Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

neked annyi Creative Commons License 2011.06.15 0 0 5603

én cégeset vezettem, 1.6 TDCi Trendet, és imádtam. 

hatvanezret tettem bele, a normál szervizeken kívül semmi baja sem volt. 

átlagban hat litert evett, de kipróbáltam a ráncfelvarrottat is, az ötnél megállt. 

Előzmény: naki6 (5601)
fefe1968 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 5602

Normális ár, ha valóban jó a kiépítés!

Nekem 1 éve rakták be (szereléssel az alábbiak szerint).

Motortérzár: 38.500.-

Zárvezérlő elektronika: 5.400.-

Zárdugó: 8.900.-

Vészbejárat: 3.000.-

Előzmény: István_05 (5600)
naki6 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 5601

2007-2008-as Focus kombikat nézegetem az 1,6-os dízel motorral.

A motorral kapcsolatban kérdezném, hogy ez mennyire problémás darab?

Ha normálisan használták (nem tolták ki  a szemét hidegen), normálisan szervizelték, meg nincs benne 300 000km, akkor elvileg nem lehet vele gond?

Szóval mennyire strapabíró? A turbót v. a porlasztócsúcsokat jellemzően hány km után kell felújítani/cserélni?

 

Esetleg az 1,8-as dízel jobb választás lenne? Melyik szervízigényesebb?

 

 

Szóval a Ford dízelmotorjairól egy bennfentes írhatna jót/rosszat - egy ajánlást.

 

Köszi!

István_05 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 5600

Köszi! Zár dugózás, motortérbe kivezetés 30k-ért, normális ár?

Előzmény: amator11 (5599)
amator11 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 5599

nem zavaró és gyönyörűen szól. Csak ha ránézel furcsa.

 

Nekem a Ford jobban bejött....

Előzmény: István_05 (5598)
István_05 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 5598

Mondjuk ennek a vakító Sonynak sem örülök, gondolom a hátul ülőket még jobban zavarhatja.

Előzmény: István_05 (5597)
István_05 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 5597

Köszi! Nekem is azt modták a Fordnál, hogy a rendőrök jobban szerették a Skodákat. Én azt hittem, hogy csak a régi VW 80LE motorral vannak, de most látom, hogy 105 LE 1.6 is van, ami viszont árban már közel van az Focushoz. Állításuk szerint csak azért mennek jobban, mert a Focus hamarább leszabályoz. Az első ajtók zárjának kiszedése, és a motortérből való ajtónyitásos megoldás (ha nem működne a távirányító)mennyibe kerül? Nekem 30k-ra mondták a szervízbe.

Előzmény: amator11 (5594)
amator11 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5596

na igen. Adjáj nekem egy turbós autót. Lehetőleg dizelt, de az se baj, ha benzines. Járok vele 20.000 km-t 4 év alatt. Valaki örül, de utána cserélni kell a hengerfejet meg a turbót. 

 

Szóval nincs jó választás. Vagy járok vele Németbe hetente egyszer. Az 4 év alatt 200.000 km.

 

Van 10-szeres futásteljesítmény különbözet.

Előzmény: fefe1968 (5595)
fefe1968 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5595

Néhány gondolat...

- Az, hogy az órákat visszatekerik, ez valóban nagy baj és nehezen ellenőrizhető (az én autóm pl. Belgiumból van, itthoni kereskedésből és semmi infót nem tudtam szerezni az előéletéről). A kinti szervizek, amik a szervízkönyben vannak, csak személyesen válaszolnának, emailben nem voltak hajlandóak, de nyílván nem fogok kimenni ezért :). Viszont, jobban érdekelt a kocsi állapota, mint hogy mennyi km van benne, ezért inkább erre helyeztem a hangsúlyt. Le lehet lakni egy autót 40 ezer km alatt is, de van 100 ezer felett is élet úgy gondolom!

- Hogy a magánszemély nem annyira ver át? Már miért? Az autó piaci ára naggyából adott, ezért pl. egy kereskedőnek oly mindegy mennyit mutat az óra, csak vigyék az autót. Egy magánember meg miért is adja el? Mert gond van vele, vagy venne újabbat és semmiképp nem akar bukni rajta, tehát mindent elkövet, hogy a piaci értékén túl jóval jobbnak állítsa be az autóját. Simán jobban félnék egy magánembertől autót venni!

- A márkakereskedés, meg talán az egyik leg lehúzósabb, legyen az akár szervíz, vagy bármi. Új alkatrészt pl. márkaszervizes emberkéktől harmad áron lehet venni, feltételezem, hogy valakinek keményen felszámlázzák, viszont nem építik be. Én csak olajcserére vittem egyszer, de azon kívül, hogy a kamerán keresztül nézhettem, nem lettem okosabb. Fel lett emelve az autó, de ember nem járt ott 40 percig. Aztán egyszer csak kész lett és kézmosótól a gumipasztáig minden volt a szervízlapon...

amator11 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5594

Viszont most octávával járok.

