Ne túráztasd magad ezen az ár kérdésen, tök felesleges.
Mi változik, ha itt valaki beírja, hogy 50.000 vagy 250.000?
Elmész és veszel egy motort???
És ha mégsem annyiba kerül, akkor számonkéréd?
Csak azért kérdezem, mert tipped sincs, hogy mi baja az autónak, de ragaszkodsz a motorcseréhez.
Menj be egy márkaszervizbe, ott kb 10.000-ért átvizsgálják az egész autót és utána már célirányosan el tudsz indulni, hogy a hibádat hol és mennyiért oldják meg.
De hogy valami bíztatót is mondjak, szerintem ne aggódj, a Focus-ok nem azok a motorcserés autók.
mert akkor nem is olaj ég el,hanem túl sok benyát kap.
tudom,nem illik suzukihoz hasonlitani,de abban van tapasztalatom: tökéletes blokknál is elő-elő fordul egy-egy pici füstpuffancs inditásnál, de azonnal el is múlik.
ugye nem volt benne "sport"légszűrő? ismerős swiftes elfelejtette beolajozni, és amikor elpárolgott az olaj belőle, megszünt a szűrés.motorgenerál 30e km alatt.
Nem értek hozzá az a gond, de ennyit látok, hogy enyhén füstöl...sajnos én is motorcserére gondolok...de itt arra lennék kíváncsi igazából, hogy ez mekkora összeget kóstál?? És mennyire nehéz beszerezni azt a bizonyos motort az autóba! várom válaszod, köszönöm!
Nem tudom,h ez a topic a keményvonalas focusoké-e,de nem találtam egyebet.
A lényeg: 8-10 éves focust akarunk venni, vagy a tddi 1.8assal, vagy a sima 1.6 16Vvel. a tddi-t honnan ismerni meg a későbbi, drágább nagynyomású adagolóshoz képest?ezekben kettőstömegű lendkerék van?
ezek az autók elég gyakran voltak cégautók, nyilván a dieselekben van vagy 200-400e km. ilyen idősen mely alkatrészek a drágák,problémások?
vagy felejtsem el,és inkább 150-250e km futásteljesitményű magántulajdonú benzineset válasszam? ezeknél mire érdemes különöseb figyelni?
nekem az is tökéletes lenne, ha tovább küldtök, ahol már foglalkoztak ezzel.
Ennyiből bárki aki nem hybrid vagy elektromos autót használ az maradhatna otthol. Amúgy meg amíg a helyi-járat buszaink ontják magukból a füstöt, addig nem is tudom mire számítunk.
ezért esik ki a részecskeszűrős változat, mert azzal csak a gond lenne és a csere sokba is kerülne
Nem tudom, hogy figyelted-e mostanában a tv-t. Ha igen, akkor így dec. 23-a felé mondogatták, hogy az ország több részében is rossz a levegő (főleg Bp és Miskolc volt megemlítve), sok a szálló mikroméretű por a levegőben, aki teheti, ne autózzon. Na az egyik oka ennek a töméntelen sok részecskeszűrő nélküli diesel motor...
Lenne egy kérdésem hozzátok: 2005-2006-os Focusnál 1.8TDCI (115LE )vagy a 90LE-s 1.6 TDCI-t ajánlanátok inkább? Mivel főleg városba lenne használva az autó (persze azért nyaranta egy-egy hosszabb külföldi nyaralás is van) ezért esik ki a részecskeszűrős változat, mert azzal csak a gond lenne és a csere sokba is kerülne. A kettő közül melyik az amelyikkel kevesebb probléma van és amelyikhez olcsóbbak az alkatrészek ha mégis valami baj lenne? Ezek szíjas vagy láncos változatok? Én valahogy az 1.8-assal szimpatizálok mert abban mégis több erő van papíron és szerintem vegyes használatba 5.5-6 literből azzal is kijövök. Vagy milyen hibái vannak ennek a motornak?
Sziaztok.Érdeklödni szeretnék,szerintetek 1,6os bezines 115-lovas focus sedánban kb milyen idösen,vagy hány km-ter megtétele után ajánlott gyertyát cserélni?? gyárit,vagy valami mást ajánlanátok? Most mult 3-éves,44500-km van benne. Elöre is köszönöm a válaszokat.
Sajna nem pörög ez a fórum, ilyen témában meg pláne nem mozognak itt Focus tulajok.
Néha (kb havonta) beír valaki, hogy focust venne, mennyit fogyaszt, aztán ebben ki is merül a társalgás. Pedig 2-3 oldalt kellene csak visszaolvasni és meg is találná az előző pár hozzászólást, ami ugyanerről szól.
De ez minden topikban így van, felteszi a kérdés, nem olvas vissza, vagy kap választ vagy nem, aztán eltűnik.
Pedig részemről örülnék, ha menne ez a topik, hisz nekem is Focus-om van. :)