Figyelek ám! Gondoltam így kajcsi után bekukkantok és lám, lám ...:))
Elolvastam és most még egy kicsit hergelem magam a Polóval, azután írok pár sort. Itt eddig csak read only szoktam előferdülni, de ezután lehet hogy nyomon követem az eseményeket.;-)
Motorvezérlőből nem tudják kiütni!:D
... de bővebben a magam és pár Fókás ügyfelem tapasztalatait osztom majd meg Veled!
Köszi az infót! A Homasitánál már jártam (az autósboltnak számít? ;-), ott rámsóztak egy rosszat, magabiztosan - de tévesen - állítván, hogy minden P21-5W egyforma, ami sajna nem bizonyult igaznak.
Weben pont ezért nem is szívesen rendelnék, mert ezek után nem vagyok benne biztos, hogy megfelelőt küldenek. Viszont a link mindenképp hasznos, mert így elugrom az egyik Cromax boltba.
(Mondjuk azt nem értem, hogy miért kell a foglalatokkal így kavarni, de ez más téma...)
Kombi Focus II-ben kellene a hátsó stoplámpát kicserélnem.
Ez egy piros színű P21/5W izzó lenne, de amit a boltban adtak, az nem megy bele a foglalatba, mert a bajonetten lévő két pöcök egymással szemben van, míg a Focusba olyan kellene, aminél a pöckök kb. 150 fokban állnak. Viszont ilyen izzót weben sehol se találok és ahol eddig próbáltam (Praktiker, Obi) ott sincs.
Van valakinek ezzel tapasztalata? Illetve ötlete, hogy hol lehet ilyen izzót kapni?
Szervíz intervallumokat, feltöltési mennyiségeket stb. megtalálod az itt letölthető anyagokban: http://www.andrewweaver.hu/?page=letoltesek A költségekről nincs tapasztalatom, nem járok sűrűn kezelésre :), de ha mégis, akkor is van jó és viszonylag olcsó specialista!
Autóvásárlás előtt állok és a 2007 körüli Focusok, kb. 60-70e km futásteljesítménnyel tűnik jó megoldásnak. Kérdésem felétek, hogy milyen szervízperiódusokra és milyen költségkre számíthatok egyes szervízeknél, olajcserénél, stb.
Sziasztok! Gyors segítséget szeretnék kérni tőletek. 1.6-os 16v focusomnál vezérműszíjat szeretnék cserélni-2005-ös évjárat. Rőgzíteni kell a főtengelyt de nem találom a helyét. Kérném ha tud valaki ebben segíteni,azt megköszönném!
Ilyen nekem is volt. Magától "helyreállt", aztán később 3x esett szét teljesen a kilincs-szerkezet :(
Mechanikailag egy vicc az a szerkezet....
Két dolog lehet, vagy a kosz annyira lerakódott a szerkezeti elemek között, hogy egyszerűen szorul a kilincs, vagy a rugó ment gallyra, ami visszahúzná alaphelyzetbe.
Tegnap lemosattam az autót és közvetlenül utána az anyós oldali ajtó nem csukódott be. A zár nyelvét megigazítva már be tudtam csukni, de a kilincs nem megy vissza a helyére, hanem a külső állásban marad, ha nyitva az ajtó, ha csukva. Szerencsére az ajtó csukható és zárható is, de valami nem kerek.
Találkozott már valaki ilyennel?
ui.: 2 éve kiégett az fényszóró, tavaly a hátsó lámpa izzója, idén ez a zár probléma, kezd megbízhatatlan lenni a gép :)
Jaja, elsőként érdemes meggyőződni persze arról, hogy van-e egyáltalán AUX gomb a kezelőfelületen.... Mondom, az I-es Focust nem ismerem ilyen szempontból :(
Nincs. A 4000-es nagyon buta készülék volt. Kell szerezni egy 6000-est, vagy egy 6006-os 6-lemezest.
Nekem amúgy az ilyen transmitterekkel elég rossz a tapasztalatom, minőségben, zajosságban az átlag URH-adót alulmúlja.
Igen, még ezen is gondolkoztam. Majd meglátjuk, de ha már cserélem, akkor valószínűleg nem gyárira, hanem valami másra, ami többet tud a gyárinál. Memóriakártyás, USB bemenetes valamire.
Hangzásra nem vagyunk vájtfülűek, nekünk ez is hatalmas előrelépés a 28 éves saab hi-fi-jéhez képest :-))
Még téli gumim sincs. Tudtok valahol valami jó akciót? Bp-hez közel. 185/65 R14.
Jaja, elsőként érdemes meggyőződni persze arról, hogy van-e egyáltalán AUX gomb a kezelőfelületen.... Mondom, az I-es Focust nem ismerem ilyen szempontból :(