Ez a klubtopic Debrecen környéki közösségi közlekedésről szól. Ide csak klubtagok írhatnak. Ha szeretnél klubtag lenni és ezáltal jogot szerezni az íráshoz, akkor kérvényezd a Megbeszélde - TK topicon.
"Viszont azt nem értem ha a busz az ITK-é. Akkor miért a DKV-tól bérlik (ergo miért ő szerkeszti a menetrendet, miért a DKV oldalán van fenn). A DKV szolgáltató, neki trolija van meg villamosa."
Fura, hogy ezt a kérdést felteszed...
"Ha -15 busz kiesés bekövetkezik akkor még mindig esz kapacitás kiadni 1 Auchan buszt?! Ergo -16 buszról beszélünk?!"
Ha 8 óra után is olyan járatsűrűség lesz, mit 6:30-7:30 között, akkor valószínű gondot fog okozni, így viszont addig, amíg a buszok rendelkezésreállása nem romlik rohamosan és villamost sem kell pótolni főtéri buli miatt, addig elbírja.
Tescosok pesten már egy pár éve nagyon szigorúan veszik ezt. Amúgy - ha jól tudom - ellenőrzik őket. Gondolom azért nem olcsó a "bünti".
Viszont azt nem értem ha a busz az ITK-é. Akkor miért a DKV-tól bérlik (ergo miért ő szerkeszti a menetrendet, miért a DKV oldalán van fenn). A DKV szolgáltató, neki trolija van meg villamosa.
Ha -15 busz kiesés bekövetkezik akkor még mindig esz kapacitás kiadni 1 Auchan buszt?! Ergo -16 buszról beszélünk?!
Tudom, és már akkor sem értettem, hogy mire fel ez a nagy szigor? Pesten egyszer láttam egy ilyen buszt pár évvel ezelőtt, de azon mindenki ott szállt fel és le, ahol akart. De szerintem logikus is, nem hiszem, hogy ez az óránkénti ingyenes járat akkora konkurenciát jelentene a fizetős vonalaknak, amitől kimuttaható bevételkiesése keletkezne a cégnek... De hát a vaskalaposságban, szarrágásban, pitiánerségben élenjáró a DKV meg a HV is... (A kedvencem annakidején az volt, amikor a Cora buszra, a Kistemplomnál, a Nagyállomás felé bérlettel akart felszállni egy ipse, de a sofőr nem engedte fel, mert a szabály a szabály, gondolkodni meg ugye nem szabad... A buszon bőven volt hely, bevételkiesést nem okozott a cégnek, mert volt bérlete, a Cora busz meg úgyis ment, de neeeem, mert nem...)
Szerintem az 1 ajtót odafelé meghagyják, úgy lehet kiszűrni a potyázókat...
Hát azzal aztán nagyon ki lehet... Ha én egy óvatlan pillanatban leszállok az első ajtónál, akkor mit csinál kínjában a sofőr? Utánam szalad, visszarak a buszra és elvisz az Auchanig, hogy meg ne károsítsam a céget?
"A szabályosan érvényesített menetjegy - útmegszakítás nélkül - egyszeri utazásra jogosít a felszállás helyétől a végállomásig." Ez áll az Üzletszabályzatban. Ennek ismeretében az alábbi uztazás lebonyolításához hány jegyet kell érvényesítenünk?
Kíváncsi leszek, mikor fognak változtatni először rajta. Mert az A1-nek így sok értelme nem lesz, továbbra is a 21-essel lesz párhuzamos. Ezzel maguk alatt vágják a fát.
Plusz a Segner - Buszállomás - Nagyállomás megállóknál ki használná, amikor 42-essel sokkal gyorsabban ki lehet jutni? (nyilván azok, akik ingyen akarnak utazni)
Én visszatérnék a korábbi útvonalakhoz.
A1: Nagyállomás - Tóci - Auchan
A2: Dobozi - Doberdó - Auchan
A legtöbb fantázia ezekben a viszonylatokban volt.
Az rajta van, hogy ingyenes, még a viszonylatjelzés előtt.
Az elsőajtózást nem hiszem, hogy meghagynák. De egy (számomra) fontos információt nem írtak bele, mégpedig azt, hogy az Auchan-tól visszafelé fel lehet-e szállni.
Nyilván nem, de ezt az információt bele kellett volna írni.
Rosszul "mondod" mert helyesen Auchan árat! A DKV-nál sajnos a menetrendet sem sikerül normálisan megszerkezteni PDF formátumban, mert a logo kitajarja a J azaz járat betűt :(
Ez az egész külön buszosdi ilyen formában értelmetlen. Főleg meg úgy, hogy majd egyszerre fog menni más járatokkal... A Tócóskertből a 19-es és a 30-as meghosszabbításának nagyobb értelme lenne. A másik irányból pedig a 21-est kellene olyan útvonalon közlekedtetni...
A járatsűsűség nagyobb vonzerő mint az ingyenesség.