2 napot rá kell szánni, pláne, ha jót akarsz venni.

1-2 hónapot amúgyis rá kell szánni, hogy kifogj egy jót.

 

Ha olcsóbban veszel egy rosszabb állapotú kocsit, aminek a javítására elmegy a megspórolt összeg, akkor az nem lesz az év üzlete, az biztos. Mert, ha ennek "csak" 1 nagy baja van, akkor ott hamarosan elő fognak jönni az apró kis "örömök" is, amik miatt meg fogod utálni és horhatod havonta szervizbe, ami megint csak sok pénz, ha nem értesz hozzá.

 

Még annyit, hogy ha egy Focusnak 3-400.000 forintos baja van, akkor arra rá se nézz, az már eléggé laharcolt szegény.

 

 

 

 

 

Előzmény: Peti86 (5378)
Peti86 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5378

Köszönöm a segítségeteket...

 

most engem lehet leszólni, meg, hogy vigyem el a szerelőhöz...de ezt most nem tudom!

 

Azért nem, mert van egy autó, amit láttam még régebben, használtam is, tökéletes volt, azért volt neki nyomva rendesen, de nem 7es fordulaton ment!

 

És azóta a tulaj elvitte az ország másik felébe! Vagyis cég...160 ezer km van benne most...

 

És felajánlotta, hogy jóval ár alatt megvehetem, azonban ez a baja...amit ő is ért hozzá elmondta (vagyis azt amit én le is írtam nektek)

 

Ennél többet ő sem tud...ő azt mondta neki azt mondták, hogy a benzinadagolással lehetnek gondok!! Ez nem tudom mit jelent, ez mekkora gond?!

 

Én gondolkozom, hogy megvenném, mert ha nem 300.000-400.000 forintos baja van, még akkor is megérné megvenni...

 

Ezért nem tudok kimenni és beindítani...és ha megvenném akkor mostanában kellene megvenni!

byo Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5377

1 alap motor felújitás 60e huftól indul (tömítések+szelepek), ha picitt több a probléma (gyűrűsor) akkor 100e ha komolyabb akkor 150e huf.

 

Ha csak a füst a tünet, az akár normális is lehet a futásteljesítmény függvényében, plána ha csak városban használjátok.

 

 

Előzmény: byo (5376)
byo Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5376

Ha a motor rossz, akkor vehetsz bontóban blokkot 60-150e huf között, persze akkor nembiztos hogy jobbat veszel mint ami most van benne, bele látni nem lehet. A munkadij nem 15e huf hanem sokkal több+lepapirozni.

Új motor kompletten tuti nem áll meg 300e hufból+szerelés+papirozás.

Pici a valószinűsége annak hogy széthajtottátok a motort, alapvetően ha hidegen nem lett kihajtva a bele akkor még nincsen vége nekije (melegen meg birnia kéne).

 

Ha a füst fekete és nem kék akkor keverékkézpéssel lehet gond hidegen.

Előzmény: Peti86 (5373)
vwopel Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5375

""De ezt miből gondolod?""

az elmondottakból bakker :-D

 

Vidd el 1 megbízható szakihoz ( olyanhoz akit nagyon jól ismersz v akit legalább tízen ajánlanak)

Vagy tudd meg pontosan milyen olaj van benne ( a nagyon jó nem elég ) és mikor volt cserélve , mennyi kopott ( pontosan )

ja, és hogyan használod ( mennyit mégy naponta, stb) és ne kelljen má mindenért 2x könyörögni!

 

összeg is kell??? 10-100- 500-stb E

Előzmény: Peti86 (5373)
Manos70 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5374

Ne túráztasd magad ezen az ár kérdésen, tök felesleges.

Mi változik, ha itt valaki beírja, hogy 50.000 vagy 250.000?

Elmész és veszel egy motort???

És ha mégsem annyiba kerül, akkor számonkéréd?

Csak azért kérdezem, mert tipped sincs, hogy mi baja az autónak, de ragaszkodsz a motorcseréhez.

Menj be egy márkaszervizbe, ott kb 10.000-ért átvizsgálják az egész autót és utána már célirányosan el tudsz indulni, hogy a hibádat hol és mennyiért oldják meg.

