Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

gyben Creative Commons License 2024.02.24 0 0 15443

Akkor még egyszer. VIN (és OPR) alapján ellenőrizd az üa. ellátó kör alkatrész listáját. A "persze van hisz" nem elég bizonyító erejű.

Előzmény: tsalis (15442)
tsalis Creative Commons License 2024.02.24 0 0 15442

Persze van hisz a kisnyomást az adja csak a robbantott ábrákon nem találtam a kasztninál fedelet ezért tartok tőle, hogy tanklevétel kéne, először csak nyomást mérnék rajta bár lehet, hogy azt a motortérben is meg tudnám mérni viszont áramot valahogy kell adni neki indítózás nélkül.

Előzmény: gyben (15441)
gyben Creative Commons License 2024.02.22 0 0 15441

VIN szerint nézted? A fap nélküli vagy benzines motorok esetében látok szintmérőt szivattyúval. Ha a belső térből szerelhető akkor nyilván van egy bontható fedél.

Előzmény: tsalis (15439)
tsalis Creative Commons License 2024.02.22 0 0 15440

Háát azok elég tiszták, de azért megpróbálom kösz.

Előzmény: Disu (15437)
tsalis Creative Commons License 2024.02.22 0 0 15439

Van a tankban megvan a cikkszáma is csak arra nem találtam infót, hogy szerelhetőe a fülkéből?

Előzmény: gyben (15435)
prokszat Creative Commons License 2024.02.20 0 0 15438

Üdv,

 

régen jártam erre.

eladó sorba került a C4GP és van 4db alufelni pluszban, 17” gyári

ha érdekel valakit a 4/db 100.000 Ft

 

fotót kérésre küldök.

Disu Creative Commons License 2024.02.19 0 0 15437

A csatlakozót, ami bemegy az ablakvezérlő panelba érdemes lehet befújni egy kis kontakt spray-vel, nekem bevált.

Előzmény: tsalis (15436)
tsalis Creative Commons License 2024.02.19 0 0 15436

A tükörnél vezetékszakadás volt és könnyen megoldódott, de itt vezérlés gond van csak kérdés, hogy mi? Ki kéne próbálnom egy olyan kapcsolót ami másik autóban jül működik és akkor biztos lehetnék, hogy nem aza a baj, az utángyártott 22000 volt, de a gyári vagy 80 lenne és ahogy öregszik a jármű úgy egyre kevésbé éri meg költeni rá nagyobb összegelete, a felújítás fájdalmasan sok volt ráadásul sok felesleges pénzkidobós mutatvánnyal ami annyi volt mint amennyit működőképesen ér egy ilyen jármű tehát gazdasági totálkárként inkább akár ingyen is adtam volna oda bárkinek akkor is jobban járok, de ma már épp azért mert annyit költöttem rá inkább küzdök még vele.:)

Előzmény: gyben (15435)
gyben Creative Commons License 2024.02.18 0 0 15435

Szerintem nincs benne üa. szivattyú.

Az ablak elég szórakoztató tud lenni ha nem zuhog az eső. Záráskor más úton kap vezérlést, így akkor mindig felhúzza. Lehet,már nem aktuális, de korábban a tükrök behajtásáról kérdeztél. Szoftveresen ki lehet kapcsolni, ám akkor az ajtóvezérlővel sem lehet behajtani.

Előzmény: tsalis (15434)
tsalis Creative Commons License 2024.02.18 0 0 15434

Újabb bosszantó gond, bal első ablak elkezdte illetve vétel óta kicsit szórakozott, de most már pár hete  már végképp megadta magát illetve nem igazán azt csinálta amerre kapcsoltam, leengedve lent maradt vagy félútról visszemelési szándéknál is lefelé ikdult és ottragadt, újraindítás és felment illetve zárásra mindig felment, vettem utángyártott kapcsolót és ugyan sikerül többnyire felemelni, de most már minden ablakkal is csinálja, igazából nyilván arra utal, hogy a kapcsoló rossz, de a fene tudja már mert visszarakva ez eredetit is ugyanezt csinálja. Na meg a teljesítmény is  karcsúbb lett, mióta felújítás volt egy jó pár gond generálódott. Az üa. szivattyút ki lehet szedni a fülkéből vagy tankot kell leszedni hozzá?

Figyelget Creative Commons License 2024.02.14 0 0 15433

Köszönöm az infót, akkor érdemes keresgélni. 

Előzmény: gyben (15432)
gyben Creative Commons License 2024.02.13 0 1 15432

Szervusz!

Lehet ülőlapot cserélni, szerviz VIN alapján szállítja, de erősen kapaszkodj a pultba mielőtt az ára felől érdeklődsz. Keresgélni kell kárpitost bár nem nagyon szeretik, mert a szivacs együtt van a huzattal.

Előzmény: Figyelget (15431)
Figyelget Creative Commons License 2024.02.13 0 0 15431

Üdv!

Úgy néz ki,  megadta magát a vezetőülés ülő része( megy ki belőle a szivacs). A kérdésem: lehet azt külön cserélni (beszerezhető valahol?), vagy csak egyben az egészet?

Köszönöm,  ha válaszolsz. 

tsalis Creative Commons License 2024.02.10 0 0 15430

Az utóbbi időben annyit szívok vele, hogy már kedvem sincs felírni mindent ellenben lassan elkezdek érteni hozzá.:)

gyben Creative Commons License 2024.01.05 0 0 15429

Szervusztok!

