Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

juli28 Creative Commons License 2011.09.24 0 0 5779

Sziasztok.Nekem egy 1,6 Ford Focus Comfortom van.Sajnos ma amikor tartottam haza Ausztriából Kigyúladt a műszerfalon a motornak az ikonja és elketdett rázkódni,puffogó hangot kiadni és pukkadozni az autó.Másképp nem tudom megfogalmazni olyan hangott adott ki mintha lőnének és egy kicsit mintha égett szagot is éreztem volna egy pillanatra.Fúladta lefele rendesen,gyertyát cseréletem de semmi változás.Sajnos így kelet vele hazajönnöm.Hétvége révén sehol nem találok szerelőt.Valaki meg tudná nekem mondani hogy mi lehet a baj persze csak kb.mert hát így nem lehet eldönteni,de hoyg mégis mire számítsak.Soha semmi gond nem volt vele a 9 év alatt.Köszi.

byo Creative Commons License 2011.09.20 0 0 5778

Nem a cserével volt ott a baj, hanem hogy utánna roszabb lett mint elötte.

Előzmény: vwopel (5777)
vwopel Creative Commons License 2011.09.20 0 0 5777

""Csere előtt nem volt semilyen folyás, csepegés.""

Csókoltatom a ,,szakit,, :PP

Előzmény: Törölt nick (5776)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.20 0 0 5776

Csere előtt nem volt semilyen folyás, csepegés. A két kocsin, focus és escort, egymás után történt kuplung és szimering csere. Ez 100000 és 150000 km futásteljesítménynél nem felesleges, miért bontsa meg később a szimering csere miatt.

Csere után mindkét autónál megjelent a csepegés a váltónál, az escortnál megtörtént a pasztás tömítés, azóta nincs semilyen csepegés, remélhetőleg így lesz a focusnál is.

 

Előzmény: vwopel (5769)
robi422 Creative Commons License 2011.09.20 0 0 5775

Szevasztok ! Focushoz ill. C-Maxhoz új vonóhorog eladó . Érdeklődni az email címemen.

amator11 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5774

Corsa topikban folytatom....

Előzmény: amator11 (5773)
amator11 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5773

most már gép előtt... :DD

 

Amit nem értek, hogy valamiféle cellazárlatot mértek (1 éves benne az akksi). Én úgy tudtam, hogy a korszerű akksikban nincs ilyen átmeneti állapot. Vagy cella zárlat van vagy semmi.

 

Felkapcsolt tompítottnál - változatlan fényerő mellett - vigan forgott az önindító.  A generátoron meg 14 v-t mértek. Lehet, hogy a napi 2*1,5 km kevés a töltésre neki?

 

DE akkor is vigan fogatta!!!

Előzmény: amator11 (5772)
amator11 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5772
égövel. 1 hétig nem vagyok otthon csak este.. Bármit mondhatnak csak nem mindent fizetek ki. Meg kis városban nem mindenkivel célszerü kitolni.
Előzmény: vwopel (5765)
amator11 Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5771
pöccre beindult. Otthon 2 napig próbálgattam a két kulccsal felváltva. Otthon se volt hiba jelzés. A szervizben se volt tárolt hiba.
Előzmény: vwopel (5765)
vwopel Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5770

Csak jó minőségűt (gyárit ha lehet).

A csapon hagy 1,, nútot,,. Ezt 1 picit megpolírozni és ha lehet a szimeringet kintebb vagy bentebb tenni.

Akkor szokott gond lenni ha felrakásnál leugratják a rugót.

És még a gyári kopott de puha szimeringnél a rugó rövídítés is szokott használni:-))

Előzmény: byo (5768)
vwopel Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5769

Folyt az olaj? Volt alatta tócsa?......vagy legalább szivárgott 1 kicsit?

Sztem a mestered árnyékra vetődött. De ha gariba megcsinálja akkor legyen;)

Előzmény: Törölt nick (5767)
byo Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5768

A szimering téma mindig kényes.

Ha szivárog jó esélyel csere után is szivárogni fog ha ugyanolyan kerül vissza, hisz nem csak a szimnering lehet kopott. Ilyenkor szoktak trükközni hogy nem gyárit vissza hanem ami méretbe picit másmilyen a tengelyre nézve.

