azért van ilyen. Mo-n az átlagos éves futásteljesítmény valahol 8-11 ekm között lehet a normál használatban. Az még reális is lehet. Kérdés, hogy az annyi km hogy és hol jött össze?
Havonta 1-2 alkalommal családlátogatás 100-200 km-re vagy főleg város mindennap?
"minden bántás nélkül: ha valaki egy 700 ezer forintos autót sem tud kifizetni egyben, nem biztos, hogy érdemes autót tartania "
Nem tudhatod az okait, hogy miért akarja hitelre. Nagyon sokan a 100.000 Ft-os tévét is hitelre veszik/vették...
1. nem túl nagy az esélye (bár nem lehetetlen), hogy csak 130.000 km legyen egy ~11 éves focusban, még ha csak 1.4-es is
2. nem igazán tudhatod, hogy mennyire van rendben az autó (és igazából az eladód sem tudhatja, hacsak nem az övé új kora óta)
3. egy 100.000km és 10 év feletti használt autón bármikor bármi elromolhat, ezen a szervízkönyv se sokat befolyásol, igazából max. a tulaj rendességét igazolja, és általában a rendesebb tulajdonos jobban karbantartja az autóját; ebbe simán belefér, hogy 4-5 évig szinte semmi kiadás, aztán egyben 2-3 tétel, és a fél autó árát ráköltöd
4. minden bántás nélkül: ha valaki egy 700 ezer forintos autót sem tud kifizetni egyben, nem biztos, hogy érdemes autót tartania (bármilyen használt autón bármikor lehet 100-150 ezres nagyságrendű javítanivaló, akkor mi lesz, leáll az autó egy félévre?) - ha meg nem is létkérdés a hitel, akkor minek kifizetni évente 10-20-30%-os kamatot egy hitelre?
Első autónak kinéztünk egy 2000-res évjáratú Ford Focust, 1,4-es benzinmotorral. 700.000 Ft a vételára, decemberben volt vizsgáztatva, olajcsere is ekkor volt. 130.000 km volt benne, a szervízkönyv "elveszett", nem tudni, hogy ez valós érték-e. A kérdésem arra vonatkozna, itt főleg azokat kérdezném, akik hasonló időtartam óta birtokolják a focusukat, hogy hitelbe érdemes-e beleugrani miatta. Amennyiben a jelen állapotában rendben van, elképzelhető-e, hogy megússzuk nagyobb szervizelési kiadás nélkül az elkövetkező 4-5 évben?
Kopogott elől az autó, elvittem szerelőhöz és ő mondta, h így hívják, de van aki kutyacsontnak vagy golyalábnak hívja. Leírás szerint felkell villanni gyújtásnál a menetsabil. ikonnak, nos ez nálam soha nem gyúllad fel. Ez a pálca az első kerék mögött található és függőlegesen áll. Keresztben vagy egy rúd amire csatlakozik. Én így láttam mikor cserélték :)
6-hónapja van nálam és imádom a kókuszt :) bár februárban megszívatott rendesen :( menetstabilizátórpálca csere 20ezer, kitört a kuplunkból a rugó, 15ezer és elfolyt a hütővízem is aminek a javítása 31-ezer volt :D ezt mind februárban produkálta :) de ettől függetlenül imádom a kis dögömet.
Tegnap vettem egy használt Ford Focust, de a Mp3 at (gyári) nem tudom bekapcsolni kódot kér, a kereskedő nem tudott segíteni, szerintetek mivel próbálkozzam?
Hogy beetettek az ESP-vel ne csodálkozz. Találkoztam olyan Ford márkakereskedéssel (sajna nem is egy ilyennel!!), ahol a használtautó kereskedő kolléga se volt tisztában hogyan tudja eldönteni, van-, vagy nincs.
Nekem nincs ESP kapcsolóm, király... akkor beetettek vele :) a másik, a biztonságiőv felett is van Airbag ezért kérdem, h akkor 4 vagy 6 db lufim van az auómban, mert 4-et mondtak. A leírásban olvastam ha van az ülésen Airbag címke akkor az ülésben is kell lenni.
Menetstabilizátor: a konzolon az ablakfűtés kapcsolója mellett (jobb szélső gomb) egy ESP felirat van, amivel ikapcsolható. Ha nincs ilyen felitarú gomb, nincs ESP.
Légzsákok: nem tudom mi a probélma: 1 a kormányban, 1 az utasülésnél a kesztyűtartó felett, 1-1 az első ülések oldalában. Ez 4 db.
"Elméletileg van menetstabilizátor az autóban, de nem láttam még egyszer sem a csekk lámpát kigyúlladni, h tudnám megnézni, h valóban van-e az autóban :)"
1) ad egy nagyobb gázt és kipörgésnél kivillan az ellenőrző lámpa, ez ugye a kipörtés gátló..
2) a menetstabilizátort mosst már nehezebben tudod megnézni. Ha télen kanyarban megcsúszott az autó (ehhez elég volt 30-40 között befordulni vele egy utcába) akkor kivillant a kontroll lámpa és lehetett hallani az abs működését is...
1. Kérdésem, a hűtővizem elég nehezen melegszik fel üzemi hömérségletbe, ami azt jelenti, h kb a Duna plázától a Népstadionhoz érve melegszik fel, ez normális vagy a termosztátom kezd haldokolni.
2. Elméletileg van menetstabilizátor az autóban, de nem láttam még egyszer sem a csekk lámpát kigyúlladni, h tudnám megnézni, h valóban van-e az autóban :)
és az utolsó kérdésem az ülések támlájára oldalt, légzsák cimke van varrva. Kézikönyv szerint akkor kell benne lenni ülés légzsáknak is. Mikor vettem csak 4-légzsák volt írva. Elől kettő és oldalt kettő, akkor most mi az igazság? :)
Sziasztok! Van egy 2004-es 1.8 TDCI focusom,és az lenne a kérdés,hogy más is járt e úgy,hogy hidegben nehezen indúlt,4-5x is próbálkoztam,utánna beindúl! Cseréltünk porlasztót,izzitógyertyát,bemérték a szivattyút minden ok.! Mi a f...sz lehet még vele? Várom a válaszokat,ötleteket! Köszönöm!!!!