Keresés

Részletes keresés

pimre Creative Commons License 2022.01.31 0 1 853

Igen. Tegyél egy szakasztörést (Elrendezés->töréspontok->Következő oldal) az 5. oldal végére, és az így létrejövő 6. oldalon add meg a fejlécre, hogy 1. oldal eltérő. És oda írd be az eltérő szöveget.

Előzmény: NeomatiK (852)
NeomatiK Creative Commons License 2022.01.31 0 0 852

Sziasztok!

 

Word-ben meg lehet azt oldani, hogy pl egy 10 oldalas dokumentumban csak a 6. oldalon legyen eltérő a fejléc?

Eddig nekem nem sikerült. Beírja minden lap tetejére.

 

Kivéve, ha az "első oldal eltérő" vagy valami ilyesmi funció esetén. De ebben az esetben csak az első oldalra lehet külön fejlécet tenni.

m54-b Creative Commons License 2021.06.11 0 0 851
Előzmény: syrius (849)
pimre Creative Commons License 2021.06.10 0 0 850

Nem szoktam ilyet ajánlani, mert általában a probléma megkerülésének tartom, de kivételesen javaslom, hogy próbáld meg törölni az Office-t, és újratelepíteni. Apropó Excel és Powerpoint rendben van? Nem mintha közelebb vinne a megoldáshoz, csak kíváncsiságból kérdezem.

 

Próbáltam rákeresni, hátha más is találkozott ilyenmivel. Magyarul nem találtam (vagy nem jól kerestem), angolul a Word doesn't respond keyboard keresőszavakra találtam néhány panaszt, megoldási javaslatokkal, de nem éreztem meggyőzőnek őket (persze nagyon nem mélyedem el benne).

 

Szóval, ha nem jelentkezik valaki 1-2 napon belül megoldással, javaslom az újratelepítést.

 

A törléshez kaptam egy Office Uninstall nevű programot: https://drive.google.com/file/d/1U0u2SKYT2AoZjTtYU09jY_WnrpxJcaYE/view?usp=sharing

Ez hasznos tud lenni, ha az adott operácios rendszeren már volt Office telepítve és a használt telepítő nem akar működni. Adminisztrátorként kell futtatni, minden rubrikát kipipálni, majd elinditani. Az esetek többsegeben olyan "maradványokat" is eltávolit, amit más szoftverek nem.

Előzmény: syrius (849)
syrius Creative Commons License 2021.06.10 0 0 849

Szerintem telepítés (kb 1 hónapja) óta bár az elején nem tűnt fel(??), csak később tudatosult, hogy ez megy És valójában nem tudom mitől kel életre, kattintok minden menüre, talán a Csere opcióban lehet beírni és utána már megy. Fene érti, majd ha konkrétabbat tudok írok.

 

Előzmény: pimre (848)
pimre Creative Commons License 2021.06.10 0 0 848

Teljes rejtély. Én is 2019-est használok, de semmi hasonló problémám nincs.

 

És ez annyira érthetetlen, hogy csak valami sérülés, vagy telepítéskor történt hiba lehet. Eddig jó volt, és egy idő után jelentkezett a probléma? Vagy telepítés után rögtön ez történt? 

Előzmény: syrius (847)
syrius Creative Commons License 2021.06.10 0 0 847

A kép lemaradt, de Office 2019 Prof Plus és regisztrált

syrius Creative Commons License 2021.06.10 0 0 846

Ilyen Ofiice-m van és az a gondom, ha megnyitom - és új doksit készítenék - akkor nem hajlandó a billentyűzetnek szót fogadni. Csak kongat egyet, azaz érzékeli a leütést, de nem jeleníti meg. Egér működik, billentyű az összes többi programban megy és pár perc után egyszer csak itt is. Mi lehet az ok?

m54-b Creative Commons License 2021.06.09 0 0 845

(Hülye szoft, lenyelte az előzőt...)

 

 

Köszönet a tájékoztatásért!

 

Azért vannak kételyeim, a betűtípus átállításával kapcsolatban. A kijelölés -> átmásolás -> mentés az új Wordben szerepelt az ajánlott műveletekben, ezzel nincs is gond. Viszont tapasztalatom szerint a nemlétező típus semmiben (a megjelenést leszámítva!) sem jelent problémát. Íme egy példa:

 

2007-es Wordben készült blzee betűtípussal a dokumentum.  2002-es Wordben megnyitva, majd beleírva az első sort ez lett:

 

 

 

Látható, hogy a megjelenő betűtípus köszönő viszonyban sincs a blzee-hez. Elmentve, majd a 2007-es Wordben megnyitva ez látható:

 

 

Szóval gond és probléma nélkül működött a dolog.

