Ha esetleg valakinek megvan az 1991/1992 vagy az 1992/1993 évad menetrendje, le tudná írni nekem a zalaegerszegi gyorsvonatok (950, 954, Ex956, Ex957, 955, 951) Székesfehérvár - Tapolca menetidejét?
Irányára: 5000 forint, de ésszerű ajánlatokat meghallgatok.
Többkötetes francia országos - 1996-1997:
délkelet+korzika, észak, nyugat
Irányára: 3000 forint, de ésszerű ajánlatokat meghallgatok.
Értékegyeztetéssel érdekel éves MÁV-os menetrend az 1974-1991 közötti időkből (kivéve 78-79 és 89-90).
Érdeklődni kizárólag a nyilvános e-mail címemen keresztül kérném.
Terjedelme és súlya miatt személyes átvételt és fizetést javaslok, Délbudán előre egyeztetett helyszínre (Őrmező-Etele tér, Savoya park, Campona) elviszem.
Köszönöm szépen igen ez jó oldal van itt egy más egyetlen egy dolgot keresnék a 80 ms-hatvan 98/99 évi menetendjét.
Valamint a 80, 80c, 89,90,92,94,95 vonalakról 99/2000 évi menetendjét.
Illetőleg ugye 95/96-ban átszállás volt Bánrévén de ez végig így volt? Az 1995 dec 1-i Észak-Magyarország arról írt nem kell kell tovább átszállni. Én úgy tudom a felújítás csak 96 júliusába fejeződött be
Egy nagyon régi fotón láttam hogy a pesti gőzösa 3. ról indult. És perontető fából még csak az első 3 vágány felett volt szal ezek lehettek az induló érkező vágányok csak Miskolc Tiszain.
Tudnà vki mikor alakult ki a jelenlegi 9 vágányos rendszer a 4-5 átmenővel?
Köszi akkor mégis megcsinálták feljebb tudom emlékszem 92 ben Putnok után 3km távolságig Pogonyi felé elvan balra tolva a vágány . Eredetileg mikor amostani kishíd elődje a provzórium megépült 90ben a régi vágányra egyik oldalról csatlakozott a másik oldalon a semmibe. Két év múlva kötötték be a régi vonalba majd a 96 ba a mostani nyomvonalon a jelenlegi kis híd épült a provizórium helyére addig nem ismert újszerű megoldással.
És a vonal felújításának története is megér egy misét 2 éves vajúdás után indult meg 1995-ben de az előzmény már a 80-as évek közepétől indult amikor 85-87 között nem volt gyors pályaállapotromlás és a gyorsvonati díjszabás mellőzése miatt.
Ehez kapcsolódóan Barcika-Kaza között az eredeti nyomvonalon megy apálya?
Mert 87-ben volt egy terv miszerint 4 mrel arébb helyezték volna arrébb.
Aki ismeri a vonalat tudja Ms Szinvai elág Miskolc Gömöri között párhuzamos 2 vágányú ill. Miskolc Gömöri Sajószentpéter között önműködő térközjelzőkkel fel nem szerelt 2 vágányú állomástávú közl. alkalmas pálya van.
Az un. màsodik vágány folytatódna, mégpedig a jobb vg. folytatásaként, de a 92 es és a Sajószentpéter Berente rendező utána a 95 ös rudai vonal becsatlakozása elkülönült...
Mivel Sajószentpéter ill. Kazincbarcika nem biztosított ezért lehet a vágányút kézi beállításának ideje vagy épp a kísérletezőkedvű menetrendesek vagy általunk nem ismert ok miatt közlekedtek így vasútbarát szemmel igen rövid ideig...
Rejtély sajnos szolgálati könyvem nincs abból az időből...
1989-es láttad, azt én tettem fel, Te elintézted azzal, hogy utolsó komcsi menetrend.
Akkor nem járt ott, max. ha évközben un. menetrendi pótlékban hirdették meg, amiről nincs infóm egyelőre.
1991 úgy tudom akkor nem járt a B vágányon, ugye a B vágányon eleve kisebb sebességgel lehetett közlekedni ezért se erőltetették, nem mindegy, hogy 80 km/h vagy 100 km/h vagy a B vágányon 40 km/h!!!
Ahogy gondolod de félre ne érts semmi bajom veled hanem általánosságban evvel a hülye felfogással amit írtam és akkor csodálkoznak hogy a szlovákoknál mennyivel előrébb járnak sokmindenben hozzánk képest és mint mondtam nin most x ezer forintra a vonatjegyre Pestre autóm sincs elhiszem hogy onnan szerezted.
Igazi probléma ez hogy neked nekem vagy bárkinek innen onnan úgy kell összeszedegetni holott lehetne a neten fent és akinek ami kell megtekinthetné. Pl megint a vlakynet
Hát tudod a menetrendjeim egy része onnan van, más részét börzén, vaterán, innen-onnan vettem és igen, fizettem értük. Ettől függetlenül gondolkodtam azon, hogy elküldöm neked a kért oldalakat, de tudod mit, ez után a megnyilvánulás után lesheted!