Keresem az Opel rekord 2.2i-automata valtos auto kapcsolasi rajzat. A Haynes konyvben irnak rola. Nincs meg valakinek? Kb 10 oldal kellene belole. Nagyon-nagyon fontos volna, talan meg a vilag vegere is elmasznek erte.
udv.
________
/// /\ /|/ | /\
Hat ha nem egy hollywoodi szuper-hyper-mega-giga-csiga-biga dvd a minosege, a vhsnel azert ismerjuk el, boven jobb. Leginkabb a tvben jatszott Forro ragogumi-ehoz hasonlitanam. De szo, ami szo, egy esetleges felirat meg mindig ker(d)es targya maradt. /|/|| | /
Leszedtem a filmet, kicsit meglepődtem , a mérete alapján csúcsminőségűnek hittem, de attól nagyon messze van. Feliratot sikerült már valakinek szereznie hozzá?
Ha nincs az se nagy baj, németül nem értek, de régen annyiszor megnéztem hogy nagyjából vágom miről van szó:-)))
Az apronet.hu-n mindig van eladó manta. Most is van 2 nagyon klassz felszereltségű rája a palettán.
Más: Ezermesterek segítségét kérném:
Váltót cserélek éppen a mantán. Ilyenkor általában ki szokták cserélni azt a puha gumibakot is, ami a váltót tartja, vagy elég, ha szemre jó a régi?
Minden 2. csavar van csak meg amik a váltót a mocihoz rögzítik. Ezek sima boltban kaphato csavarok, vagy valami speckók... ugyanis nem rozsdásodtak meg a télen a kertben.
És még 1 utolsó. Csatlakozókat keresek, amik bírják az autós élet kiképzését: szutyok, olaj, hideg, meleg, víz stb. Bontóban néztem, de csak kétpólusuakat lehet találni, és 2 ugyanolyat már igazi művészet összevadászni. Nem tudtok valami csatlakozóboltot, vagy valamit, ahol 4-8 tűs ilyen mindentálló csatikat lehet venni?
Az egyik ismerősömnek van Mantája, de sajnos a napokban összetörték. Most szeretne venni egy másikat. Kérném a segítségeteket, hogyha valaki tud eladót akkor írjon mail-t. Lényeg lenne az 5 sebességes változat...
Na most hogy 1001 éve nem jártam erre, gondoltam benézek. A segítségetekre lenne szükségem... Ha valaki tud emberi áron 4 pontos schroth ővet 2db-t és szólna, nagyon hálás lennék.. T:06302617922 Egybként, a drágaságom tisztes átalakítása lassan véget ér. Elkészül időközben az új műszerfalam, hát 1 hónapos munka.... csak a műszer fal átalakítása. Megcsináltam rá az új spoilert előre :) Elég vad lett. Megkapta a küszöbökat :) stb. Szal elég jó lett a véleményem szerint. Ha kis szerencsém lesz, és meglesz a megfelelő lovetta mennyisége, talán az új motor is belekerül az idén :) Mégegyszer, ha valaki tud 4pontos Schroth övet, pls szóljon, nagyon fontos lenne. És sürgős. Nem akarok németből, mert az legalább 3 hét amíg ideér. Jó nyarat meg sok gumifüstöt Minden Manta rajongónak !!! Meg minden ilyesmit. a Benzingőz legyen veletek !! :) Halhooo
dRm, köszi a segítséget! Egyébként elöl már Manta fékrendszerem van, úgy fog, mint az állat. Van jó kis elektromos AC-m is, valami amerikai állatból van, nagyon szépen tolja a cuccost. A kardán tudom, hogy para, de egyik cimborám nagyon ügyes, át tudja alakítani. Igazából csak terveim vannak, lovettám semmi... úgyhogy egyelőre csak álmodozom. :-) Egyébként láttam én már 3000-res soros hatost is C Kadettban, ráadásul az még nitrós is volt. Na az már télleg túlzás...
1.2-r?l 2000-re upgrade-elni elég kemény meló lesz, ha nem akarsz vele meghalni. El?ször is nagyobb motorhoz nagyobb fékek kellenek. A hátsó dobfék ua. méretben, mint az 1.6 Ascona B/Manta, úgyhogy az még elmegy, de a féker? 70-80%-a az els? fékekre esik, és az 1.2-es fékei gyengék lesznek, ha meg is akarsz állni. Ezenkívül elbúcsúzhatsz az 1.2-es C Kadett fasza kis váltojátol, -ami szerintem nagyon király-, mert össze fogja törni a 2000-es [diffit detto]. Bakokat kell cserélned (átalakítanod), és még mindíg nem biztos, hogy elég er?s lesz az els? futómü. + Hátsó diffit búgás nélkülire megcsinálni, és összerakni nem könny?. Kardánt is kell csináltatnod, mert nem lesz jó a Mantáé, amit az 5-ös váltohoz kapsz. Ezen kívül, ha injektorosra akarod megcsinálni, a Tankot is át kell alakítanod, mert C kadettben nem volt injektoros legjobb tudomásom szerint + bezincsöveket neked is át kell raknod asszem + persze AC-t is kell cserélni.
Persze nem akarlak lebeszelni, és ha érzel magadban elég eröt mindehhez + megvan a töke is, ami kell hozzá, akkor sok sikert, és még segítek is, ha tudok, csak gondold meg kétszer is, mert egy másik auto b? árát bele kell ölnöd, hogy jo legyen. Persze hallottam már 2.0-es C kadettr?l Mnta Sperrel, de az 1.6-ból, vagy 1.9-b?l lett átalakítva, ahol a meló felét megspórolod.
Csendesen megjegyzem, hogy fél éve én is meg akartam csinálni egy cimborámmal, de pontosan ezekért tettünk le róla. Pedig megvan a 2.0 is, és
már adott volt a C kadett is.
Na most aztán jól belekotnyeleskedtem ide :-)))))))
Azért sok sikert, és minden elismerésem, ha belevágsz !!!
Répa
Lehet, hogy hülyeséget beszélek, de szerintem nem kell hengerfejet cserélni, ha 1.6-ra 2.0-es injektort akarsz tenni. Csak abból gondolom, hogy régebben az 1.6-os asconámra simán átraktam a 2.0 manta karbiját. Mivel a leöml? tetején "ül" a karbi, ezért a 2.0-es kipufogó rendszerét is megkapta, és minden gond nélkül fel lehetett tenni. És ha a leml? halál pontosan rámegy, akkor szerintem az inkektort is fel lehet tenni...gondolom én...persze lehet, hogy rosszul. Az más kérdés, hogy át kell csövezned az egészet, mert a karbison a benzincs? baloldalt megy, az injektoroson meg jobb oldalt (ráadásul kett?) + tankot kell cserélni (vagy átalakítani) + AC-t kell cserélni. szóval elég nagy szopás...ennyi vessz?dés után már a motort is érdemes lenne kicserélni :-)))