 

Természetesen Word '97-el is:

 

 

 

 

Előzmény: kecskeméti (844)
kecskeméti Creative Commons License 2021.06.07 0 0 844

Megvan a hiba! (Csak azért írom le, hogy hátha másnak is hasznos lehet). A 97-es Word-ben nekem az alapértelmezett betűtípus az Arial CE volt.

Így másoltam át a szövegeket, de a mostani Word-ben nincs ilyen betűtípus, és valószínű ezért akadozott. Ha kijelölöm az egész doksit, átállítom sima Arial-ra, megszűnik a probléma. 

Előzmény: m54-b (843)
m54-b Creative Commons License 2021.05.04 0 0 843

Nincs azokban a Word 97-ben készült fájlokban táblázat, függőlegesen összevont cellákkal? Azon elhasalt mindig, amikor az összevonás laphatárra került.

Előzmény: kecskeméti (842)
kecskeméti Creative Commons License 2021.05.04 0 0 842

Kipróbáltam ezt a verziót (mentés word fájlként) most éppen működni látszik. Pedig máskor is csináltam hasonlóan. Ha újra akadozok, levideózom, és kielemezzük! Köszi addig is a segítséget.

Előzmény: m54-b (841)
m54-b Creative Commons License 2021.04.23 0 0 841

A Word 2007-es alapértelmezetten .docx (tömörített xml) formában menti a dokukat. Régebbi .doc-t megnyitva sima mentéssel nem xml-ben ment, hanem valami "kompatibilis" .doc formátumban. Gondolom a laptopon is csak "simán" mented a dolgot

"ha a laptopon van a mobil winyó, és megnyitok egy 97-es word fájlt, hiába mentem el újra, sima word dokumentumkén"

írtad. Ez lehet a gond. "Mentés másként" szerintem megoldja, miként pimre is javasolta.

Teszteltem a 2007-es Word régebbi (.doc) mentését Word 2002 és Word 6 verziókkal megnyitni, volt, hogy egyszerűen elhasalt a program.  Nagyon más a szerkezetük.

Feladat: a laptopon megnyitod a 97-es .doc-t, rögtön mentés másként, kiválasztod a 2007-es formát. Bezárod. Megnyitod ezt az újat(!). Mi történik? Megy normálisan?

Ha így is lassú, akkor megnyitod az eredetit, [CTRL] +a (ez kijelöli a teljes dokumentumot, [CTRL] + c, ezzel a vágólapra másolod, egy üres dokumentumba [CTRL] + v -vel bemásolod, és mented. Megnyitod, így szerkeszthető normálisan?

 

Előzmény: kecskeméti (839)
pimre Creative Commons License 2021.04.23 0 0 840

Sajnos erre nincs ötletem. Valami konvertálási gond lehet.

 

Azért még kérdezek valamit: Ezt írod: "megnyitok egy 97-es word fájlt, hiába mentem el újra, síma word dokumentumkén, rohadt lassan kezeli a gép"

 

Ez pontosan mit jelent?

Megnyitsz egy 97-es Wordban készített dokumentumot, és már az is lassú?

 

aztán, elmented "sima word dokumentumként...". Ez pontosan mit is jelent? A sima word 2007-es?, vagy az is 97-es?

 

Ha a 97-es lassú mentés előtt és után, akkor esetleg megpróbálhatod a mentés másképp opciónál a fájltípust módosítani 2007-re. Tudod a  mentés másként alatt a fájltípust is ki tudod választani.

 

Persze ezek is csak találgatások.  Bízom benne, hogy m54-b barátunknak talán lesz valami jobb ötlete a hiba okára és a megoldásra vonatkozóan.

 

Előzmény: kecskeméti (839)
kecskeméti Creative Commons License 2021.04.23 0 0 839

Még egy kis infó!

Az fájlokat 97-es wordben készítettem, és az asztali PC-n 2007-es WORD alatt tökéletesen szerkeszthető, sőt, ha ott elmentem sima word formátumban, akkor a laptopon sincs baj. Viszont ha a laptopon van a mobil winyó, és megnyitok egy 97-es word fájlt, hiába mentem el újra, síma word dokumentumkén, rohadt lassan kezeli a gép. egy enter kb 5 másodperc, és 7-8 lapos doksikról beszélek. Ugyanilyen 7-8 lapos új doksikkal semmi baj....

kecskeméti Creative Commons License 2021.04.23 0 0 838

De rosszul írtam, 97-es Word fáljokkal bajlódom.....

kecskeméti Creative Commons License 2021.04.23 0 0 837

A fájl méretek sem lettek nagyok

kecskeméti Creative Commons License 2021.04.23 0 0 836

Minden külső 1T HDD van tárolva...

Előzmény: pimre (835)
pimre Creative Commons License 2021.04.22 0 0 835

Nincs mit, nem segítség volt. Kérdések voltak, és nyitva maradtak.