 

De hogy valami bíztatót is mondjak, szerintem ne aggódj, a Focus-ok nem azok a motorcserés autók.

Előzmény: Peti86 (5373)
Peti86 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5373

Köszönöm válaszod!

De ezt miből gondolod?

 

 

A befecskendezők miért ne lehetnének rosszak? 

 

De ha tegyük fel, hogy a motor rossz...akkor ezek milyen összeget ütnének meg?

 

Mert ezt sajnos még mindig nem tudom :((

Előzmény: vwopel (5372)
vwopel Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5372

Nincs a Te autódnak semmi baja csak 1 kis karbantartást igényel(ne)

Előzmény: Peti86 (5371)
Peti86 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5371

milyen olaj? nem tudom, őszintén megmondom, hogy nem tudom! De nagyon jó minőségű olaj van benne.

mennyi fogy: teljesen átlagos, olaj nem fogy el hamar!

vizsgálat: nem volt sehol!

minden indításnál csinálja ezt, de rövid ideig...

Előzmény: vwopel (5366)
vwopel Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5370

Arra válaszolj már lécci amiket kérdeztem és az árakat addig felejtsd el, online íngyen van a javítás!!!

Előzmény: Peti86 (5369)
Peti86 Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5369

Nem hosszú ideig füstöl és csakis indításnál.

 

És ma jobban megnéztem, azért nem olyan fekete az a füst. 

 

Az nem lehet, hogy a motorban a befecskendező szelepek kezdenek behalni?

Vagy nem kap elég benzint vagy túl sok benzint kap hirtelen??

 

Ez mennyi lenne árban amúgy?

 

Mert kérlek benneteket árakat is mondjatok, mert bizonytalan vagyok és fontos lenne az ár:)

 

köszönöm

 

 

bpityu Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5368

elég sötét?

konkrétan fekete?

mert akkor nem is olaj ég el,hanem túl sok benyát kap.

 

tudom,nem illik suzukihoz hasonlitani,de abban van tapasztalatom: tökéletes blokknál is elő-elő fordul egy-egy pici füstpuffancs inditásnál, de azonnal el is múlik.

ugye nem volt benne "sport"légszűrő? ismerős swiftes elfelejtette beolajozni, és amikor elpárolgott az olaj belőle, megszünt a szűrés.motorgenerál 30e km alatt.

Előzmény: Peti86 (5365)
byo Creative Commons License 2011.01.04 0 0 5367

Az olaj szine milyen kék/fekete /fehér?

Menni jól megy a gép? Jól indul? Változott a hangja?

Előzmény: Peti86 (5365)
vwopel Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5366

-milyen olaj?

-mennyi fogyik?

-valami vizsgálat volt már, kompresszió, veszteség mérés, gáz elemzés?

-minden indítás v csak hidegen?

Előzmény: Peti86 (5365)
Peti86 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5365

km: 160ezer...

Olaj: olaj tökéletes...nemrég volt cserélve!

volt-e baja: ez előtt ilyen nem...csak eléggé volt hajtva...

előélet: én úgy vettem már, azonban hajtva volt, ment rendesen...

füst színe: hát nem a legbarátságosabb, elég sötét.

meddig füstöl? indításnál csak, nem olyan sokáig.

 

Mi lehet a gond?

 

Ez már valami segítségnek jó? motorcsere gondolom 200.000 körül van:(

Vagy?

Előzmény: vwopel (5364)
vwopel Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5364

Nem láttad a mondat végén a humort???

 

Dehogy kell motort cserélni, legalábbis ennyi infó után.

Km?

Olaj?

Volt-e valami baja?

Előélet?

Milyen színű a füst?

Meddig füstöl?

Mindent amit tudsz

Előzmény: Peti86 (5363)
Peti86 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5363

Nem értek hozzá az a gond, de ennyit látok, hogy enyhén füstöl...sajnos én is motorcserére gondolok...de itt arra lennék kíváncsi igazából, hogy ez mekkora összeget kóstál?? És mennyire nehéz beszerezni azt a bizonyos motort az autóba! várom válaszod, köszönöm!

