Persze van hisz a kisnyomást az adja csak a robbantott ábrákon nem találtam a kasztninál fedelet ezért tartok tőle, hogy tanklevétel kéne, először csak nyomást mérnék rajta bár lehet, hogy azt a motortérben is meg tudnám mérni viszont áramot valahogy kell adni neki indítózás nélkül.
VIN szerint nézted? A fap nélküli vagy benzines motorok esetében látok szintmérőt szivattyúval. Ha a belső térből szerelhető akkor nyilván van egy bontható fedél.
A tükörnél vezetékszakadás volt és könnyen megoldódott, de itt vezérlés gond van csak kérdés, hogy mi? Ki kéne próbálnom egy olyan kapcsolót ami másik autóban jül működik és akkor biztos lehetnék, hogy nem aza a baj, az utángyártott 22000 volt, de a gyári vagy 80 lenne és ahogy öregszik a jármű úgy egyre kevésbé éri meg költeni rá nagyobb összegelete, a felújítás fájdalmasan sok volt ráadásul sok felesleges pénzkidobós mutatvánnyal ami annyi volt mint amennyit működőképesen ér egy ilyen jármű tehát gazdasági totálkárként inkább akár ingyen is adtam volna oda bárkinek akkor is jobban járok, de ma már épp azért mert annyit költöttem rá inkább küzdök még vele.:)
Az ablak elég szórakoztató tud lenni ha nem zuhog az eső. Záráskor más úton kap vezérlést, így akkor mindig felhúzza. Lehet,már nem aktuális, de korábban a tükrök behajtásáról kérdeztél. Szoftveresen ki lehet kapcsolni, ám akkor az ajtóvezérlővel sem lehet behajtani.
Újabb bosszantó gond, bal első ablak elkezdte illetve vétel óta kicsit szórakozott, de most már pár hete már végképp megadta magát illetve nem igazán azt csinálta amerre kapcsoltam, leengedve lent maradt vagy félútról visszemelési szándéknál is lefelé ikdult és ottragadt, újraindítás és felment illetve zárásra mindig felment, vettem utángyártott kapcsolót és ugyan sikerül többnyire felemelni, de most már minden ablakkal is csinálja, igazából nyilván arra utal, hogy a kapcsoló rossz, de a fene tudja már mert visszarakva ez eredetit is ugyanezt csinálja. Na meg a teljesítmény is karcsúbb lett, mióta felújítás volt egy jó pár gond generálódott. Az üa. szivattyút ki lehet szedni a fülkéből vagy tankot kell leszedni hozzá?
Lehet ülőlapot cserélni, szerviz VIN alapján szállítja, de erősen kapaszkodj a pultba mielőtt az ára felől érdeklődsz. Keresgélni kell kárpitost bár nem nagyon szeretik, mert a szivacs együtt van a huzattal.
Úgy néz ki, megadta magát a vezetőülés ülő része( megy ki belőle a szivacs). A kérdésem: lehet azt külön cserélni (beszerezhető valahol?), vagy csak egyben az egészet?
Időről időre elgondolkoztatott, hogy érdemleges vagy sem fenntartani ezt a oldalt. Nem feltétlen a ritka látogatottság és avulás okán, hanem mert a kölcsönös segítség, aminek a párbeszéd és az érdemi visszajelzés adná a lényegét, most már kevésbé lelhető fel. A korábbiakhoz képest egyre gyakoribb eset, hogy a kérdésre akár szakmai, vagy azt közelítő tapasztalati alapon adott ajánlás válasz vagy visszajelzés nélkül marad, legyen az akár pozitív vagy negatív, de mindkettő tanulságul szolgálhatott volna.
Továbbiakban maradok tisztelettel a fórum olvasója,
Hozzám jött már autó DPF tisztítás (ezzel foglalkozó cég végezte) után úgy, hogy 0-t mutatott diagon a nyomáskülönbség, el voltak dugulva a szenzor csövei, azt nem takarították ki a tisztítás során. :-( Érdemes azokat is ellenőrizni szenzor csere előtt, kifújni, azután diagon megnézni milyen értéket mutat.
Úgy tudom, hogy ezt a részt egy jobb minőségű ELM327-el és a Faplite programmal is lehet diagolni egészen jól.
Az ny.k. érzékelő reális probléma lehet. Típusazonos ára - figyelemmel a téves diagnosztizálás lehetőségére is - még jobb lehet, mint egy tisztítás vagy csere költsége.
A fap, dpf koszos meg ilyen általános dolgokra, de jelenleg ezek nem állnak fenn ellenben ahogy utóbb írod is simán lehet, hogy valamelyik érzékelő vagy a vezetéke a gond, de ehhez komolyabb gép és tapasztalat kell mint ami nekem van.
Nemrég volt motorkivétel és szétszedés, azóta 3500km-t mentem vele és előző héten először a szokásos depollution hibát írta, a gépen azt írta, hogy a részecskeszűrő lukas, töröltem és ma kb. 500km után újra kiírta, regeneráltam amit végrehajtott, de a végén errort írt, a hiba megont eltűnt, de ki tudja meddig? Így a burkolattól nem látom, hogy valahol kifújna és hangja sincs és arra gondolok, hogy esetleg belül tört össze a dpf és ezért írhat lukat, nem tudom csak agyalok.