Érdeklödnék mitől lehet az hogy a 2002-es dízel focusban fedélzeti komputer-illetve a kilóméterszámláló display semmit sem mutat,és a müszerek sem működnek?
Van ebben a típusban esetleg az óracsoportnak külön biztosítéka amit keresnem kellene?
Ezt a jelenséget már tesztekben is leírták (Focus 2. 1,6 TDCi), a cikkíró az emissziós normák betartásának lehetséges megoldásaként jelölte meg ezt a felpörgést. Végül is elektronikus a pedál, így azt programoznak rá, amit csak akarnak.
Oktoberben lesz 1-éve, h megvettem. 2005-ös II. 1.6-os 72ezer volt benne, most 108ezer van. Átalakítottam gázosra. Gázzal mentem már vele 29ezret.
Már az elején feltünt, h kuplung benyomásnál mikor váltok kicsit felurgik a fordulatszám. Kb 2000-ről olyan 2300-ra, viszont ha előbb elveszem a gázról a lában és várok fél másodpercet, majd utána váltok akkor nem csinálja. Haveromnak is focusa van, de céges és nála is hasonlókat produkál váltásnál. Meg is jegyezte, h akkor nem ő vált bénán ha nálam is ilyenek vannak.
1-es kombi soha nem ázott be. 2-es se. Azonban a 2-es átlátszó búrás hátsó voltozatai kozül jó néhány. Mind a c oszlopnál a jobb oldalon. Elöször azt hittük a lámpa felfogatás csavarjai alatt. Aztán kiderült, hogy a müanyag tetösin alatt van a hiba. Nem minden esöben ázott be, csak ha egy bizonyos szögben érte. Volt hogy nagy viharokat simán túlélte, kisebb esöbben meg a rolón volt egy cigis doboznyi tócsa.
Eddig csak olvasóként vettem részt a topic életében és - ha már írok - mindenkinek szeretném megköszönni az ide írt hasznos információkat. Most azonban nekem is volna egy kis gondom a Focus-ommal (az első szériából való). A probléma valószínűleg ehhez a megállapításhoz köthető:
"- hátsó C oszlopnál a mennyezeten beázás nyomok"
Ugyanis a csomagtartó belső oldalán a kárpítot visszabontva bizony tisztességes vízmennyiséget találtam. Kiszárítottam, de egy eső után megint elkezdett megtelni az oldalsó rész. Hiába keresem a víz forrását, nem találom, pedig már egy vödör vizet öntöttem a kocsira, de akkor persze nem történik semmi.
Nagyon megköszönnék minden segítséget abban, hogy merre kezdjem a kutakodást.
- valós km (általában a cégek már toltak a 120.000-es intervallumon, elképzelhető, hogy 150 vagy 160 a re
ha közvetlenül a leaseplan árulja, akkor nem túl valószínű, hogy ne a valós km legyen benne.
ha valami sundám kft-n keresztül adják el (már nem a leaseplan van a forgalmiban), akkor persze bármi lehet, meg annak az ellenkezője is.
egyébként nem irreális megtudni, hogy melyik cég használta. lehet, hogy a leaseplan magától is megmondja, de mondjuk pl. simán benne lehet a szervízkönyben, mint 0km-es átvevő, onnan meg már 1 perc kideríteni, hogy kié is volt konkrétan náluk az autó (ha pool car volt, az viszont fokozott szopásveszély, azokat az autókat nem szokták kímélni!), az illető meg 98% eséllyel meg fogja mondani, hogy mennyivel adta le az autót, sőt, még lehet, hogy egyéb infókat is ad az autóról (jó-rossz).
Vagy alámégy és megbontod a tanknál a beöntőcsövet és ott szívod le vagy a motornál a nyomócsövet és összezárod a benzinszivattyú reléaljzat 30-87 vezetékeit. Ekkor a szivattyú kinyomja.
Nekem be van írva, mert volt pár szopóköröm a sajárommal, másfél havonta vittem vissza. 6006-os hatlemezes fostalicska. Olyan nincs, hogy x idénként ne váltana mellé és két tálca közé ne rakná a lemezt.
De legalább szép és illik az autó belső formavilágához:D