 

Szóval nekem az octi II vs focus 2006-2010 között:

- focusban kényelmesebb az ülés

- valamivel rövidebb (kombikról beszélek)

- csomagtér roló nyitás praktikusabb a fócusban

- fócusban tetszik a menüből állítható szervo erősség (normal, comfort, sport)

- focus jobban fordul kanyarokban

- focus digit klima többet tud (állítható fixre a ventilátor fordulatszám, melegben beindítás után se kell hozzá nyúlni, nem fújja le a hajadat)

- nekem a focus műszerfala jobban bejön (piros), bár a sony mp3 éjjel kisüti a szemedet

- octi dinamikusabb (bár lehet, hogy ez csippelt...)

- váltó áttétel kiosztás (5-ös váltó) szinte azonos

Előzmény: amator11 (5593)
amator11 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5593

Mondjuk az nem derült ki, hogy újban gondolkodsz. Nekem összesen 3 fóka volt összesen 250.000 km-t mentek. Ebből 1 benzines, 2 dizel....

 

Egyikben sem zörgött a motorháztető. Viszont a legújabb kombi (a 2010-es modell) beázott. Meg még jó pár társa is a jobb hátsó lámpa környékén.....

Előzmény: István_05 (5591)
blumpen Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5592

Kösz a bíztatást!

Már vagy egy hónapja keresgélek. Max 2,4 M ig bezárólag ami belefér a családi keretbe. Eddig 2007-2008 as autókat nézegettem.

Én is szívesebben vennék 2-300 ezerrel drágábbat, csak tudjam az előéletét az autómnak.

De hogy még a márkakereskedésekben sem bízhat az ember, ez igazán elkeserítő.

Előzmény: Manos70 (5590)
István_05 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5591

Köszi _lala_, hadhazik1! Új autót szeretnék venni. Octavia vagy Focus II. Maradok az Focusnál, én csak a motorháztető zörgéstől féltem, de mivel senki sem jelzett hasonló problémát, egyedi eset lehetett. Egyébként tudtok valami Focus II tipushibáról amire érdemes odafigyelni?

Manos70 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5590

Azért ne add fel, szerencsére elég sok magánember is Focus-t vett a családnak, próbálj azokra vadászni, azok megbízhatóbbak. Persze lehet, hogy 2-300e-rel drágábban adják (sőt, tuti biztos), de legalább tudod, hogy jó helyről van.

2-3 hónapot minimum rá kell szánni a keresésre.

Előzmény: blumpen (5587)
cicabácsi Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5589

Üdv!

Van 4 db első szerelt Focus III lemezfelnim , 6,5x16 Et 50 méretben.

20000.- a 4 db.

Érdeklődni mailben.

blumpen Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5588

 + telefonhívással

blumpen Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5587

Sziasztok!

Régi focusos rajongó vagyok!

Most is focus vásárlás előtt vagyunk. Ki is néztünk néhányat a használtauto.hu -n, majd a valóságban is megszemléztük.

Elkeserítő, hogy majdnem minden autónak vissza van tekerve a km órája.

és pofátlanul beleröhögnek a kereskedők a szemedbe - palira vesznek.

Pedig a mai világban néhány az alvázszám ismeretében a ford szervizekben sok mindent meg lehet tudni az autóról. És a kozmetika & polírozás sem tüntet el mindent.

 

Elkeserítő!!!

Törölt nick Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5586

Benzinnel 9-9,4 l/10 km a városi fogyasztásom, de már régóta csak E85-tel megyek,azzal jelenleg valamivel olcsóbban jön ki.

A 100 LE-t be lehet osztani, hegymenetben 5 személlyel van aki leelőz, de ez már biztonságos érzést ad.

Országúton 6,1-6,5 l/100 km fogyasztás jött ki takarékos vezetéssel.

Előzmény: István_05 (5582)
Törölt nick Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5585

Benzinnel 9-9,4 l/10 km a városi fogyasztásom, de már régóta csak E85-tel megyek,azzal jelenleg valamivel olcsóbban jön ki.

A 100 LE-t be lehet osztani, hegymenetben 5 személlyel van aki leelőz, de ez már biztonságos érzést ad.

Országúton 6,1-6,5 l/100 km fogyasztás jött ki takarékos vezetéssel.

