Le húzva hagyod az ablakot. Ha benyúlsz és riaszt akkor legalább működik.
Kettős zár van benne? (Általában záráskor 2x-er kell megnyomni a gombot).
Ennek a tesztelése: lehúzott ablak mellett kétszer megnyomod a zárás gombot. Ha belülről ki birod nyitni, akkor nincs benne kettős zár. (Ha az ablakot záráskor felhúzza, akkor bennt ülve próbáld ki...)
Ha a szélvédő környékén vannak az érzékelők (általában utólagos megoldás) akkor elképzelhető, hogy szét szinkronizálódott. (Bár ekkor inkább kinyitja de a riasztó is megszólal.)
Gyári riasztók általában a "B" oszlopon néznek előre és hátra.
A vaslemez belül van kivülről csak a négy csavar látszik, amit nálam izéles műanyag takaró sapka fedett.
Ha látod (vagy sok esetben látnánk), hogy a kedven autóinkkal hogyan bánnak a szervizekben (próba ut, milyen ruhában ülnek bele, hogyan javítják) akkor bizony néha sírva tudnánk fakadni.
Vagyis jobb ha bizonyos dolgokról nem tudunk.
Nekem az utángyártott is bevált, de az tény hogy közelében sincs a gyárinak.
Pontosan az említett boltban voltam magam is és éltem át a negatív élményt. Kezembe adták azt a vékony valamit, amire azt állították, hogy "típusspecifikus". Az animáción is ügyesen rejtik a lényeget, hogy az egész kb. 8 cm széles. A gyári ennek kb. duplája, szóval kicsit sem lesz még csak hasonló sem. És igen, ők beszerelik ingyen a bolt előtt. Vaslemezzel a középboxhoz, lemezcsavarokkal.
A másik linket is köszönöm, fórumtag vagyok magam is és pontosan ott találtam az álltalam jobban preferált másik megoldást!
Utólagos könyöklő beépítéshez szólva én nem ajánlanám az Armster és hasonló megoldásokat! Kiszúrják a szemet azzal, hogy típusspecifikus beépítés és hasonlók, közben meg van hozzá ugyan valamilyen vasdarab amit lemezcsavarral odagányolhat az ember (vagy ingyen felrakják), de azért ez messze van a gyáritól. Maga a könyöklőjük úgyesen van fotózva mindenhol, de a valóságban 9cm széles, ami egy piszkafa valami, de nem típusazaonos könyöklő! Egy fokkal van jobb is itt: http://www.konyoktamasz.hu/index.php?page=item&ci_id=24
Ez sem valami húha, de nem kell fúrni faragni és kilyuggatni a gyári konzolt, hanem kultúráltan felszerelhető és szélesebb is az Armster mintájúnál. Én több hónapos keresgélés után e mellett döntöttem. A 2009.-es középkonzolt ugyan nem ismerem, nem tudom mennyire azonos ezzel... Ez ugye 2008-ig kompatibilis.
Amit tudok ajánlani az az Ivanics, Budafokon (Méhész vagy Kártya utca a vasút mellett). A fiatalabb vagy az öregebb Szabót keresd a munkafelvételnél....
A fordfocus.hu külön fórumban foglalkozik az 1,8 tdci-vel ha jól emlékszem.
Ebben nincs dpf (részecske szűrő ha jól tudom) viszont rendre ekörül jelentkeznek a porlasztócsúcs hibák. Ráadásul rendre azonos megy tönkre benne...
Nem biztos, hogy turbó probléma (bár lehet), mert vészüzemmódban az autó jelentőssen csökkentett teljesítménnyel megy.
Nekem is Engine system faultal operál a kocsim (2007.11, 144ekm, 1.8 tdci) A szervízbe nem tudtak mondani semmit. Füstölök mint a gőzmozdony, egészen addig amíg ki nem gyullad a motorhiba lámpa, a piros kisled, és az ESF felirat. Ekkor csinál a komputet valamit mert nem füstöl. A turbo ugyanúgy 1600 rpm környékén kapcsol. A figyelmeztetés után már nem füstöl és -figyeltem- a teljesítményből sem vesz le. Érzésre ugyanúgy húz. De nem füstöl. A probléma gyorsításnál jelentkezik. Kb fél éve. A fogyaztás változatlan. kb 6.2 liter. Becsületesen szervízelem.
A mai napom elmentem vele Bp-ről Visegrádig, majd amikor indultam volna vissza, akkor az indításkor kiírta a következő hibaüzenetet: "ENGINE SYSTEM FAULT".
Semmi más hibaüzenet nem volt. Olajat, szűrőket 1 hónapja cseréltem.
A motornak semmi furcsa hangja nem volt.
Bár ráparáztam, de még Visegrádról elindultem Bp-re.
Nagyon lomha volt, alig akart gyorsulni. Szerintem a turbó nem ment, mert nem hallottam fütyülni.
Hazaérek Bp-re, leállítom a motort, majd ráadom a gyújtást, hogy kiírja-e még a hibát.
Hát marhára nem írt ki semmit. Tettem vele egy kört . . ., a turbó olyan szépen fütyült mint korábban és a kerekek harapták is az aszfaltot annak rendje szerint.
Na most mit csináljak? Elvigyem azért szervízbe? Ha igen akkor tudtok Bp-en egy korrekt szervízt, ahol ki tudják olvasni belőle hogy mi volt a baja? Vagy így utólag már ők sem tudnak mit mondani?
Egy hónapja lettem büszke tulajdonosa egy 2009-es gyártású Focusnak.Érdeklődnék, hogy a fedélzeti computeren miket lehet beállitani,megnézni?
Könyöklőt lehet-e utólagosan beszerelni és, hogy mennyibe fáj, hol lehet beszerezni és még egy kérdés,a kesztyűtartóban található AUX csatlakozóra mit és hogyan lehet csatlakoztatni?
Magáról az autóról is várnék véleményt,mennyire vagytok elégedettek vele.
Már nagyon régen volt. Én a fedcompot nézegettem és emlékeim szerint tényleg ilyen 80 km környékén villant fel. Ha jól emlékszem akkor viszont az addigi (talán 1000 km) fogyasztás átlagából kalkulálta ki a hátralévő távolságot.
Vagyis ha az utolsó km-eken jóval többet fogyaszt akkor téves értékeket adhat.