Köszönöm , hogy bemutatkoztál . Hol laktok ? Sajna a kérdésedre nem tudok válaszolni , viszont nékem van egy zöld-fehér utasszállító Nysa522M-m remek motorral , garázsban . Kérdésedere az itteni AUTÓSZERELŐ MŰHELY lehet a doki . Ha alkatrész-beszerző forrás kell , írj egy mailt nékem .
szeretéssel : far severö sapirico ( lásd net ) , a R.I.L.A.K. létrehozója ( nem ezen rovaté )
Sziasztok ! Ha nem probléma csatlakoznék megfigyelőként és esetleg társszerzőként a fórumotokhoz ! Gyermekkori élmény nálam a ZUK ,azóta volt már egy ZUK és egy NYSA autóm amolyan játszósak de azokat eladtam 2000 körül .Egyébként '81 es vagyok . Most a csillagállásnak köszönhetően :) újra Zuk tulajdonos lettem lassan egy hete ,annak a hívatalos formájában tehát már csak az átírás van hátra . Jelenleg olajcsere ,beállitások alapvető kenések pótlása zajlik meg egy nem üzemelő henger oknyomozása. Egyébként a többi hengerben a gyertya ritka szép őzbarna ,remélem nem lesz semmi komoly azzal az egy hengerrel sem .Viszont nagyon nagy olajtrutyit érzek az olajteknőbe belepiszkálva ezt szerintetek miként lehetne "kézre" keríteni ,levehető e az olajteknő így alaphelyzetben vagy csak a híd vagy váltó elmozdításával??
Ha igényetek lesz és segítségem is tudunk majd képeket is feltenni az új "családtagról".
Találtam egy olyan műhelyt , ahol még van mérőműszer a régi , "keverős" Lovat LPG gázreduktorokra . Beállították a 400 000 km-t ment Alfa Romeo 164-esünket , most olyan , mint volt lánykorában : 50 előnyt ad bárminek 100-on . Akinek kell a címük , írjon nékem egy mailt . Tudok még döbbenetes árubeszerzőt ( 60-70 % ár a lakásodon , ha pesti vagyol ), meg egy remek karosszérialakatosom is van .
A nagy Polkámat kilakatoltattam , most a 32-éveske kapott 4 ajtót s egy motorháztetőt , ezek 35-évesek , és csak egy ponyvával voltak parasztoméknál letakarva : szinte teljesen újak . És még van , aki szidja a Polkák karosszériáit....Júliusba(n) vagyok a dunaharaszti katolikus karosszériafestőnél ( Repka Lászlónál ) beírva : Polka alul marad fűzöld , fent metálhomokszínű vagy metál világosbarnaszínű lészen .
Meg kellett válnom Zuk tűzoltómtól. Azonban megmaradt a projektből egy igényesen restaurált szivattyú:Ezen kívül egy újszerű felni + gumi és egy bontott motor is...
Ha valakinek esetleg van ötlete, szívesen veszem a segítséget! A cuccokat ingyen házhoz is szállítom, ha megegyeztünk!!!
a gépezet Somogyban van, a garázsomban.Mint látszik, tűzoltóautó volt utoljára, de terveim szerint újra kisbusz lesz, legalábbis az ülései már megvannak.Általában jó bőrben van, egy motorcsere kell a működőképességéhez.
Nékem is volt ilyen tornyom , de most ennek a 4-emeletes varija van , ahol a 4. egy equalizer , és a tunerja már digitális . Ha át akarod állítani a tunerját nyugati normásra , akkor keresd föl az itteni AUDIOLAND-ba író tunermant .
Más . Nem jó a fotó , a russzki bélsár lerontja . Fotózni : tudni kell , az művészet , azt meg kell tudni csinálni : nyilván egy Rolls-Royce-t egy kastély parkjában fényképezünk , nem egy autótelephelyen , stb . Kéne az , hogy találsz neki egy klassz hátteret , s utána ide is és az
Unitra -- lengyel szerelem
Lengyelország
Lengyel-magyar két jóbarát stb. itteni alrovatokba is beteszed . Kéretik ... :-) Fontos volna az is , hogy csinálsz ide egy videofelvételt , hogy miképp is nyeli be a kazit , s tolja ki , miközben lejátssza azt -- vagy 30 éve .