Első indításnál amíg nincs bemelegedve kb 1350-1400 az alapjárat (sztem kicsit sok), viszont ha belemlegszik akkor meg olyan 650 ha elkezdem dolgoztatni a szervótfékkel vagy kormánnyal nagyon leállós a motor hangja igaz visszadolgozza magát megfelelő fordulatra.
Illetve a levegő cső hová van kivezetve gyárilaga honnan szív levegősz a szűrőhöz?
Nekem le van törve a helyét nem tudom honna és fel van hajtva itt fölfelé a motor térbe.
Focus I/II 2002.05 havi.
Kis segítséget szeretnék kérni vagy egy tippet mi lehet a baj.
Most vettem egy 2008as 5 ajtós Focust és a Ford CD 6000 rádióhoz szeretnék utólagosan beépíteni bluetooth kihangosítót. Keresgéltem a neten és eddig ezt találtam:
Tud valaki esetleg olyan oldalt linkelni, ahol fotókkal ábrázolják, hogy hozzá nem értő emberek is (én az lennék :) könnyedén lekövethessék a folyamatot?
Az enyém is fehér kombi és még flottás is volt,de alig lehet találni ilyen jó állapotút mint ez,olyan mintha egy új autóba ülnék bele.Mondjuk ez egy különösen megkímélt volt,egy űber precíz emberke járt vele egész életében.:-) Az ilyet is ki kell fogni.
Ja, 1,4-1,6 (az enyém egyhatos): igazán számottevő különbség ninsc fogyasztásban, viszont lóerőben 25, ha számolni akarom. Ami nem biztos, hogy sok, de van, hogy számít. Pláne több emberrel egy előzésnél. És még a klímáról nem is beszéltem.
De: egy használt autó esetében inkább az áéllapot, mint a ménes száma a döntő.
Megbízható, de nagyon bele is lehet nyúlni a tutiba. Mivel megbízható gép, nagyon sok az ex-céges (fehér kombi ~90%), cseszett sok volt flottás. De persze nem jelenti azt, hogy attól szar is. Alaposan meg kell nézni előtte, ha van autószerelő haver, akkor azzal. Bár most hajlok arra, hogy egy fényezőt is vigyenmagával az ember...
Nekem most valamiért 7,1-eket kajál, pedig az előző még téli gumival ment, a mostani fele-fele. És 7,1. Igaz, nagyrészt Butapest fő útjain, ahol 70 a megengedett.
Olajcsere 20, vagy egy év, nekem kicsit megszaladt a tavalyi évem (volt benne pl. 2400 Km Erdély), így 22ezernél cseréltem olajat, az volt kb az egy év. Gyertya, jaja, stimt, a vezérlést, ha az ember használt autót vesz, és nem 1000%-ban biztos az előéletében, cseréli, de amúgy az a 150 jó lesz inkább 120-nak is.
Fékfolyadék két évente, hűtőfolyadék 10 évente.
Nálam most a flexibilis cső ment nemrég kukába, meg egy időben az izzókat ette elől-hátul.
Viszont! 2001/2002. fordulóján volt egy ráncfelvarrás, szerintem néhány gyerekbetegséget korrigáltak, nekem személy szerint jobban is tetszik az eleje. De ez szigorúan magánvélemény.
Hiba az nem sok van,szinte nincs is,nagyon megbízható tipus. Nekem az 1.6 kombi 7.5-öt eszik vegyesen. Olajcsere 20.000Km-enként,gyertyacsere asszem 60.000Km-enként,vezérléscsere 150.000Km.
Nem vitatom. De átlagos használatot feltételezve 100 körül szokott elmenni.
Nekem 80, de autópálya 140-150 és dimb-domb+utánfutó.
Ja nekem az 1-es fókán 100-nál cseréltek hátsó fékbetéte is (az kisebb csődületet eredményezett a szervizben, mert sokat még nem cseréltek). Az 1-es főkán 80-at ment el az eleje. Megjegyzem a dizel II-en is....
Az enyém (papíron) 126-nál lett cserélve, még gyári volt. Azért papíron, mert 3. tulaj vagyok, kis hazánkban meg ugye használt autóban semmi nem biztos.
