Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
A HW-ből a 30-as és az 50-es! Van egy 35-ösöm, mely a lentebbi tematika alapján készült. Az király!!!
Anshütz-ből a 330-as és a 335-ös.
A Dianából "kicsim" nem volt, de a 350-es a 460-as pontosságban gyengébb volt! Van egy 54-esem, 92-es első széria, az viszont Király!
Hozzátenném, hogy a mondottaim nem mindegyik Slavkára vonatkoznak. Van az, hogy válogatott alkatrészekből szinte tökéletes darab hozható létre. Az általam említettben a felhúzókaron kívül minden alkatrész át van alakítva. Persze a jogszabálynak megfelelő pozitív irányba!
Mondják, "puding próbája az evés", mint láthatod adataim nyilvánosak, elérhető vagyok. Próbáltalak elérni, de "nem vagy publikus" úgyhogy ezennel a nagy nyilvánosság előtt elmondom: ha errefele jársz térj be hozzám és kipróbálhatod a Slavkát és egyéb általam rendberakott hazai szabályoknak megfelelő légpukkot!
Elsősorban elnézést, telefonról tudok képet föltenni, viszont gépen írni gyorsabb!
A képen 4db Slávia dugattyú látható. A fölső kettő a 634-esé. Láthatóan rövidebb, amit a léghengerház űrméretének növelése céljából alkotott meg a Cseh csapat. Jó is lett! 38 ccm-re emelték a házbelsőt, ami már valami. Hasonlításként a magyar LG-k 34 ccm-esek.
Tettek bele egy vaskosabb rövidebb rúgót és hozták is az ottani megengedett energiát!
Én a dugattyút kikönnyítettem, ami működésében energiacsökkenést okoz, de a dugattyú a kisebb tömege végett jóval kezesebben működik, nem rugdos annyira.
Az alsó kettő, a már ismert 630-631 dugattyú. Az eredeti súlya 230 gramm körüli, ami elég sok. Acél kokillaöntvény, gyakorlatilag egy pontatlan alkatrész. Elsősorban központozni kell és a dugattyútömítés átmérője alá szedni a palástját. Innentől jobban fog működni, a fém nem fogja karcolni a dugattyúház belsejét. Érdemes rövidíteni a nagyobb ccm végett.
Az osztott rúgó. Kell egy rövid gyenge és egy erősebb odavaló. Sütéskor az erős beindul, viszont a gyengébb felveszi a ritmust, így nem fog akkorát rúgni! Becsapódáskor a gyengébb kezd csillapítani, így finoman fog műkszeni a puskánk! Ezt a technikát a németek már régen használják, nem saját találmány, csak alkalmazom.
És ha az említett két verziót összeépítjük egy igazán frappáns puska lesz Sláviánkból. Én a sajátommal égetem a német vasakat, de páran természetesen hozzáértők már kipróbálták. Véleményük hasonló.
Hozzáteszem, van azért még ezenkívül tennivaló a puskán hogy ilyen legyen, de erről majd később.
A képen látható rúgó jó és teszi dolgát! Én már kb. két éve osztottrúgóval teszem működésképessé puskáimat. Ennek előnye, hogy a gyöngébb, rövidebb rúgó csillapít, de a puska kezesebbé válik az energiája megtartása mellet.
A nemrégi időszak L. Józsi-féle fikanickek!!! Azért az külön szerencse, hogy legalább a hülyeségeit önmagával meg tudja beszélni! Javasolnám felkeresni phszihiátered! Rád férne!!!
Valóban igazad van, a Keszthelyieknek vannak ÚJ alkatrészeik, de mindez hamarosan látható is lesz!
A műanyagról:ami sajnálatos, hogy a fegyveriparban is a minőségi műanyagok kezdenek teret hódítani maguknak. Ez persze a saját, megszokott fegyverelképzelésünknek ellentmond, de....!
El kell menni egy hazai, légfegyverek forgalmazásával is foglalkozó bolthoz. Nézd át a kínálatot. Keress olyan puskát, melyen nem látsz műanyagot! Találsz?