 

A memőria elég, a gyári leírás szerint 2017-ben 8 GB volt. Az SSD alaphelyzetben 256 GB. Valószínűleg nem telt meg, de van esély arra is. Mindenesetre jó lenne mellé egy HDD is a dokumentumoknak. Ki tudja, mennyit használsz.

 

A feltett kérdésekre nem válaszoltál. Ezért fenntartom, hogy nem a Word-el van a baj.

 

Vidd el a gépet szakértőhöz!

Előzmény: kecskeméti (834)
kecskeméti Creative Commons License 2021.04.22 0 0 834

Szia! Köszi a segítséget. A laptop Dell Latitude E5550, simán tudnia kellene bármit kezelni. 

Előzmény: pimre (832)
m54-b Creative Commons License 2021.04.21 0 0 833

Legjobb emlékeim szerint még a 2003-as is fut Win10-en, a 2007 biztos, nekem is az van.

Mennyi idős az a laptop? Típus? pimrenek lesz igaza, valószínűleg. A gép a gyenge.

Excel jól megy? Böngészőben több ablak megnyitása nem okoz ilyen gondot?

 

Előzmény: kecskeméti (831)
pimre Creative Commons License 2021.04.21 0 0 832

Szia, szinte biztos, hogy nem Word problémáról van szó. Sajnos semmit sem tudok a számítógépedről, de valahol ott keresném az okot. 

 

1. Megvan-e legalább 4GB memória a gépeden, ami a Win10 minimális igénye?

2. Mekkora a winchestered szabad tárhelye? 

3. A fájljaid mérete változott-e a korábbihoz képest? Nem lettek-e valamiért indokolatlanul nagyok?

 

Persze ezek csak találgatások.

 

Egyébként nem igaz, hogy nem működik a 2007-es office a win10 alatt. Persze nem támogatott, de működik. A 2007 alattiak tényleg nem működnek.: https://support.microsoft.com/hu-hu/office/mely-office-verzi%C3%B3k-m%C5%B1k%C3%B6dnek-a-windows-10-es-g%C3%A9peken-%C3%A9s-eszk%C3%B6z%C3%B6k%C3%B6n-0fc85c97-da69-466e-b2b4-54f7d7275705 

 

Egy konkrét javaslat. Másold ki a fájlokat és kérj meg egy ismerős, akinek Win10/Office 2016, vagy annál frissebb (office 2019, esetleg 365)  van a gépén, hogy nála rendben működik-e.

 

Ha igen, akkor a te gépeden lehet valami probléma, ha nála is gond van, akkor a fájlokkal történt valami.

Előzmény: kecskeméti (831)
kecskeméti Creative Commons License 2021.04.21 0 0 831

Sziasztok! Nem vagyok nagy Word guru. A munkám során jegyzőkönyveket kell készítenem. Régebben WORD 2007-et használtunk, egészen 2018-ig. Az ok egyszerű, kis méretű fájlokat készítettünk. Na de haladni kellett a korral, és a Windows 10 alatt ez a verzió nem fut. Átálltam 2016-os verzióra. A problémám az, hogy hiába mentem el docx formátumban a fájlokat, a laptopom rohadtul lelassul, van amikor egy sima kijelölés fél percig tart. Van valami beállítási lehetőség, hogy normálisan tudjak szerkeszteni?? A válaszokat előre is köszönöm.

pimre Creative Commons License 2021.01.29 0 0 830

Szívesen. A javaslatom, hogy ha problémád van, írj emailt. Az emailcímem publikus. A nevemre kattintva megjelenik.

Azért gondoltam, mert úgy gyorsabban tudunk kommunikálni. Nem kell állandóan a fórumra belépve nézni, hogy jött-e válasz. A levelezőben azonnal megjelenik. És a köldött makrót is közvetlenül lehet küldeni, nem kell felhőbe tenni, és linket készíteni hozzá.

 

Egyébként teszteltem a programot sok adattal. Kb. 1000 cimkeféleséggel, amik egyenként átlag 3 db címkét kértek, és így 3000 soros nyomtatandó lista készült. Ez kb. 15 mp alatt fut le nálam.

Előzmény: Szekely11 (829)
Szekely11 Creative Commons License 2021.01.29 0 0 829

Köszönöm szépen! A nap folyamán még jelzek hogy amit leírtál mennyire tudtam felfogni és átültetni a gyakorlatba. :D 

pimre Creative Commons License 2021.01.28 0 0 828

Tudod mit, Ujjgyakorlatként meg is csináltam. Innen le tudod tölteni: https://drive.google.com/file/d/1k3hDqR9i62OKCR2oTltavHIH-BFZYmy0/view?usp=sharing

A teendőd: a fájlt (Többszöröző.xlsm) tedd ugyanabba a könyvtárba, ahol a címkéid listáját tartod.

