Őszintén? Fogalmam nincs :)! Sose próbáltam! Szerintem nem, mert nem hiszem, hogy van benne chip, akkor meg az immot nem üti ki, tehát nem indítható! Ez csak olyan mester kulcs inkább.
Érdeklödnék mitől lehet az hogy a 2002-es dízel focusban fedélzeti komputer-illetve a kilóméterszámláló display semmit sem mutat,és a müszerek sem működnek?
Van ebben a típusban esetleg az óracsoportnak külön biztosítéka amit keresnem kellene?
Ezt a jelenséget már tesztekben is leírták (Focus 2. 1,6 TDCi), a cikkíró az emissziós normák betartásának lehetséges megoldásaként jelölte meg ezt a felpörgést. Végül is elektronikus a pedál, így azt programoznak rá, amit csak akarnak.
Oktoberben lesz 1-éve, h megvettem. 2005-ös II. 1.6-os 72ezer volt benne, most 108ezer van. Átalakítottam gázosra. Gázzal mentem már vele 29ezret.
Már az elején feltünt, h kuplung benyomásnál mikor váltok kicsit felurgik a fordulatszám. Kb 2000-ről olyan 2300-ra, viszont ha előbb elveszem a gázról a lában és várok fél másodpercet, majd utána váltok akkor nem csinálja. Haveromnak is focusa van, de céges és nála is hasonlókat produkál váltásnál. Meg is jegyezte, h akkor nem ő vált bénán ha nálam is ilyenek vannak.
1-es kombi soha nem ázott be. 2-es se. Azonban a 2-es átlátszó búrás hátsó voltozatai kozül jó néhány. Mind a c oszlopnál a jobb oldalon. Elöször azt hittük a lámpa felfogatás csavarjai alatt. Aztán kiderült, hogy a müanyag tetösin alatt van a hiba. Nem minden esöben ázott be, csak ha egy bizonyos szögben érte. Volt hogy nagy viharokat simán túlélte, kisebb esöbben meg a rolón volt egy cigis doboznyi tócsa.