Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

amator11 Creative Commons License 2011.09.13 0 0 5724

szia,

 

turbó 260 körül, porlasztó csúcs 110 körül.  Ha részecskeszűrős akkor az 120-140 e km körül cserére szorul. Az újabb 300.

 

mennyit mész vele?

Előzmény: Sotakal (5723)
Sotakal Creative Commons License 2011.09.13 0 0 5723

Sziasztok! 

Egy ford focus vásárlásán gondolkozom, mert korábban is volt a családban, és nagyon szerettük.

Az egy benzines 1.6 os példány volt, de hasonló árban látok fenn dieseleket is. 

2003 2004  körülit szretnék. Mit gondoltok, érdemes dieselt venni? Vagy megbízhatóbb a benzines? Válasszam a 90 lóerőset, vagy nyugodtan az erősebbet? 

Mire figyeljek oda vásárláskor, mik a típushibák? Mennyire drágák az alkatrészek? Turbo, porlasztócsúcs, kuplung, fékek stb? 

Köszi előre is!

amator11 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 5722
nekem ment vele.
Előzmény: fefe1968 (5721)
fefe1968 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 5721

Őszintén? Fogalmam nincs :)! Sose próbáltam! Szerintem nem, mert nem hiszem, hogy van benne chip, akkor meg az immot nem üti ki, tehát nem indítható! Ez csak olyan mester kulcs inkább.

Előzmény: amator11 (5720)
amator11 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 5720

de beindul vele nem?

 

:D

Előzmény: fefe1968 (5716)
vwopel Creative Commons License 2011.08.26 0 0 5719

Ennyire hülye nem lehetsz:-(((

mindenfelé nyomod a reklámodat:PPP

Előzmény: StrofKrisz (5717)
StrofKrisz Creative Commons License 2011.08.26 0 0 5717

Sziasztok!

 

Kis segítség kellene.II.-es focushoz keresek bontott alkatrészeket.

Tudtok valamit ajánlani honnan tudok rendelni ilyesmit.

Előre is köszi a segítséget!

 

fefe1968 Creative Commons License 2011.08.26 0 0 5716

A 2007-es Focus II.-őm második kulcsa is "Trabant kulcs". Olyan mint a távirányítós, csak éppen tömör műanyag és nem elektronikás...

Előzmény: amator11 (5715)
amator11 Creative Commons License 2011.08.24 0 0 5715

a régebbi fordok másod példánya sima mezei trabant kulcs volt. Amit mondasz azt nem tudom...

Előzmény: G-Atti (5714)
G-Atti Creative Commons License 2011.08.24 0 0 5714

nos semmi sem történt....azóta kérdezősködtem bontóban,és azt mondták,állítólag az is fontos hogy a kulcs gyári  legyen,ne másolat!Ez igaz?

mert ez nem tűnik gyárinak-mármint nincs benne centrál vezérlő,vagy ilyesmi..egyébként Ford.

Előzmény: amator11 (5713)
amator11 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 5713

akkor legalább látod, hogy egyáltalán kap-e áramot.

 

MOndjuk érdekes, hogy áramelvétel esetén visszamegy.

Előzmény: G-Atti (5712)
G-Atti Creative Commons License 2011.08.23 0 0 5712

megvan...megpróbálom.

 

Azt még azért hozzátenném hogy egyébként a gyujtást levéve, a vízhő,és üz.a szint mutatók középállásba vánszorognak-egyébként lefexenek...Érdekes!

Egyébként ha a tesztfunkció megy,attól megjavul az óra is-ha lefuttatok egy önelleörzést?

Előzmény: amator11 (5711)
amator11 Creative Commons License 2011.08.23 0 0 5711
le van irva, hogy kell teszt üzembe lépni. Napközben nem tudsz felhivni. A hivatkozott hsz-eket olvasd át.
Előzmény: G-Atti (5710)
G-Atti Creative Commons License 2011.08.23 0 0 5710

nem ismerem a típust-nem tudom müködik-e rajta.

Nem segítenél hogy müködőképes legyen az óracsoport?...ugy látom otthon vagy a focus-ban!

...privátban átküldenéd a számodat,esetleg felhívnálak !

Üdv

 

Előzmény: amator11 (5708)
amator11 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 5709

5519-es hozzászólástól olvas lefelé...

Előzmény: amator11 (5708)
amator11 Creative Commons License 2011.08.22 0 0 5708

teszt funkció megy?

Előzmény: G-Atti (5707)
G-Atti Creative Commons License 2011.08.22 0 0 5707

Sziasztok!

