Nekem is Engine system faultal operál a kocsim (2007.11, 144ekm, 1.8 tdci) A szervízbe nem tudtak mondani semmit. Füstölök mint a gőzmozdony, egészen addig amíg ki nem gyullad a motorhiba lámpa, a piros kisled, és az ESF felirat. Ekkor csinál a komputet valamit mert nem füstöl. A turbo ugyanúgy 1600 rpm környékén kapcsol. A figyelmeztetés után már nem füstöl és -figyeltem- a teljesítményből sem vesz le. Érzésre ugyanúgy húz. De nem füstöl. A probléma gyorsításnál jelentkezik. Kb fél éve. A fogyaztás változatlan. kb 6.2 liter. Becsületesen szervízelem.
A mai napom elmentem vele Bp-ről Visegrádig, majd amikor indultam volna vissza, akkor az indításkor kiírta a következő hibaüzenetet: "ENGINE SYSTEM FAULT".
Semmi más hibaüzenet nem volt. Olajat, szűrőket 1 hónapja cseréltem.
A motornak semmi furcsa hangja nem volt.
Bár ráparáztam, de még Visegrádról elindultem Bp-re.
Nagyon lomha volt, alig akart gyorsulni. Szerintem a turbó nem ment, mert nem hallottam fütyülni.
Hazaérek Bp-re, leállítom a motort, majd ráadom a gyújtást, hogy kiírja-e még a hibát.
Hát marhára nem írt ki semmit. Tettem vele egy kört . . ., a turbó olyan szépen fütyült mint korábban és a kerekek harapták is az aszfaltot annak rendje szerint.
Na most mit csináljak? Elvigyem azért szervízbe? Ha igen akkor tudtok Bp-en egy korrekt szervízt, ahol ki tudják olvasni belőle hogy mi volt a baja? Vagy így utólag már ők sem tudnak mit mondani?
Egy hónapja lettem büszke tulajdonosa egy 2009-es gyártású Focusnak.Érdeklődnék, hogy a fedélzeti computeren miket lehet beállitani,megnézni?
Könyöklőt lehet-e utólagosan beszerelni és, hogy mennyibe fáj, hol lehet beszerezni és még egy kérdés,a kesztyűtartóban található AUX csatlakozóra mit és hogyan lehet csatlakoztatni?
Magáról az autóról is várnék véleményt,mennyire vagytok elégedettek vele.
Már nagyon régen volt. Én a fedcompot nézegettem és emlékeim szerint tényleg ilyen 80 km környékén villant fel. Ha jól emlékszem akkor viszont az addigi (talán 1000 km) fogyasztás átlagából kalkulálta ki a hátralévő távolságot.
Vagyis ha az utolsó km-eken jóval többet fogyaszt akkor téves értékeket adhat.
Első indításnál amíg nincs bemelegedve kb 1350-1400 az alapjárat (sztem kicsit sok), viszont ha belemlegszik akkor meg olyan 650 ha elkezdem dolgoztatni a szervótfékkel vagy kormánnyal nagyon leállós a motor hangja igaz visszadolgozza magát megfelelő fordulatra.
Illetve a levegő cső hová van kivezetve gyárilaga honnan szív levegősz a szűrőhöz?
Nekem le van törve a helyét nem tudom honna és fel van hajtva itt fölfelé a motor térbe.
Focus I/II 2002.05 havi.
Kis segítséget szeretnék kérni vagy egy tippet mi lehet a baj.
Most vettem egy 2008as 5 ajtós Focust és a Ford CD 6000 rádióhoz szeretnék utólagosan beépíteni bluetooth kihangosítót. Keresgéltem a neten és eddig ezt találtam:
Tud valaki esetleg olyan oldalt linkelni, ahol fotókkal ábrázolják, hogy hozzá nem értő emberek is (én az lennék :) könnyedén lekövethessék a folyamatot?
Az enyém is fehér kombi és még flottás is volt,de alig lehet találni ilyen jó állapotút mint ez,olyan mintha egy új autóba ülnék bele.Mondjuk ez egy különösen megkímélt volt,egy űber precíz emberke járt vele egész életében.:-) Az ilyet is ki kell fogni.
Ja, 1,4-1,6 (az enyém egyhatos): igazán számottevő különbség ninsc fogyasztásban, viszont lóerőben 25, ha számolni akarom. Ami nem biztos, hogy sok, de van, hogy számít. Pláne több emberrel egy előzésnél. És még a klímáról nem is beszéltem.
De: egy használt autó esetében inkább az áéllapot, mint a ménes száma a döntő.
Megbízható, de nagyon bele is lehet nyúlni a tutiba. Mivel megbízható gép, nagyon sok az ex-céges (fehér kombi ~90%), cseszett sok volt flottás. De persze nem jelenti azt, hogy attól szar is. Alaposan meg kell nézni előtte, ha van autószerelő haver, akkor azzal. Bár most hajlok arra, hogy egy fényezőt is vigyenmagával az ember...
Nekem most valamiért 7,1-eket kajál, pedig az előző még téli gumival ment, a mostani fele-fele. És 7,1. Igaz, nagyrészt Butapest fő útjain, ahol 70 a megengedett.
Olajcsere 20, vagy egy év, nekem kicsit megszaladt a tavalyi évem (volt benne pl. 2400 Km Erdély), így 22ezernél cseréltem olajat, az volt kb az egy év. Gyertya, jaja, stimt, a vezérlést, ha az ember használt autót vesz, és nem 1000%-ban biztos az előéletében, cseréli, de amúgy az a 150 jó lesz inkább 120-nak is.
Fékfolyadék két évente, hűtőfolyadék 10 évente.
Nálam most a flexibilis cső ment nemrég kukába, meg egy időben az izzókat ette elől-hátul.
Viszont! 2001/2002. fordulóján volt egy ráncfelvarrás, szerintem néhány gyerekbetegséget korrigáltak, nekem személy szerint jobban is tetszik az eleje. De ez szigorúan magánvélemény.
Hiba az nem sok van,szinte nincs is,nagyon megbízható tipus. Nekem az 1.6 kombi 7.5-öt eszik vegyesen. Olajcsere 20.000Km-enként,gyertyacsere asszem 60.000Km-enként,vezérléscsere 150.000Km.