 

Nyisd meg, engedélyezd a szerkesztést és a makrók használatát, majd menj rá a VBA képernyőre (Alt + F11).

 

Ott a 2-6. sorban lévő adatokat javítsd át a te adataidra (Kis és nagy betűk lényegesek):

 

 

 

Én a Címkék.xlsx-ben tartottam a minta adataimat. A program ennek Címkék munkalapjából olvassa az adatokat, és ebből készíti el a Többszörözött munkalapot. Ezeknek a neveknek a helyére írd a saját munkafüzeted, munkalapod és a kért új munkalap nevét. Vigyázz a kis és nagy betűkre. Nem mindegy.

Végül azt az oszlopnevet add meg, amelyikben az szerepel, hogy az adott címkéből hányat akarsz nyomtatni.

Utána Alt + F11-el lépj vissza az Excel munkalapra. Innen F8 billentyűvel indíthatod a munkát.

Előzmény: pimre (827)
pimre Creative Commons License 2021.01.28 0 0 827

Pontosítok. Nem kell az adatszerkezet, hiszen teljes sorokat másol majd a program. A következők kellenek:

 

1. Annak a fájlnak a neve, amely a címkéket tartalmazza.

2. Annak a munkalapnak a neve, amilyen néven az új munkalapot szeretnéd. Ha a meglévő felülírását akarnád, akkor ez nem kell. Ha új munkafüzetbe kéred az adatokat, akkor annak mi legyen a neve, és benne milyen munkalapra kerüljön a többszörözött lista.

3. Annak az oszlopnak a neve, amelyik azt tartalmazza, hogy hány címkét kell az adott tételből nyomtatni

 

Az általam küldendő program ezek alapján fogja kiolvasni a gépeden lévő mujnkalap adatait, és végzi el a szükséges módosításokat.

Előzmény: pimre (826)
pimre Creative Commons License 2021.01.28 0 0 826

A javaslatom megoldására könnyen össze tudok ütni egyExcel makrót, ami ezt automatikusan megcsinálja. Ha megadod az adatszerkezetet, akár 1 óra alatt megcsinálom.

 

Lehetőségek: Ugyanannak a munkalapnak a módosításával, vagy ugyanabba a munkafüzetbe egy másik munkalapra (ekkor a munkalap nevére tegyél javaslatot). Vagy egy új munkafüzetbe.

Előzmény: Szekely11 (825)
Szekely11 Creative Commons License 2021.01.28 0 0 825

Úgy csinálom ahogy mondod, a folyamat az meg van, hogy befejezés és egyesítés majd dokumentum szerkesztése külön, (jó is lesz a formátum meg minden jó a címkék méretét is beállítottam csak mindenből egyet csinál aztán lép is a következő tételre) nem nyomtatok még semmit csak próbálgatom hogy jó legyen. 
Az hogy annyi excel sort hozzak létre ahány címke kell ez egy hosszadalmas folyamat lenne már 20 terméknél is amelyekből egyesével 100db van, (és csak hogy értsd hogy nem kötözködök ilyen több ezer terméknél kellene ezt megcsinálni). A lényeg az lenne hogy egy szállítólevélen lévő termékekből a beszállított mennyiséghez mindhez legyen címke, valahogy olyan megoldás kellene erre hogy tudjak olyan szabályt hozzáadni hogy csak akkor lépjen a következő termékre ha a beszállított mennyiségez pontosan ugyan annyi címke készüljön és ugye az bonyolítja a helyzetet hogy nem ugyan annyi érkezik egy termékből valamelyikből 100 valamelyikből meg csak 2. 

Előzmény: pimre (824)
pimre Creative Commons License 2021.01.28 0 0 824

Mi lenne, ha az Excel táblában annyi sorba másolnád be az egyes címke típusokat, ahány darab kell belőle?

Aztán a nyomtatást a Befejezés és egyesítés gombbal indítod, és a Mind gombra kattintasz.

 

Egyébként javaslom, hogy ne rögtön nyomtatóra küldd, hanem válaszd a Dokumentumok szerkesztése külön gombot.  Kicsit hülye kifejezés a szerkesztés, hiszen nem csinál mást, mint egy fájlba írja ki nyomtatható formában az összeset. Meg is tudod nézni, persze javítani is, ha szükséges (bár olyankor inkább jobb újra kezdeni, és másik fájlba küldeni).

Ennek az az előnye is megvan, hogy ha elakad a nyomtatás, akkor a hiba javítás után nem kell az egészet előlről kezdeni, hanem a hiba utáni címkékkel tovább tudod folytatni a nyomtatást.

 

Egyébként milyen Word verziót használsz? Ugyanis nálam nem jelenik meg olyan gomb, hogy következő. Sem 2010-es, sem 2019-es Word alatt.

Előzmény: Szekely11 (823)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!