És bizony lehet. Én február óta (akkor volt az éves olajcsere) túlvagyok a tizenegyezredik kilométeren, és nem tudom, hogyan. Munkába azutóval járok (napi max 30 Km oda-vissza). Volt egy Prága és három Balaton összesen, mint nagyonn táv. Ja, és benzines.
Én oljacserétől olajcseréig nézem a futásteljesítményt, a tavalyi évem 14e km volt. Idén kicsit több lesz.
Hát lehet. 13 év átlaga havi 3000 km. A legtöbb egy hónap alatt 6.600 km volt. Ebben volt egy nyaralás is (Horvátho). de a második helyezett 6200 az itthon volt és szabadság nélkül....
Most így végiggondolva, nekem is olyan ismerőseim vannak, akik kevesebb, mint 1000 km-t autóznak havonta. Vagy még annyit se. Egyet tudok így hirtelen, aki jóval többet, az összes többi kevesebb.
És az a vicc, hogy vannak, akik még kocsival is járnak dolgozni és úgyse lépik ezt túl.
Én pl munkába bkv-val járok, esténként messzire nem megyek már, marad a hétvégi kocsikázás, nyáron több, télen kevesebb. Most fejből nem tudom, de kb. 6-8000 km/év a futás. És ebben már van horvátországi nyaralás is.
6-10 év közötti 70-100ezret futott dieselt? Melyik bolygón élsz, királylány? Ennyi futást általában 3 év alatt szed össze egy átlagos magyar diesel (a németeknél 1.5 év alatt).
Sosem értettem, hogyan lehet ennyit autózni. Én évente többször szelem keresztbe az országot, illetve rendszeresen járunk felvidékre ismerősökhöz, de ez max. havi 800-1000 km. Az évi 10ezer az átlag, vagy picivel felette. Millió ismerősöm van, aki közel ennyit sem autózik és bőven 100ezer alatt van az öreg diesel autója. "Nyugaton" megesik, hogy munkába járnak napi rendszerességgel 100-200 km-ről, de itthon szerintem ilyen madár nincs.
Azt sem tartom reálisnak, hogy 100ezer felett meg aztán jönnek a gondok. A sok magyarországi átlag dieseles közül én nem nagyon hallottam, hogy tömegesen mennének porlasztó cserére vagy egyáltalán bármi javításra is. Kiugró esetként 1-1 a sok tízezerből, de ott valószínüsítek egyéb problémát (nem valós kilóméter, elhanyagolás, kutyult üzemanyag vagy gyilkolás nyélgázzal stb).
De itt nem lehetetlen a koros de alacsony futásteljesítményű diesel sem.
Magyarországon sem lehetetlen. Csak valószerűtlen, hogy rátalálsz :D
De benzines S80-bó (főleg a szívó sorhatosból) itt is fogsz találni keveset futott példányokat, jelige: "kurva drága a benzin" ;-)
Ha átballagsz az AUTÓSZERELŐ MŰHELY topikba, van ott egy srác cam_aro nicknévvel, aki Angliába költözött, autószerelőként dolgozik kint. Esetleg rákérdezhetsz, hogy hogy látja a náluk megforduló dieseles gépeket, mit nem szabad megvenni, meg mennyire érdemes reménykedni egy keveset futott gépben kint.
Az 5 ajtós Focus csomagtartó méretére lennék kiváncsi. Nem kifejezetten az űrtartalma érdekel, hanem a magasság, szélesség, mélység méretek. Nem tudom, hogy az évek folyamán miként változott esetleg a méret, engem a 2007/2008-as évjárat érdekelne.
Köszi a gyors válaszod,a válaszom Angliában élek és most éppen egy Volvo S 80-asom van ami 11 éves és 42000 mérfölddel vettem bár benzines,De itt nem lehetetlen a koros de alacsony futásteljesítményű diesel sem. Pl. ez.
és ha igen melyik diesel motornál vannak ilyen drága javítást igénylő hibák?
Gyakorlatilag mindegyiknél. 6-8 éves diesel autóknál már bármire számíthatsz. A régebbiek lehetnének jobb konstrukciók, de ott meg kor meg a km lesz már sok, a LE meg kevés.
Nem tudo 70-100ezer körül jönnek-e elő enné is a gondok vagy a TDI-nél ezek nincsenek?
Szeretnék venni egy Focus combit diesel motorral ugy 6 és 10 év közöttit
6-10 év közötti 70-100ezret futott dieselt? Melyik bolygón élsz, királylány? Ennyi futást általában 3 év alatt szed össze egy átlagos magyar diesel (a németeknél 1.5 év alatt).
Sziasztok! Lenne egy általános kérdésem lévén itt sok Fordos fanatikus található.Szeretnék venni egy Focus combit diesel motorral ugy 6 és 10 év közöttit de nem rég adtam el egy Mondeot 2006-os TDCI motorral és megszívtam jól vele.A porlasztói bethaltak és egy vagyonért cserélték aztán a két hátsó kerékcsapágy is megadta magát.Nagyon bika volt mert volt chip-tuning is benne amit elvesztettem a porlasztó csere után.Az lenne a kérdésem,hogy a Focusnál is vannak ilyen tipushibák és ha igen melyik diesel motornál vannak ilyen drága javítást igénylő hibák?Esetleg van-e valami más tipushibája ennek a kocsinak?Nem tudo 70-100ezer körül jönnek-e elő enné is a gondok vagy a TDI-nél ezek nincsenek?Köszi a remélhető kimerítő válaszokat!
Olyan helyen parkoltam ahol az oldalsó ablakomnál 2-3 cm-es por lepte el az ajtóüveget alúl a peremnél. Hiába mostam ki gőzborotvával, azóta érzem, h erőlködik a felhúzó és nem is húzza fel az ablarot csak ha folyamatosan nyomva tartom a gombot. Kérdésem, szedte már szét valamelyikőtök az oldalsó kárpítot??? Nagyon macera, bele merjek-e vágni vagy vigyem vmi profi emberhez aki portalanítja az ajtó mögötti részt??? Esetleg tudtok vkit aki elválalná???
Autóm 2005-ös II. kókusz és elől hátul elektromos az ablak.
Sziasztok! 2006-os Focus 2-es autóm van. Az első szélvédő fűtése csak hiányosan fűt,párátlanít.Lehet esetleg orvosolni a hibát,vagy csak csere...ha törik esetleg...:(
a Focusom eszi az olajat, nem nagyon, de jobban, mint kéne. Amikor utántöltöttem, és letekertem a kupakot, ahol lehet tölteni be, jól láthatóan füst szállt ki. Ez normális? És ha nem, mit csináljak?