Időről időre elgondolkoztatott, hogy érdemleges vagy sem fenntartani ezt a oldalt. Nem feltétlen a ritka látogatottság és avulás okán, hanem mert a kölcsönös segítség, aminek a párbeszéd és az érdemi visszajelzés adná a lényegét, most már kevésbé lelhető fel. A korábbiakhoz képest egyre gyakoribb eset, hogy a kérdésre akár szakmai, vagy azt közelítő tapasztalati alapon adott ajánlás válasz vagy visszajelzés nélkül marad, legyen az akár pozitív vagy negatív, de mindkettő tanulságul szolgálhatott volna.

 

Továbbiakban maradok tisztelettel a fórum olvasója,

gyben

Figyelget Creative Commons License 2023.12.16 0 0 15428

Üdv!

Keresek 1db 

6 1/2Jx16H2 ET26

lemezfelnit.

Nincs esetleg valakinek feleslegbe? Szívesen átvenném. 

cncés Creative Commons License 2023.12.13 0 0 15427

Nekem is van ilyen problémám, legyél szíves  írj az eredményről!  Hol találom a hőbiztosítékot.

Előzmény: Dolgozó ember (15426)
Dolgozó ember Creative Commons License 2023.12.13 0 0 15426

Nem, de kösz a tippet. Nem is tudtam, hogy van benne.

Ez meleget jelez, így bekapcsolja a ventilátort akkor is, ha nem szükséges?

Hétvégén szétszedem. Köszi.

Előzmény: gyben (15425)
gyben Creative Commons License 2023.12.12 0 0 15425

Szervusz!

A hűtőventilátor vezérlőegységében a hőbiztosítékot nézted már?

Előzmény: Dolgozó ember (15424)
Dolgozó ember Creative Commons License 2023.12.12 0 0 15424

Sziasztok,

 

2012-es 1,6 HDI automata Grand Picassom van.

 

Most télen a -2 fokban is ment a hűtőventilátora klíma nélkül 10 perc sima autózás után.

 

 

Nyáron is előfordult, de akkor betudtam a melegnek.

Hűtővíz rendben.

Mi lehet a gond?

Hőmérséklet érzékelő?

Valahol vízköves, eltömődött a rendszer?

Tegyek rá Can-Bus vizsgálót és olvassam le a hűtővíz hőmérsékletét?

 

Köszönöm

gyben Creative Commons License 2023.12.02 0 0 15423

Érdemleges lenne a kereső segítségét kérni. Lehet, hogy gyorsabb és az aktuális ár tekintetében pontosabb választ kapsz.

Előzmény: Kispofi (15422)
Kispofi Creative Commons License 2023.12.01 0 0 15422

FAP folyadék zacskót hol vásároltatok és mennyiért? C4 Grand Picasso 2008 2.0 HDI

FeZ_ Creative Commons License 2023.11.12 0 0 15421

Hozzám jött már autó DPF tisztítás (ezzel foglalkozó cég végezte) után úgy, hogy 0-t mutatott diagon a nyomáskülönbség, el voltak dugulva a szenzor csövei, azt nem takarították ki a tisztítás során. :-( Érdemes azokat is ellenőrizni szenzor csere előtt, kifújni, azután diagon megnézni milyen értéket mutat. 

Úgy tudom, hogy ezt a részt egy jobb minőségű ELM327-el és a Faplite programmal is lehet diagolni egészen jól.

Előzmény: tsalis (15419)
gyben Creative Commons License 2023.11.09 0 0 15420

Az ny.k. érzékelő reális probléma lehet. Típusazonos ára - figyelemmel a téves diagnosztizálás lehetőségére is - még jobb lehet, mint egy tisztítás vagy csere költsége.

Előzmény: tsalis (15419)
tsalis Creative Commons License 2023.11.09 0 0 15419

A fap, dpf koszos meg ilyen általános dolgokra, de jelenleg ezek nem állnak fenn ellenben ahogy utóbb írod is simán lehet, hogy valamelyik érzékelő vagy a vezetéke a gond, de ehhez komolyabb gép és tapasztalat kell mint ami nekem van.

Előzmény: gyben (15417)
gyben Creative Commons License 2023.11.09 0 0 15418

Lehet, hogy a nyomáskülönbség-érékelő rendetlenkedik, vagy az odavezető csövek.

Előzmény: tsalis (15416)
gyben Creative Commons License 2023.11.09 0 0 15417

Mit értesz szokásos alatt?

Előzmény: tsalis (15416)
tsalis Creative Commons License 2023.11.08 0 0 15416

Nemrég volt motorkivétel és szétszedés, azóta 3500km-t mentem vele és előző héten először a szokásos depollution hibát írta, a gépen azt írta, hogy a részecskeszűrő lukas, töröltem és ma kb. 500km után újra kiírta, regeneráltam amit végrehajtott, de a végén errort írt, a hiba megont eltűnt, de ki tudja meddig? Így a burkolattól nem látom, hogy valahol kifújna és hangja sincs és arra gondolok, hogy esetleg belül tört össze a dpf és ezért írhat lukat, nem tudom csak agyalok.

FeZ_ Creative Commons License 2023.11.08 0 0 15415

Nem azt írtam, hogy hibakódot kell olvasni, hanem, hogy diagolni kellene. (Értelmes diagnosztikával paramétereket lehet nézni)

Az is előfordulhat némely hibánál, hogy más módon is kell még méregetni, mert a diagnosztika sem ad elég információt.

Előzmény: keeohun (15413)
gyben Creative Commons License 2023.11.08 0 0 15414

A "diagnosztikai" eszköznek nevezettek tudománya elég széles skálát ölel át. Régen még a "szikroszszkóp"  is elég volt.

Azt hiszem itt az élőadat vizsgálata szolgálhatna érdemi információval.

Előzmény: keeohun (15413)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!