Keresés

Részletes keresés

ZotyaJ Creative Commons License 2014.01.02 0 0 53163

"Viszont azt nem értem ha a busz az ITK-é. Akkor miért a DKV-tól bérlik (ergo miért ő szerkeszti a menetrendet, miért a DKV oldalán van fenn). A DKV szolgáltató, neki trolija van meg villamosa."

 

Fura, hogy ezt a kérdést felteszed... 

 

"Ha -15 busz kiesés bekövetkezik akkor még mindig esz kapacitás kiadni 1 Auchan buszt?! Ergo -16 buszról beszélünk?!"

 

Ha 8 óra után is olyan járatsűrűség lesz, mit 6:30-7:30 között, akkor valószínű gondot fog okozni, így viszont addig, amíg a buszok rendelkezésreállása nem romlik rohamosan és villamost sem kell pótolni főtéri buli miatt, addig elbírja.

Előzmény: KSKs (53161)
hajdubus Creative Commons License 2014.01.02 0 0 53162

Viszont azt nem értem ha a busz az ITK-é. Akkor miért a DKV-tól bérlik (ergo miért ő szerkeszti a menetrendet, miért a DKV oldalán van fenn).

 

Mert a DKV szolgáltat. Az ITK-nak tök mindegy, hogy a DKV hová járatja (vagy nem járatja) a buszokat, amíg az rendben ki van fizetve.

Előzmény: KSKs (53161)
KSKs Creative Commons License 2014.01.02 0 0 53161

Tescosok pesten már egy pár éve nagyon szigorúan veszik ezt. Amúgy - ha jól tudom - ellenőrzik őket. Gondolom azért nem olcsó a "bünti".

 

Viszont azt nem értem ha a busz az ITK-é. Akkor miért a DKV-tól bérlik (ergo miért ő szerkeszti a menetrendet, miért a DKV oldalán van fenn). A DKV szolgáltató, neki trolija van meg villamosa.

 

Ha -15 busz kiesés bekövetkezik akkor még mindig esz kapacitás kiadni 1 Auchan buszt?! Ergo -16 buszról beszélünk?!

Előzmény: torqmatic (53160)
torqmatic Creative Commons License 2014.01.02 0 0 53160

Tudom, és már akkor sem értettem, hogy mire fel ez a nagy szigor? Pesten egyszer láttam egy ilyen buszt pár évvel ezelőtt, de azon mindenki ott szállt fel és le, ahol akart. De szerintem logikus is, nem hiszem, hogy ez az óránkénti ingyenes járat akkora konkurenciát jelentene a fizetős vonalaknak, amitől kimuttaható bevételkiesése keletkezne a cégnek... De hát a vaskalaposságban, szarrágásban, pitiánerségben élenjáró a DKV meg a HV is... (A kedvencem annakidején az volt, amikor a Cora buszra, a Kistemplomnál, a Nagyállomás felé bérlettel akart felszállni egy ipse, de a sofőr nem engedte fel, mert a szabály a szabály, gondolkodni meg ugye nem szabad... A buszon bőven volt hely, bevételkiesést nem okozott a cégnek, mert volt bérlete, a Cora busz meg úgyis ment, de neeeem, mert nem...)

Előzmény: KSKs (53157)
marky-511 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 53159

Vagyis nem, tényleg négy. Málna utca, Széna tér, Burgundia utca, Hadházi út.

Előzmény: marky-511 (53158)
marky-511 Creative Commons License 2014.01.02 0 0 53158

5.

Előzmény: balazs2008 (53153)
KSKs Creative Commons License 2014.01.02 0 0 53157

Nem de ez taplóság lenne csak azért így bliccelni...

 

Tescosok is így csinálják, anno a volán idejében is ez ment

Előzmény: torqmatic (53155)
ckg471 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 53156

H 2 7.54 | D 4 3.18 | V semmit 1.06

Előzmény: ZotyaJ (53154)
torqmatic Creative Commons License 2014.01.01 0 0 53155

Szerintem az 1 ajtót odafelé meghagyják, úgy lehet kiszűrni a potyázókat...

 

Hát azzal aztán nagyon ki lehet... Ha én egy óvatlan pillanatban leszállok az első ajtónál, akkor mit csinál kínjában a sofőr? Utánam szalad, visszarak a buszra és elvisz az Auchanig, hogy meg ne károsítsam a céget?

Előzmény: KSKs (53151)
ZotyaJ Creative Commons License 2014.01.01 0 0 53154

Nem tudjuk, megérdezzük a DKV-t. Várjuk a választ. Lehet fogadni, hogy mit fognak válaszolni.

Előzmény: balazs2008 (53153)
balazs2008 Creative Commons License 2014.01.01 0 0 53153

Ugye 4 a helyes megfejtés?

Előzmény: ZotyaJ (53152)
ZotyaJ Creative Commons License 2014.01.01 0 0 53152

"Megkérdezzük" rovatunk újabb rejtvénye:

 

"A szabályosan érvényesített menetjegy - útmegszakítás nélkül - egyszeri utazásra jogosít a felszállás helyétől a végállomásig." Ez áll az Üzletszabályzatban. Ennek ismeretében az alábbi uztazás lebonyolításához hány jegyet kell érvényesítenünk?

KSKs Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53151

Ezeket gyűjtsétek össze, küldjétek be az Auchanba és ha akarják reagálnak rá.

 

Szerintem az 1 ajtót odafelé meghagyják, úgy lehet kiszűrni a potyázókat...

Útvonala, menetrendje meg "mindegy" a DKV szempontjából. Az Auchan a megrendelő.