ABS: gyujtás ráad, ha van, a sárga visszajelző felvillan 2 másodpercre...
Mindenből az aktuális értéket irja ki. (Mondjuk nekem már emlékekben keveredik az 1-es és 2-es fóka.)
De a fordulatszám menetközben változik, értelemszerűen a sebesség is (általában 5-10 %-al kevesebb mint az óra szerint, viszont tickre megegyezik a gps- által mutatottal).
A hőmérséklet szintén. Az olajhőmérséklet elég hamar eléri a 300-350 fokot.
Menet közben a gomb nyomogatásával lehet változtatni, hogy mit mutasson.
Mondjuk amit én hamar memorizáltam, hogy milyen óra álláshoz milyen sebesség tartozik valójában...
Focust szeretnék venni. Most néztem is egyet. Szeretném lecsekkolni, hogy VIN alapján mit lehet róla tudni. Van valami VIN dekóder ami a gyártási évet/hónapot is adja?
Egy dolog nem teljesen világos ha beléptem a menübe akkor induljak el az autóval és akkor lehet megkapni egyed menüpontok értékeit, vagy pedig mindenből az addigi maximálisat írja ki?
Nekem 2 dizel előtt volt benzines (ergo elég régen), ezért már nem nagyon emlékszem. Ha hamar eléri és utána stabilan ott marad akkor jó lehet (feltéve, hogy folyadék szintek rendben).
Ha a digitális dolgot ki próbálod, ott látni fogod, hogy normál mutató állás mellett 105-115 között fog változni a víz hőmérséklet...
Szerintem nem rántaná be, mert az aszfalton gördülő kerekeknek nagyobb tapadása van, mint a füvön csúszónak. De legyen igazad. Keressen egy füvest területet és lépjen a fékre.
"A jobb kerekekkel menj le a patkára 50-es tempóval és lépj a fékre erőteljesen. Ha kattok és pulzál akkor van, ha nem akkor nincs..."
Ha befordulsz az árokba, akkor sincs... :-ppppp
"Mivel az egyik fele aszfalton megy az autónak így (ha nincs kátyú) komolyabb gond nem lehet....)"
Erre azért nem vennék mérget. Igaz, én busszal, ellenőrzött körülmények közt (Hungaroringen a vezetéstechnikai pályán) próbáltam hasonlót, szépen megpördült az Ikarus... :-)
A rejtett/szervíz funkciókat egyszeruen elohívhatjuk, ha az SI/anglikán rendszer váltógombját (S) 5 másodpercig nyomvatartjuk. A rendszerben az S gombbal tudunk lépkedni, az INFO gomb és az R gomb lenyomására a szervíz funkciókból kilép.
1. Kijelzo és izzó teszt, hang teszt.
2. Sebesség érzékelés, 10 méterekben mérve, az adott menüponttól.
3. Üzemanyagátfolyás, 0,1 ccm-be mérve, az adott menümonttól.
4. Átlagfogyasztás a motor elindítása óta. (ez a legjobb)
5. Benzin átfolyás.
6. Külso homérséklet
7. Helyzetjelzo ki/be kapcsolva (lo - ki, hi - be)
Lassan el is engedheted. A napi számláló nyomogatásával váltogathatsz a funkciók között (motor hőmérséklet, olaj hőmérséklet, stb.) Ha jól emlékszem akkor valahogy igy kell aktviálni...
Keres egy forgalom mentes utvonalat. A jobb kerekekkel menj le a patkára 50-es tempóval és lépj a fékre erőteljesen. Ha kattok és pulzál akkor van, ha nem akkor nincs...
Mivel az egyik fele aszfalton megy az autónak így (ha nincs kátyú) komolyabb gond nem lehet....)
ABS visszajelző lámpám nincs, akkor ezek szerint ABS sincs:)
Hm... fékbetét sztem alig futott még nagyon ujszerűnek tűnik, valaki nagy okosan csak azt cserélte le a tárcsát nem. Ahogy nézem ez pedig még a gyéri tárcsa vagy max egyszer volt cserélve.