Előzmény: vwopel (5766)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5767

Nem volt már jó az eredeti, megkeményedett, elkopott a mester szerint. Nem láttam, a ház tömítést fogja pasztázni, az escortnál is azután szűnt meg az olajfolyás. Ez szerelési hiba, garanciában végzi a javítást.

Előzmény: vwopel (5766)
vwopel Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5766

Jó volt legalább a gyári szimering???   Mert ha igen akkor meg is érdemled.

Ami jó azt nem piszkáljuk.

Előzmény: Törölt nick (5764)
vwopel Creative Commons License 2011.09.19 0 0 5765

""Én most a corsára vagyok kivi, hogy mit mondanak ha nem vagyok ott.""

 

Ezt most értsem úgy, hogy akármit is mondhatnak???

Hova vitted? Nincs bizalom?

Mondtam mit nézz meg. ,,áram van,, mérted vagy égővel ellenőrízted?

 

Ha beállt a szivattyú, nem nagy meló kicserélni. A baj a minőséggel szokott lenni:-((

Előzmény: amator11 (5763)
Törölt nick Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5764

Hamár lekerült a váltó mindkettő cserélve lett.

Előzmény: vwopel (5747)
amator11 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5763
oksa. Jól fogalmaztál a mostani helyzetet illetöen. Ebben is, abban is van igazság.

Én most a corsára vagyok kivi, hogy mit mondanak ha nem vagyok ott.
Előzmény: vwopel (5762)
vwopel Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5762

""Segits már légyszi!  Hirtelen nem találom, hogy hol irtam be a két okot. Mert én nem irtam okot, de te az egr és bármit igen.""

  

 

a kérdés ez volt: Tudtok valami okot?

 

én:Lehet egr, vagy bármi más. Kell 1 diagnosztika.

 

Te:kb ott kapcsol be a turbo. Ha megy a klima + hegymenet, akkor gyakran előfordul....

 

már szerintem annyira túl van lihegve a dolog, hogy kezd uncsi lenni:-)

borítsunk fátylat a múltra, vagy megnézeti vagy vele él

 

""Erre meg csak azt tudom mondani, hogyha a szerelők felkészültek lennének és/vagy nem akarnának lehúzni akkor ebben és a hasonló topikokban kevés beirás lenne.""

 

Én meg erre azt szoktam mondani: ezekben a topikokban kevés autó fordul meg, a többség elboldogul topik nélkül is.

Akinek jó szerelője van eszébe se jut a neten kérdezősködni, tipp és szaki után.

Dicsekedni meg kevesen jönnek:-DD

 

Aki elkezd aktívan fórumozni 1 idő után kezdi azt hinni, hogy ez a valóság, (lehúzás meg kontárkodás)

 Viszont ez a szakma olyan változáson megy át, hogy ember legyen a talpán aki tudja ép ésszel és anyagiakkal követni.

 

""Miért nem javasolsz neki egyet felelősséggel?""

nem az én posztom, és nem is szeretek ajánlgatni senkit ( már volt visszaütője az életben)

Viszont itt a fórumokon már ajánlottam konkrét helyen konkrét topikkolégákat:-)

 

másik hsz, hááát igen.

ez viszont hosszú történet lenne....

Előzmény: amator11 (5760)
amator11 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5761

ha meg autószereléssel foglalkozol (vagy közel állsz hozzá) akkor viheti hozzád is nem?

 

Igaz mail cimed nem publikus.... :DDDDD

Előzmény: amator11 (5760)
amator11 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5760

"

""nézd ezer egy oka lehet.""

...már nem csak 2 ? :-O"

 

Segits már légyszi!  Hirtelen nem találom, hogy hol irtam be a két okot. Mert én nem irtam okot, de te az egr és bármit igen.

 

Még egyszer leirom neked:

 

már nem vagyok ford tulaj (érts nincs a tulajdonomban ilyen autó és nem is vezetek ilyet)

 

Viszont az elmúlt tizenvalahány év alatt volt szerencsém olyan helyen dolgozni, ahol (többek között nekem is) volt a flottában 200-300 autó (hol astra g, hol rezsó 307, hol astra h, hol ford focus benzines vagy dizel).