Hazai fronton a HW és az AIR ARMS, melyen nem találsz. Igaz ezeket meg is kell fizetni!
Vissza a Sláviához: irányzékban új már nincs, max. bontott, de amiről lebontod az már semmit sem fog érni e nélkül, úgyhogy bontó! Ha sikerülne ezt sem fogják odaadni 10 ezerért, mert egy első is annyi!
Gyakorlatilag kellett egy megoldás, ami meglett!
Tisztába vagyok azzal, hogy sokan ellenzik a műanyagot, de ha helyette céltávcsövet tesztek rá és az eldől, jóval nagyobb a kárérték.
Különben a rendszer tesztje pozitív, a minőség minimálisan függ a felszerelt irányzék minőségétől, de nem számottevő a különbség. Nyílt irányzék hobbipuskánál max. 30 méter, ezt viszont tudja!
Kedves L. József, alias LUDAS MATYI! Csak szólok, ez a Szlávia légpuskák topic! A Haenel tusa eladási szándéka nem ide tartozna. Gondolom véletlen szerű és nem trollkodni szándékozol! Kérlek intézkedj!
Manapság újat nem nem lehet beszerezni, csak esetleg bontásból! Viszont van egy adapteres megoldás, melyre szinte bármely irányzék fölszerelhető. Mivel az adapter 6 mm magas, így tudok adni hozzá céltüska adaptert is:
Keress valahol 2 db, M3x10 mm-es - mindegy milyen fejű - csavart. Jobbról-balról becsavarod a nézőkébe és a kellő pontra állíthatod a két csavar segítségével a nézőkét. Jóval stabilabb megoldás, mint az eredeti!
Az látszik, hogy mindkét puskával foglalkozva volt. A 631-nél max az jelent problémát, hogy távcsősín nincs rajta, a másik a felületi rozsdagödrök. Mivel melegbarnításon esett át, a barnítónak illett volna lesavazni a vasat, mielőtt a lúgba beteszi. Így sem lenne tökéletes, de legalább a rozsdagödrökből jóval később jönne ki a rozsda. A másik, ilyen mérvű rozsdásodásnál a csőkoronát alaposan át kell vizsgálni, mivel egy ottani belsőrozsda oda tud verni a szórásnak. Mindezeket figyelembe véve, beleértve a 620-ast is, egy 40-40 eFt körüli összeg reálisnak tűnne!
Nem vagyok jártas a slaviákkal kapcsolatban, ezért a segítségeteket szeretném kérni a képen látható légpuskák árának meghatározásába.
Az egyik egy slavia 631, műszakilag jó állapotban van, új rugó és tömítések vannak benne. A tus felcsiszolva, pácolva, olajozva, tükör sima felületű. Alumínium sátorvas, a sütés állító rugó is ép.
A fém részek homokszóráson estek át, majd újra lettek melegbarnítva.
A szépséghibája hogy a teljes felületét apró rozsdagödrök borítják!!
A másik egy slavia 620, esztétikailag és műszakilag is jó állapotban van, új rugó és tömítések. A tus felcsiszolva, olajozva.
Szláviába a lehető legjobb méret a 32 (harminckettő) +-1 menet. Huzalvastagság 3mm, a teljes nyugalmi hossz 225mm. Ha ilyennel szerelsz nem lesz gondod.
Gyakorlatilag nálam, de egy rajz alapján bármely - valamirevaló - esztergályos meg tudja csinálni! Tudvalévő, a gyári 634-es dugattyúk csőből készülnek elül hegesztve, ami viszont a problémájuk, hogy a felhúzókar által okozott nyomás hátul repedést okozhat a dugattyúpaláston. ezáltal felhúzáskor feszül a dugattyú, ami előbb-utóbb a cseréjét okozza!
Viszont, ha az eredeti kokillaöntvény dugattyú van 634-re átalakítva ez a probléma megszűnik. igaz kb. 2 ccm-el kisebb lesz a léghengerház űrmérete, de mindez az energiáján nem változtat a dugattyú súlya miatt.