Ez pedig a hajtómű (ami ránézésre szinte teljesen azonos az M41-esével). Jól lehet látni a motortól behajtó és a kisebb kardánt.
Nem csak ránézésre.
A 013 volt a köztes gép, már kétmotoros, de ha jól rémlik, még az L830rU2 hajtóművel (háromfokozatú), onnantól ugyanaz a VOITH L720rU2 hajtómű van, mint a csörgőkben.
Van kép amin lehet sejteni, hogy valamiféle segédüzeminek tűnő hajtóművel van összekötve, de nem látható igazán jól.
Jól lehet sejteni, ott a hidrosztatikus pumpa van.
Ez pedig a hajtómű (ami ránézésre szinte teljesen azonos az M41-esével). Jól lehet látni a motortól behajtó és a kisebb kardánt. Van kép amin lehet sejteni, hogy valamiféle segédüzeminek tűnő hajtóművel van összekötve, de nem látható igazán jól.
Remek képek! Ilyeneket néznék még szíversen :-D . A leírás alapján a kisebb 8 hengeres motor a vonatfűtéshez tartozik, viszont a hidraulikus hajtómű motorral ellentétes oldalára is csatlakozik kardántengely (az M41-esnél a fűtési genrátor csatlakozik oda). Hogy van ez megoldva valójában?