Érdeklödnék mitől lehet az hogy a 2002-es dízel focusban fedélzeti komputer-illetve a kilóméterszámláló display semmit sem mutat,és a müszerek sem működnek?

Van ebben a típusban esetleg az óracsoportnak külön biztosítéka amit keresnem kellene?

Donnelly2 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 5706

oké,köszi

amator11 Creative Commons License 2011.08.13 0 0 5705

kompjuter meg mondja. Anélkül csak találgatsz és költesz rá...

Előzmény: Donnelly2 (5704)
Donnelly2 Creative Commons License 2011.08.12 0 0 5704

ráadom a gyújtást,jár a motor és hanem kap egy gázföccsöt leáll.bár nem mindig

amator11 Creative Commons License 2011.08.12 0 0 5703
üresben állt le vagy elindulásnál?
Előzmény: Donnelly2 (5702)
Donnelly2 Creative Commons License 2011.08.12 0 0 5702

Sziasztok.

Van egy 2009-es Focusom,és az lenne a kérdésem,hogy nektek volt  e már problémátok az alapjárattal és a hátrameneti sebbeségfokozattal?

Nekem indításnál már egyszer kétszer leállt az autó még a nyári hőségben is a hátramenetnél pedig olyan mintha kidobná sebbességből.

 

valaki tud ebben segíteni?Előre is köszönöm.

smelo Creative Commons License 2011.08.11 0 0 5701

A szervízperiódus 20000 km vagy 1 év, amelyik hamarabb bekövetkezik.

Előzmény: orca56 (5700)
orca56 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 5700

Sziasztok,

 

remek állapotban lévő 1,6-os Focusom van, most 5 éves.

Az a kérdésem, hogy olaj cserét mindenképpen kell évente végeztetni, függetlenül, hogy futott-e 20.000 km-t vagy sem?

Egyáltalán szerintetek érdemes elvinni szervízeltetni, ha a tavalyi szervízelés óta csak kb. 9.000 km-t futott?

 

A válaszokat előre is köszönöm.

fefe1968 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 5699

Ezt a jelenséget már tesztekben is leírták (Focus 2. 1,6 TDCi), a cikkíró az emissziós normák betartásának lehetséges megoldásaként jelölte meg ezt a felpörgést. Végül is elektronikus a pedál, így azt programoznak rá, amit csak akarnak.

Előzmény: malacbogyó (5698)
malacbogyó Creative Commons License 2011.08.09 0 0 5698

Oktoberben lesz 1-éve, h megvettem. 2005-ös II. 1.6-os 72ezer volt benne, most 108ezer van. Átalakítottam gázosra. Gázzal mentem már vele 29ezret.

Már az elején feltünt, h kuplung benyomásnál mikor váltok kicsit felurgik a fordulatszám. Kb 2000-ről olyan 2300-ra, viszont ha előbb elveszem a gázról a lában és várok fél másodpercet, majd utána váltok akkor nem csinálja. Haveromnak is focusa van, de céges és nála is hasonlókat produkál váltásnál. Meg is jegyezte, h akkor nem ő vált bénán ha nálam is ilyenek vannak.

 

 

Előzmény: blumpen (5697)
blumpen Creative Commons License 2011.08.09 0 0 5697

Milyen autó? Benzines? Diesel?

Hogyan pörög fel? Mennyiről mennyire? mennyi km van az autóban? Évjárat?

Az 1 es benzines fókáknál volt ilyen, ha már elhasználódott az alapjárat szabályzó szelep, akkor alapjáraton ill váltáskor felpörgött 2-3000 ig.

Ennek is rengeteg oka voltt még ezen kívül.

Írjál valami bővebbet.............................

Előzmény: malacbogyó (5695)
kacagógerle Creative Commons License 2011.08.08 0 0 5696

Nem.

Előzmény: malacbogyó (5695)
malacbogyó Creative Commons License 2011.08.08 0 0 5695

Srácok, nektek is kicsit felpörög a fordulatszám váltásnál? Mikor benyomom a kuplungot hallani is kicsit, h gázd ad.

amator11 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 5694
kombikról irok és flotta tapasztalat.

1-es kombi soha nem ázott be. 2-es se. Azonban a 2-es átlátszó búrás hátsó voltozatai kozül jó néhány. Mind a c oszlopnál a jobb oldalon. Elöször azt hittük a lámpa felfogatás csavarjai alatt. Aztán kiderült, hogy a müanyag tetösin alatt van a hiba. Nem minden esöben ázott be, csak ha egy bizonyos szögben érte. Volt hogy nagy viharokat simán túlélte, kisebb esöbben meg a rolón volt egy cigis doboznyi tócsa.
Előzmény: Törölt nick (5692)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!