Eddig sem volt túl népszerű a járat legalábbis mióta volt Dobozis kerülgetős városnézős.... meg 2 óránkénti menetrend.....

unikumi Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53150

...vagy lehet, hogy mégsem, és tényleg bárki, bárhonnan bárhová igénybe veheti?

Majd számoljatok be róla! :)

Előzmény: unikumi (53149)
unikumi Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53149

Bocs, tényleg... Látszik, hogy elszoktam az itthoni nagyvonalúságtól :D

 

A le- és felszállásra vonatkozó infók sajnos a mostani HV-s hirdetményekről is hiányoznak.

Ez ismét egy olyan dolog, amely belső utasításban szabályozva van a DKV-nál, de az utasokkal sajnos nem közlik.

Ja, de igen. ("Szálljon má' le!")

Előzmény: marky-511 (53146)
LoLkA Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53148

Lehet nem véletlenül nem írták azt bele, hogy hol lehet le és felszállni. Így nem különcélú, mert bárki által igénybe vehető.

Előzmény: marky-511 (53146)
marky-511 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53147

Kíváncsi leszek, mikor fognak változtatni először rajta. Mert az A1-nek így sok értelme nem lesz, továbbra is a 21-essel lesz párhuzamos. Ezzel maguk alatt vágják a fát.

Plusz a Segner - Buszállomás -  Nagyállomás megállóknál ki használná, amikor 42-essel sokkal gyorsabban ki lehet jutni? (nyilván azok, akik ingyen akarnak utazni)

 

Én visszatérnék a korábbi útvonalakhoz.

 

A1: Nagyállomás - Tóci - Auchan

A2: Dobozi - Doberdó - Auchan

 

A legtöbb fantázia ezekben a viszonylatokban volt.

Előzmény: LoLkA (53144)
marky-511 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53146

Az rajta van, hogy ingyenes, még a viszonylatjelzés előtt.

 

Az elsőajtózást nem hiszem, hogy meghagynák. De egy (számomra) fontos információt nem írtak bele, mégpedig azt, hogy az Auchan-tól visszafelé fel lehet-e szállni.

Nyilván nem, de ezt az információt bele kellett volna írni.

Előzmény: unikumi (53145)
unikumi Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53145

És mondjuk lehet, hogy azt sem lenne haszontalan feltüntetni a menetrendi hirdetményen, hogy a járatok díjmentesen vehetők igénybe...

Vajon ezeken a járatokon lesz elsőajtózás? Ha a DKV utazási feltételei érvényesek rajtuk, akkor elvben igen :P

Előzmény: marky-511 (53143)
LoLkA Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53144

A menetrendet érdemes megnézni.

 

Az első A2-es az Auchantól indul 9:10-kor, majd a Vincelléről 9:30-kor. :)

Az utolsó A2 a Vincellérről 19:00-kor vissza 18:40-kor. :)

 

Ennek így semmi értelme.

Értem én, hogy ami A2-esben indul az A1-ben folytatja, de így tkp. kevesebb járat használható a meghirdetettnél.

Előzmény: marky-511 (53141)
marky-511 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53143

Én is kiszúrtam, de néhol legalább a "J" csonkja látszik :D

Előzmény: norbertos (53142)
norbertos Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53142

Rosszul "mondod" mert helyesen Auchan árat! A DKV-nál sajnos a menetrendet sem sikerül normálisan megszerkezteni PDF formátumban, mert a logo kitajarja a J azaz járat betűt :(

Előzmény: marky-511 (53141)
marky-511 Creative Commons License 2013.12.31 0 0 53141

Na tessék!

 

Január 1-jétől ingyenes Auchan járatok

 

2014. január 1-jétől az Auchan járatok közlekedtetését a DKV Zrt. végzi.

marky-511 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 53140

A 19-esnek még lenne értelme, de a 30-as úgy túl hosszú lenne.

De más viszonylatokkal megoldható lenne. Első sorban a rövidekre gondolok, mint a 44-es, vagy a 47-es.

Előzmény: ZotyaJ (53139)
ZotyaJ Creative Commons License 2013.12.30 0 0 53139

Ez az egész külön buszosdi ilyen formában értelmetlen. Főleg meg úgy, hogy majd egyszerre fog menni más járatokkal... A Tócóskertből a 19-es és a 30-as meghosszabbításának nagyobb értelme lenne. A másik irányból pedig a 21-est kellene olyan útvonalon közlekedtetni...

A járatsűsűség nagyobb vonzerő mint az ingyenesség. 

Előzmény: marky-511 (53138)
marky-511 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 53138

Akkor megint felszállhat bárki?

Nem bánnám, így a többi üzletnek is jó.

Előzmény: unikumi (53136)
LoLkA Creative Commons License 2013.12.30 0 0 53137

Így van. Az Auchannál nem volt vásárlói jegy.

Előzmény: unikumi (53136)
unikumi Creative Commons License 2013.12.30 0 0 53136

Bár nem utaztam rajta mostanában, hallottam valami olyasmit, hogy az Auchan megszüntette a vásárlói menetjegyet.

Előzmény: marky-511 (53135)
marky-511 Creative Commons License 2013.12.30 0 0 53135

Logikus lenne, bár a járatokra érvényes jegyet csak az Auchan (és talán a Decathlon) árulja. Bár lehet, most változtatnak rajta.

A többi boltnak viszont jobb, ha a Kócsag utcán állna meg a busz.

Előzmény: KSKs (53134)
KSKs Creative Commons License 2013.12.30 0 0 53134

A többi bolt fizet a buszért, hogy nekik kedvező helyen legyen a megálló?

Előzmény: marky-511 (53133)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!