Köszi, sejtettem, hogy nem ilyen egyszerű ez. Sajnos a környéken nem találok senkit aki értene hozzá, illetve lenne hozzá programja is. Így vagy valaki elviszi, vagy megy bontóba.
Az UVE egység össze van tanítva a motorvezérlővel és persze a kulccsal. Egy másik UVE egységet ha beteszel, nyilván nem fog vele indulni. (tanítani kellene , vagy kell a hozzávaló motorvezérlő és kulcs (chip) is, hogy plug & play induljon) Az immo karika egy jelvevő antenna, tök felesleges cserélgetni , hacsak nem rossz és nem veszi a jelet.
Megtaláltam az UVE egységet,de sajnos csere után sem ismeri fel a kulcsot, bár nem tudom plug&play e a művelet.Immokarikát is cseréltem, semmi változás.Sajnos se időm, se energiám nincs rá, így úgy döntöttem elengedem. Ha esetleg valakit érdekel olcsón megválnék tőle. 98-as 18.16V,147k km,motor rendben, tavaly ősszel volt vezérlés, vizpumpa,hosszbordás szíj, feszítő-vezető görgők, gyertyák, trafók, szervó szivattyú cserélve, azóta ~300km-t futott.
Álló moornál jelöld össze egy lakkfilctollal a külső-belső részeket és indítsd be és várd meg, hogy jelentkezzen a hiba! Utána állítsd le és nézd meg a két jelet! Ha nem lesz egy vonalban, szíjtárcsa csere!
A hátsó lengés csillapítókat ki tudod cserélni a híd bontása nélkül, ha jól emlékszem.
Üljetek be a csomagtartó zár hídjára és egyszerűen rugóztassátok meg. Ha nem recseg - ropog könnyedén rugózik akkor jó.
Ugyanígy elől is meg kell rugóztatni és meglátod, ha hirtelen lenyomod a keréknél a kasztnit akkor vissza kell álljon és kész, ha többet ring függőlegesen akkor gyenge már a csillapító, ha nem tudod megmozgatni akkor lehet szorul a tengelye a csillapítónak mert meghajlott.
toji76: A híd egy éve lett felújítva Szekszárdon. Akkor és utána nem vettem észre hibajelenséget.
Ütődés leginkább az első futóműből jön, legalábbis én úgy érzem.
Mire gondolsz konkrétan ? Mi baja lehet a hídnak ? Megcsinálom amit említesz és visszajelzek. Szelepek lehetnek hibásak a gátlóban? Szorulhatnak? Sajnos a vizsgálati eredményeket nem értem, azt mondták, hogy nem rossz egyáltalán. Nincs jelentős eltérés százalékban.
Felteszem ismét a kérdésem, hátha valaki tud ebben megoldást:
Adott egy Citroen Xsara 5 ajtós verzió. 22 éves és 134 000km van benne. Létezik, hogy még mindig jó benne az eredeti lengéscsillapító? Elvittem bevizsgáltatni és az alábbi eredmények születtek:
Minden ki van cserélve az első- hátsó futóművön! Kivéve a gátlók, E. toronycsapágy/szilent. H. híd felújítva !Gumiabroncs cserélve elől- hátul, 2020 - as évjárat Én nem érzem egyáltalán komfortosnak az autót, sőt kifejezetten zavaró, kényelmetlen. Nem olyan mint régen. Nagyon pattog, minden apró egyenetlenség érződik belül, szinte “ üt “ az úton.
Szevasztok márkatársak.Tudnátok segíteni meg oldani egy problémát? Ugyan is,a H7- es égőn levő műanyag foglalat el porladt.Ígx szado van a csúszósaru,ami sokszor lecsúszik a hő hatására,hiába nyomom összébb.Volna valakinek ilyen foglalat?
Nekem olyan problémám lenne egy benzines 1.6-ossal hogy egyik napról a másikra el tűnt az áram az utastérből.. Ha gyujtasra állítom akkor világít a külső világítás de bentről már nem lehet le kapcsolni azt sem és a műszerfalon sem világít semmi.. Ha indítom az autót akkor forgatja de nem indul be..az összes biztosítékot át néztem azzal tuti nincs gond... Valaki valami tippet????
Ez alapján is nézelődhetsz, ha nem vacak az adott cégek keresőprogramjuk átváltója, akkor pontosabb találatokat kaphatsz ez alapján. Gyárilag a fordulatszámvezérlő külön cikkszámon van, úgyhogy ha mégis kompletten hozza hozzá a katalógus , akkor csak az utángyártó cég buzgósága miatt van.