Előzmény: vwopel (5362)
vwopel Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5362

""indításkor a motor enyhén füstöl.""

 

...ez tipikus ,,motorcsere,, :-DDD

 

azért irnál 1 kicsit bővebben erről a füstről???

Előzmény: Peti86 (5361)
Peti86 Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5361

Sziasztok!!

 

Lenne egy 2006-os Ford Focus, azonban indításkor a motor enyhén füstöl.  

 

Gondolom ez nagyon nem jó jel! Ez azt jelenti, hogy motorcsere szükséges hamarosan??? Vagy mi lehet a probléma?

 

Ha motorcserére kerül sor, ez milyen összeg lehet? 

 

Mi kell hozzá, honnan lehet motort szerezni, és mennyibe kerül ez?

 

Amúgy egy 1.6-os benzines gépről beszélek!

 

 

Várom megtisztelő és segítő válaszaitokat!

 

üdv és BUÉK!!

 

 

bpityu Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5360

133 oldal. reggel óta olvasgatom,köszi.

de csomó dologra nem találok információt.

Előzmény: Tomathos (5359)
Tomathos Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5359
Előzmény: bpityu (5358)
bpityu Creative Commons License 2011.01.03 0 0 5358

Sziasztok!

 

Nem tudom,h ez a topic a keményvonalas focusoké-e,de nem találtam egyebet.

 

A lényeg: 8-10 éves focust akarunk venni, vagy a tddi 1.8assal, vagy a sima 1.6 16Vvel. a tddi-t honnan ismerni meg a későbbi, drágább nagynyomású adagolóshoz képest?ezekben kettőstömegű lendkerék van?

 

ezek az autók elég gyakran voltak cégautók, nyilván a dieselekben van vagy 200-400e km. ilyen idősen mely alkatrészek a drágák,problémások?

 

vagy felejtsem el,és inkább 150-250e km futásteljesitményű magántulajdonú benzineset válasszam? ezeknél mire érdemes különöseb figyelni?

 

nekem az is tökéletes lenne, ha tovább küldtök, ahol már foglalkoztak ezzel.

 

köszönöm a segitséget!

sulep Creative Commons License 2010.12.28 0 0 5357

Ennyiből bárki aki nem hybrid vagy elektromos autót használ az maradhatna otthol. Amúgy meg amíg a helyi-járat buszaink ontják magukból a füstöt, addig nem is tudom mire számítunk. 

_lala_ Creative Commons License 2010.12.27 0 0 5356

Mivel főleg városba lenne használva az autó

...

ezért esik ki a részecskeszűrős változat, mert azzal csak a gond lenne és a csere sokba is kerülne 

 

Nem tudom, hogy figyelted-e mostanában a tv-t. Ha igen, akkor így dec. 23-a felé mondogatták, hogy az ország több részében is rossz a levegő (főleg Bp és Miskolc volt megemlítve), sok a szálló mikroméretű por a levegőben, aki teheti, ne autózzon. Na az egyik oka ennek a töméntelen sok részecskeszűrő nélküli diesel motor...

 

Előzmény: sulep (5355)
sulep Creative Commons License 2010.12.26 0 0 5355

Sziasztok! 

Boldog Karácsonyt mindenkinek. 

Lenne egy kérdésem hozzátok: 2005-2006-os Focusnál 1.8TDCI (115LE )vagy a 90LE-s 1.6 TDCI-t ajánlanátok inkább? Mivel főleg városba lenne használva az autó (persze azért nyaranta egy-egy hosszabb külföldi nyaralás is van) ezért esik ki a részecskeszűrős változat, mert azzal csak a gond lenne és a csere sokba is kerülne. A kettő közül melyik az amelyikkel kevesebb probléma van és amelyikhez olcsóbbak az alkatrészek ha mégis valami baj lenne? Ezek szíjas vagy láncos változatok? Én valahogy az 1.8-assal szimpatizálok mert abban mégis több erő van papíron és szerintem vegyes használatba 5.5-6 literből azzal is kijövök. Vagy milyen hibái vannak ennek a motornak?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!