Előzmény: István_05 (5582)
_lala_ Creative Commons License 2011.06.14 0 0 5584

Szerintem tisztázzuk az évjáratokat, mert 1.4 TSI 2006 óta létezik, és talán 2008-9 óta rakják Octaviába, ergó max. 2-3 éves lehet belőle a legöregebb. A "korábbi" Focus meg nekem a Focus I-et jelenti, amit 2004 elején leváltott a Focus II, tehát ebből a legfiatalabb is min. 7 éves.

Tényleg őket akarod összehasonlítani?

 

Előzmény: István_05 (5583)
István_05 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 5583

Látom a Skoda Octaviában is otthon vagy. Szerinted megéri a felárat? Kicsit tartok a turbó motortól, és úgy emlékszem a hátsó ülőhelyen sem volt nagyobb.

István_05 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 5582

Köszi! "világból ki lehetett vele menni" ezt mondta az értékesítő is, de úgy látom nem alap nélkül.:) Azt is mondta, hogy városban 7 litert fogyaszt, de ez azért nem akarom elhinni. Egyébként jó ötletnek tartom a motorház zárását, a Pajzsnál is ezt említik. Remélhetőleg az emblémát nem lopják el. Nekem még azt is mondta, hogy szerinte érdemes kivenni a zárbetét az ajtókból, azt megoldják, hogy a távíránytó elromlása esetén a motortérből is ki tudjam nyitni a kocsit.

Előzmény: amator11 (5581)
amator11 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 5581

Nekem a "gömbölyű" műszerfalas volt.  Amiben még "egymásba értek a műszerek".

 

Kombi, 1,6 100 le. Végig birta az építkezést, volt hogy 500-600 kg-ot (+ uti futi) súlya húztam autópályán 2 személlyel.  Az átlag fogyasztása 130-140 között 7-7,5 liter volt. 120 környékén elég volt neki a 6,5-6,7 liter.

 

120.000 km-t mentem el vele, szokásos kopó, fogyó alkatrészek. Talán az utólagos riasztó kétszer vesztette el a ritmust a központi zárral, de az otthon is tanítható volt..

 

Nekem nem zörgött semmi. Szélterelőt raktam rá a "dopler" jellegű za miatt, ami városban jelentkezett, ha le volt húzva az ablak. Meg utólagos kartámaszt. A világból ki lehetett vele menni, engem nem fárasztott az üléshelyzet....

Előzmény: István_05 (5580)
István_05 Creative Commons License 2011.06.13 0 0 5580

Sziasztok! A korábbi 1.6 benzines Ford Focust szeretném megvenni. Azt nem tudom, hogy az 100LE elég-e, 5 személyre, csomagokkal. Illetve olvastam, hogy nagy sebességnél zörög a motorháztető. Nem tudom, hogy ez mennyire valós probléma? Lehet, hogy ezért nincs az új modelben zárható motorháztető? Még a Skoda Octavia 1.4TSI-n gondolkodam, csak az 800k-el drágább.

neked annyi Creative Commons License 2011.06.01 0 0 5579

írtam nekik, hagyon szépen köszönöm!

 

Előzmény: Törölt nick (5578)
amator11 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 5577

Korántsem. De ha beirod, akkor kapásból feldob vagy 2-3 beszerzési forrást.

 

Természetesen én is megtehetem, hogy beirom és belinkelek 2-3-at ahol te megnézed. 

 

Azért ha szétnézel a piacon látható, hogy általában autós szőnyegeket, csomagtér tálcákat ugyanaz a 3-4 vállalkozás szállítja az autók többségéhez.

Előzmény: neked annyi (5574)
Bojtor Peti Creative Commons License 2011.05.21 0 0 5576

Megvan a megoldás kiment a biztosíték ami a biztitábla hátsó részén van 20-as, ki kell fordítani a bizti táblát.

Azért vágta ki mert a csomagtér ajtónál  a nyitogatástól eltörtek (4db) a vezetékek + ablakmosó folyadék  vezeték. Akkor ment ki a bizti, ha a belső gombal nyitottam a csomagtér ajtót.

Vezeték forrasztás biztosíték csere és minden műkszik.

Előzmény: amator11 (5568)
fefe1968 Creative Commons License 2011.05.20 0 0 5575

Vaterán van mindkettő! Én is ott vettem. A gyári szőnyeget én speciel nem ajánlom, ugyanis a vezető oldalon a pedálok vonalában ér véget érthetetlen oknál fogva, holott onnét potyog csak igazán a latyak! Ha bővebb infó kell, keress priviben!

Előzmény: neked annyi (5572)
neked annyi Creative Commons License 2011.05.20 0 0 5574
vicces gyerek vagy.
Előzmény: amator11 (5573)
amator11 Creative Commons License 2011.05.20 0 0 5573

akkor google + ford focus gumiszőnyeg

Előzmény: neked annyi (5572)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!