 

A kollégák sokat meséltek (meg a flottakezelő is) hogy mire kell figyelni és mi mikor következhet be általánban (rezsóm nem volt.... :DDD)

 

"Mondom én, hogy nem kéne a tulajokra hallgatni, vigye inkább 1 szerelőhöz, nézesse meg, stb-stb:-DD"

 

Erre meg csak azt tudom mondani, hogyha a szerelők felkészültek lennének és/vagy nem akarnának lehúzni akkor ebben és a hasonló topikokban kevés beirás lenne.

 

Miért nem javasolsz neki egyet felelősséggel?

Előzmény: vwopel (5756)
jaszy1 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5759

Én is ismererem Kozmát, de itt nem ez a kérdés :D

Előzmény: byo (5758)
byo Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5758

Ha az autót nem is, de a kereskedőt ismerem, messzire kerüljétek őket!

Az se igaz amit kérdeznek.

Itt még kilómétert sem mertek megadni :D.

Előzmény: jaszy1 (5757)
jaszy1 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5757

Sziastok!

 

Nem vagyok otthon Ford terén. 1.8D motor jó vagy sem?

Vannak nyűgjei?

 

Konkrétan erre gondolok!

http://www.hasznaltauto.hu/auto/ford/focus/ford_focus_1.8di_ambiente-5101338

 

 

vwopel Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5756

""nézd ezer egy oka lehet.""

...már nem csak 2 ? :-O

 

Mondom én, hogy nem kéne a tulajokra hallgatni, vigye inkább 1 szerelőhöz, nézesse meg, stb-stb:-DD

Előzmény: amator11 (5755)
amator11 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5755

nézd ezer egy oka lehet. Ha van idod itt külön topikja van az 1,8-as ford dizeleknek is.

 

http://fordfocus.hu/

Előzmény: toto67 (5754)
toto67 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5754

Köszi az infókat!A lényeg hogy nem volt ilyen az autó,tehát szerintem valami hiba miatt viselkedik igy.Azért ha egyedül,klima,és hegy nélkül megyek, akkor 2.-ba,vagy 3.-ba váltva is picit dinamikusabban kéne menni....még 2000alatt is.

amator11 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5753

Pontosan ezt irta:

 

"

Sziasztok!

 

Nekem egy 2006-os Focus 1,8tdci-s autom van.Alacsony fordulatnál/1600-1800alatt/gyakran megtorpan,néha lefullad.Tudtok valami okot?Esetleg olyan szervízt,szerelőt, aki ért is ezekhez??

 

Köszi"

 

az egr valóban alacson fordulaton toporog, de az nem megtorpanás jellegű, hanem mintha kihagyna a motor és folyamatosan csinálja. 

 

Amit én irtam az az elindulásra értendő...

Előzmény: vwopel (5750)
amator11 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5752

ja és az 3 autó (2 dizel változat tapasztalata volt....)

Előzmény: amator11 (5751)
amator11 Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5751

Mit?

 

Az irtam, hogy a tdci dizel ha többen ülnek benne és megy a klima, valamint hegyen akarsz elindulni, akkor hajlamos a lefulladása.

 

Csak nem fejtettem ki ennyire részletesen:

 

ezt az alábbi módokon lehet orvosolni:    :DDDD

 

- csak egyedül ülsz benne

- nem használod a klimát

- nem indulsz el hegynek felfelé

- csiptuning + kompresszor

 

 

Vagy a fentiek kombinációja.

 

:DDD

 

Hajlamosak vagyunk hozzászokni, hogy a dizel alacsonyabb fordulaton üzemel és neha ez visszaköszön.

 

Ha olvasol néhány tesztet akkor láthatod,  hogy több autónál is normális jelenség.

 

2000-es fordulaton meg nem szoktunk dizellel elindulni. :DDD

 

Előzmény: vwopel (5750)
vwopel Creative Commons License 2011.09.18 0 0 5750

Jó sokat szenvedhettél vele,  miért nem csináltattad meg? :-))

Előzmény: amator11 (5749)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!