Sziasztok! Van egy 2005-ös. 1.6 tdci focusom. Egy ideje visszaveszi a teljesítményt és turbó hibát ír. Főleg bő gázadás után teszi. Cseréltek már turbó szelepet, akkor jó volt egy darabig. Nagyon kormol is az autó. Legutóbb kitisztitítottuk a légtömeg szabályzót és ismét jó volt egy darabig. Most hiába tisztítom, nem segít. Azt javasolják, cseréljem ki a turbót. Szerintetek a turbó okozhatja a kormolást? Érdemes turbót cserélni? Vagy esetleg légtömeg szabályzót?
Hello. kapcsold is ki nyugodtan. csak arra valo,hogy a szoftvert frissiteni tudd,de egy évezred alatt sem tölti le.hotspotnak is jo,de a beépitett net csak 1gb adatot tartalmaz ami 1 honapra szol. vodafone hálozatot használ,és nagyon drága!
Rá tud csatlakozni az otthoni wifire. Ha beállok az udvarra, vagy a garázsba, meg is teszi, de egyelőre nem jöttem rá, hogy mire jó.
Van ezzel kapcsolatban valakinek tapasztalata?
Mobiltelefonra letöltöttem a Ford mobil appját is. Még az autót nem csatlakoztattam hozzá, mert nem volt időm foglalkozni vele. Ennek van valami gyakorlati haszna, vagy csak az időmet töltöm el vele?
autopályán 160 fölött olyan érzés mintha néha megtorpanna pár tized másodpercre...megy de minta dadogna kicsit. ilyen soha nem csinált még. aztán pár nap múlva és 800m-es szakaszon 5x megállt. nemrég volt szerviz, gázolajszűrő csere is.
Olyan jellegű hibát észlelek a kocsin, hogy amikor leállítom a kocsit és lekapcsol az elektronika egy 20-30 mp után, akkor a mátrix led lámpák villannak egyet mintha valami elektromos kisülés lenne még a végén.
Ez természetes vagy ezzel kell valamit kezdeni szoftveresen?
kicseréltem a gyertyákat, annak eredményeként most kevesebb alaklommal jön elő, de továbbra is ugyan az van:
pár hétig nem ég, majd megint kigyúlad és megint ég pár napig és így tovább
valami oxigénszenzór beragadt hibakóddot szokott írni, de az élő diagnosztikában nem mutat sehol kiugró érték
szóval várakozom hogy markánsan megjelenjen és akkor megint átnézzük mert addig csak tippelgetne a szerelő meg véletlenszerűen cserélgetne dolgokat, ami elég pénzes hobby
az biztos hogy ha fogy a hűtővíz akkor először az anyós oldali fűtés áll le utána a vezető oldali is
nem hiszem hogy hűtésnél is így van, de azért ellenőrizd a vízszintet
ha egyik oldalról hűt a másikon nem, akkor elmondható paraszti logikával hogy alapvetően rendben van a klima rendszer, de talán már kevés a rendszerben a klimagáz, ezt kell ellenőriztetni klimással, egyébként nem olyan nagy pénz egy újratöltés, pár 10ből megvan ami a mai világ ktg-ei közt sajnos nem nagy kaland
Van egy 2019. Ford Focus Mk4 1.5 Tdci ecoblue Pár napja arra lettem figyelmes, hogy a műszerfalon és az Lcd kijelzőn kialudtak a fények. Teljes sötétség. Nem sokat értek angolul, de a mintha panaszkodott volna valamit a front kamerára, ami az én kocsimban szerintem nincs. Bár nem tudom mi ért kamera szó alatt. Sajnos csak egy pillanatra láttam az üzenetet, de mintha az is kiírta volna, hogy vegyem le a gyújtást valami miatt. Kocsi leállít, kulcs ki, majd mikor újraindítottam a kocsit, kirakta a szervízkulcs ikont és kiírta a műszerfalon "See Manual". Ettől független minden működött. 1-2 órát álltam a kocsival, amíg elvégeztem a dolgom és mikor legközelebb indítottam a kocsit, már a szerviz kulcs lámpa is kialudt indítás után.
Meg tudná mondani valaki, hogy ez milyen típusú riasztó utastéri kezelőgombja lehet?
Egy 2005-ös Ford FocusII autóban van, az Auto-Fort gyári kereskedésben szerelték be. Szóval nem gyári riasztó, de a márkakereskedés szerelte be az autó átadása előtt.
Sajnos a riasztóról semmilyen papírt, leírást sem adtak (én vagyok az autó első tulajdonosa), eddig nem is volt rá szükség, mert tette a dolgát hibátlanul.
Most viszont megmakacsolta magát, a bal indexet rendszeresen villogtatja (kikapcsolt állapotban, sőt a gyújtás levétele után is), sőt a múlt héttől már a motorteret sem engedi nyitni.
Fura módon a motor indítható, az autó megy, csak az index villog össze-vissza.
Aki riasztószerelőt hívtam, mind azzal kezdi, hogy milyen típusú riasztó van az autóban, de fogalmam sincs, jó lenne ha valaki ráismerne a riasztóra és megmondaná, hogy milyen típus ez.
Sziasztok, 2009-es 1.6 benzines Focus kombinál van olyan problémám, hogy erőteljesebb indulásnál középről - talán inkább jobb első féltengely felől horkantásszerű kerregést hallani. Eddig csak egyesben történő, hirtelenebb megindulásnál hallani a dolgot, menet közben, akár nagy sebességnél, vagy kanyarban, bukkanónál stb nem jelentkezik a probléma. A szerelő kicserélte a váltótartót, nyomatéktámaszt, továbbra is áll a probléma. Kuplung, motortartó bak kb 1 éve lett cserélve. Én először féltengelyre, majd váltóra gondoltam, valakinek valami tippje esetleg?
Gond az, hogy sikeresen szétszakadt mind a 6-szál kábel, ami a csomagtartóhoz megy. Kimértem a kábeleket, háromban ott a +12, a negyedikben csak ha ráadom a világítást, az ötödikben kb 6V van de csak ha ráadom a kontaktot, míg a hatodik érben semmi.
Engem a zár motorjának a bekötése érdekelne, ugye oda bemegy 4-ér a hatból, ha valaki lenne szives elmagyarázni, melyik pin-hez melyik kábelt kössem...
valószínűleg téged is utolért a rég óta ismert "óracsoport hiba". A facebook csoportban nagyon sokszor kibeszélték már....lényege, hogy az óracsoportban lévő csatlakozó forrasztása hát nem sikerült valami túl jól a gyárban, ezért át kell azt forasztani (a régi anyagot általában el kell távolítani, mert nem jó minőség) ezt kb 15eFt-ért szokták vállalni.... ilyen esetben a hibakód olvasás sem szokott sikerrel járni.....ha legközelebb produkálja a hibát és a műszeregység tetejére rácsapsz egyet utána helyreáll, akkor szinte 100% hogy ez a baj..... de ez esetben minél hamarabb javítani kell, mert előbb-utóbb nem fogod tudni elindítani az autót, mert az immo is letilt....
Igen. Azóta produkált még sok furcsaságot. Egész nap a munkahelyen a parkolóban,a tűző napon. Beindítàs után azonnal több hibakód villog,sípol. Állítólag ennél a szériánál műszerfal, kilométer óra forrasztásai, elengednek. Itt tartunk.