A Nabi Sirius bemutatásával új csillag fénylett fel a magyar buszgyártás égboltján.
Itt az ideje az Ikarus, a Credo és az MJT mellett saját NABI topic indítása...
Először is köszönet a szervezőknek a bemutatóért és a tesztkörért! Másodszor szintén köszönet illeti az arra járó 260-as és Ottokar sofőreit az együttállások miatt! Harmadszor egy remek buszt láthattam ma. Nagyon tetszett, de mivel egyébként is tetszenek a NABI buszai (BRT-k, Compobusok, LFW-k), ezért mást nem is mondok, mert az kissé elfogult lenne.
Végre tudtatok egy olyan festést adni a busznak ami tényleg passzol hozzá! :) Szerintem nagyon jól néz ki, csak annyit fűznék a külsőhöz hogy a hátsó ablak lehetne téglalap alakú. Persze gondolom nagy átszabással lehetne csak megoldani, vagy nem. Nem tudom, nem vagyok járműmérnök. A belső térben egy negatív pont ütötte meg a szemem. Ezen a képen látszik hogy a dobogóra helyezett üléspár után alacsonypadlós részen van a következő üléspár. Itt mit lehet látni? Az elöttem lévő széket? Szóval egy picit fura, de inkább 5 Sirius mint 7 EN12. :)
Összegzés: Kib*szott faja!!! Vértes Expóra nem jönnek el? :) Tavaly az EN9,5 nálunk mutatkozott be másodjára. :)
Új NABI buszt mutattak be itthon, a Sirius helyközi változatát. Egy vállalat, amely könnyebben ad el buszt Amerikában, mint itthon – még az Ikarust 415-öst is. Tovább »
Na, van időm a menetrendet is elővenni... Egyébként valamit csúnyán elnéztél a tervrajzon... 9.50 és 12.10 között nincs Balatonmáriafürdő felé járat munkanapokon. Szombatonként 10.30-kor van, 10.34-kor ér a rendőrséghez.
FJF-005 ott cikázik egész nap Marcali és a környező falvak között. FJF-010 csinálja a Barcs-Balatonmáriafürdő-Nagyatád kört, 10.45-kor indul Marcaliból Atádra. JZE-240 csinál egy Siófok-Marcali-Siófok kört. Ráadásul a JZE-vel jár a cég egyetlenszem sofőrnénije.
Én nemrég voltam Marcaliban, arra sajnos nem járnak NABI-k legalább is, azon az egy héten nem tettek be egyet sem, míg ott voltam. Bízom benne egyszer sikerül kipróbálni. Mindent összevetve nehéz olyan gánymelót találni bennük, mint egyéb más hazai gyártók termékeiben.
A bezárás előtti utolsó időszakban már nem nagyon igyekeztek annyira precízen összerakni őket, mint a korábbiakat. (Egyébként külön élmény végigülni egy Kaposvár-Nagykanizsát vagy egy Siófok-Marcalit rajtuk... :/ Igaz, utóbbit nem túl sokan teszik meg rajtam kívül...)
Igen, elég nagy hullámvölgy jött a cég életében. Tulajdonképpen megszűnt és felszámolás alatt állt. Maximum elfogultsággal lehet vádolni, azzal nem, hogy fércmunkát adtam volna ki.
Egyáltalán nincs hiszti... Csak ha már kiadsz valamit a kezedből, ne fércmunkát adj ki. Ennyi.
Öt társaság vásárolt ezekből. Ja. Van 24 Volán. Az egy dolog, hogy annál az ötnél beváltak, és lehet, hogy vettek volna még (de nem biztos), ha nem jött volna az a hullámvölgy a NABI életében.
A végére egy találós kérdés: melyik két kocsit hívják nemes egyszerűséggel úgy, hogy "a NABI bosszúja"? (Csak azért teszem föl ezt a kérdést, mert nem feltétlenül fenékig tejföl az élet a 700SE-k és az Excelek világában sem...)