Pécsről is elviszik a segélyautót Székesfehérvárra,a benne levő LUKAS berendezést meg Szombathelyre.A fordulószolgálatos mozdonyszerelők létszámát50%-al csökkentették.
A GYSeV messze nem terjeszkedik olyan gyors ütemben mint azt két évvel ezelőtt sokan tippeltük. S ha a közeljövőben mégis a GYSeV-hez kerül a 21-es vonal még akkor is marad Szombathelyen bőven MÁV érdekeltség.
Csak lassan a testtel, kolléga, én már tudok valamit, amit maga még nem :P.
Csak lassan a tesstel. A GYSeV messze nem terjeszkedik olyan gyors ütemben mint azt két évvel ezelőtt sokan tippeltük. S ha a közeljövőben mégis a GYSeV-hez kerül a 21-es vonal még akkor is marad Szombathelyen bőven MÁV érdekeltség. PL. A 16-17-es 18-as 20-as vonalak. Az más kérdés, hogy a terület központi helye nem Sm. Cell sokkal inkább az lenne. Azonban aki járt Sm-ben az tudja ott ezerszer jobbak a munka feltételek. Ebből a szempontból tehát logikus a döntés. S ha egyszer valójában minden GYSeV lesz Sm-ben, akkor majd kiderül egyáltalán kell-e a MÁV GÜ valamelyik maradékának műhely nyugaton! Mert lehet, hogy addigra mindenki mástól hegyekben rendelnek mozdonyokat csak nevezett cégtől nem.
koporsószög belekerült->fűtőház megszünik->Gyesev átvesz mindent amit ér->Smre nem lesz MÁVos vonal de fűtőház az azér' oda kell-> Cellbe meg ami marad feldobják egy IFAra és átviszik a "sziget" fűtőházba...
"A kerékesztergát vajon mivel fogják elvinni, markolóval?....."
Óóóóó nem kell ennyire pánikolni! A kerékeszterga marad. Meg napivizsga is. Darukészenlét és segélykocsi nem. Mivel magyaráznák mint a szervezet átalakításával. Székesfehérváron van daru, meg a MÁVÉPCELL új daruja is a jelzett területen legel. Csak nem Cell adja hozzá a személyzetet.
Mondtam az első koporsószeg bele került Cell koporsójába................
Hallottam már múlt hét végén erről, ezért még május 1-én reggel lefotóztam. Szomorú vagyok. Úgy hallottam a Tatrát is elviszik. Ez igaz? Szeretnék majd kapni a képekből nagyobb méretben, ha lenne rá mód.
A 90-es évek első feléig üzemanyagtöltési lehetőség volt az állomásépület felé eső oldalán, a Szolnok - Kiskunfélegyháza között közlekedő MD-ket tankolták itt meg.
Mint az egyik kép sarkán látható, a plafontapasztók járműveit tartják az egyik csonkavágányon (ottjártamkor A 132 és Ys 40 55 537 1615-1 állt ott, A 147 máshol munkálkodott, de neki külön fedett lakása is van a kiskunhalasi vonal mellett), az épületet nem használják. Néhány ajtóról leverték a lakatot, de sem hajléktalanok, sem más elemek nyomát nem láttam.
A képeken is látható fordító belsejét nemrég bontották el, mára csak a "medence" maradt.
Ma az MD 604 darut Celldömölkről elvitték új állomásítási helyére Dombóvárra. 1992. 07. 01.-én Szombathelyről állomásították Celldömölkre. S 2005. 05. 01.-ig volt ide állomásítva. Ma egyáltalán nem volt jó Celldömölkön dolgozni! Ma szembesültek először a dolgozóink azzal, hogy itt komoly a játék.
Mindenki tisztában volt azzal, hogy a daru elvitele talán az első szög Celldömölk Koporsójába!
A daru volt reszortosa megkérte a diszpécsert menjen oda akasszon rá a púposra. Azt mondta a kolléga: "vigyék ha akarják, én nem akasztom rá!" Miközben vihar sebesen kijárt a púpos a dolgozók kisebb csoportokba verődve vettek búcsút 13 évet nálunk eltöltő darutól. Persze volt aki félválról vette csak nem a darut bámuljátok? Pedig azt bámultuk..................
Persze Ud-n sem biztos, hogy lelkesen várták az ő volt darujuk kistestvérét. Ők meg valószínűleg azt nem értik miért kell a nagyot lecserélni. Szóval nem biztos, hogy örömmel vitték.
Készítettem fotókat, ha lesz időm megszórlak vele benneteket.
Sajnálom de nem tudok róla semmit, talán próbáld meg Zalaegerszegen. Lehet, hogy még megvan, ezt nem tudom. Az biztos, hogy valami egyszerű tipusdaruról van szó amit felszereltek egy szénemeléshet használható kanállal.
Bocs, hogy nem tudtam segíteni, én a kisterenyei berendezést ismerem a legjobban. :-(
Köszönöm, valami ilyesmi kellene, mint az az első pici daru. A második, a modell már túl böszmenagy.
gumidani, köszönöm! nem kerülték el a figyelmemet, de az a vödrös (ugye az, mert annyira jól azért nem látszik) egy kicsit túl olyan ideiglenes szagú, meg én egy nagyobbacska, olyan 6 vágányos állomásocskát tervezek, és oda ez már egy kicsit pórias. Szóval inkább olyan kisebb pontban álló, gémes karos daruféleségre gondoltam, hogy azért mégiscak meglegyen a szenelő jelleg. Jót derültem azon a kerekes masinérián is, de -nemistudom megfogalmazni pontosan- valahogy úgy környezetbe egy ilyen helyhezkötöttebb gép illene. A szenelő egy raktárépület mellett állna, és valahogy úgy néz ki a dolog, hogy egy ez hosszúkás épület, ami mintegy egy rakodóperonon áll, ez a peron folytatódik még egy 30 centin, majd szénrekeszekben ér véget. És a rekeszek mellé, a peronra állítva képzeltem el egy ilyesmi darut. Ezeknek a mobilis gépeknek meg nem lenne értelme egy ilyen környezetben, mert nem tudnának "mozogni".
Balu Arról a feketefehér a képen daruról tudnál nekem mondani valamit, pl egy nevet, típúst, hogy nagyjából hogy keresgéljem?
Volt ilyen darus megoldás nálunk is. Zalaegerszegen pl. ilyen volt, itt éppen a 375,1502 szenel:
Ajánlom még a Teudlov Decrick féle berendezést is, ilyen több is volt hazánkban. Nagy előnye, hogy a FALLER gyártja H0-ban és kis átalakítással magyarítható.
Üdvözletem! Terepasztalhoz kéne egy kis ihlet. Egy 30*13cms rakperon folytatódna valami széntárolóban, és a peronról valami kis daruval pakolnák a mozdiba a szenet Ehhez kéne valami magyaros kép, ihlet, mert nem nagyon találok. Szóval van-e valakinek valami, mert iheltnek remek volna, hogy mégis milyen gépet géplapátot, kisdarut használtak szénrakodáshoz, elképzelhető egyáltalán valami ilyesmi formában, hogy egy betonrekeszből egy peronról valami karos daruval rakodnak stb. köszönöm!